مهاجرت تحصیلی گرجستان

شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان

شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان

دانشجویان بین المللی بسیاری خواهان دانستن شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان می باشند تا بتوانند بعد از فارغ التحصیلی در این کشور کار کنند. با پایان یافتن سال 2000، آمارهای دولت حاکی از آن است که گرجستان دارای نیروی کار 2.06 میلیون نفر است که 8.4% آن ها بیکار هستند. ارقام رسمی بیکاری فریبنده ای پایین است. واقعیت های اقتصادی را به درستی منعکس نمی کند.

بیشتر گرجی ها شانس خود را برای تأمین شغل با ثبت نام خود در مقامات کم می دانند. جبران خسارت بیکاری آن ها را جذب نمی کند. برای واجد شرایط بودن مزایای استاندارد بیکاری ماهانه، یک متقاضی باید در بخش رسمی کار کرده باشد. حتی در آن صورت نیز فقط 6 ماه اول بیکاری حق دریافت مزایا را دارد. پرداخت ها برای 2 ماه اول 14GEL (لاری)، برای ماه های سوم و چهارم 12GEL (لاری) و برای دوره نهایی 11GEL (لاری) ثابت شده است. به طور متوسط​​، 2% از کارگران بیکار ثبت شده واجد شرایط مزایا هستند.

پایتخت این کشور، تفلیس، 41% بیکاران کشور را تشکیل می دهد. گرچه هیچگونه تبعیض رسمی علیه زنان وجود ندارد. این کشور یک جامعه مردسالار است. در بسیاری از مشاغل زنان به اندازه نیمی از درآمد همتایان مرد خود دستمزد می گیرند. با این حال، بیکاری گسترده بر مردان به طور نامتناسبی تأثیر گذاشته و روابط سنتی جنسیتی را بر هم زده است. زنان در تأمین مشاغل پردرآمد در سازمان های بین المللی که معمولا به مهارت در زبان های خارجی نیاز دارند، موفق تر بوده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان را بررسی کرده و سایت ها و مشاغل مورد نیاز این کشور را به شما عزیزان معرفی می کند.

بررسی شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان

دانشجویان فارغ التحصیلی که قصد کار پس از تحصیل در این کشور را دارند. در ابتدا باید توسط یک کارفرمای گرجی در این کشور دعوت به کار شوند. اخذ ویزا و اخذ مجوز کار در این کشور و سپس اقامت و تابعیت این کشور از طریق قرارداد کار به عنوان کارمند یک شرکت ثبت شده در این کشور امکان پذیر است. با درخواست موقعیت شغلی کارمندی در یک دفتر حقوقی ثبت شده در این کشور و ارائه آن به وزارت مهاجرت، می توانید ویزای کار در جمهوری گرجستان و اجازه اقامت دریافت کنید.

در این بخش انواع روش های اخذ اقامت این کشور بدین شرح می باشد:

انواع روش های اخذ اقامت گرجستان

متقاضیانی که قصد مهاجرت و گرفتن مجوز کار در این کشور را دارند. باید ویزای بلند مدت دریافت کنند که مانند اجازه کار در این کشور است. اما شهروندان اتحادیه اروپا و پناهندگان در این کشور و دارندگان ویزای دیپلماتیک از اخذ وی مستثنی هستند. این ویزا، اما آن ها فقط 1 سال می توانند در این کشور اقامت داشته باشند.

یافتن شغل و شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان

روند جستجو برای یک فرصت شغلی در این کشور و شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان یکی از ایده آل ترین مراحل است. زیرا روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد ارتباط با موسسه ای که می خواهید به راحتی و به راحتی کار کنید، استفاده کنید. شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق ارتباطات سوداگرانه و از طریق پورتال هایی که به طور خاص برای یافتن شغل برای مهاجران طراحی شده اند، جستجو کنید. آن ها همچنین مکان خوبی برای شروع هنگام برنامه ریزی حرکت بین المللی خود هستند. از برقراری ارتباط با شرکت های گرجی نیز نترسید. اقتصاد، ایمنی گسترش شرکت های محلی را فراهم می کند. ممکن است بسیاری مشتاق باشند تا یک جزء بین المللی به کارمندان خود اضافه کنند.

یافتن شغل و شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان

یافتن شغل در گرجستان

با وجود سایت های زیر، می توانید بین 0.5% تا 1% انتظار پاسخ داشته باشید. در سایت های زیر می توانید کار در این کشور پیدا کنید:

  • Career Jet: آن ها گزینه های کاریابی برای جورجیا را دارند.
  • Learn4Good: دارای پورتال خوبی برای مشاغل مختلف در سطوح مختلف است.

همه سایت های زیر بسیار شبیه به هم هستند و مقدار زیادی از گزینه های شغلی انگلیسی را آموزش می دهند. برای هر فرصت شغلی انگلیسی در این کشور می توانید در هر یک از سایت ها جستجو کنید. همچنین، حتما این جدول جالب آکادمی بین المللی TEFL را بررسی کنید که نشان می دهد معلمان در کشورهای مختلف جهان می توانند چه میزان پول کسب کنند. سایت ها عبارتند از:

نام سایت هاویژگی ها
ESLزیبا ترین رابط کاربری نیست، اما چه کسی به یک وب سایت زیبا نیاز دارد وقتی شما گزینه های شغلی انگلیسی زیادی را برای انتخاب داشته باشید.
Total ESLهمچنین یک رابط کاربری بیش از حد شلوغ اما تعداد زیادی آگهی استخدام برای تدریس مشاغل خارج از کشور
کافه ESLاین سایت در جمع آوری بهترین فرصت های شغلی از سراسر جهان کار بزرگی انجام می دهد.

موسسه های کاریابی در گرجستان وجود دارند که در یافتن کار می توانید به آن ها مراجعه نمایید.

6 فرصت شغلی برتر در گرجستان

گرجستان گرچه کشوری ساده و زیبا است، اما برای کار در آن به تعداد زیادی داوطلب احتیاج دارد. این کار با توجه به زمان ورود شما به این کشور تعیین می شود. شما می توانید با توجه به تجربیات و مهارتی که در اختیار دارید. در گرجستان سفر و کار کنید. هرچه تجربیات و مهارت های شما بیشتر باشد، مجوز کار خود را در این کشور آسان تر می کنید. فرصت های شغلی زیادی وجود دارد که می توانید در این کشور بدست آورید. در اینجا لیستی از بهترین فرصت های شغلی مورد تقاضا است که فقط پس از گرفتن مجوز کار در این کشور می توانید آن ها را هدف قرار داده و به راحتی دریافت کنید:

در نمودار زیر می توانید توزیع جهانگردان را در این کشور با توجه به جنسیت ملاحظه نمایید:

توزیع جهانگردان را در گرجستان

در این مقاله که از سوی متخصصان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شد. درباره شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان توضیح داده شد. اگر علاقه مند به مهاجرت کاری در خارج از کشور می باشید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *