مهاجرت تحصیلی اتریش

شرایط گرفتن FUND از اتریش

شرایط گرفتن FUND از اتریش

  شرایط گرفتن FUND از اتریش در سال 2023  برای متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند بسیار حائز اهمیت است، زیرا باعث کاهش هزینه ها می شود. به همین خاطر شرایط گرفتن از اتریش یا هر کشور دیگری بسیار رقابتی است. نحوه دریافت بورسیه تحصیلی بستگی به رشته و دانشگاهی می باشد که به شما پذیرش تحصیلی داده است. نحوه دریافت بورسیه تحصیلی به علاوه FUND متفاوت می باشد. با توجه به این که در چه شهری زندگی می کنید این FUND این امکان را دارد که کل یا قسمتی از هزینه های زندگی و تحصیل شما را تامین کند. در این مقاله که توسط تیم مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده به بررسی شرایط گرفتن FUND از اتریش می پردازیم.

درباره کشور اتریش

این کشور در اروپای مرکزی بوده و از سمت شرق اسلواکی و مجارستان، از سمت شمال چک و آلمان، از سمت غرب سوئیس، از سمت جنوب ایتالیا و اسلوونی هم مرز می باشد. کشور اتریش از لحاظ 83855 کیلومتر مربع می باشد. این کشور با جمعیت 8.5 میلیون نفر در کشور اتحادیه اروپا می باشد. در کشورهای اتحادیه اروپا جزء کشور های بزرگ اروپایی حساب می شود. مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند. اتریش و سوئیس و آلمان به دلیل قدیمی بودن شبیه به هم هستند. این کشور به هشتمین مقصد گردشگری در دنیا معروف می باشد.

ضوابط و شرایط گرفتن FUND از اتریش

بورسیه تحصیلی و تحصیل با داشتن FUND اغلب برای کسانی که به دنبال تحصیلات تکمیلی هستند، داده می شود. مهم ترین معیار برای دریافت یک بورسیه تحصیلی دوره تحصیلی می باشد. مهلت زیادی برای دریافت انواع بورسیه در استرالیا وجود دارد که حتما این را بدانید که کدام دانشگاه و کدام استاد در گرفتن کمک هزینه های تحصیلی (بورسیه تحصیلی) دارای بودجه تحصیلی بالا می باشد تا این امکان را داشته باشید که FUND بیشتری دریافت کنید.

یورسیه تحصیلی دانشجویی در دوره دکترا داده می شود. اگر رزومه تحصیلی قوی و بالایی دارید و معدل بالای 14 و مدرک زبان انگلیسی حرفه ای دارید می توانید برای دریافت فاند اقدامات لازم را انجام دهید. در کل اخذ ویزای تحصیلی اتریش و همچنین پذیرش از دانشگاه های این کشور نیاز به ریزه کاری های فراوانی دارد که باید از آن مطلع شوید.

از این رو هزینه های به زندگی در اتریش در نمودار زیر بیان گردیده است:

حداقل هزینه های زندگی ماهانه دانشجویی در اتریش

بررسی شرایط گرفتن FUND از اتریش

در خصوص شرایط گرفتن FUND از اتریش می توان گفت موسسات زیادی در اروپا برای دریافت بورسیه تحصیلی می باشد. این موسسات به یک حزب یا گروه خاص وابسته هستند. از جمله شرایطی که منجر به دریافت بورسیه تحصیلی به همراه فاند در کشور های اروپایی می باشد این است که نمره و معدل مناسب در دوره کارشناسی را دریافت کرده باشید. در میان کشورهای اروپایی کشورهای هستند که هزینه آموزش در این کشور ها مانند آلمان، اتریش، فرانسه، نروژ و فلاوند رایگان می باشد. می توانید با دریافت بورسیه تحصیلی بدون هزینه شهریه در این دانشگاه ها به تحصیل خود ادامه دهید. بیشتر دانشجویان هزینه های تحصیل و زندگی خود را ندارند. از این رو باید حتما بورسیه تحصیلی و فاند دریافت کنند که بتوانند به تحصیل در اتریش ادامه دهند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از اتریش

در مورد مدارکی که هر فرد برای اخذ پذیرش تحصیلی تحصیلی از اتریش نیاز دارد.

از این رو باید به موارد ذیل مراجعه نمود:

  • ترجمه مدارک دیپلم، پیش دانشگاهی و کارشناسی
  • ریز نمرات دوره دیپلم، پیش دانشگاهی و کارشناسی
  • کپی از صفحه اول پاسپورت
  • پاسپورت (گذرنامه) باید به مدت 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • 6 عدد عکس
  • ارائه مدرک زبان آلمانی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی
  • رزومه کامل تحصیلی و کاری
  • دو عدد توصیه نامه از استادهای قبلی
  • ارائه انگیزه نامه

البته بهتر است برای تکمیل اطلاعات خود مقاله مدارک لازم برای ویزای کار اتریش را مطالعه نمایید. مدارک لازم پس از اخذ پذیرش تحصیلی برای دریافت ویزا را که معمولا یکسان با ویزای تحصیلی است معرفی نموده است.

نحوه و شرایط گرفتن FUND از اتریش

هزینه تحصیل در اتریش

این کشور یک کشور جذاب برای تحصیل است. زیرا تحصیل در دانشگاه های این کشور برای دانشجویان اتریشی و اتحادیه اروپا و EEA به طور موثر رایگان است اما با محدودیت هایی همراه است. دانشجویان باید تحصیلات خود را به پایان برسانند و در حداقل مدت مجاز، به اضافه 2 ترم اضافی، فارغ التحصیل شوند. دانشجویانی که این قانون را رعایت نمی کنند یا می خواهند فقط برخی از دروس را بگذرانند باید 363€ (یورو) در هر ترم بپردازند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا 727€ (یورو) در هر ترم پرداخت می کنند. برخی از دسته های دانشجویان خارجی ممکن است فقط 363€ (یورو) بپردازند. دانشجویان خارجی در برنامه های مبادله و از کشورهای کمتر توسعه یافته نیز ممکن است واجد شرایط معافیت از هزینه باشند.

دانشگاه های علمی کاربردی حق دریافت هزینه را دارند و در حال حاضر 17 دانشگاه از 20 دانشگاه شهریه پایه 363€ (یورو) در هر ترم دریافت می کنند. کالج های دانشگاهی آموزش معلمان نیز ممکن است هزینه های مشابهی را دریافت کنند. دانشگاه های خصوصی ساختار شهریه خود را دارند. هزینه ها از 1000€ (یورو) در هر ترم شروع می شود، اما ممکن است به میزان قابل توجهی بالاتر باشد. هزینه های تحصیلات تکمیلی به طور کلی مانند دوره های کارشناسی است، اما برخی از برنامه های دکترا در زمینه های به خصوص مطلوب مانند حقوق بین الملل ممکن است بین 1800€ الی 5575€ (یورو) در هر ترم هزینه داشته باشند.

نحوه و شرایط گرفتن FUND از اتریش

شرایط گرفتن FUND از اتریش در هر دانشگاهی و در هر رشته تحصیلی با هم فرق دارد. دریافت بورسیه تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و دکترا در کشور اتریش نسبت به دوره کارشناسی آسانتر می باشد. مبلغ بورسیه تحصیلی در این کشور به دانشگاه و رشته دانشجویان بستگی دارد. اما هر بورسیه تحصیلی که دانشجویان دریافت کنند. به هزینه های زندگی و تحصیلی دانشجویان کمک می کنند. به صورت کامل از پرداخت شهریه معاف هستند یا نیمه از شهریه را پرداخت نمی کنند. جهت تکمیل اطلاعات خود در خصوص تحصیل در این کشور ویزای تحصیلی اتریش را مطالعه بفرمائید.

در انتها ضمن سپاس و قدردانی از مطالعه مقاله پیش رو امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم. ضمن ابراز امیدواری از اینکه مقاله فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با خرسندی اذعان می نماییم که تیم مجرب و متعهد در امور مهاجرت در همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. البته مطالعه مقاله تحصیل در اتریش نیز می تواند در این زمینه به شما کمک نماید. زمانی که شما با خواندن مقاله شرایط گرفتن FUND از اتریش علاقه مند به این موضوع شدید می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت و اقامت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. از این رو با کارشناسان ارشد و حقوقی ما به صورت تلفنی و حضوری مشاوره شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *