مهاجرت تحصیلی سنگاپور

شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور

شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور

شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور با شرایط کار ضمن تحصیل در سایر کشورهای جهان متفاوت می باشد و متقاضیان بایستی از شرایط کار قانونی اطلاع یابد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارند هموطنان عزیز را از شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور آگاه سازند. کشور سنگاپور در بخش جنوب غربی قاره آسیا واقع شده است و از ثروتمند ترین و همچنین پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می رود. به دلیل وجود شرایط اقتصادی مطلوب در این کشور، هر ساله افراد زیادی برای کار یا سرمایه گذاری به سنگاپور مهاجرت می کنند. همچنین لازم به ذکر است که اکثر دانشجویانی که در این کشور مشغول به تحصیل هستند به فکر کسب اقامت و کار بعد از تحصیل در سنگاپور می باشند.

علت انتخاب کشور سنگاپور جهت کار و تحصیل

کشور سنگاپور دارای شرایط اقتصادی بسیار خوبی می باشد. کمپانی های معتبر زیادی در این کشور وجود دارند. به همین دلیل دانشجویان می توانند جهت کارآموزی به این کمپانی ها و سازمان های معتبر و رسمی مراجعه کنند تا از شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور مطلع شوند. دانشجویان می توانند با داشتن شرایط و توانایی های مورد نیاز، مشغول به کار ضمن تحصیل در کمپانی های معتبر کشور سنگاپور شوند. برای تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور، متقاضیان باید مدرک زبان آیلتس داشته باشند.

مدارک مورد نیاز را تحویل دهند. متقاضیان جهت کسب مدرک کارشناسی از دانشگاه های سنگاپور باید به مدت 4 سال، جهت کسب مدرک کارشناسی ارشد باید به مدت 2 سال و جهت کسب مدرک دکترا باید 5 الی 6 سال مشغول به تحصیل شوند. دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی نانیاتگ از بین 100 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته اند. در هر یک از این دانشگاه های بیش از 30000 دانشجو در حال تحصیل در رشته های گوناگون می باشند. دانشجویان در صورتی که شرایط مناسب داشته باشند، می توانند اقدام به کسب کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی کنند.

بررسی شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور

متقاضیان می توانند جهت کاریابی در کشور سنگاپور به موسسه ها و کمپانی های مختلفی مراجعه کنند و شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابند. جهت کاریابی متقاضیان باید بیش از 13 سال سن داشته باشند. لازم به ذکر است که افرادی که از 13 الی 16 سال سن دارند در گروه کودکان قرار می گیرند. متقاضیانی که بیش از 16 سال سن دارند به عنوان یک فرد بزرگسال می توانند شغل حرفه ای داشته باشند. متقاضیان می توانند در زمان تعطیلات به صورت فول تایم مشغول به کار شوند. اما لازم به ذکر است که دانشجویان در زمان تحصیل باید به صورت پارت تایم کار کنند تا دچار افت تحصیلی نشوند.

دانشجویان می توانند در دوره های کارآموزی نیز شرکت کنند که این دوره ها از 6 هفته الی یک سال قابل تمدید می باشند. متقاضیان باید بر اساس پلن تحصیلی خود وارد دوره های کارآموزی شوند. دوره های کار آموزی معمولا در کمپانی های و سازمان هایی سپری می شوند که به دنبال جذب نیروی کار هستند. در صورتی که دانشجو در زمان کار آموزی شرایط مناسبی داشته باشد، کمپانی با او قرارداد رسمی عقد خواهد کرد. دانش آموزانی که می خواهند در زمان تعطیلات نیز مشغول به کار شوند، حتما باید از اداره کار و اداره مهاجرت کشور سنگاپور مجوز کسب و دریافت کنند.

بررسی شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت کار دانشجویی در سنگاپور

داشتن مدارک به دانشجویان این اجازه را می دهد تا بتوانند در کنار دوره های تحصیلی مشغول به کار شوند. با درآمد کسب شده برخی از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی را پرداخت کنند.

شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور به صورت زیر می باشد:

  • پرداخت مالیات در زمان کار ضمن تحصیل (دانشجویانی که بی از $2500 (دلار) درآمد دارند).
  • داشتن مدرک تحصیلی معتبر و رسمی

دانشجویانی که شرایط ذکر شده را دارا نمی باشند می توانند اقدام به کسب مجوز دانش آموزی کنند. زیرا مجوز دانشجویی برای متقاضیانی مناسب می باشد که کم تر از $2500 (دلار) درآمد دارند. لازم به ذکر است که این مجوز کاری 6 ماه معتبر خواهد بود. دانشجویانی که به صورت غیر قانونی و بدون کسب مجوز کار مشغول به کار ضمن تحصیل در کشور سنگاپور شوند، بازداشت و مجازات خواهند شد.

مخارج زندگی و هزینه های تحصیل در سنگاپور

هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور در مقایسه با دانشگاه های کشورهای آسیایی ممکن است بیشتر باشد. اما هزینه های تحصیل در این کشور نسبت به کشورهایی چون آمریکا، کانادا، انگلستان بسیار کم تر می باشد. میانگین هزینه های تحصیل و نرخ شهریه در دانشگاه های سنگاپور 10000$ (دلار) در سال می باشد. اما این نرخ در تمام دانشگاه های این کشور یکسان نمی باشد. به یاد داشته باشید که در صورتی که متقاضیان موفق به کسب بورسیه نشوند، باید توان مالی پرداخت شهریه و هزینه های تحصیلی را داشته باشند.

در کنار هزینه های تحصیل، متقاضیان باید توان پرداخت سایر هزینه ها را داشته باشند. برای مثال هزینه اقامت و سکونت دانشجویان هر ساله به 7000$ (دلار) می رسد. در جدول زیر به اصلی ترین هزینه های دانشجویی سنگاپور اشاره می کنیم:

هزینه به دلارپارامتر
550$ الی 1200$مسکن و سکونت
500$ الی 700$خوراک
120$ الی 280$رفت و آمد
450$ الی 850$هزینه های متفرقه و شخصی

به طور کلی مهاجرت به سنگاپور از راه های مختلفی ممکن می باشد. شما عزیزان جهت انتخاب بهترین روش مهاجرتی می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *