مهاجرت کاری استرالیا

مؤسسه کاریابی استرالیا

آگاهی از پروسه های کاری موسسه کاریابی استرالیا موضوعی می باشد که هر ساله مورد توجه فارغ التحصیلان این کشور و متقاضیان مهاجرت کاری قرار می گیرد. در مقاله ای که پیش روی شما قرار دارد تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ارائه اطلاعاتی در خصوص موضوع مذکور یعنی موسسه کاریابی استرالیا پرداخته اند. شما می ‌توانید از طریق ارتباطات با مؤسسه کاریابی استرالیا در شهر ملبورن و سایر شهرهای آن صاحب کار شوید. در كشور استراليا فرصت هاي شغلي بسياري وجود دارد. افراد مي توانند با ايجاد ارتباط يا از طريق موسسات كاريابي در استراليا اقدام به جستجوي كار نمايند.

بازار شغلی پنهان با مؤسسه کاریابی استرالیا

در استرالیا برخلاف بسیاری از کشورها آگهی استخدام رایج نيست و مردم این کشور از روش های زیر به دنبال شغل مطلوب می گردند:

  • شبکه ‌سازی با خانواده
  • دوستان
  • همکلاسی ‌ها
  • مؤسسات فرهنگی
  • موسسات آموزشی
  • نهادهای صنعتی
  • بسط روابط با آژانس ‌های اشتغال و کاریابی

به این روش بازار مشاغل پنهان گفته می ‌شود. کارفرمایان در استرالیا غالباً علاقه دارند به جای صرف هزینه‌ های زیاد برای انتشار آگهی از طریق این شبکه‌ ها به استخدام افراد بپردازند. یکی از این شبکه‌ های پنهان شبکه مجازی meetup می ‌باشد. این شبکه با اتصال افراد به گروه‌ های مختلف و ایجاد ارتباط موجب گسترش شناخت افراد از هم در گروه هاي كاري مرتبط با حوزه فعالیت هر فرد می‌ گردد. يكی از دیگر راه‌ های یافتن کار در اغلب کشورها، استفاده از روابط است. در کاریابی با استفاده از معرفی فرد دیگر، فرد با اعتباری از پیش ساخته به شغل مورد نظر دست می ‌یابد و شرایط بهتری خواهد داشت.

کاریابی در ملبورن با موسسه کاریابی استرالیا

ملبورن به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان در ایالت ویکتوریا واقع است. بازار پنهان کار در ملبورن به یافتن شغل به افراد کمک می‌ نماید. مؤسسات آموزشی و فرهنگی، نهادهای صنعتی، دپارتمان‌ های مربوط به دولت و دیگر نهادهای حرفه‌ ای می‌ توانند جهت پیدا کردن شغل شبکه‌ های استخدامی ارائه نمایند. بازار پنهان در مدیریت نمودن شغل، میزان تحصیلات و ارتباط با اشخاص ماهر در رابطه با حوزه تحصیلی به شما یاری می ‌رساند.

هزینه های زندگی در استرالیا متناسب با درآمد افراد می ‌باشد. با توجه به میزان هزینه ‌های زندگی در ملبورن افراد به طور متوسط می‌ توانند برای هر ساعت کار در این شهر مبلغ تقریبی 25$A (دلار استرالیا) به دست آورند. این میزان حقوق دریافتی بدون در نظر گرفتن نوع کار بیان شده است. باتوجه به نوع کار حقوق دریافتی برای هر ساعت قابلیت افزایش دارد.

صنایع و شبکه‌ سازی با موسسه کاریابی استرالیا

گفتنی است که این انجمن‌ های قادرند در فرصت ‌های زیر کمک کننده باشد و خواست‌ های اعضای خود را به نمایش بگذارند:

  • تجارت
  • تحصیل
  • آموزش
  • شبکه ‌سازی و حمایت

Visit our Victorian Industries section این قابلیت را دارد که شما را در جهت یافتن انجمن‌های صنایع یاری نماید. با عضویت در انجمن‌ ها متقاضیان می ‌توانند در همایش‌ ها و کنفرانس‌ های آنها شرکت کرده و از کارفرمایان احتمالی و آخرین اخبار مطلع گردند. شما برای موفق شدن در این امر باید قبل از ورود به ویکتوریا ارتباط مناسبی با صنعت مربوط به رشته تحصیلی خودتان برقرار نمایید. همچنین می ‌توانید در ارتباط با کارکرد صنایع مختلف در ایالت مذکور به دانش خود بیفزایید.

وبسایت‌ های مهم کاریابی در ویکتوریا، استرالیا

در این قسمت قصد داریم چندی از وب سایت ‌های مهم برای پیدا کردن شغل در ایالت ویکتوریا را معرفی کنیم. گفتنی است بسیاری از افراد جدیدالورود به استرالیا از طریق این وبسایت ها به مشاغل تخصصی دست یافته‌ اند.

معرفی وب سایت هاتوضیحات
Australia English Institute Pty Ltdآموزش زبان انگلیس در آن برای افرادی فاقد مهارت که قصد افزایش مهارت در زمینه گفتاری برای یافتن شغل و مصاحبه‌ های کاری را دارند، در سایت قرار داده شده است.
 Australian Careers and Employment Center for International Student (ACECIS)سایتی که برای یافتن شغل، به مهاجران و دانشجویان بین‌المللی یاری می ‌رساند. این سایت بر تقویت رزومه ‌ها و cover letter، قابلیت‌ های جستجوی کار، شگردهای مصاحبه و پروفایل‌ های ممتاز متمرکز می ‌باشد.

سایر وبسایت های مؤسسه کاریابی استرالیا

سایر وبسایت های مؤسسه کاریابی استرالیا

سایت دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود English as a Second Language Programs and Adult Migrant English Program می باشد. در رابطه با رشته‌ های مهندسی، حسابداری، تجارت و معلمی، بهداشتی، Holmesglen دوره‌ هایی را به زبان انگلیسی برگزار می‌ نماید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به افراد جدیدالورود نیز موسساتی برای یادگیری زبان وجود دارد. در استرالیا افراد به زبان انگلیسی با لهجه اُزی صحبت می ‌کنند. افرادی می توانند در سایت Adult Migrant English برنامه‌ تنظیم نموده تا بتوانند از آموزش به نحو مطلوب بهره ‌مند گردند.

گسترهآدرس سایت
به تمام افرادEnglish as a Second Language Programs and Adult Migrant English Program
رشته های مهندسی، حسابداری، تجارت و معلمی، بهداشتیHolmesglen
آموزش زبان انگلیسی به افراد جدیدالورودAdult Migrant English

کلاس های تقویت زبان در استرالیا

افراد براي مهاجرت به استراليا چه به صورت كاري چه تحصيلي نياز به توانايي زبان دارند. گروه دیگری از کلاس‌ها (English Language Intensive Courses- Box Hill Institute) وجود دارند. این کلاس ‌ها از طریق تقویت مهارت‌ های گفتاری، دیداری، شنیداری، خواندن و نوشتن به تقویت سطح زبان می ‌پردازند. همچنین مهارت ‌ها به وسیله روش‌ های ارتباطی تقویت می‌ شود. مکالمات و آموزش تنها به زبان انگلیسی انجام می‌ گیرد. امکان ویژه ‌ای نیز برای راهنمایی مهاجران به نام (Skilled Professional Migrants Program) وجود دارد. در این برنامه درمورد با بازار شغل در استرالیا اطلاعات کافی در اختیار افراد قرار داده می ‌شود.

وبسایت و مؤسسه کاریابی استرالیا

وبسایتی نیز با نام OBP Australia برای متقاضیان خارج از کشور استرالیا که در جستجوی شغلی مطمئن و یا پیشرف و توسعه کار خود هستند، وجود دارد. این وب‌ سایت به افراد ماهر در صنایع گوناگون از قبیل موارد زیر یاری می ‌رساند:

  • مدیریت
  • تجارت
  • مهندسی
  • بانکداری و مالی
  • حسابداری
  • آموزش
  • معماری طراحی
  • تحقیق و توسعه IT

سایت Overseas Qualified Professionals Program در دانشگاه پلی‌ تکنیک شهر ملبورن واقع است. این سایت برای متقاضیان ماهر حائز شرایط، کلاس‌هایی در خارج از خاک استرالیا دارد. این کلاس ها فرصت خوبی برای آغاز جایگاه شغلی و کسب سابقه کار در استرالیا و بازار کار آن می‌باشد.

در پایان این نوشتار شما را به تحقیق هر چه بیشتر در زمینه مؤسسه کاریابی استرالیا و ساز و کارهای مربوط به دعوت می ‌کنیم. همچنین از شما گرامیان تقاضا داریم در صورت هر گونه ابهام و یا پرسشی در این زمینه با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در مؤسسه حقوقی سفیران سعادت سروش تماس حاصل نمایید. مشاوران ما برای راهنمایی شما تمام تلاش خود را خواهند کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *