شرایط استرالیا, مهاجرت به کشور استرالیا

ساعت ویکتوریا استرالیا

ساعت ویکتوریا استرالیا

ساعت ویکتوریا استرالیا اختلاف قابل توجهی با تهران دارد و اگر قصد کارهای بین المللی با استرالیا را دارید باید این مساله را مد نظر قرار دهید. کشف و بهره برداری از نفت و گاز طبیعی در حوضه گیپسلند و تنگه باس که در دهه 1960 آغاز شد، رونق زیادی به اقتصاد ویکتوریا ارائه کرد. اگرچه تولید نفت در اواخر قرن بیستم شروع به کاهش کرد، این ایالت نقش خود را به عنوان منبع اصلی گاز طبیعی و نفت کشور حفظ کرده است. در میان ایالت های استرالیا، ویکتوریا از نظر جمعیت، تولید و نفوذ در سیاست فدرال، پس از نیو ساوت ولز در رتبه دوم قرار دارد.

ویکتوریا دارای اقتصاد گسترده ای با بخش های اولیه، تولیدی و خدماتی توسعه یافته است. حدود یک چهارم تولید ناخالص داخلی استرالیا است. از اواسط دهه 1960، ذخایر محدود ذخایر معدنی اصلی زمینی ایالت توسط یافته های نفت و گاز طبیعی در دریا متعادل شده است. بیشتر مناطق کشاورزی اصلی برای مراتع بهبود یافته یا طبیعی یا برای کشت استفاده می شود که عمدتا شامل گندم و محصولات علوفه ای است. دسته‌ های اصلی مزارع تولیدی عبارتند از: گاوداری ‌ها، ایستگاه‌ های گوسفند، مزارع مختلط گوسفند و غلات، مزارع غلات، گاوداری ‌ها و تاکستان‌ ها. ویکتوریا تا دهه 1980 مرکز مالی و فرهنگی سنتی استرالیا بود. با این حال، در آغاز قرن بیست و یکم، ویکتوریا از طریق رشد اقتصادی و تجدید ساختار شروع به بازیابی جایگاه خود کرده بود.

معرفی ویکتوریا استرالیا

ویکتوریا، ایالت جنوب شرقی استرالیا، که منطقه ساحلی کوهستانی این قاره را اشغال کرده است. ویکتوریا از شمال نیو ساوت ولز توسط رودخانه موری به طول (1715کیلومتر) و با یک مرز اضافی به طول (180 کیلومتر) جدا شده است که کیپ هاو و نزدیکترین منبع موری را به هم متصل می کند. مرز غربی با استرالیای جنوبی است و خط ساحلی جنوبی در دریای تاسمان و اقیانوس هند (جنوب) (1680 کیلومتر) امتداد دارد و خط ساحلی خلیج پورت فیلیپ را در بر می گیرد. ملبورن، پایتخت ایالت، در سر خلیج تنگه باس قرار دارد.

تقریبا سه چهارم مردم ویکتوریا در منطقه شهری ملبورن زندگی می کنند، حدود یک دهم آن در 8 منطقه شهری دیگر (جیلون، بالارات، بندیگو، شپارتون [از جمله مورووپنا]، ملتون، وارنامبول، آلبری-ودونگا، و میلدورا ) زندگی می کنند. بقیه در شهرهای کمتر از 20000 نفر یا در مناطق روستایی ساکن هستند. توزیع جمعیت در خارج از منطقه شهری منعکس کننده کیفیت چشم انداز است. جیلونگ دومین بندر ویکتوریا است، بالارات و بندیگو در ابتدا در اطراف میدان ‌های طلا رشد کردند، اکنون تا حد زیادی خسته شده‌اند و Moe-Yallourn روی زغال‌ سنگ قهوه ‌ای ایستاده است. تخت هایی که برای تولید برق استفاده می شود. متراکم ترین سکونتگاه های روستایی در بخش های حاصلخیز دره رودخانه موری آبی و نواحی لبنی گیپسلند هستند. پراکنده ترین آنها در بخش های آلپ منطقه شرقی و مالی خشک است. دشت های شمالی فقط اندکی آباد شده اند.

در نمودار زیر شاهد زندگی در مرکز شهر و همچنین خارج از شهر در ویکتوریا استرالیا می باشید:

زندگی در مرکز شهر و همچنین خارج از شهر در ویکتوریا استرالیا

فصول و ساعت ویکتوریا استرالیا

آب و هوا و آب و هوای ویکتوریا به اندازه خود ایالت متنوع است. آب و هوای متنوع این ایالت از گرم و نیمه خشک در شمال غربی تا آب و هوای خنک تر و معتدل در امتداد ساحل متغیر است. محدوده تقسیم بزرگ، ویژگی اصلی زمین ویکتوریا، همچنین آب و هوای خنک ‌تری را در کوه‌ های مرکز ایالت ایجاد می‌کند. به عنوان جنوبی ترین ایالت سرزمین اصلی استرالیا، آب و هوای ویکتوریا اغلب مرطوب تر و خنک تر از سایر مناطق و ایالت های استرالیا است. در نیمکره جنوبی استرالیا، فصول استرالیا بر خلاف فصول نیمکره شمالی است، به این معنی که ویکتوریا از تابستان تا فوریه، پاییز از مارس تا مه، زمستان از ژوئن تا آگوست و بهار از سپتامبر تا نوامبر لذت می برد.

دما در تابستان و زمستان در ویکتوریا استرالیا

ویکتوریا دارای 3 منطقه آب و هوایی جداگانه است، از جمله آلپ که سرد است، ساحل جنوبی که سردتر است و شمال/غرب که معمولاً کمی گرمتر است. ملبورن، پایتخت و شهر اصلی ایالت، به دلیل آب و هوای غیرقابل پیش ‌بینی ‌اش مشهور است، با این حال آب و هوا به طور کلی در تابستان گرم، در پاییز معتدل، در زمستان صاف و در بهار دلپذیر است. آب و هوای متنوع ویکتوریا شاهد گرم شدن بیشتر ایالت از دسامبر تا فوریه و سرد شدن از مارس تا مه قبل از سرد شدن واقعاً از ژوئن تا آگوست و سپس گرم شدن مجدد از سپتامبر تا نوامبر است. در اوج تابستان، این ایالت می تواند به درجه حرارت بالا در دهه 30 برسد، در حالی که اواسط زمستان می تواند شاهد کاهش دما به صفر درجه باشد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دما در ویکتوریا برای زندگی در استرالیا هستید:

حداقل میزان بارندگی سالانه به اینچحداکثر میزان بارندگی سالانه به اینچمیانگین حداکثر دما در زمستانمیانگین حداکثر دما در تابستان
2280326

اختلاف ساعت ویکتوریا استرالیا

اختلاف ساعت ویکتوریا استرالیا

برنامه ریزی برای جلسات برای ویکتوریا و استرالیای غربی را در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم. برای پیدا کردن یک ساعت و یا یک محدوده زمانی معین برای کارهای خود باید از اختلاف ساعت آگاه باشید به شما پیشنهاد می کنیم بین ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در ویکتوریا امتحان کنید. این زمان بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در استرالیای غربی خواهد بود. در صورتی که در ویکتوریا استرالیا هستید و زمان بیشتری برای ارتباط با آشنایان و دوستان صمیمی خود دارید می توانید خارج از وقت اداری که بین ساعت 9 صبح تا 1 بامداد است به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا استرالیای غربی 2 ساعت از ویکتوریا عقب تر است. مقاله قوانین پناهندگی استرالیا را می توانید مورد نظر قرار دهید.

اختلاف ساعت ویکتوریا استرالیا با ایران

به منظور داشتن یک جلسه کاری و یا مصاحبه عالی در زمینه اخذ پذیرش و یا مصحابه شغلی باید در زمان مناسب این کار را انجام دهید. برای همین شما می توانید براساس ساعات اداری خود در تهران یعنی از 6 صبح تا 6 غروب برنامه های خود را وسیع تر کنید. اما بهترین زمان طلایی از 8 صبح تا 1 بعد از ظهر است. این ساعت بین ساعت 1:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر در ملبورن، استرالیا خواهد بود. اگر در تهران زندگی می کنید و از ساعت 1:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر به وقت خود امکان برقراری تماس وجود دارد. این ساعت بین 7صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ملبورن ویکتوریا 5 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج پاسخگو سوالات و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *