مهاجرت تحصیلی سنگاپور

شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور

شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور

تحصیل یکی از روش های پر مخاطب مهاجرت به سنگاپور می باشد که به منظور کمک هزینه تحصیلی به بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور می پردازیم. این روزها بسیاری از دانشجویان به دنبال کاهش هزینه های خود مخصوصا در پروسه های تحصیلی هستند. مهاجرت از طریق تحصیل یکی از کم هزینه ترین و کم ریسک ترین روش های مهاجرتی به کشور سنگاپور می باشد.

در این مسیر افراد به راحتی می توانند با دانش از شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور در مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هزینه های خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. اما قبل از اخذ بورسیه افراد باید شرایط خود برای پذیرش از دانشگاه های سنگاپور و همچنین شرایط اخد ویزای تحصیلی از سفارت سنگاپور را داشته باشند.

بورس های تحصیلی در سنگاپور

بورسیه تحصیلی در کشورهای مختلف از جمله سنگاپور اکثرا از طریق دانشگاه ها و مراکز علمی، بنیادهای خیرخواهانه در مقاطع مختلف تحصیلی برای جذب دانشجویان بین المللی اقدام به اعطای بورسیه های تحصیلی مختلف می کنند. بورس های تحصیلی اساساً جوایز کمک مالی است که به دانشجویان برجسته ارائه می شود تا آنها بتوانند تحصیلات خود را ادامه دهند. علی رغم جذابیت ظاهری بورسیه ها، مهم است که به فرآیند ارائه هر بورس تحصیلی نگاه کنید تا متوجه شوید که درگیر چه چیزی هستید. راهنماهای ارائه بورسیه تحصیلی برخی از عواملی را که می خواهید در هنگام درخواست بورس تحصیلی در نظر بگیرید، پوشش می دهد.

انواع و شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور

بورسیه تحصیلی در کشور سنگاپور انواع گوناگونی دارد از جمله بورسیه های تحصیلی که در جدول زیر مشاهده می کنید برای ارائه به دانشجویان بین المللی چیده شده اند و عبارت اند از:

انوع بورسیهشرح
بورس مبتنی بر مبتنی بر لیاقت و شایستگیبه دانشجویان با موفقیت های برجسته علمی، هنری یا ورزشی اعطاء می شود.
بورس تحصیلی مبتنی بر احتیاجاتکه به دانش آموزان با سوابق تحصیلی خوب اما دارای معلولیت یا نیاز به کمک مالی اعطاء می شود.
بورسیه نژادیبورسیه های ویژه دانشجویان که به نامزدهای شایسته یک نژاد خاص تعلق می گیرد.
بورسیه آموزشی از مراکز آموزشیبورسیه های ویژه کالج که به دانشجویان برجسته یک موسسه آموزشی خاص تعلق می گیرد.
بورسیه شغلیبورسیه های خاص شغلی که به دانشجویان درخشان آکادمیک که قصد دارند در یک بخش خاص حرفه خود را دنبال کنند ، داده می شود.

شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور در مقطع کارشناسی

2 دسته بورس تحصیلی برای دوره های کارشناسی در کشور سنگاپور وجود دارد. این 2 دسته عبارتست از:

  • تمام مدت: به دانشجویانی تعلق می گیرد که هنوز دوره کارشناسی خود را آغاز نکرده اند
  • نیمه مدت: به دانشجویانی تعلق می گیرد که در دوره کارشناسی ثبت نام کرده اند و ترم های مورد نیاز خود را در دانشگاه به پایان رسانده اند

برای بورسیه های تحصیلی میان مدت، مراکز اعطای بورس تحصیلی نتایج پیش دانشگاهی دانشجو و همچنین نتایج دوره دانشگاه از نظر معدل و ریز نمرات ارزیابی می کنند. برای واجد شرایط بودن بورسیه تحصیلی تمام وقت، دانشجویان باید نتایج خوبی را در دوره پیش دانشگاهی (دیپلم 12 ساله) داشته باشند.

شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور در مقطع کارشناسی

ارزش حمایتی بورسیه های تحصیلی در سنگاپور

تمامی بورس های ارائه شده از سوی مراکز آموزشی، دولتی و غیره دارای ارزش یکسان از نظر کمک هزینه های مالی برای هر دانشجو نیستند. گاهی بعضی بورسیه ها تمام هزینه های فرد از جمله هزینه های تحصیل، هزینه هاستل، هزینه تبادل دانشجو به خارج از کشور و همچنین هزینه های کتب درسی، بیمه درمانی، لب تاپ و مراقبت های درمانی را نیز در بر می گیرند درحالی که سایر بورس ها شرایط جزئی تری را ارائه می دهند که فقط قسمتی از هزینه ها را در برمی گرد که این کمک هزینه ها به دانشجویان بر اساس شرایط آن ها ارائه می دهد و حدود 200$ الی 1000$ (دلار) می باشد.

شرایط اعطای بورسیه تحصیلی در سنگاپور

تعدادی مراکزی ارائه بورسیه تحصیلی وجود دارد که دانشجویان را ملزم به امضای پیوند با آنها می کنند و به همین ترتیب دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ملزم به کار در این مراکز مربوطه می شوند. نکته ای که در مورد ارائه بورس از این مراکز به دانشجویان وجود دارد این مراکز ابتدا از دانشجویان سفته به عنوان وثیقه دریافت می کنند که این موضوع هم جنبه منفی هم جنبه مثبت برای برخی از دانشجویان دارند که در زیر به تعریف آن ها می پردازیم:

  • جنبه مثبت: اگر مشتاق کار با شرکت یا مرکزی هستید که از آن بورس تحصیلی گرفته اید، می توان این وثیقه را به عنوان یک برکت و حمایت زندگی در نظر بگیرید، علاوه بر این احتمالاً بعنوان یک محقق سازمان در مسیر شغلی و استخدام سریع بعد از فارغ التحصیلی قرار خواهید گرفت.
  • جنبه منفی: بعضی از افراد ممکن است پیشنهاد کار بسیار جذاب با حقوق بالا را داشته باشند که امکان استخدام آن ها بعد از فارغ التحصیلی وجود داشته باشد اما به دلیل داشتن وثیقه نتوانند استخدام شوند، مدت زمان سفته معمولاً متناسب با هزینه ها و مدت تحصیل هر فرد در هر دوره می باشد.

شرایط حذف بورس تحصیلی سنگاپور

بدون شک دریافت بورس تحصیلی یک موفقیت بزرگ است اما حفظ آن نیز کاملاً یک کار سخت می باشد، بسیاری از دانشجویان پس از دریافت بورسیه تمرکز خود را بر روی تحصیل از دست میدهند به همین ترتیب، بورسیه تحصیلی آنها خاتمه می یابد. برای بهره مندی از حداکثر مزایای بورس تحصیلی و اطمینان از اینکه بورس تحصیلی آینده ای خوب برای یک حرفه عالی فراهم می کند، باید سخت کار کنید و معدل (GPA) خوبی را به دست آورید.

بسیاری از مراکز ارائه بورسیه حداقل معدل میانگین دانشجویی را که باید برای حفظ بورس تحصیلی در هر ترم باید بدست آورند بیان می کنند و این شرایط را دانشجو باید در طول تحصیل خود حفظ نمایند. بعلاوه، برخی از مراکز ارائه بورسیه تحصیلی برای حفظ بورسیه های تحصیلی خود دانشجویان را ملزم به کارورزی در دوره تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد می کنند با همراهی با ما می توانید از مدارک مورد نیاز آن مطلع شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به اخذ ویزا تحصیلی سنگاپور و شرایط ارائه بورسیه تحصیلی در این مسیر برای شما عزیزان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *