شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت کلن آلمان

ساعت کلن آلمان

ساعت کلن آلمان که از شهرهای بزرگ و زیبا در آلمان است را در این بخش صحبت می کنیم که در این مبحث بررسی می شود. بخش بزرگی از مساحت کلن از پارک، جنگل، دریاچه، امکانات ورزشی و مناطق باز تشکیل شده است. 2 سیستم اصلی پارک تقریباً از الگوهای متحدالمرکز استحکامات قدیمی در اطراف Innestadt پیروی می کنند. اولین مورد درست خارج از Ringstrassen است و شامل (از شمال به جنوب) باغ های جانورشناسی و گیاه شناسی، Stadtgarten و Volksgarten است. دومی،Outer Greenbelt، منطقه ای جنگلی است که کیلومترها در اطراف لبه غربی و جنوبی شهر امتداد دارد و شامل زمین های تفریحی گسترده و استادیوم Müngersdorfer است. در سمت راست رودخانه، پارک راین، یک منطقه سبز بزرگ در مجاورت KölnMesse، یک مرکز همایش با سالن هایی برای نمایشگاه ها قرار دارد.

همچنین در ساحل سمت راست، یک سالن چندمنظوره سرپوشیده قرار دارد که فضایی برای رویدادهای ورزشی و کنسرت‌ های موسیقی ارائه می ‌کند. شکل نیم دایره ای شهر داخلی در ابتدا توسط یک دیوار دفاعی به طول 4 مایل تعیین شد که در حدود سال 1200 تکمیل شد. این دیوار چندین محله سابقاً مجزا را محصور می کرد و برای حدود 35000 تا 40000 نفر محافظت می کرد. (در آن زمان کلن بزرگتر از پاریس بود.) سمت صاف نیم دایره توسط رود راین تشکیل شده بود. در دهه 1880 استحکامات قرون وسطایی تخریب شد و جای خود را به زنجیره ای از جاده های حلقه ای به نامرینگ استراسن داد. در ادامه در خصوص کلن آلمان بیشتر صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متبحر خود آماده خدمت رسانی به شماست.

معرفی کلن آلمان

کلن آلمان، چهارمین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین شهر سرزمین (ایالت) نوردراین-وستفالن است. یکی از بنادر داخلی کلیدی اروپا، پایتخت تاریخی، فرهنگی و اقتصادی راینلند است. اهمیت تجاری کلن از موقعیت آن خارج شد، جایی که شریان عظیم ترافیکی رودخانه راین یکی از مسیرهای زمینی اصلی تجارت بین اروپای غربی و شرقی را قطع کرد. در قرون وسطی همچنین به یک مرکز کلیسایی با اهمیت و مرکز مهم هنر و دانش تبدیل شد. این میراث غنی و متنوع با وجود تخریب تقریباً کامل شهر داخلی Innenstadt در طول جنگ جهانی دوم هنوز در کلن امروزی مشهود است. کلن مقر یک دانشگاه و مقر اسقف اعظم کاتولیک رومی است. کلیسای جامع آن، بزرگترین کلیسای گوتیک در شمال اروپا، در فهرست یونسکو قرار گرفت.

محیط اطراف کلن متنوع است. تپه های زیبای سرزمین Bergisches در شرق قرار دارند، در حالی که در غرب گروه دیگری از تپه ها وجود دارد که زنجیره ای به نام Ville را تشکیل می دهند. دشت آلمان شمالی به سمت شمال و شمال غربی امتداد دارد و دره راین به سمت جنوب شرقی به سمت بن می ‌پیچد. اگرچه کلن بسیار فراتر از محدوده Ringstrassen گسترش یافته است، اما نقطه کانونی آن هنوز در این منطقه، شهر داخلی است. همچنین ساختمان‌ های تاریخی شهر وجود دارد. چندین پل بر روی رودخانه در کلن قرار دارند. 5 مورد از آنها پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شدند و بقیه پس از جنگ اضافه شدند.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در کلن آلمان هستید:

میزان مهاجران در کلن آلمان

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص کلن آلمان هستید:

ایالترتبه در پرجمعیتیمهم ترین قومیت مهاجرتعداد دانشگاه های عالی
نوردارین-وستفالین4ترک ها7

فصول و ساعت کلن آلمان

صرف نظر از آب و هوای کلن، این شهر همیشه چیزی برای ارائه به هر بازدیدکننده دارد. تابستان ‌ها دلپذیر و گرم است، اما گاهی اوقات ممکن است کمی شلوغ شود. پاییز و بهار فصل های مناسبی برای گشت و گذار هستند. زمستان ها سرد می شود، اما فضای جشن مردم را گرم می کند و شهر با بازار کریسمس خود کاملاً شلوغ است. ژوئن، جولای و آگوست ماه های تابستان را تشکیل می دهند. این گرم ترین زمان سال برای بازدید از شهر است. فصل خیس با باران زیاد شروع می شود. حتما یک کت بارانی بپوشید. اما تا دمای متوسط 23 درجه سانتیگراد گرم می شود، گاهی اوقات تا 30 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. در هر ماه تقریباً می توانید انتظار 180 ساعت آفتابی داشته باشید. فراموش نکنید که عینک آفتابی و ضد آفتاب خود را بسته بندی کنید.

همانطور که خورشید در این ماه ها ظاهر می شود، هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. بازدیدکنندگان از سراسر جهان به این شهر باشکوه سرازیر می شوند. مشتاق لذت بردن از آب و هوای زیبا در یکی از پارک ها یا فضاهای بیرونی متعدد. یک شهر شلوغ در این ماه ها منجر به افزایش قیمت می شود. قیمت هتل‌ ها، بلیط هواپیما و رزرو خودرو اغلب در این زمان در بالاترین حد خود هستند. جشنواره پاپ c/o که هر ساله برگزار می شود، سرعت تابستان و جدیدترین حالات موسیقی الکترونیک را تعیین می کند. در طول این جشنواره حماسی 5 روزه، کلن به مکه ای با فرهنگ پاپ تبدیل می شود.

پاییز و زمستان و ساعت کلن آلمان

پاییز در کلن دمای کمی خنک ‌تر دارد و میانگین روزها 15 درجه سانتی‌گراد است. سپتامبر دلپذیر شروع می شود اما هر چه به نوامبر نزدیک می شوید سردتر می شود. روزها مرطوب و وزش باد می شود و حتی می توانید انتظار یخبندان شبانه را در ماه نوامبر داشته باشید. اگر به دنبال مقرون به صرفه بودن هستید، پاییز زمان بسیار خوبی برای بازدید از کلن است. تردد گردشگران کم است و در نتیجه قیمت های بسیار خوبی دارد. اجازه ندهید این انتظارات شما را کاهش دهد، زیرا جاذبه های فراوانی وجود دارد و شهر هنوز فضایی پر جنب و جوش دارد. با یک سفر یک روزه به باغ وحش کلن از هوای معتدل پاییزی لذت ببرید. این باغ در سال 1860 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین باغ های جانورشناسی یکی از جاذبه های گردشگری آلمان است.

دسامبر تا فوریه فصل زمستان را تشکیل می دهند. روزها سرد هستند و دمای هوا در کلن به طور متوسط حدود 3 درجه سانتیگراد در طول روز و در حدود نقطه انجماد در شب است. باد در این زمان نقش مهمی ایفا می کند و در نتیجه شرایط آب و هوایی مختلف ایجاد می شود. اگر باد غربی باشد، دما می تواند ملایم و مطبوع باشد و میانگین آن بین 10 تا 12 درجه سانتی گراد باشد. با این حال، زمانی که باد از سمت شرق باشد، دما می تواند به زیر صفر برسد. به خصوص زمانی که خورشید غروب کند، می تواند به شدت سرد باشد. بارش برف اغلب در کلن رخ می دهد. با این حال، اغلب به صورت برف خفیف است و به ندرت برف روی زمین جمع می شود. در ترکیب با فضای جشن در شهر اوقات جادویی را ایجاد می کند.

 

اختلاف ساعت کلن آلمان و ایران

بین کلن آلمان و ایران اختلاف ساعات وجود دارد و اگر می خواهید در خصوص کاریابی در آلمان با این شهر در ارتباط باشید بهتر است بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در شهر کلن آلمان خواهد بود. در صورتی که ساکن تهران هستید و می‌ خواهید با اشخاصی در شهر کلن آلمان تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا کلن آلمان 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق تخصص مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *