شرایط آلمان

ساعت هامبورگ آلمان

ساعت هامبورگ آلمان

ساعت هامبورگ آلمان که از شهرهای تجاری و مهم در صادرات و واردات است را در این مقاله بررسی میکنیم، که متقاضیان مهاجرت بایستی به آن دقت کنند. با این حال، هامبورگ در چشم انداز خود یک شهر جهانی است. اگرچه تعداد کمی از خارجی ها در آنجا زندگی می کنند، بسیاری از آنها از آنجا عبور می کنند. این شهر با تعداد زیادی از کشورها تعامل دارد و بیش از هر شهر دیگری در جهان به جز شهر نیویورک کنسولگری دارد. کشتیرانی و تجارت برای قرن ها رگ حیاتی هامبورگ بوده است. جای تعجب نیست که بندر آن مهمترین ویژگی شهر باقی مانده است. در میان بسیاری از جنبه های دیگر هامبورگ، شبکه ای از کانال ها است که یادآور آمستردام است. در ادامه مقاله در خصوص هامبورگ آلمان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دریاچه‌ ها، پارک‌ ها و حومه ‌های سرسبز پر از خانه ‌های زیبا. پاساژهای خرید زیبا؛ موزه های وقفی غنی؛ و زندگی فرهنگی پر جنب و جوش اینها از جمله جاذبه هایی هستند که به رشد صنعت گردشگری کمک کرده اند. بزرگترین مرکز اقتصادی آلمان، هامبورگ از سال 1960 به محل برگزاری نمایشگاه های تجاری درجه یک تبدیل شده است. بسیاری از نمایشگاه‌ها و همایش‌ها در محوطه نمایشگاه ارنست-مرک-هال، واقع در جنوب پارک پلنتن آن بلومن برگزار می‌شوند. یکی از رویدادهای محبوب، نمایشگاه بین المللی قایق است که هر زمستان برگزار می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به هامبورگ و کار و سرمایه گذاری در این شهر مشاور شماست.

معرفی هامبورگ آلمان

هامبورگ، شهر و سرزمین (ایالت)، واقع در رودخانه البه در شمال آلمان . این بزرگترین بندر و مرکز تجاری کشور است. شهر هامبورگ دومین شهر کوچک از 16 سرزمین آلمان است که تنها وسعت دارد. همچنین این شهر پس از برلین پرجمعیت ترین شهر آلمان است و یکی از بزرگترین و شلوغ ترین بنادر اروپا را دارد. نام رسمی، که هم سرزمین و هم شهر را در بر می گیرد، نشان دهنده سنت دیرینه خاص گرایی و خودمختاری هامبورگ است. هامبورگ و برمن (کوچکترین ایالت ها ) در واقع تنها ایالت-شهرهای آلمان هستند که هنوز چیزی از قرون وسطی خود را حفظ کرده اند. فردیت مشخص هامبورگ با افتخار توسط مردم آن حفظ شده است، به طوری که در بسیاری از حوزه های زندگی عمومی و خصوصی، فرهنگ شهر منحصر به فرد خود را حفظ کرده و تسلیم روند عمومی استانداردسازی نشده است.

هامبورگ در منتهی الیه شمالی قرار دارد. در جنوب شرقی شهر قدیمی، خود را به دو شاخه تقسیم می کند. دو رودخانه دیگر در هامبورگ به البه می ریزند آلستر از شمال و بیل از شرق. در این شهر ساختمان های بزرگ کمی وجود دارد که تاریخ هزار ساله شهر را به بازدیدکنندگان یادآوری کند، به جز 5 کلیسای اصلی Sankt Jacobi، Sankt Petri، Sankt Katharinen، Sankt Nikolai، وSankt Michaelis و هیچ یک از اینها در اصل خود نیستند. آتش تقریباً تمام خانه‌ ها و انبارهای قدیمی‌ تر را ویران کرده است، و آنچه در اثر آتش سوزی دست نخورده باقی مانده است، اغلب برای اهداف معاصر بازسازی شده است. با این حال، چند بقایای پراکنده از ساختمان های قدیمی تر وجود دارد. علاوه بر این، طرح‌ بندی مرکز شهر قدیمی هنوز در برخی از نام‌ های خیابان‌ های باستانی و در ناوگان قابل شناسایی است.

فصول و ساعت هامبورگ آلمان

گرمای واقعی در اواخر ماه مارس زمانی که دما از 8 درجه سانتیگراد به 12 درجه سانتیگراد در آوریل افزایش می یابد، به شهر می رسد. در ماه مه هوا تا 17 درجه سانتیگراد گرم می شود. محدوده دمای شب برای فصل بین 1 درجه سانتیگراد و 7 درجه سانتیگراد است و میزان ساعات نور روز نیز افزایش می یابد. اردیبهشت آفتابی ترین ماه فصل است. بارش در طول یک سال به طور مساوی توزیع می شود و هر ماه 9 تا 12 روز همراه با باران است بنابراین چتر برای بازدید از شهر ضروری است. در واقع می یکی از بهترین ماه ها برای سفر به هامبورگ است زیرا آب و هوا عالی است و گردشگران هنوز شهر را شلوغ نکرده اند.

هوای تابستانی در هامبورگ راحت است. در ژوئن میانگین دمای روز به 20 درجه سانتیگراد می رسد و تا اواخر جولای به رشد خود ادامه می دهد. در دو ماه آینده میانگین دمای 21-25 درجه سانتیگراد معمول است. با این حال، عصرها هنوز خنک هستند و دمای آن بین 10 تا 12 درجه سانتیگراد است، بنابراین چند ژاکت یا ژاکت مفید خواهند بود. تابستان بارانی ترین فصل یک سال است. میزان بارندگی ماهانه حدود 80 میلی متر است و به صورت باران های سریع می بارد. چنین آب و هوایی با فعالیت های متعدد موجود در هامبورگ تداخلی ندارد.

تعطیلات بهاری هامبورگ آلمان عبارت است از:

  • مارس-آوریل – نمایشگاه بهار DOM جشن های عید پاک.
  • 1 آوریل – روز احمق آوریل.
  • می – جشنواره های خیابانی
  • یکشنبه دوم ماه مه – روز مادر.
  • 1 مه – روز کارگر.
  • 10-13 مه – سالگرد بندر.

در نمودار زیر شاهد میزان رشد توریست ها در هامبورگ آلمان می باشید:

میزان رشد توریست ها در هامبورگ آلمان

پاییز و زمستان هامبورگ آلمان

در پاییز هوا به تدریج از 18 درجه سانتیگراد در سپتامبر به 7 درجه سانتیگراد در نوامبر کاهش می یابد. معمولاً تغییرات سریع دما وجود ندارد و هر روز کمی سردتر می شود. به طور طبیعی شب ها خنک تر هستند و میانگین آن از 10 درجه سانتی گراد به 5 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. در مقایسه با فصل گذشته میزان بارندگی و همچنین ساعات آفتابی کمتر است. روزها به دلیل ابری شدن هوا تاریک تر می شود و باران به دلیل نم نم باران راحت تر است. ترکیب با رطوبت نسبی بالا، چنین نوع بارشی، هوا را مرطوب می کند.

در جدول زیر شاهد دمای هوا در ماه نوامبر هامبورگ آلمان هستید:

حداکثر میانگین دمای نوامبر به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیدمای آب به سانتی گرادمیزان بارش به میلی متر
72431042

زمستان هامبورگ در سطح جهانی معتدل به نظر می رسد. حداقل دما در بیشتر مواقع بالای 0 باقی می ماند و میانگین فصلی در طول روز 3-5 درجه سانتی گراد است. عصرها و شب ها سرد هستند و میانگین میانگین آن در حدود 1- درجه سانتی گراد است. میزان بارندگی تقریباً مشابه پاییز است. برف به ندرت می بارد در این ماه می بارد. علاوه بر این، زمستان تاریک ترین زمان سال است. مقدار ساعات روشنایی روز در کل فصل کمتر از ماه آوریل است. ابرها و موقعیت جهانی شهر نتیجه آن است.

اختلاف ساعت هامبورگ آلمان با ایران

اختلاف ساعت هامبورگ آلمان با ایران

با توجه به معاملات و تجارت ها با آلمان برای سرمایه گذاران و همچنین ثبت شرکت در آلمان اختلاف ساعت امری مهم است. برای ارتباط تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه مذاکره خرید ملک در آلمان برای معرفی محصول بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در هامبورگ آلمان خواهد بود. اگر در ایران زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در هامبورگ آلمان تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا هامبورگ آلمان 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *