مهاجرت به کشور آمریکا

محدودیت سنی ثبت نام در لاتاری آمریکا

محدودیت سنی ثبت نام در لاتاری آمریکا

یکی از سوالات متقاضیان شرکت در لاتاری، محدودیت سنی ثبت نام در لاتاری آمریکا است. در قوانین مهاجرت آمریکا هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. بدون در نظر گیری سن فرد، متقاضیان در لاتاری آمریکا شرکت داده می شوند. البته با توجه به شرط داشتن مدرک دیپلم و یا 2 سال سابقه کاری، خود به خود افراد زیر 18 سال از ثبت نام فردی خود در لاتاری منع می شوند. البته این افراد می توانند در لیست پدر و مادر به صورت مشتق ثبت شوند. و از طریق ثبت نام پدر و یا مادر شانس برنده شدن در لاتاری را داشته باشند.

لاتاری آمریکا یکی از روش های مهاجرتی به آمریکا بدون داشتن محدودیت سنی است. حتی نوزادان با برنده شدن پدر و یا مادر آنها در لاتاری واجد شرایط دریافت گرین کارت آمریکا خواهند شد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما برای پاسخ به سوالات و ابهامات درباره مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف هستند.

شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا

هر ساله وزارت امور خارجه ایالات متحده کشورهای واجد شرایط برای درخواست قرعه کشی کارت سبز Diversity را اعلام می کند. هشدار داده می شود که منغعت طلبان زیادی در این مورد وجود دارد افرادی که سعی می کنند پول یا شناسه شما را بگیرند. درخواست برای لاتاری هزینه ای ندارد. اگر مشکوک به تقلب هستید، قرعه کشی دو مرحله دارد. خود قرعه کشی و سپس فرآیند درخواست گرین کارت برای افراد انتخاب شده. ثبت نام بخت آزمایی نسبتاً ساده است و نیازی به نمایندگی قانونی ندارد. توصیه می شود در صورت انتخاب پرونده، از مشاور حقوقی استفاده کنید. تعداد محدودی ویزاهای مهاجرتی (دائمی) را در هر سال مالی برای افرادی از کشورهایی که از لحاظ تاریخی نرخ مهاجرت به ایالات متحده پایین است، ارائه می دهد، منتخبان از طریق یک نقشه تصادفی کامپیوتری انتخاب می شوند. این فرآیند معمولاً به عنوان قرعه کشی کارت سبز شناخته می شود.

همه بازدیدکنندگان، صرف نظر از سن، برای ورود به موزه باید کارت ورود به موقع داشته باشند. تعداد محدودی از مجوزهای ورود به موقع در دسترس است. بازدیدکنندگان می‌ توانند تا 30 روز قبل، به‌طور متوالی، گذرنامه ‌های ورود زمان‌دار را رزرو کنند. گذرنامه ‌های پیشرفته ورود زمان‌ دار هر روز از ساعت 8 صبح به وقت شرق آزاد می ‌شوند. مجوزهای ورود زمان ‌بندی‌شده همان روز فقط در ساعت 8:15 صبح به وقت شرقی روزانه به صورت آنلاین منتشر می‌ شوند. مجوزهای ورود به موقع را نمی توان فروخت یا منتقل کرد و فقط برای استفاده شخصی است. افراد می توانند حداکثر 6 کارت ورود به زمان رایگان را برای بازدید خود رزرو کنند. برای گروه ‌های 10 نفره یا بیشتر، لطفاً  مجوزهای گروهی را رزرو کنید.

بررسی محدودیت سنی ثبت نام در لاتاری آمریکا

گرین کارت ویزای مهاجرت به ایالات متحده است. این به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی در ایالات متحده زندگی، کار و تحصیل کنید و آزادانه وارد و خارج از کشور شوید. دارندگان گرین کارت همچنین از حقوق بهداشتی، آموزشی و دیگر حقوق برخوردار می شوند و می توانند از بستگان خود برای گرین کارت حمایت کنند. اقامت دائم کسی است که مجوز زندگی و کار دائم در ایالات متحده را دریافت کرده است. به عنوان اثبات این وضعیت، به شخص کارت اقامت دائم اعطا می شود که معمولاً “گرین کارت” نامیده می شود.

برنامه قرعه کشی گرین کارت به طور رسمی به عنوان قرعه کشی ویزای تنوع نژادی شناخته می شود و توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده اداره می شود. این برنامه ویزاهای اقامت دائم (گرین کارت) را در اختیار افرادی قرار می دهد که شرایط خاصی را دارند. برندگان قرعه کشی در یک قرعه کشی تصادفی که توسط وزارت خارجه ایالات متحده انجام می شود انتخاب می شوند. متقاضی باید بومی کشوری باشند که بومیان آن واجد شرایط هستند و باید شرایط تحصیل یا آموزش برنامه را برآورده کنند. لذا شرط محدودیت سنی وجود ندارد اما خود به خود افراد زیر 18 سال شرایط ثبت نام را نخواهند داشت.

محدودیت سنی 18 سال ثبت نام در لاتاری

شرایط و محدودیت سنی ثبت نام لاتاری آمریکا

حداقل سن برای درخواست برنامه وجود ندارد، اما شرط داشتن تحصیلات دبیرستانی یا سابقه کار برای هر متقاضی اصلی در زمان درخواست، عملاً اکثر افراد زیر 18 سال را رد صلاحیت می کند. شما باید حداقل تحصیلات دبیرستانی یا معادل آن داشته باشید یا در 5 سال گذشته 2 سال سابقه کار در شغلی داشته باشید که حداقل به 2 سال آموزش یا تجربه نیاز دارد. تحصیلات دبیرستانی یا معادل آن به ‌عنوان تکمیل موفقیت ‌آمیز یک دوره 12 ساله آموزش ابتدایی و متوسطه در ایالات متحده یا تکمیل موفقیت ‌آمیز دوره رسمی آموزش ابتدایی و متوسطه در کشور دیگری که با تحصیلات دبیرستانی قابل مقایسه است، تعریف می‌شود.

  • ایالات متحده. مشاغلی که حداقل به 2 سال تجربه نیاز دارند از فهرستی که توسط وزارت کار منتشر شده است تعیین می کند.
  • در صورت برنده شدن و دریافت گرین کارت همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال شما می توانند برای دریافت گرین کارت نیز مدارک را ارائه دهند.

محدودیت سنی ثبت نام لاتاری در آمریکا در جدول زیر شرح داده شده است:

آیتممحدودیت سنی
ثبت نام در لاتاری آمریکا:بیش از 18 سال
واجد شرایط در لیست افراد همراه:ندارد
ثبت نام در لاتاری به عنوان فرد متاهل:بالای 18 سال

محدودیت سنی و تعداد ثبت نام در لاتاری آمریکا

قوانین مهاجرت آمریکا اجازه می دهد تا فقط یک ورود توسط یا برای هر شخص در هر دوره ثبت نام انجام شود. افرادی که بیش از یک ثبت نام برای آنها ثبت شده است، رد صلاحیت می شوند. وزارت امور خارجه از فناوری پیشرفته و ابزارهای دیگر برای شناسایی افرادی که در طول دوره ثبت نام ارسال می کنند، استفاده خواهد کرد. افرادی که بیش از یک فرم ارسال کنند، رد صلاحیت می شوند و پرونده الکترونیکی به طور دائم توسط وزارت امور خارجه نگهداری می شود. افراد ممکن است هر سال در طول دوره ثبت نام منظم برای برنامه درخواست دهند. با این حال، زوج های متاهل ممکن است هر کدام درخواستی ارائه دهند و شانس برنده شدن خود را 2 برابر کند. مشاورین ما به طور خودکار این مورد را به شما پیشنهاد می کند.

  • افرادی که زیر 18 سال دارند می توانند 2 شانس ورود از طریق پدر و مادر داشته باشند.
  • افرادی که بین 18 تا 21 سال هستند و مجرد هستند می توانند از 3 طریق پدر، مادر و خود در 3 فرم شانس داشته باشند.
  • افرادی که متاهل هستند می توانند از 2 طریق خود و همسر خود در 2 فرم شانس داشته باشند.
  • افرادی که متاهل هستند و فرزند زیر 21 سال مجرد دارند می توانند از 3 طریق همسر، خود و فرزند 3 شانس بردن داشته باشند.

محدودیت سنی و تعداد ثبت نام در لاتاری آمریکا

محدودیت های ظرفیتی ویزای لاتاری آمریکا

55000 ویزا در دسترس است، اما تعداد افراد بیشتر از این تعداد انتخاب خواهند شد. از آنجا که به احتمال زیاد برخی از 50000 نفر اول که انتخاب می شوند پرونده خود را برای صدور ویزا پیگیری نمی کنند، انتخاب تعداد بیشتری از ورودی ها باید استفاده از همه شماره ها را تضمین کند اما همچنین باعث می شود برخی افراد منتخب کنار گذاشته شوند. بنابراین بسیار مهم است که در صورت برنده شدن، بلافاصله نسبت به پردازش ویزای خود اقدام کنید. انتخاب تصادفی توسط کامپیوتر مرکز کنسولی کنتاکی به طور خودکار تضمین نمی کند که ویزا دریافت خواهید کرد. لذا پس از اطلاع از برنده شدن برای تکمیل فرم از سایت اقدام کنید و برای انجام مصاحبه آماده شوید.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا را مطالعه کنید تا از امتیازات و ویژگی های این کارت اطلاع داشته باشید. همچنین می توانید با تعیین وقت و مشاوره در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین گزینه ها را برای مهاجرت و کسب ویزای کشورهای مختلف جهان بررسی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه برای “محدودیت سنی ثبت نام در لاتاری آمریکا

  1. فرمانی گفت:

    سلام ممنونم از شما و همکارنتون که در مورد محدودیت سنی ثبت نام لاتاری امریکا هم مزلب دارید. خیلی از موضوعاتی که سرچ کردم رو فقط سایت شما انقدر خوب و ساده دربارش نوشته خسته نباشید. اینکه تو همین پارگراف ای اول به جوابم میرسم عالیه واقعا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *