مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس علاوه بر سرمایه گذاری فوق العاده به اقامت و حتی پاسپورت سنت کیتس دست یابند. گردشگری و توریسم در سنت کیتس از قطب های اصلی این کشور است و در راستای آن املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری در این بخش استفاده می شود. دولت این کشور طرح های تشویقی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس ارائه داده است که باعث افزایش تعداد سرمایه گذاران و رشد بازار املاک و مستغلات در این کشور شده است. مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند برای اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک حتما این مطالب را مطالعه کنید.

سرمایه گذاری در سنت کیتس

یکی از بهترین مکان های کارائیب، سنت کیتس و نویس مکانی عالی برای خرید ملک است. صنعت توریسم در این جزیره نه تنها رونق دارد، بلکه اقتصاد آن بازدهی مطلوب سرمایه گذاری را فراهم می کند. سنت کیتس و نویس همچنین برنامه Citizenship by Investment یا همان تابعیت را که بسیار موفق است را اجرا می کنند. خرید املاک و مستغلات مورد تایید سنت کیتس و نویس فرصت بی نظیری را برای دریافت گذرنامه سنت کیتس و نویس در چند ماه کوتاه فراهم می کند. سنت کیتس و نویس یک کشور در منطقه کارائیب است که از دو جزیره تشکیل شده است.

سنت کیتس قلب شلوغ اقتصاد این کشور و نویس جزیره کوچکتر، آرام و سرشار از جذابیت است. این کشور که از مناظر خارق العاده و سواحل با کیفیت بهره می برد، موفق شده است صنعت گردشگری و املاک و مستغلات خود را با موفقیت توسعه دهد. از ویلاها و آپارتمان های لوکس گرفته تا هتل های بین المللی و استراحتگاه های با کلاس، این کشور طیف گسترده ای از گزینه های املاک و مستغلات را در اختیار دارد. سنت کیتس و نویس با سواحل و مکان های تاریخی، زمین های گلف و مارینا، مقصدی منحصر به فرد با جذابیت طولانی مدت برای خریداران بین المللی است. اگر در حال حاضر قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در خارج از کشور را دارید سنت کیتس و نویس یکی از گزینه های برتر است.

در نمودار زیر می توانید میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این کشور را مشاهده کنید:

میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سنت کیتس

بازار سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس یک مکان گردشگری محبوب در کارائیب است که هر ساله بازدید کنندگان بیشتری را به لطف طبیعت بکر، سواحل زیبا و میراث فرهنگی خود جذب می کند. در اواخر قرن گذشته، این جزایر عمدتا اقامتگاه های کوچک را ارائه می داد. با این حال، دولت با حمایت توسعه دهندگان، تصمیم گرفت تا به دنبال ساخت یک استراحتگاه لوکس و پیشرفته باشد. ورود هتل های 5 ستاره ای مانند ماریوت و پارک هایت باعث جذب بیشتر گردشگران و سرمایه گذاری های خارجی شده است. این سیاست و بازار پر رونق توسعه به زنده ماندن در بحران املاک و مستغلات در سال 2008 کمک کرد بدون اینکه ضرر قابل توجهی در آمار فروش داشته باشد.

در حال حاضر، بازار املاک و مستغلات در سنت کیتس ثبات دارد و این عمدتا به دلیل برنامه اخذ شهروندی سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس است. بسیاری از شهرک های قدیمی این جزایر هنوز پابرجا هستند. اما به هتل ها و استراحتگاه های لوکس تبدیل شده اند. این به این دلیل است که سنت کیتس و نویس به عنوان یک مکان زیبا برای تعطیلات گرمسیری در کارائیب مشهور شده است. به همین دلیل، سنت کیتس و نویس نیز از رونق بازار ملک بهره می برند. بازار املاک و مستغلات همچنین از طریق برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری دولت، که در آن تابعیت اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی اعطاء می شود سرمایه گذاری را تقویت کرده است. این برنامه وضعیت اقامت کامل و مالیات بر درآمد صفر را بر درآمد خارجی اعطاء می کند.

شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

از سال 1984، سنت كیتس و نویس برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری را معرفی كرده و به خارجی ها اجازه می دهد در ازای دریافت گذرنامه سنت كیتس و نویس، در صندوق توسعه پایدار یا در املاك و مستغلات (CBI) مورد نظر دولت سرمایه گذاری كنند. این طرح اقتصاد کشور را به طور چشمگیری در بازار جهانی پیش برده و همچنان ادامه دارد. لذا چنانچه بخواهید در این برنامه شرکت کنید باید ملک مورد نظر دولت را به ارزش حداقل 200000$ (دلار) خریداری کنید. البته اگر قصد دارید ملک مورد نظر خود را انتخاب کرده و خارج از این برنامه در سنت کیتس سرمایه گذاری کنید می توانید با دریافت مجوز مالکیت خارجی هر ملک را در این کشور خریداری کنید.

در جدول زیر به اختصار شرایط مهم درباره سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس شرح داده شده است:

روش خرید ملک و سرمایه گذاریشرح
از طریق برنامه CBIخرید حداقل 200.000$ (دلار)
نگهداری ملک به مدت 5 سال
عدم نیاز به مجوز مالکیت خارجی
از طریق مجوز خرید خارجیخرید ملک به ارزش حداقل 400.000$ (دلار)
نگهداری ملک به مدت 7 سال
اخذ مجوز مالکیت خارجی حدود 10% از ارزش ملک هزینه دارد.

تابعیت از طریق خرید ملک در سنت کیتس

برای خرید ملک در سنت کیتس و نویس نیازی به شهروند شدن سنت کیتس و نویس نیست. با این حال، برای خرید املاک و مستغلات یا زمین باید مجوز Landing Alien دریافت کنید. اما برای دریافت تابعیت سنت کیتس نیازی به این مجوز ندارید. برای دریافت تابعیت سنت کیتس و نویس شما باید در برنامه شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس شرکت کنید. لذا حداقل باید $200.000 (دلار) سرمایه گذاری در صندوق رشد پایدار دولت یا در املاک و مستغلات مورد تأیید انجام شود. لازم به ذکر است در صورت دریافت تابعیت، تابعیت اول شما از دست نخواهد رفت چرا که این کشور تابعیت دوگانه را می پذیرد. لازم به ذکر این در صورت دریافت شهروندی سنت کیتس می توانید اقامت سنت کیتس برای خانواده خود را نیز دریافت کنید.

انواع ملک در سنت کیتس

این جزایر کارائیب انواع و اقسام املاک را بر اساس هر هدف و بودجه شامل خانه ای برای تعطیلات، خانه بازنشستگی، سرمایه گذاری تحت برنامه Citizenship by Investment یا سایر موارد ارائه می دهند. املاک مسکونی شامل ویلاهای ساحلی، آپارتمان های مسکونی، خانه های لوکس، خانه های ترکیبی و تفرجگاه همراه با مالکیت جزئی یا کامل و املاک با زمین است. همه اینها تحت برنامه CBI در سنت کیتس واجد شرایط هستند. مشروط بر اینکه حداقل 200.000$ الی 400.000$ (دلار) سرمایه داشته باشید. حتی در تفرجگاه های superyachts، به عنوان مثال در Christophe Harbour، تحت این برنامه می توان واجد شرایط شود. گزینه های مختلفی برای خریدار وجود دارد. آنها ممکن است برای ساخت خانه رویایی خانه های لوکس، ویلاهای تفریحی، آپارتمان های متداول یا آپارتمان های خاص یا حتی زمین های مستقل را خریداری کنند.

کریستوفر هاربر، سنت کیتس و چهار فصل نویس گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال سبک زندگی از نوع رفت و آمد مکرر هستند. در حالی که خانه های سطح بالا در خلیج لاک پشت، سنت کیتس و جونز، گزینه های ایده آل برای کسانی است که می خواهند عضوی از یک انجمن انحصاری باشند.

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

جدا از یک فرصت برای لذت بردن از یک سبک زندگی خوب در بهشت ​​کارائیب با آب و هوای گرم، این کشور سرمایه گذاران املاک و مستغلات را با مزایای زیر جذب می کند:

  • قیمت ها هنوز در مقایسه با سایر کشورهای کارائیب رقابتی هستند. (در سنت کیتس بالاتر، در نویس با ثبات تر)
  • پتانسیل اجاره بالا و تقاضای ملک دست دوم
  • سیستم مالیات سودمند. بدون درآمد، سود سرمایه ، هدیه، دارایی یا مالیات بر ارث
  • راهی برای پاسپورت سنت کیتس و نویس برای کل خانواده
  • قایق تفریحی فوق العاده با کنترل های گمرکی و مهاجرت
  • پیشرفته ترین خدمات پزشک ، دسترسی به بهترین فن آوری ها و روش ها.
  • زیرساخت های عالی برای زندگی از جمله رستوران ها، بارها، بانک ها، مراکز ورزشی

نحوه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در سنت کیتس

توصیه می شود از یک مشاور املاک محلی استفاده کنید که به شما در انتخاب ملک و مذاکره در مورد قیمت کمک می کند. پس از یافتن خانه رویایی خود، با کمک وکیل قرارداد خرید و فروش را امضا کنید. فروشندگان به طور معمول برای رزرو ملک تا زمان دریافت مجوز تملک زمین خارجی %10 الی 15% ودیعه می خواهند. این مجوز فقط برای خارجیانی که می خواهند در جزایر صاحب املاک شوند، لازم است.

هزینه مجوز 10% از قیمت خرید است و دریافت آن حدود 3 ماه طول می کشد. برای تشویق سرمایه گذاری ها، برخی ها از هزینه مجوز معاف هستند. وقتی مجوز تملک زمین تأیید شد، می توانید شروع به بستن قرارداد کنید. خریداران باید تحت بررسی دقیق سوابق قرار گیرند. مانده قیمت و سایر هزینه های مربوطه را پرداخت کنند. این مرحله آخر می تواند 2 الی 4 ماه طول بکشد تا ملک به شما منتقل شود.

خلاصه تمام هزینه ها را که خریداران باید پرداخت کنند:

  • 10% هزینه مجوز (معافیت ها اعمال می شود.)
  • هزینه های حقوقی 5% تا 2.5%
  • هزینه ثبت نام
  • 2% هزینه بیمه
  • هزینه بررسی 1000$ (دلار) (در صورت وجود)

با این حال، اگر تصمیم به فروش ملک خود در آینده دارید، باید %5 تا 10% درصد حق تمبر بپردازید. برای بررسی اخذ اقامت از طریق خرید ملک در سایر کشورها می توانید از دانش و تجربه وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *