شرایط لهستان, مهاجرت به کشور لهستان

ساعت کراکوف لهستان

ساعت کراکوف لهستان

ساعت کراکوف لهستان که یکی از شهرهای مرکزی لهستان است برای سرمایه گذاران مهم تلقی می شود. هزاران ساختمان و مکان تاریخی در شهر پراکنده اند. برجسته ترین کلیساهای بسیاری از جمله کلیسای مریم مقدس که بخش اصلی آن مربوط به سال 1497 است. دارای یک پنجره شیشه ای رنگی مربوط به سال 1370 و یک محراب باشکوه است. کلیساهای کراکوف این کلیسا که در ابتدا در اوایل قرن یازدهم ساخته شد، در سال های 1142 و 1362 بازسازی شد و در سال 1712 به سبک گوتیک فعلی خود بازسازی شد. دو استحکامات دفاعی از دوران قرون وسطی باقی مانده است که میراثی از مبارزه همیشگی شهر علیه مهاجمان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به لهستان و همچنین اخذ ویزای کاری مشاور شماست.

محله یهودیان شهر، در ناحیه کازیمیرز، حاوی گورستان Remu’h است که شامل سنگ قبرهای متعددی است که به خوبی حفظ شده از قرن شانزدهم به شمار می ‌روند. تالار پارچه نمونه ای عالی از معماری رنسانس است. بهترین زمان برای سفر به کراکوف ماه های می-ژوئن و سپتامبر-اکتبر است که معتدل است و گرما و سرمای زیادی وجود ندارد. می توانید با نرخ های مقرون به صرفه در کراکوف اقامت داشته باشید. در مورد لباس هایی که باید بپوشند، استفاده از لباس های سبک در تابستان توصیه می شود، در حالی که وزن متوسط تا سنگین در زمستان توصیه می شود. عایق رطوبتی در طول سال ضروری است. در ادامه این مقاله در خصوص کراکوف و فصول و آب و هوای آن توضیح خواهیم داد.

معرفی کراکوف لهستان

کراکوف، همچنین کراکوف، شهر و مرکز Małopolskie województwo استان، در جنوب لهستان، که در دو طرف بالای رودخانه ویستولا واقع شده است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای لهستان است که عمدتاً به دلیل معماری تاریخی و رهبری فرهنگی خود شناخته شده است. بازار آن،Rynek Główny میدان اصلی، از قرن سیزدهم وجود داشته است، و یک منطقه منظر مدرن در محل استحکامات گذشته ساخته شده است. در سال 1918 کراکوف به لهستان بازگردانده شد، اما در آغاز جنگ جهانی دوم توسط آلمان ها تصرف شد. فرماندار آلمان که مقر خود را در قلعه واول ساخته بود، کارکنان آموزشی دانشگاه را اعدام کرد و حدود 5500 یهودی را از شهر به اردوگاه مرگ آشویتس دوم (بیرکناو) فرستاد. در سال 1945 کراکوف توسط نیروهای شوروی که به سرعت در حال پیشروی بودند، آزاد شد و آسیب بسیار کمتری نسبت به سایر شهرهای منطقه متحمل شد.

پس از جنگ، دولت لهستان مورد حمایت اتحاد جماهیر شوروی، صنعت کراکوف را که شامل آسیاب نساجی و صنایع شیمیایی است، بر اساس ذخایر نمک و سنگ آهک مجاور بازسازی کرد. فرآوری مواد غذایی و سنگبری نیز وجود دارد. خلقت غولکارخانه فولاد نوا هوتا در موگیلا (که قبلاً در شرق قرار داشت و اکنون بخشی از شهر بود) تبدیل کراکوف از یک شهر دانشگاهی به یک مرکز صنعتی را مهر و موم کرد. کارگران کارخانه شهر در جنبش کارگری لهستان در دهه 1980 نقش ایفا کردند و قدرت اقتصادی صنایع سنگین آن به کراکوف کمک کرد تا از تلاطم اقتصادی کشور پس از سقوط رژیم کمونیستی عبور کند. با این حال، پالایشگاه‌ ها و تأسیسات تولیدی عظیم، این منطقه را به یکی از آلوده ‌ترین مناطق اروپا تبدیل کرده است که سلامت عمومی و گنجینه ‌های معماری شهر را تهدید می‌ کند.

فصول و ساعت کراکوف لهستان

فصول و ساعت کراکوف لهستان

به طور کلی در لهستان چهار فصل وجود دارد: بهار، تابستان، پاییز و زمستان، اگرچه برخی از مردم 2 فصل دیگر را تشخیص می دهند که اوایل بهار و اوایل زمستان توصیف می شوند. بهار از ماه مارس آغاز می شود و روزهای آفتابی و گاهی باران و یخبندان خفیف را به همراه دارد و دمای روزانه آن از 5 درجه متغیر است. تابستان می تواند واقعاً گرم باشد، با دمای حدود 20-30 درجه سانتی گراد. از اواخر ماه مه یا ژوئن شروع می شود و تا پایان آگوست ادامه دارد. در طول پاییز، آب و هوا اغلب متغیر است. احتمالاً از سپتامبر تا اکتبر از دمای متوسط ​​​​گرم لذت خواهید برد، در حالی که نوامبر باران و دماهای پایین تر را به همراه دارد. در زمستان روزها به وضوح کوتاهتر می شوند. هوا سرد و ابری است و بارش برف مکرر و بارندگی نسبتاً کم را به همراه دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در فصول مختلف در کراکوف هستید:

بهارتابستانپاییززمستان
38%30%20%10%

آب و هوای کراکوف لهستان

میانگین دما در ژانویه حدود 4- درجه سانتیگراد است اما می تواند تا 35- درجه سانتیگراد کاهش یابد. درجه حرارت در لهستان بر اساس فصول و موقعیت جغرافیایی، بسته به ارتفاع از سطح دریا و فاصله از دریای بالتیک تعیین می شود. نزدیکی دریا باعث می شود دمای هوا در تابستان کمتر از سایر نقاط کشور باشد. گرم ترین مناطق در لهستان، دشت سیلزی و ارتفاعات Sandomierska هستند، در حالی که سردترین نقطه در لبه شمال شرقی کشور در سووالکی است. میانگین دمای سالانه حدود 6-8 درجه سانتیگراد با بارندگی 700 میلی متر تخمین زده می شود. گرم ترین ماه جولای با میانگین دمای 17 درجه است. خنک ترین منطقه در ماه ژوئیه کوه ها هستند، جایی که دمای هوا با افزایش ارتفاع کاهش می یابد به طور متوسط 0 درجه سانتیگراد است.

در جدول زیر شاهد روزهای بارانی در تابستان در کراکوف هستید:

روزهای بارانی در تابستان در کراکوف

اختلاف کراکوف لهستان

برای برنامه ریزی تماس های کاری و همچنین جلسه های مذاکره نوآفرینی در لهستان میان کراکوف لهستان و ایران اطلاع از اختلاف ساعت امری الزامی است. به همین منظور باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در کراکوف، لهستان خواهد بود. اگر در ایران زندگی می‌کنید و می‌خواهید برای خرید ملک در لهستان با فرزند و یا دوست و خانواده خود در کراکوف، لهستان تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 11:30 صبح تا 12 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 9 صبح تا 10:30 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا کراکوف لهستان 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در لهستان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *