شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت نیوبرانزویک کانادا

ساعت نیوبرانزویک کانادا

ساعت نیوبرانزویک کانادا را می توان از لحاظ اختلاف ساعت این استان با دیگر استان های کانادا سنجید. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. گزینه های زیادی را برای تازه واردان برای کار، پیشرفت و یافتن جامعه خود فراهم می کند. درست مانند هر تازه وارد، هر استان و منطقه ای هویت و فرهنگ منحصر به فرد خود را دارد و به دنبال تازه واردانی است که نیازهای فردی آنها را برآورده کنند. در این مقاله سعی شده است تا در خصوص استان نیوبرانزویک و فصول و اختلاف ساعات این استان با ایران صحبت خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و برنامه های مهاجرتی به کانادا مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

استان دریایی نیوبرانزویک ریشه های تاریخی و فرهنگی در هر گوشه از جهان دارد. به عنوان یکی از اولین خانه های مهاجران اروپایی در آمریکای شمالی، و بسیار قبل از آن، خانه بسیاری از گروه های بومی، ترکیب چند فرهنگی نیوبرانزویک دائما در حال تغییر و رشد است. جوامع نزدیک، گروه‌ های فرهنگی، فرصت ‌های شغلی، و فضاهای طبیعی کنار اقیانوس را که نیوبرانزویکرز خانه می‌خواند، کشف کنید و نکاتی را برای تازه‌واردان در طول مسیر انتخاب کنید تا به شما در سفر به سمت زندگی در کانادا کمک کنند. نیوبرانزویک یکی از سه استان دریایی کانادا، گروهی از 3 استان ساحلی کوچکتر در اقیانوس اطلس کانادا است. نیوبرانزویک بزرگترین استان دریایی است. از طریق پل با استان جزیره پرنس ادوارد و از طریق دریا با استان نوا اسکوشیا همسایه است. نیوبرانزویک نیز درست در جنوب شبه جزیره گاسپه کبک قرار دارد و از غرب با ایالت مین ایالات متحده همسایه است.

معرفی و ساعت نیوبرانزویک کانادا

آب و هوای نیوبرانزویک زمستان‌های سردی را در اثر بادهای قاره ‌ای که از داخل کانادا می‌وزد، و تابستان ‌های گرم و دلپذیر به 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد ارائه می ‌دهد. مناطق ساحلی نیوبرانزویک تمایل به دریافت سطوح بالاتر بارندگی و آب و هوای معتدل تری دارند، در حالی که داخل استان خشک است و دماهای شدیدتری را تجربه می کند. برای آب و هوای منطقه خود با تجهیزات مناسب آماده باشید. اگر می ‌خواهید در سواحل نیوبرانزویک زندگی کنید، با خرید وسایل بارانی سبک و سازگار مانند کاپشن ‌های بارانی، چتر، و چکمه ‌ها یا کفش ‌های ضدآب، برای بارندگی بالا مجهز شوید. برای آماده شدن برای زمستان های سرد نیوبرانزویک، به خرید یک ژاکت زمستانی نگاه کنید تا در ماه های سردتر گرم بمانید.

استان نیوبرانزویک در مقایسه با استان‌ های بزرگی مانند انتاریو یا کبک دارای مساحت کوچکی است، اما طبق سرشماری کانادا در سال گذشته تقریباً 800000 نفر جمعیت دارد. فردریکتون پایتخت نیوبرانزویک است که حدود 60000 نفر جمعیت دارد. شهر جنوبی سنت جان نیز حدود 60000 نفر جمعیت دارد و بزرگترین شهر مونکتون در جنوب غربی نیوبرانزویک است که بیش از 110000 ساکن دارد. طبق سرشماری کانادا در سال های گذشته، تازه واردان تقریباً 5٪ از جمعیت نیوبرانزویک را تشکیل می دهند. استان نیوبرانزویک جذابیت خود را برای تازه واردان به دلیل سبک زندگی آرام و مقرون به صرفه، سیستم های مراقبت های بهداشتی و آموزشی، و نزدیکی به اقیانوس و فضاهای طبیعت می داند.

نیوبرانزویک علاوه بر این شهرداری بزرگ، دهکده ها و شهرهای جذاب بسیاری دارد :

  • باترست
  • کمبلتون
  • دیپه
  • ادموندستون
  • فردریکتون
  • میرامیچی
  • مونکتون
  • سنت جان، جان مقدس

زندگی در استان نیوبرانزویک کانادا

در سال های اخیر، افراد و خانواده های بیشتری از کشورهایی مانند چین، آلمان، کره جنوبی، فیلیپین و سوریه مهاجرت به نیوبرانزویک را انتخاب کرده اند. نیوبرانزویک تنها استان رسمی دو زبانه در کانادا است که بسیاری از ساکنان و تازه واردان به 2 زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند. اگرچه کانادا هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی را به عنوان زبان های رسمی در سرتاسر کشور اعلام می کند و نیاز دارد که تمامی ارتباطات فدرال به هر 2 زبان ارائه شود، استان ها این توانایی را دارند که زبان(های) عملکرد رسمی خود را انتخاب کنند. استان کبک تنها استان دیگری است که زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی به رسمیت می شناسد. با این حال، کبک مانند نیوبرانزویک، انگلیسی را به عنوان یک زبان رسمی به رسمیت نمی شناسد.

نیوبرانزویک دارای اقتصاد متنوعی است که بین صنایع مبتنی بر منابع مانند جنگلداری، معدن، ماهیگیری و کشاورزی و صنایع مبتنی بر خدمات گردشگری، تولید و فناوری اطلاعات تعادل برقرار می کند. شهر مونکتون و منطقه اطراف آن، بزرگترین مرکز اقتصادی استان است و ممکن است فرصت های شغلی فوری بیشتری را فراهم کند. با این حال، سایر شهرها و روستاهای استان، مانند مرکز فردریکتون، چشم انداز کار و زندگی قوی برای همه تازه واردان با انواع اهداف مختلف دارند. در اوایل سال 2020، طبق آمار کانادا، نرخ اشتغال در نیوبرانزویک %91 بود. آژانس چشم انداز اشتغال نیوبرانزویک، NBJobs ، بیش از 120000 فرصت شغلی را بین سال های2016 و 2027 ایجاد می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در نیوبرانزویک می باشید:

نرخ بیکاری در نیوبرانزویک

فصول و ساعت نیوبرانزویک کانادا

نیوبرانزویک منطقه ای در کانادا است که محبوب ترین شهر در این منطقه مونکتون است. بنابراین ما از داده های آب و هوای کانادا و نیوبرانزویک را به شما بیشتر بگوییم که کدام آب و هوا را می توانید در نیوبرانزویک انتظار داشته باشید: در طول ماه های ژوئن، ژوئیه، آگوست و سپتامبر به احتمال زیاد روزهای خوبی را با میانگین دمای دلپذیر تجربه خواهید کرد که بین 20 درجه است. 68 درجه فارنهایت و 25 درجه سانتیگراد. سردترین ماه ژانویه با حداکثر دمای3- درجه سانتیگراد است. سردترین فصل زمستان در ماه های ژانویه، فوریه و دسامبر است. مارس مرطوب ترین ماه است. اگر طرفدار زیاد باران نیستید، باید از این ماه اجتناب کنید. آگوست خشک ترین ماه است. گرم ترین ماه در نیوبرانزویک، جولای با حداکثر دمای 25 درجه سانتی گراد است. جولای آفتابی ترین ماه است.

NBPNP Skilled Worker Stream برای تازه واردانی که شرایط زیر را دارند در دسترس است:

  • شما قصد اقامت در نیوبرانزویک را دارید.
  • شما یک دلبستگی یا وسیله ای برای حمایت از خود در نیوبرانزویک دارید.
  • شما پیشنهاد استخدام تمام وقت و طولانی مدت دریافت کرده اید.
  • شما واجد شرایط استخدام مذکور هستید.
  • به شما دستمزد رقابتی پیشنهاد می شود.
  • کارفرمای شما مایل است از برنامه PNP پشتیبانی کند.
  • شما مایل به به روز رسانی گواهینامه های کانادایی معادل برای مشاغل تحت نظارت هستید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ساعات نیوبرانزویک می باشید:

نام استانبزرگ ترین شهر و پایتختutc
نیوبرانزویکفردریکتون ، سنت جان3:00-4:00

فصول و ساعت نیوبرانزویک کانادا

اختلاف ساعت نیوبرانزویک کانادا با ایران و دیگر استان ها

نیوبرانزویک کانادا رسماً در منطقه زمانی اقیانوس اطلس است و ساعت تابستانی را رعایت می کند. در نیوبرانزویک و زندگی در کانادا، ساعت تابستانی از ساعت 2:00 صبح به وقت محلی در دومین یکشنبه ماه مارس آغاز می شود. در اولین یکشنبه ماه نوامبر، مناطقی که در ساعت تابستانی هستند، در ساعت 2:00 بامداد در زمان تابستانی، ساعت‌ های خود را یک ساعت به جلو برگردانید. اختلاف ساعت نیوبرانزویک و آلبرتا 3 ساعت است. نیوبرانزویک 3 ساعت جلوتر از استان آلبرتا می باشد. برای برقراری ارتباط کاری و دوستانه و یا خانوادگی می توانید بازه 6 صبح تا 2 بعد از ظهر به وقت نیوبرانزویک را انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص 5 روش تضمینی مهاجرت به کانادا به سوالات شما پاسخ می دهد و خدمات کاملی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *