شرایط قبرس, مهاجرت به کشور قبرس

ساعت نیکوزیا قبرس

ساعت نیکوزیا قبرس

ساعت نیکوزیا قبرس را با توجه به اینکه پایتخت و شهر مهمی است در این مقاله بررسی می کنیم. نیکوزیا پایتخت قبرس است. نیکوزیا به یونانی Lefkosía ، ترکی Lefkoşa ، در امتداد رودخانه Pedieos، در مرکز دشت Mesaoria بین کوه ‌های گیرنه (شمال) و رشته کوه ترودوس (جنوب) قرار دارد. این شهر همچنین مقر اسقف نشین کلیسای خودمختار (با حق انتخاب اسقف اعظم و اسقف خود) قبرس است. این نیز یکی دیگر از دلایل مهم بودن این شهر است. نیکوزیا در گذشته تحت کنترل بیزانسی ها و پادشاهان لوزینین و ونیزی ها و ترک ها و بریتانیا هستند و بنابراین منعکس کننده تحولات تاریخ قبرس و تأثیرات شرقی و غربی است. نیکوزیا که در دوران باستان با نام لدرا شناخته می‌ شد، یک فساد قرون وسطایی با نام بیزانسی Lefkosia است. در ادامه این مطلب در خصوص اختلاف ساعت قبرس و ایران صحبت می کنیم.

این شهر در قرن هفتم قبل از میلاد پادشاهی بود و از قرن چهارم میلادی به عنوان اسقف اعظم شناخته می شد. این شهر از قرن دهم تا کنون مقر حکومت قبرس بوده است. صنایع سبک نیکوزیا که عمدتاً به بازار محلی خدمت می ‌کنند، شامل تولید و فرآوری نخ ‌های پنبه ‌ای و منسوجات، سیگار، آرد، شیرینی ‌سازی، نوشابه، کفش و پوشاک می‌شود. نیکوزیا با جاده های خوبی با دیگر شهرهای اصلی جزیره متصل است. موزه قبرس در این شهر گنجینه های باستان شناسی بسیاری را در خود جای داده است. بیشتر جمعیت در نواحی اطراف به کشاورزی مشغول هستند و محصولات تولید شده شامل گندم، جو، سبزیجات و میوه جات است. بز و گوسفند نیز پرورش می یابند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت کاری و تحصیلی به قبرس مشاور و راهنمای شماست.

معرفی نیکوزیا قبرس

نیکوزیا که پایتخت کشور قبرس است یکی از زیباترین شهرهای در جهان برای گردشگری است. موقعیتی که از قرن دهم به مدت 1000 سال از آن برخوردار بوده است، اگرچه آغاز آن به 5000 سال به عصر برنز باز می گردد. این تقریباً در مرکز جزیره در دشت Mesaoria قرار دارد که در کنار رشته شمالی زیبای کوه‌های گیرنه با «پنتاداکتیلوس» متمایز خود کوه 5 انگشتی قرار دارد. در مورد منشأ نام نیکوزیا یا به یونانی Lefkosia پیشنهادهای مختلفی وجود دارد، اما به احتمال زیاد به درخت محبوب، Lefki بلندی مرتبط است که زمانی شهر را زینت می ‌داد. دفاتر مرکزی دولت، مقر دیپلماتیک و مرکز فرهنگی قبرس مستقر در نیکوزیا هستند. پایتخت 2 چهره متمایز دارد: بخش قدیمی و اصلی شهر که توسط دیوارهای محکم ونیزی با قدمت بیش از 400 سال احاطه شده است، و یک کلان شهر مدرن شلوغ با جمعیت 171000 نفر همراه با حومه شهر.

در داخل منطقه بزرگ، محاصره شده توسط دیوارهای استحکاماتی که برای قرن ها از شهر محافظت می کردند، مکان های بسیار دیدنی تاریخی وجود دارد. میدان مرکزی الفتریا نیکوزیا قدیم را با شهر مدرن و زیبا که بیرون از دیوارها شکوفا شده است، پیوند می‌ دهد، جایی که هتل‌ها، دفاتر رستوران ‌ها و باغ ‌ها با خانه ‌های قدیمی خوب و ساختمان ‌های استعماری این شهر جهانی در هم می ‌آمیزند. نیکوزیا شهری پیچیده و جهانی، غنی از تاریخ و فرهنگ است که گذشته تاریخی خود را با امکانات رفاهی یک شهر مدرن ترکیب می کند. نیکوزیا خود را به عنوان پایتخت مالی جزیره و مرکز اصلی تجارت بین المللی آن تثبیت کرده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در نیکوزیا قبرس می باشید:

نرخ اشتغال در نیکوزیا قبرس

فصول و ساعت نیکوزیا قبرس

قبرس واقعا جزیره ای برای تمام فصول است. با بیش از 300 روز آفتابی در سال، 4 فصل متمایز و آب و هوای معتدل، یک شمی کنند و بسیاری از اروپایی ها در خانه های دوم در سواحل و کوه های زیبای قبرس سرمایه گذاری می کنند. قبرس دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستان های طولانی، گرم و خشک از اواسط می تا اواسط اکتبر است. زمستان های نیکوزیا از دسامبر تا فوریه است و بارانی و برفی است. افصل های کوتاه پاییز و بهار در این بین قرار می گیرند. قبرس محیط طبیعی بسیار متنوعی را برای چنین کشور کوچکی ارائه می دهد.

در همان ماه، می ‌توانید از جنگل ‌های کاج پر برف در کوه‌های ترودوس دیدن کنید، در میان مزارع درختان زیتون رانندگی کنید و در کنار دریای آبی شفاف مدیترانه استراحت کنید. در دسامبر فوریه برای قبرسی ها فصل زمستان است، اما برای برخی از بازدیدکنندگان آب و هوای پاییزی است. زمستان بارانی ترین فصل است، اگرچه آفتاب در این ماه ها نیز فراوان است. میانگین دما از 5 تا 15 درجه سانتی گراد متغیر است. بهار از ماه مارس شروع می شود. میانگین دما از 7 درجه سانتیگراد تا 19 درجه سانتیگراد متغیر است. در ماه آوریل می حومه شهر سرسبزترین است و گل ها در این زمان بیشترین شکوفه را دارند و آوریل و می را بهترین ماه ها برای کسانی می کند که از گذراندن وقت با کیفیت در خارج از منزل لذت می برند.

در جدول زیر شاهد میانگین دمای نیکوزیا قبرس می باشید:

دما ژوئن – آگوست به سانتی گراددما سپتامبر –اکتبر به سانتی گراددما نوامبر به سانتی گرادمیانگین بارش باران به اینچ در سال
18-4018-3310-2220

اختلاف ساعت نیکوزیا قبرس و ایران

اختلاف ساعت نیکوزیا قبرس و ایران

با دقت نظر بیشتر در مورد اختلاف ساعت می توانید شریک بهتر و یا دانشجوی ممتازی باشید. در تهران و نیکوزیا اختلاف ساعت 1 ساعت و نیمه وجود دارد که می توانید با کمی جا به جایی زمان برای تحصیل کارشناسی در قبرس و ادارات و یا شغل خود را تعیین کنید. در نیکوزیا قبرس بیشتر مهاجران دانشجویانی هستند که از اروپا آمده اند و در مواردی برخی از دانشجویان از راه دور تحصیل می کنند که باید خود را با ساعت نیکوزیا هماهنگ کنید. همچنین ممکن است برای ویزای کاری قبرس و نیکوزیا که از بهترین شهرهای قبرس است وقت مصاحبه داشته باشید به همین دلیل باید از آن آگاه باشید. اوج ساعات اداری و تحصیلی به وقت تهران از 8:30 تا 7 شب است می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کارآفرینی در قبرس مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *