شرایط دانمارک, مهاجرت به کشور دانمارک

ساعت کپنهاگ دانمارک

ساعت کپنهاگ دانمارک

یکی از مواردی که برای مهاجرت به دانمارک می خواهید بدانید ساعت کپنهاگ دانمارک است. کپنهاگ، پایتخت و بزرگترین شهر دانمارک است. روستای کوچکی در محل شهر کنونی در اوایل قرن دهم وجود داشت. در 1167 اسقفابسالون از روسکیلد قلعه ای را در جزیره ای در ساحل ساخت و شهر را با باروها و یک خندق مستحکم کرد. در سال 1445 کپنهاگ پایتخت دانمارک و محل اقامت خانواده سلطنتی شد. در درگیری ‌های مدنی و مذهبی دوران اصلاحات پروتستان، شهر اغلب غارت می ‌شد. از جمله ساختمان ‌های جدید ساخته شده می‌توان بهBørsen کلیسای Holmens، کلیسای Trinitatis، با برج گرد معروف مجاور، و قلعه روزنبورگ (موزه خانواده سلطنتی کنونی) اشاره کرد.

زمانی که در کپنهاگ هستید حتما باید کاخ آمالینبورگ خانه زمستانی خانواده سلطنتی دانمارک و کاخ کریستینزبورگ تنها ساختمان در جهان است که قوه مجریه، مقننه و قضائیه یک کشور را در خود جای داده است. کاخ فردریکسبرگ موزه تاریخ ملی و بزرگترین کاخ رنسانس در اسکاندیناوی است. برای پادشاه کریستین چهارم ساخته شد. مجسمه پری دریایی کوچک مجسمه کوچکی که نماد کپنهاگ است. روی صخره ای در بندر کپنهاگ در Langelinie نشسته است. باغ های تیوولی نیز یک شهربازی معروف و باغ تفریحی است. دانمارکی در کل کشور صحبت می شود، اگرچه بسیاری از دانمارکی ها به زبان انگلیسی مسلط هستند که زبان دوم غالب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت و بهترین راه مهاجرت به دانمارک مشاور شماست.

معرفی کپنهاگ دانمارک

کپنهاگ، پایتخت و بزرگترین شهر دانمارک، در جزایر نیوزیلند و آماگر قرار دارد و توسط تنگه اورسوند از مالمو، سوئد جدا شده است. در ابتدا یک دهکده ماهیگیری وایکینگ ها به نام “هاون” شناخته می شد، در قرن دهم شهر کپنهاگ به طور رسمی تأسیس شد و به عنوان شهر بندری خدمت می کرد. در قرن پانزدهم به عنوان پایتخت دانمارک و محل اقامت خانواده سلطنتی نامگذاری شد. با تکمیل پل فراملی اورسوند در سال 2000، کپنهاگ و مالمو توسط یک اتصال اتومبیل/راه آهن به هم متصل شدند. کپنهاگ یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را دارد که تا حدی مدیون مزایای رفاهی و ثبات اقتصادی و سیاسی است. در سال 2008 کپنهاگ در لیست 20 شهر برتر برای زندگی قرار گرفت. علاوه بر این، یک مطالعه در سال 2007 نشان داد که این شهر شادترین شهر در شادترین ملت روی زمین است.

قلب شهر استRådhuspladsen میدان تالار شهر است. از میدان، یک خیابان خرید کج قدیمی به شمال شرقی به مرکز سابق شهر منتهی می شود.Kongens Nytorv میدان جدید پادشاه”)، در قرن هفدهم ساخته شد. ساختمان های وجود دارد شاملکاخ در حال حاضر سفارت فرانسه) وکاخ شارلوتنبورگ (اکنون آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا)، هر دو متعلق به قرن هفدهم، و تئاتر سلطنتی، ساخته شده در سال 1874 از جذابیت های این شهر هستند. کپنهاگ محل قدیمی‌ترین و بزرگترین دانشگاه دانمارک، دانشگاه کپنهاگ است که در سال 1479 تأسیس شد. سایر موسسات عالی عبارتند از دانشگاه فنی دانمارک، آکادمی مهندسی دانمارک، آکادمی سلطنتی موسیقی دانمارک، دانشکده اقتصاد کپنهاگ و مدیریت بازرگانی و کالج سلطنتی دامپزشکی و کشاورزی.

فصول و ساعت کپنهاگ دانمارک

در دانمارک مارس آفتابی تر و خشک تر از 3 ماه گذشته است. با این حال با دمای متوسط ​​2 درجه سانتی گراد و بادهای قابل توجه خنک است. آوریل گرم شدن به 8 درجه سانتیگراد افزایش ساعات نور روز را به ارمغان می آورد. به طور کلی آب و هوا بهتر است و در عین حال به نوعی نوسان است. در ماه مه بهار با میانگین دمای 12 درجه سانتیگراد در اوج خود است و گاهی حتی تا 20 درجه سانتیگراد نیز افزایش می یابد. حتی بادهای معمولی متحرک و بسیار شدید نیز نمی تواند عظمت آب و هوا را خراب کند یا توجه گردشگران را پرت کند.

ژوئن معمولاً خشک ترین ماه تابستان است. میانگین دمای هوا در محدوده 12-19 درجه سانتیگراد قرار دارد و آبهای دریاهای شمال و بالتیک تنها تا 16 درجه سانتیگراد (گرم می شوند. جولای با میانگین دمای 14-22 درجه سانتی گراد گرم ترین ماه است. مقدار بارندگی در تمام تابستان ذره ذره افزایش می یابد. آگوست برای رفتن به کپنهاگ کاملا مناسب است. هوا کمی سردتر از ماه جولای با میانگین 13 تا 20 درجه سانتیگراد است و بارندگی ها بیشتر اتفاق می افتد. از طرف دیگر تمام ماه های تابستان فعالیت های متنوعی را ارائه می دهند. جشنواره ها و جشن های متعددی در این فصل برگزار می شود.

در نمودار زیر شاهد تعداد تعطیلات در فصول مختلف در کپنهاگ می باشید:

تعداد تعطیلات در فصول مختلف در کپنهاگ

پاییز و زمستان کپنهاگ دانمارک

سپتامبر آخرین بخش های تابستان را در خود جای می دهد. در واقع این ماه گرمتر از بهار است و میانگین دمای آن 13-16 درجه سانتیگراد است، اما بارانی تر و بادتر است. اکتبر زمان چای و شراب مولد است زیرا بیشتر اوقات باران می بارد و همچنین سردتر می شود. میانگین بین 7 درجه سانتیگرادو 10 درجه سانتیگراد است. در نوامبر، شهر با بادهای نافذ و باران های سرد بارانی با بازدیدکنندگان روبرو شد. دما به حدود 3 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. با این حال لایه بندی مناسب و چتر خوب کمک می کند تا از بازدید از پایتخت دانمارک در اواخر پاییز بیشترین بهره را ببرید.

زمستان در کپنهاگ معتدل است و یخبندان بیشتر موقعیت استثنایی است. میانگین دمای دسامبر در حدود 0 درجه سانتیگراد است اما بادهای قوی سردتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ویژگی های اصلی ژانویه یخبندان ملایم در شب، باد، رطوبت و ابر تقریباً ثابت است. دمای هوا در این ماه بین 5- تا 4 درجه سانتیگراد است. از نظر آب و هوا به نظر می رسد فوریه دومین ماه زمستانی است. تغییرات جزئی دما باعث می‌ شود که محدوده متوسط 2- تا 3 درجه سانتیگراد باشد. ابری شدن ماه آخر زمستان به نوعی ماهیت غیرقابل پیش بینی پیدا می کند. دوره های ناگهانی نور خورشید قابل انتظار است، اما در غیر این صورت مانند ماه های گذشته باد و مرطوب است.

نوآفرینی در دانمارک نیز شاید مقاله مورد نیاز شما باشد. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای کپنهاگ در ماه دسامبر هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانی در ماهمیزان بارش به اینچ
412132.0

اختلاف ساعت کپنهاگ دانمارک با ایران

اختلاف ساعت کپنهاگ دانمارک با ایران

تحصیل در دانمارک و یا کار از راه دور در این کشور مستلزم دقت به ساعات میان این 2 کشور است. تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از کپنهاگ، دانمارک جلوتر است و با توجه به این مساله باید جلسات خود را تعیین کنید. در خصوص اوج ساعات اداری و کاری برای ارتباط با یک سازمان و موسسه و یا یک شرکت بیشتر بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران باید برنامه ریزی کنید. این زمان در کپنهاگ دانمارک بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر می باشد. همچنین در صورتی که در کپنهاگ دانمارک هستید و قصد تماس با دوست و خانواده خود را دارید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر تماس بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره ویزای دانمارک مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *