مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور

خرید ملک در سنگاپور

خرید ملک در سنگاپور

خرید ملک در سنگاپور یکی از رایج ترین راه های می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از آن مقیم کشور سنگاپور شوند. اما خرید ملک در سنگاپور دارای شرایط خاص خود می باشد. متقاضیان باید از این شرایط به صورت کامل مطلع باشند. مهاجرت به کشور سنگاپور و مقیم شدن در این کشور از راه های مختلفی امکان پذیر می باشند. متقاضیان با انتخاب هر روش، باید مدارک و اسناد مخصوصی را ارائه دهند. لازم به ذکر است که افرادی که مدارک و اسناد مورد نیاز را به صورت ناقص ارائه می دهند، باید مدت زمان بیشتری در انتظار کسب روادید کشور سنگاپور باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

درباره کشور سنگاپور

کشور سنگاپور از ثروتمند ترین کشورهای دنیا می باشد. به دلیل وجود شرایط مطلوب زندگی در این کشور، هر ساله متقاضیان زیادی برای کسب اقامت و پاسپورت سنگاپور اقدام می کنند. سنگاپور دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد. به همین دلیل هر ساله گردشگران و توریست های زیادی برای دیدن این کشور و جاذبه های توریستی آن به سنگاپور سفر می کنند.

شایان ذکر است که دانشگاه های سنگاپور نیز سطح بالایی دارند. دانشجویان بین المللی زیادی برای تحصیل در این دانشگاه های اقدام به کسب قبولی در آزمون های ورودی دانشگاهی می کنند. جهت تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور متقاضیان می توانند دوره های تحصیلی را به 4 زبان انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل سپری کنند. اکثر دانشجویان دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می شوند.

بررسی خرید ملک در سنگاپور

به طور کلی قیمت اجاره و خرید ملک و خانه در کشور آسیایی سنگاپور بسیار بالا می باشد. گویا قیمت های خرید ملک و خانه در این کشور برای شهروندان سنگاپوری مناسب می باشند. افرادی که از خارج قصد دارند در کشور سنگاپور اقدام به خرید ملک کنند بهتر است که از تمامی شرایط این امر آگاه باشند. اکثر متقاضیان بین المللی که اقدام به خرید خانه یا ملک در کشور سنگاپور می کنند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به سنگاپور مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

املاک در کشور سنگاپور به 3 بخش تقسیم می شوند:

  • املاک عمومی
  • املاک مسکونی خصوصی
  • املاک شریکی

شرایط اخذ کسب اقامت دائمی کشور سنگاپور

متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی در صورتی می توانند اقامت کشور سنگاپور را از طریق خرید خانه کسب کنند که از شرایط بازار املاک در این کشور مطلع باشند. اقدام به سرمایه گذاری در املاک مسکونی خصوصی کنند.

متقاضیانی که قصد دارند اقامت دائمی سنگاپور را کسب کنند، باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • داشتن بستگان و اعضاء خانواده (پدر، مادر، همسر) که دارای تابعیت سنگاپور باشند.
  • داشتن فرزندانی که قبل از رسیدن به سن قانونی تابعیت سنگاپور را کسب کرده باشند.
  • افرادی که روادید پی، کیو و اس را دارند.
  • افرادی که به عنوان سرمایه گذار یا کارآفرین در کشور سنگاپور شناخته می شوند.

ویزای طلایی و خرید ملک در سنگاپور

ویزای طلایی و خرید ملک در سنگاپور

برنامه سرمایه گذار جهانی به متقاضیان خارجی که قصد سرمایه گذاری در کشور سنگاپور را دارند کمک می کند تا از شرایط کسب اقامت همیشگی مطلع شوند.

برنامه سرمایه گذار جهانی در سنگاپور 2 آپشن دارد:

  • این طرح برای سرمایه گذارانی می باشد که قصد توسعه یک بیزنس و یا شروع یک بیزنس در کشور سنگاپور را دارند. میزان سرمایه گذاری در این بخش حدود 2.5 میلیون $ (دلار) می باشد.
  • این طرح برای سرمایه گذارانی می باشد که قصد سرمایه گذاری در یک کمپانی معتبر در کشور سنگاپور را دارند. میزان سرمایه در این حوزه حدود 2.5 میلیون $ (دلار) است.

مزایای خرید ملک در سنگاپور

متقاضیانی که موفق به کسب خرید ملک در سنگاپور می شوند، از موارد مثبت زیر بهره مند خواهند شد:

  • داشتن اجازه سکونت و کار در سنگاپور بدون نیاز به کسب روادید جدید
  • زندگی در کشور سنگاپور به همراه خانواده
  • کسب روادید بلند مدت برای اعضاء خانواده
  • امکان کسب وام های مختلف
  • امکان کسب تابعیت و گذرنامه سنگاپور

به طور کلی مهاجرت به سنگاپور و اقامت در این کشور پیشرفته از راه های مختلفی ممکن می باشد. لازم به ذکر است که متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری شما عزیزان در انجام امور مهاجرتی گوناگون و متفاوت می باشند. در خصوص سرمایه گذاری در سنگاپور مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

4.3/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه برای “خرید ملک در سنگاپور

  1. عبد ا محدودی گفت:

    اقامت به سنگاپور از طریق ملک و سرمایه با هزینه وکالت اطلاعات خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *