شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت ونکوور کانادا

اختلاف ساعت ونکوور کانادا با ایران

اطلاع از اختلاف ساعت ونکوور کانادا برای تماس الزامی است. ونکوور در ساحل غربی کانادا و در 50 کیلومتری شمال مرز ایالات متحده واقع شده است. سیاتل 230 کیلومتر به سمت جنوب، حدود 3 -4 ساعت رانندگی فاصله دارد. تنگه گرجستان بلافاصله در غرب قرار دارد. فراتر از آن جزیره ونکوور (معروف به محلی به عنوان جزیره) و اقیانوس آرام است. همانطور که می دانید آب و هوای اکثر مناطق در کانادا کمی زمستانی است اما این به این معنی نیست که کانادا پایییز و بهار و تابستان ندارد. پاییز در تابستن یکی از جذاب ترین و معروف ترین جلوه ها را در جهان دارد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به استان ونکوور و اخذ ویزای کانادا مشاوره تخصصی کاملی ارائه می دهد. در ادامه این مقاله در خصوص اختلاف ساعت ایران و ونکوور کانادا نیز بحث خواهیم کرد.

معرفی استان ونکوور کانادا

ونکوور اغلب به عنوان یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان رتبه بالایی دارد.بسیاری از از مهاجران از اروپا و آسیا به ونکوور برای زندگی راحت و آسوده می آیند. خط ساحلی شهر مناظر شگفت انگیز و سواحل عالی را ارائه می دهد، در حالی که کوه ها مسیرهای پیاده روی و ورزش های برفی را ارائه می دهند. زندگی ونکوور به دلیل محیط آن که توسط دریا و کوه احاطه شده است خاص است. این منطقه شهری متنوع و شهری دارد، اما شما همیشه به طبیعت نزدیک هستید. ساکنان بهترین های هر دو دنیا را دارند. زندگی در ونکوور یک تجربه فوق العاده است.

از آنجایی که از سه طرف توسط آب احاطه شده است، تنها راه گسترش، ساختن است. این فضا بسیار شهری است و در یک منطقه کوچک متراکم شده است که با ساختمان های بلند مسکونی و بلوک های اداری مشخص می شود که به یک خط افق فوق العاده کمک می کند. کل منطقه توسط دریا با دسترسی به دریای ونکوور و بسیاری از سواحل، که تنها با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارند، محاصره شده است. منطقه داون تاون شامل پارک معروف استنلی، یکی از بزرگترین پارک های شهری در آمریکای شمالی است که بیش از 1000 هکتار پارک محصور شده توسط دیوارهای دریایی را ارائه می دهد. خلیج انگلیسی در جنوب مرکز شهر مجموعه ای از سواحل شنی ( ساحل خلیج انگلیسی ، ساحل دوم، ساحل سوم و ساحل سانست) را در مواقعی که به استراحت از شهر نیاز دارید ارائه می دهد.

زندگی در ونکوور کانادا

حدود 2.5 میلیون نفر در منطقه شهری ونکوور زندگی می کنند. هر شهر به عنوان شهرداری خود، مستقل از ونکوور در نظر گرفته می شود. از نظر مسکن، متوسط ​​هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در ونکوور در حال حاضر در محدوده قیمتی بین $1900 تا $2000 (دلار) است که بستگی به گزارش شما دارد. به طور مشابه، یک برنامه تلفن متوسط ​​در ونکوور تقریباً 90$ (دلار) در ماه برای شما هزینه دارد، در حالی که به طور متوسط، حمل و نقل $95 (دلار) در ماه برای شما هزینه دارد. در نهایت، هزینه خواربار و لوازم خانگی مربوطه باید حدود $315 (دلار) در ماه باشد.

این شامل شهر ونکوور به همراه مناطق شهری مجاور است که در نوع خود شهرهای رسمی هستند.

عمده آنها عبارتند از:

  • ساری
  • برنابی
  • ریچموند
  • کوکیتلام
  • لنگلی
  • دلتا ونکوور شمالی
  • میپل ریج
  • نیو وست مینستر
  • وست ونکوور

در نمودار زیر شاهد مذاهب رایج در ونکوور هستید:

مذاهب رایج در ونکوور

فصول و ساعت ونکوور کانادا

ماه های تابستان به طور معمول خشک، اما معتدل و به ندرت گرم است. در مقابل، اکثر روزها در اواخر پاییز و زمستان (نوامبر تا مارس) بارانی است. این باران منظم می تواند یکی از سخت ترین چیزها در زندگی ونکوور باشد. با این حال، مزیت هوای بارانی دلگیر زمستانی این است که وقتی در شهر باران می‌بارد، معمولاً در کوه‌ های مجاور برف می‌ بارد و امکان ورزش ‌های برفی مانند اسکی در سراشیبی و صحرایی، اسنوبورد و کفش ‌بازی برفی را فراهم می‌کند. و برای بسیاری، باران می‌تواند ارزش تحمل داشته باشد، زیرا می ‌دانند که ماه ‌های خشک و آفتابی از آوریل تا اکتبر نزدیک است. ونکوور یکی از خشک ترین شهرهای کانادا در ماه های تابستان است.به طور کلی آب و هوای کانادا آب و هوای متعادل و لذت بخشی است.

در جدول زیر شاهد نرخ بارش باران در ونکوور کانادا در سال اخیر براساس میلی متر هستید:

میزان بارش باران به میلی مترماه
154ژانویه
50می
170دسامبر

آب و هوای ونکوور کانادا

بهترین زمان برای بازدید از ونکوور از مارس تا مه و از سپتامبر تا نوامبر است که آب و هوا معتدل است و اتاق ‌های هتل را می ‌توان با نرخ مقرون به صرفه پیدا کرد. تابستان به لطف وعده هوای گرمتر محبوب ترین زمان است. با این حال، اگر قصد سفر دارید، حتما اتاق هتل خود را حداقل دو یا سه هفته قبل رزرو کنید. اگر از علاقه‌ مندان به ورزش ‌های زمستانی هستید، اجازه ندهید دمای هوا شما را منصرف کند. این شهر یک پایگاه خانگی عالی برای اسکی ‌بازان و اسنوبورد سوارانی است که به دنبال به چالش کشیدن پودر در Grouse Mountain  یا  Whistler نزدیک هستند. صرف نظر از زمانی که بازدید می کنید، بسته بندی لایه ها برای راحت نگه داشتن شما ضروری است.

بهار در ونکوور زود می آید و این فصل را به یکی از بهترین زمان ها برای سفر تبدیل می کند. با شروع افزایش دما (به طور متوسط ​​در دهه های 50 و 60)، شهر شروع به شکوفایی می کند. ساکنان مایلند در خلیج انگلیسی کایاک سواری کنند، در گلزارهای پارک استنلی قدم بزنند و در رویدادهای ویژه متعددی که در سراسر شهر برگزار می شود شرکت کنند. به علاوه، هزاران نهنگ از ماه مارس تا اکتبر از آب‌ های ونکوور عبور می ‌کنند و این یکی از زمان‌ها و مکان‌هایی برای شناسایی نهنگ ‌های مهاجر است. این زمان همچنین زمانی است که قبل از هجوم گردشگران تابستانی به اتاق ‌های هتل، معاملاتی را انجام دهید.

اختلاف ساعت ونکوور کانادا با دیگر استان ها

هنگام برنامه ریزی تماس بین ونکوور و کبک، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی مختلف قرار دارند. ونکوور 3 ساعت از کبک عقب تر است. اگر در ونکوور هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در کبک، این ساعت کاری معمولی بین 12:00 بعد از ظهر تا 6:00 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با فردی در کبک تماس بگیرید و هر زمان که بخواهید در دسترس هستید، می‌ توانید بین ساعت 4 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7:00 صبح تا 11:00 شب به وقت کبک خواهد بود.

اختلاف ساعت ونکوور کانادا با ایران

اختلاف ساعت ونکوور کانادا با ایران

در صورت اقامت در کانادا در اولین روزها یکی از مشکلات زندگی در کانادا اختلاف ساعت است. برای ارتباط و برقراری تماس و ملاقات های آنلاین کسانی که در تهران هستند باید بین ساعت 8:30 تا 5:30 صبح هماهنگی‌ های لازم را انجام دهند، زیرا این ساعات کاری معمولی، 9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر برای کسانی است که در ونکوور هستند. ، کسانی که در ونکوور هستند و به دنبال تماس با کسانی هستند که در تهران هستند، بهترین راه این است که جلسات را بین ساعت 9:30 شب تا 6:30 صبح برنامه ریزی کنند. اختلاف ساعت فعلی تهران و ونکوور 11 ساعت و 30 دقیقه است. 11 ساعت و 30 دقیقه از زمان تهران کم کنید تا زمان ونکوور به دست آید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت از طریق ویزای کار در کانادا راهنمای شماست.

5/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه برای “ساعت ونکوور کانادا

  1. نازنین گفت:

    سلام ممنون و تشکر از سایت خوب شما که درباره بیشتر مسائل مطالب دارید. برای اختلاف ساعت ونکوور و تهران مقاله شما بین چندتا مقاله ای که خوندم بهترینن و به مهم ترین موارد پرداخته شده بود. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *