شرایط اوکراین, مهاجرت به کشور اوکراین

ساعت کیف اوکراین

ساعت کیف اوکراین

گرچه ساعت کیف اوکراین به عنوان یکی از موضوعات مهم برای گردشگران است. اما ما قصد داریم به قلب جذابیت های کیف اوکراین نیز وارد شویم. اگر به دنبال مکانی با طبیعت زیبا، فرهنگ غنی و جاذبه های گردشگری فراوان هستید، اوکراین گزینه مناسبی برای شماست. در اینجا ده دلیل اصلی ما وجود دارد که چرا باید فوراً برنامه ریزی سفر خود به اوکراین را آغاز کنید. وقتی نوبت به انتخاب محل اقامت در اوکراین می رسد، پیشنهادات خوبی وجود دارد. چیزی برای همه سلیقه ها و بودجه ها وجود دارد، چه هتل های ارزان قیمت یا لوکس، چه هتل های زنجیره ای بین المللی (هیلتون، اینترکانتیننتال، حیات، رادیسون و غیره) یا آپارتمان های خصوصی. مزیت اصلی اقامت در اوکراین این است که شما خدماتی با کیفیت بالا با قیمت مناسب دریافت می کنید.

اگر به کوه‌ها علاقه دارید، باید از Carpathians در غرب اوکراین یعنی سمت کیف، دیدن کنید. این منطقه بسیار زیبا است. کوه‌ها پوشیده از جنگل‌های انبوه است، رودخانه‌های شفاف کوهستانی، چشمه‌های آب معدنی و آبشارهای غوغایی وجود دارد، هوای تازه و شفابخش است. آن دسته از گردشگرانی که استراحتگاه های دریایی را ترجیح می دهند باید از اودسا و سواحل مدرن آن در ساحل دریای سیاه دیدن کنند. اگر از کیف بازدید می کنید، می توانید دو مکان تحت حفاظت یونسکو، کلیسای جامع سنت سوفیا و لاورای کیف-پچرسک را ببینید. علاوه بر این ها، اقامتگاه متروپولیتن های بوکوینین و دالماسی در چرنیوتسی قطعا ارزش بازدید را دارد. در ارتباط با چگونگی آغاز سفر به کیف، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هرگونه پاسخگویی به شما هستند.

تاریخچه ای از کیف اوکراین

کیف از اواسط قرن 19 به عنوان یک نهاد سیاسی بین المللی تا حد زیادی زیر سایه مسکو قرار گرفت، تأسیس اوکراین مستقل، کیف را به صحنه سیاسی جهانی بازگرداند. اوکراینی ها با اکثریت قاطع به نفع استقلال در 1 دسامبر 1991 رأی دادند، اما این کشور برای فرار از مدار مسکو تلاش کرد. کیف به مرکز نبرد ایدئولوژیک بین غرب طرفدار اروپا و شرق روسوفیل اوکراین تبدیل شد. ده ها هزار نفر در اعتراض به تقلب گسترده و پر کردن آرا در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2004، که در آن، ویکتور یانوکوویچ، نامزد مورد حمایت روسیه، ویکتور یوشچنکو، نامزد طرفدار غرب را شکست داد، به خیابان های پایتخت آمدند. یوشچنکو که در طول مبارزات انتخاباتی از تلاش برای مسمومیت جان سالم به در برده بود، حامیان خود را در جنبشی گرد آورد که به انقلاب نارنجی معروف شد. دادگاه عالی اوکراین نتیجه انتخابات را لغو کرد.

موج دیگری از اعتراضات در سال 2013-2014 کیف را لرزاند، زمانی که یانوکوویچ، که جانشین یوشچنکو به عنوان رئیس جمهور شده بود، در ساعت یازدهم از توافقنامه برنامه ریزی شده ارتباط با اتحادیه اروپا عقب نشینی کرد. تظاهرکنندگان طرفدار اتحادیه اروپا اردوگاهی را در میدان نزاله‌ژنوستی (“میدان استقلال”) برپا کردند و تالار شهر را اشغال کردند. در فوریه 2014، زمانی که پلیس و نیروهای امنیتی به روی جمعیت معترضان تیراندازی کردند، تعداد زیادی کشته شدند. مرکز شهر کیف به میدان جنگ تبدیل شد و ساختمان ‌های اطراف میدان توسط بمب‌ های بنزینی سوختند. یانوکوویچ که توسط متحدان سیاسی خود رها شده بود و در معرض تهدید استیضاح بود، به روسیه گریخت و معترضان که جنبش یورومیدان نامیده می‌شدند، یک دولت طرفدار غرب را تشکیل دادند. در کل می توان گفت کیف همواره محل تنش های سیاست بین قدرت بوده است.

دلایل جذابیت کیف اوکراین

دلایل زیادی برای سفر به کیف وجود دارد، از معماری شگفت انگیز گرفته تا تاریخ جالب و فضای پر جنب و جوش و هر یک از آنها بهانه خوبی برای برنامه ریزی سفر به پایتخت اوکراین هستند. این شهر واقعاً همه چیز را دارد و اکنون بیش از هر زمان دیگری زمان خوبی برای بازدید از کیف است. چراکه این شهر یکی از قدیمی ترین و مهم ترین شهرهای اروپای شرقی است که تأثیر زیادی بر این منطقه داشته است. در آغاز قرن پنجم تأسیس شد و بیش از چهار قرن بعد به مرکز کیوان روس تبدیل شد – فدراسیون قبایل اسلاوی شرقی که جد فرهنگی روسیه مدرن، بلاروس و اوکراین در نظر گرفته می شود. از جمله موارد زیبایی این شهر عبرتند از کلیساهای زیبا با گنبد طلایی که به نوعی نماد اروپای شرقی هستند و جایی بهتر از کیف برای تحسین آنها وجود ندارد.

کلیساهای زیبای زیادی در پایتخت اوکراین وجود دارد که انتخاب شگفت انگیزترین آنها دشوار است. مجموعه Pechersk Lavra، یک سایت میراث جهانی یونسکو، از زمان تاسیس در قرن یازدهم یکی از مهم ترین مکان ها برای مسیحیان ارتدکس بوده است. یکی دیگر از مکان‌های یونسکو – کلیسای جامع سنت سوفیا – و به خصوص فضای داخلی آن یک نفس از شما می‌گیرد (وقتی آنجا هستید، حتماً برای دیدن یکی از بهترین مناظر کیف به برج ناقوس بروید!). اما سه کلیسای مورد علاقه من که همگی شبیه به افسانه هستند، صومعه گنبد طلایی سنت مایکل، کلیسای سنت اندرو و کلیسای جامع سنت ولدیمیر هستند. اگر مکان ‌های براق را دوست دارید، حتماً در آنها لذت خواهید برد. اگر وقت دارید، حتماً یک تور در Pechersk Lavra را توصیه می کنم، زیرا این مکان واقعاً جذاب است.

در شکل زیر سایر جذابیت های کیف در اوکراین نشان داده شده است:

جذابیت های کیف در اوکراین

شرایط فصلی و ساعت کیف اوکراین

در کیف، تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان ‌ها طولانی، یخبندان، برفی، باد و عمدتاً ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 20 درجه فارنهایت تا 78 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 1 درجه فارنهایت یا بالاتر از 88 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از کیف برای فعالیت در هوای گرم، از اواسط ژوئن تا اواخر آگوست است فصل گرم از 16 می تا 8 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 69 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در کیف، جولای است که میانگین دمای آن 77 درجه فارنهایت و کمینه 60 درجه فارنهایت است. فصل سرد از 18 نوامبر تا 12 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 39 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در کیف ژانویه است، با میانگین کم دمای 21 درجه فارنهایت و حداکثر 30 درجه فارنهایت.

در کیف، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. بخش شفاف‌ تر سال در کیف حدود 22 آوریل آغاز می ‌شود و 5 ماه طول می ‌کشد و در حدود 15 اکتبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در کیف جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 67٪ مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با هوای کیف اوکراین شرح داده شده است:

شرایط آب و هوایی کیف در اوکراین
تقریبا 11 ماه هوای بارانی دارد.بیشترین باران در ماه ژوئن است.کمترین روزهای مرطوب در کیف ژانویه است.
شانس روزهای مرطوب در کیف در طول سال متفاوت است.فصل مرطوب 8 ماه طول می کشد.فصل خشک از 6 اگوست تا 12 مه طول می کشد.

شرایط فصلی و ساعت کیف اوکراین

اختلاف زمانی بین ایران و کیف اوکراین

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می ‌توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (کیف، اوکراین) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در کیف، اوکراین امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در کیف، اوکراین زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از کیف، اوکراین جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار خود در تهران، ایران تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. برای آگاهی از چگونگی اقامت دائم اوکراین، امور خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *