شرایط اتریش, مهاجرت به کشور اتریش

ساعت گراتس اتریش

ساعت گراتس اتریش

ساعت گراتس اتریش و اختلاف زمانی این شهر با ایران و موضوعات مرتبط با این شهر، موضوعات اصلی این مقاله هستند. یکی از نقاط جذاب گراتس، میدان اصلی این شهر است که نقطه کانونی و مغناطیسی برای بازدیدکنندگان و مردم محلی بوده است. جاذبه ها و چاله های آبی گراتس از میدان اصلی به راحتی قابل دسترسی هستند. میدان یک میدان بازار به شکل ذوزنقه است که توسط خانه هایی که به سبک گوتیک قرون وسطایی و اواخر ساخته شده اند احاطه شده است. برخی از نماها گوتیک، باروک و بیدرمایر هستند. خانه های قابل توجه عبارتند از: کاخ سفید (ساخته شده در سال 1710). داروخانه عقاب (ساخته شده در 1535) و خانه شهروندان برای کریستوف بزرگ (ساخته شده در قرن هفدهم) اما خانه برجسته خانه لوگ است، با نمای گچبری باشکوهی که در قرن 15 ساخته شده است.

از سال 1878 بنای یادبود فواره فرانتس پونینگر آرشیدوک یوهان فون اوسترایخ بر این میدان مسلط بوده است. مجسمه آرشیدوک با چهار مجسمه زن در کنار آن قرار دارد. آنها نشان دهنده رودخانه های Mur، Enns، Drava و Sann هستند. حوض های آبنما در گوشه و کنار قرار دارند. پایه دارای نقش برجسته های تمثیلی برنزی است. تا اواخر قرن هجدهم از میدان برای مجازات عمومی، استفاده می شد. اما امروزه به یک جاذبه توریستی و گردهمایی مردم تبدیل شده است و مرکزی است برای تماشای موسیقی خیابانی و نقاشان شهری. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن پیشنهاد به خواندن باقی اطلاعات این مقاله به شما پیشنهاد می کند برای آگاهی مسائل مهاجرت و یا گردش در گراتس اتریش با کارشناسان ما در تماس باشید.

تاریخچه و معرفی گراتس اتریش

در اواخر عصر مس در منطقه گراتس سکونت گاه هایی وجود داشت. با این حال، گراتس، تا قرن دوازدهم ظهور نکرد. پس از این قرن، گراتس به یک مرکز تجاری مهم تبدیل شد. در قرن چهاردهم، خانواده سلطنتی هابسبورگ به راحتی در قلعه شلوسبرگ ساکن شده بودند. آنها بر اشتایر، استان گراتس و بخش هایی از ایتالیا و اسلوونی حکومت می کردند. رسیده بودند. گراتس بر روی رودخانه مور در جنوب شرقی اتریش قرار دارد و در حاشیه کوه های آلپ قرار دارد و از سه طرف توسط کوه ها محدود شده است: شمال، شرق و غرب. از لحاظ تاریخی، گراتس جایزه وسوسه انگیز ارتش های مهاجم بوده است.. در قرن طراحی 15 شهرها تحت تأثیر معماران ایتالیایی دوره رنسانس بود. بهترین معماری حفظ شده قرون وسطایی و رنسانس را می توان در شهر قدیمی یافت و می توان ماسالایی از سبک های باروک و رنسانس را پیدا کرد.

از حیث جذابیت های فرهنگی باید گفت که ساختمان های اطراف میدان ویژگی های قرون وسطایی و گوتیک را نشان می دهند. اسلحه خانه استایران مجموعه عظیمی از سلاح ها و زره های قرون وسطایی را در خود جای داده است. کلیسای سنت کاترین و مقبره، کلیسای جامع گراتس، کلیسای خون مقدس و کلیسای تثلیث مقدس، در میان سایرین، سبک های معماری از جمله باروک، گوتیک، مانریستی و مشخصاً تاریخی آلمانی قدیم را ارائه می دهند. ساختمان‌ ها و سازه‌ های آوانگارد، مانند خانه هنر و جزیره در مور، مکمل این نمایش عالی هستند. داستانی وجود دارد که شیطان تپه قلعه را ساخته است، اما خیابان اسپور، خیابان اصلی خرید، پیش از شیطان و خود گراتس است. پس از کاوش‌ ها و ماجراجویی ‌های شهر قدیمی، به خرید در خیابان اسپور بروید.

در تصویر زیر به سایر جذابیت های فرهنگی گراتس اشاره شده است:

سایر جذابیت های فرهنگی گراتس

شرایط آب و هوایی در گراتس اتریش

در گراتس تابستان ها گرم، زمستان ها یخبندان و برفی است و در تمام سال نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولا از 23 درجه فارنهایت تا 78 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 12 درجه فارنهایت یا بالاتر از 88 درجه فارنهایت است. فصل گرم از 23 می تا 11 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 70 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در گراتس جولای است که میانگین دمای آن 78 درجه فارنهایت و کمینه آن 58 درجه فارنهایت است. فصل سرد از 20 نوامبر تا 26 فوریه، با میانگین دمای روزانه بالای 44 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در گراتس ژانویه است که میانگین دمای آن 23 درجه فارنهایت و حداکثر 36 درجه فارنهایت است. در گراتس، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها، تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند.

تغییرات بارش در اتریش به شرح زیر است:

تغییرات بارش در اتریشبخش روشن تر سال در گراتس از حدود 14 ژوئن آغاز می شود و به مدت 3.4 ماه طول می کشد و در حدود 25 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در گراتس جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 64% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از 25 سپتامبر شروع می شود و به مدت 8.6 ماه ادامه دارد و در حدود 14 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در گراتس نوامبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 58% مواقع ابری یا ابری است یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در گراتس در طول سال متفاوت است. فصل مرطوب از 25 آوریل تا 29 سپتامبر طول می کشد.

بررسی اختلاف زمانی اتریش با ساعت گراتس اتریش

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در گراتس، اتریش امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در وین، اتریش خواهد بود. از آنجایی که گراتس، اتریش و وین، اتریش در یک منطقه زمانی قرار دارند، می توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در وین اتریش همان ساعتی خواهد بود که در گراتس اتریش است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید.

اختلاف ساعت گراتس اتریش با ایران

اختلاف ساعت گراتس اتریش با ایران

مدت زمان کل پرواز از تهران ایران به گراتس اتریش 4 ساعت و 31 دقیقه می باشد. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه می کند. زمان دقیق شما ممکن است بسته به سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین دروازه و باند فرودگاه اضافه کنید. این اندازه گیری تنها برای زمان پرواز واقعی است.

همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب و هوایی را در نظر بگیرید. محاسبه زمان پرواز بر اساس فاصله خط مستقیم تهران، ایران تا گراتس، حدود 2006 مایل یا 3 228 کیلومتر است. چنانچه پس از خواندن این مقاله به دنبال اطلاعات بیشتری از گراتس اتریش هستید و یا در زمینه راه های مهاجرت به اتریش دارای پرسش هایی هستید، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده رفع ابهامات شما در این زمینه هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *