مهاجرت به کشور آمریکا

شرایط عکس استاندارد در لاتاری آمریکا

شرایط عکس استاندارد در لاتاری آمریکا

یکی از موارد مهم در ثبت نام لاتاری آمریکا شرایط عکس استاندارد در لاتاری آمریکا است. در صورت ثبت نام نیاز به ضمیمه عکس در فرم دیجیتال است. متاسفانه در صورت ارائه اطلاعات غلط هیچ اخطاری به شما داده نمی شود. لذا در صورت اشتباه ارائه اطلاعات داده شده و همچنین عکس غیر استاندارد از لیست قرعه کشی بدون اطلاع خط می خورید. لازم به ذکر است حتی در صورت ثبت نام و ارائه عکس غیر استاندارد کد رهگیری دریافت می کنید اما از قرعه کشی حذف می شوید. این مقاله به دست همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده و درباره شرایط عکس استاندارد در لاتاری آمریکا توضیحات کاملی ارائه شده است.

بررسی شرایط عکس استاندارد لاتاری آمریکا

در زمان ثبت نام در برنامه لاتاری آمریکا و دریافت گرین کارت ایالات متحده، عکس های متقاضی و همچنین عکس های همسر و فرزندان فرد متقاضی باید ارسال شود. چنانچه فردی قصد ندارد با همسر و یا فرزندان خود از طریق لاتاری به آمریکا برود نیز بایستی اطلاعات این افراد را وارد کند. الزامات ایجاد شده توسط مقامات ایالات متحده بسیار پیچیده است و ارائه اطلاعات نادرست برای مثال عکس غیر استاندارد می تواند منجر به رد صلاحیت شود. عکس گذرنامه ای که در گذرنامه فعلی شما وجود دارد تنها در صورتی باید برای ثبت نام در لاتاری استفاده شود که گذرنامه نیز کاملاً جدید باشد. با مقایسه عکس با گذرنامه، مقامات آمریکایی ممکن است بتوانند در مورد به روز نبودن عکس نتیجه گیری کنند.

شرایط کلی عکس استاندارد در لاتاری آمریکا به شرح زیر است:

شرایط کلی عکس استاندارد در لاتاری آمریکا

تاریخ عکس استاندارد در لاتاری آمریکا

عکس استفاده شده برای ثبت نام در لاتاری آمریکا نباید بیش از 6 ماه گرفته شده باشد و ظاهر فعلی شما را نشان دهد. این امر در مورد عکس های اعضای خانواده خود و ارسالی در فرم لاتاری نیز صدق می کند. بنابراین ضروری است که هر بار که شرکت می کنید عکس جدیدی ارسال کنید و نباید از عکس های سال قبل استفاده کنید. از ژوئن 2019، مقامات ایالات متحده تلاش خود را برای اطمینان از رعایت قوانین مشارکت افزایش داده و همچنین عکس را با دقت بیشتری بررسی می کنند بنابراین ممکن است اتفاق بیفتد که با یک عکس قدیمی برنده شوید، اما این خطر وجود دارد که در قرار مصاحبه رد صلاحیت شده و از دریافت گرین کارت محروم شوید. پس ریسک نکنید!

نور و زمینه عکس در لاتاری ایالات متحده

عکس ارسالی برای ثبت نام لاتاری آمریکا بایستی با پس زمینه ساده و سفید گرفته شود و هیچ سایه ای بر روی پس زمینه نباشد. می توانید از یک پارچه سفید برای پس زمینه عکس استفاده کنید. در عکس چهره باید مستقیماً به دوربین باشد. سر باید کاملاً قابل مشاهده باشد و در وسط عکس با رعایت تناسب باشد. سر فرد باید بین %50 تا 70% از ارتفاع عکس را در بر گیرد. همچنین چشم ها باید کاملاً باز باشند و به وضوح قابل مشاهده باشند و باید رو به دوربین باشند. حالت چهره باید خنثی باشد و داشتن اخم، خنده و تغییر در صورت مشاهده نشود.

پوشش سر روی عکس برای شرکت در قرعه کشی گرین لاتاری آمریکا به دلیل پوشاندن صورت مجاز نیست. لذا استفاده از کلاه و غیره مجاز نیست. روسری که به دلایل مذهبی پوشیده شده استثناء است. با این حال، صورت باید از پیشانی تا چانه قابل مشاهده باشد تا از رد صلاحیت جلوگیری شود. از ابتدای نوامبر 2016، استفاده از عینک در عکس برای لاتاری مجاز نیست. این شامل عینک آفتابی و عینک است. عکس سیاه و سفید مجاز نیست. همچنین مطمئن شوید که عکس نه بیش از حد نوردهی شود و نه نوردهی نامنظم داشته باشد و هیچ سایه ای قابل مشاهده نباشد.

شرایط نور و زمینه عکس لاتاری در آمریکا در زیر آمده است:

عکس لاتاری آمریکاشرح
پس زمینهسفید
نوریکدست و نداشتن سایه
نوع پوششگردی صورت مشخص باشد بدون کلاه، عینک و سایر
نوع عکسرنگی
داشتن حجابمجاز است

اندازه و فرمت عکس Lottery ایالات متحده

اندازه و فرمت عکس Lottery ایالات متحده

عکس دیجیتالی برای ثبت نام لاتاری حداقل 600 در 600 و حداکثر 1200 در 1200 پیکسل و حداکثر 240 کیلوبایتی باشد. اطمینان حاصل کنید که عکس شما واضح است و هیچ پیکسلی قابل مشاهده وجود ندارد. امکان ارسال عکس های آنالوگ به مقامات آمریکایی وجود ندارد. از تغییرات دیجیتالی عکس باید اجتناب کرد، زیرا خطر تغییر شکل سر یا صورت وجود دارد. از حذف زمینه نیز باید اجتناب شود، زیرا این می تواند شکل سر را نیز تغییر دهد. با مراجعه به آتلیه عکاسی می توانید شرایط استاندارد پس زمینه سفید، اندازه مربع، کیفیت خوب و موارد دیگر را فراهم کنید. فرمت عکس ارسالی باید jpg باشد و استفاده از سایر فرمت ها مجاز نیست. برای عکس نوزادان نیز توجه داشته باشید که سر مستقیم رو به دوربین باشد و همچنین مطمئن شوید:

  • شخص دیگری در عکس وجود ندارد.
  • کودک پستانک بر دهان ندارد.
  • صورت پوشانده نشده است به عنوان مثال با دست.
  • چشم کودک باز است.

کسب اقامت آمریکا از روش های مختلف اینجا شرح داده شده است.

شرایط عکس استاندارد و غیر استاندارد Lottery ایالات متحده

اگر عکس شما شرایط لازم را ندارد، توسط مقامات آمریکایی رد صلاحیت می شوید و در قرعه کشی گرین کارت شرکت نخواهید کرد. با این حال، مقامات آمریکایی به شما اطلاع نمی دهند! لذا مطمئن شوید که عکس شما استاندارد است. برخی از مواردی که موجب رد صلاحیت می شوند شامل:

  • عکس گرفتن از عکس چاپی
  • دستکاری عکس در فوتوشاپ مانند استرچ و سایر
  • تغییر رنگ در عکس مانند رنگ چشم
  • متمایل بودن زاویه صورت
  • مستقیم نبودن
  • تغییر چهره
  • دور بودن یا نزدیک بودن بیش از حد فرد به دوربین
  • آرایش یا روتوش بیش از حد

در تصاویر زیر چند نمونه از عکس های استاندارد و غیر استاندارد برای ثبت نام در لاتاری آمریکا آورده شده است:

عکس استاندارد در لاتاری آمریکا

عکس استاندارد در لاتاری آمریکا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط مهاجرت به آمریکا یا اروپا را با توجه به شرایط شما بررسی کرده و بهترین راه را پیشنهاد خواهند داد.v

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *