شرایط لهستان, مهاجرت به کشور لهستان

ساعت ورشو لهستان

ساعت ورشو لهستان

ساعت ورشو لهستان که از مهم ترین و معروف ترین شهرهای لهستان است با ایران اختلاف ساعت چند ساعته دارد که در این نگارش بررسی می گردد. وسعت ورشو نشان دهنده ثروت های تاریخی این شهر است. از حدود 0.5 مایل مربع در قرن هفدهم، تا سال 1937 به 50 مایل مربع و در دوره پس از جنگ تا سال 1957 به 172 مایل مربع (445 کیلومتر مربع) گسترش یافت. رشد ادامه دارد. یک خلاقیت جدید، با طرحی که فقط تا حدی شبیه شهر تاریخی است. تغییرات منعکس کننده برنامه ریزی آگاهانه کارکردهای اجتماعی و اقتصادی است. مساحت پارک ها سه برابر شده است. و خیابان ها، اگرچه هنوز عمدتاً بر اساس شبکه قدیمی است، گسترده شده اند. از سوی دیگر، شهرهای قدیمی و جدید، خیابان Nowy Świat، و کلیساها و کاخ های شهر، همه با دقت بازسازی شده اند.

ورشو بر روی رودخانه ویستولا در حدود 240 مایل جنوب شرقی شهر ساحلی بالتیک گدانسک واقع شده است. این در وسط دشت ورشو واقع شده است، حوضه ای از یخچال های طبیعی که بین 250 تا 380 فوت بالاتر از سطح دریا قرار دارد. این شهر که توسط رودخانه به بخش های سمت راست و چپ تقسیم شده است، حدود 18 مایل از شمال به جنوب و 16 مایل از شرق به غرب امتداد دارد. عرض رودخانه در این نقطه حدود 3900 فوت است، اگرچه بستر رودخانه به طور مصنوعی توسط خاکریز به یک سوم این عرض باریک شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به ورشو لهستان و اخذ ویزای کاری این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

معرفی ورشو لهستان

ورشو، ورشوای لهستانی، شهر، پایتخت لهستان است. ورشو که در بخش شرقی-مرکزی کشور واقع شده است، مرکز استان نیز می باشد. ورشو در میان پایتخت های اروپا نه به دلیل وسعت، قدمت یا زیبایی، بلکه به دلیل تخریب ناپذیری اش قابل توجه است. این ققنوس است که بارها و بارها از خاکستر جنگ برخاسته است. پس از صدمات وحشتناکی که در طول اشغال سوئد و پروس متحمل شد، دوباره در سال 1794 مورد حمله قرار گرفت، زمانی که ارتش روسیه جمعیت حومه سمت راست پراگا را قتل عام کرد. در سال 1944، پس از شکست قیام ورشو، توسط آدولف هیتلر به دستور وی شهر ویران شد. حومه های کرانه چپ، تحت کنترل آلمانی ها، از جمعیت باقی مانده خود خالی شدند. و ساختمان ها به طور سیستماتیک توسط آتش و دینامیت به آوار تبدیل شدند.

با این حال، در سال 1945، مردم ورشو، وارسویان، بازگشتند و این شهر نقش خود را به عنوان پایتخت لهستان و مرکز زندگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی این کشور از سر گرفت. بسیاری از خیابان‌ ها، ساختمان‌ ها و کلیساهای تاریخی دقیقاً مطابق شکل اصلی خود بازسازی شده ‌اند. چقدر پایتخت های اروپایی خود را می شناسید؟ این مسابقه نام یک کشور در قاره اروپا را به شما نشان می دهد و شما باید پایتخت آن را شناسایی کنید. از نیمه دوم قرن هجدهم، نشان ورشو یک پری دریایی با شمشیر و سپر در دست است که نشان دهنده موجودی است که در افسانه شاهزاده ای را به محل ورشو هدایت کرده و به او دستور داده تا شهر را تأسیس کند. شعار این شهر، به درستی، «مخالفت از طوفان ‌ها» است.

فصول و ساعت ورشو لهستان

به طور کلی، فصول لهستان به وضوح متفاوت است. بهار از ماه مارس آغاز می شود و اگرچه در ابتدا نسبتاً سرد است، اما با پیشرفت روزها گرمتر می شود. فصل ایده آلی برای کسانی است که گرمای مطبوع را به جای گرمای طاقت فرسا در تابستان ترجیح می دهند. اگر قصد دارید در مناظر لهستان، پیاده ‌روی و حتی پیاده ‌روی در کوه ‌های لهستان به دلیل دما و رطوبت پایین برنامه ‌ریزی کنید، این فصل عالی است. تابستان در لهستان از ژوئن شروع می شود و معمولاً گرم ترین و درخشان ترین فصل سال است. ژوئن گرم ترین ماه سال است، اما فقط در تئوری. در واقع، تا زمانی که از ناامید شدن لذت نبرید، نمی توانید روی آن حساب کنید.

در تابستان آفتاب زیادی وجود دارد و این فصلی است که تمام استراحتگاه‌های سواحل بالتیک با ظرفیت گردشگران و افراد محلی پر می‌ شوند. استراحتگاه ها در ماه های ژوئن، جولای و آگوست شلوغ ترین هستند. پاییز از سپتامبر شروع می شود و از آنجایی که قبل از آن تابستان است، معمولاً در آغاز هنوز کمی گرم و آفتابی است. اما این مدت کوتاه است زیرا تا نوامبر به تدریج سردتر و مه آلود می شود. چیزی در مورد پاییز در لهستان وجود دارد با مناظری که به زیبایی با برگ های در حال سقوط و رنگارنگ آراسته شده اند که شهرت خود را به عنوان معروف “پاییز طلایی لهستانی” به دست آورده است. آنها می گویند که هیچ فصلی بهتر از این نیست که به دیدن کوه های لهستان بیایید. مناظر در پاییز به طرز خیره کننده ای زیبا هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ مهاجران در ورشو لهستان هستید:

نرخ مهاجران در ورشو لهستان

زمستان در ورشو لهستان

سپس زمستان لهستانی فرا می رسد که معمولاً خاکستری و مرطوب است. دما به سرعت کاهش می یابد، روزها کوتاهتر می شوند و فواصل مکرر برف وجود دارد. اگرچه زمستان‌های لهستان از دسامبر تا مارس طول می‌کشد، اما برف در ارتفاعات کوهستانی تا ماه مه باقی می ‌ماند. برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی و تعطیلات مشکلی ایجاد نمی کند. زمستان، پس از تابستان، دومین فصل محبوب برای گردشگرانی است که از مناطق کوهستانی لهستان بازدید می کنند. سردترین ماه های فصل ژانویه و فوریه هستند که دمای هوا اغلب به 20- درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

این تنها نگاهی کلی به تفاوت فصول لهستان است. بیشتر و بیشتر، به دلیل گرم شدن کره زمین، آب و هوا شگفتی های زیادی را به ما می دهد. یک سال زمستان می تواند بدون برف یا با دوره های کوتاه برف باشد و سال دیگر بارش برف سنگین می تواند حمل و نقل را از روزهای متوالی فلج کند. تابستان هم در ورشو همینطور است. بسته به سال می توانید از سرد و مرطوب بودن آن ناامید شوید. در مجموع، شما باید برای همه چیز آماده باشید و فقط به هوای خوب در سفر به لهستان امیدوار باشید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ورشو می باشید:

میانگین دمای سالانه به سانتی گرادمیانگین دمای جولای به سانتی گرادمیانگین دمای ژانویه به سانتی گرادمیانگین بارندگی سالانه به اینچ
4020-321

اختلاف ساعت ورشو لهستان با ایران

اختلاف ساعت ورشو لهستان با ایران

به منظور برگزاری جلسه کاری و یا مصاحبه شغلی با موسسه های کاریابی در لهستان دقت به اختلاف ساعت الزامی است. باید بین ساعت 10:30 صبح تا 7 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در ورشو، لهستان خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و قصد تماس با ورشو که از بهترین شهرهای لهستان است را دارید می‌ توانید بین ساعت 9 صبح تا 10 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7:30 صبح تا 8:30 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ورشو، لهستان 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزا و همچنین اخذ تابعیت از طریق ازدواج در لهستان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *