شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت نوا اسکوشیا کانادا

ساعت نوا اسکوشیا کانادا

یکی از مسائلی که برای مهاجرت نیاز دارید اطلاع داشته باشید ساعت نوا اسکوشیا کانادا است. بیشتر مسیرهای گردشگری ساحل را در آغوش می گیرند. اگرچه داخل استان نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله پارک ملی Kejimikujik و Tobeatic Wilderness. 5 مکان تعیین شده توسط یونسکو در نوا اسکوشیا وجود دارد. بزرگترین پارک استانی، پارک استانی کیپ چیگنکتو، در بندر ادوکیت در خلیج فاندی، توجه جهانی را به این منطقه از استان جلب کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران و متخصصان زبده خود در امور مهاجرت به کانادا از طرق مختلف آماده خدمت رسانی به شماست. در این مقاله در خصوص نوا اسکوشیا کانادا و اختلاف ساعات آن با ایران بحث خواهیم کرد.

نوا اسکوشیا یکی از چهار استان اقیانوس اطلس کانادا است و نزدیک به 1 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. نوا اسکوشیا در سواحل شرقی کانادا واقع شده است، علاوه بر سرزمین اصلی، بیش از 3800 جزیره ساحلی را شامل می شود. هالیفاکس با بیش از 400000 نفر جمعیت، بزرگترین شهر نوا اسکوشیا و پایتخت سیاسی آن است. بزرگترین شهرداری آکادی فرانسوی/فرانسه زبان خارج از هالیفاکس، آرگیل در شهرستان یارموث است. همچنین فرهنگ فرانسوی زیادی در کلر، شهرستان دیگبی، به ویژه در امتداد جایی که به عنوان ساحل فرانسوی شناخته می شود، وجود دارد. کیپ برتون به عنوان دژ فرهنگ سلتیک با تعداد زیادی از فرزندان اسکاتلندی و ایرلندی شناخته می شود. همچنین فرهنگ قوی نوا اسکوشیا و میکماق آفریقایی در این استان وجود دارد.

معرفی نوا اسکوشیا کانادا

نوا اسکوشیا (به لاتین اسکاتلند جدید) مقصدی جذاب است که شامل ساحل دریای خیره کننده، جنگل های بیابانی و مناظر شهری هالیفاکس در یک مکان نسبتا فشرده است. اولین بار آکادی نامگذاری شد و در سال 1604 توسط شامپلین برای فرانسه ادعا شد. مهاجران فرانسوی در آکادی ماندند تا اینکه در اواسط قرن 18 توسط بریتانیا اخراج شدند. نوا اسکوشیا امروزه هنوز دارای بسیاری از مناطق سنتی فرانسوی آکادی هم در جنوب و هم در شمال همراه با فرزندان و تأثیرات انگلیسی، اسکاتلندی و ایرلندی است. اگرچه بسیاری به اشتباه فکر می کنند نوا اسکوشیا یک جزیره است، اما شبه جزیره ای است که توسط یک نوار باریک از زمین به استان همسایه نیوبرانزویک متصل می شود.

خدمات کشتی از خلیج فریز از نیوبرانزویک به دیگبی می رسد. یک سرویس کشتی کروز جدید از پورتلند، مین به یارموث در می 2014 آغاز خواهد شد که توسط Nova Star Cruises اداره می شود. رانندگان از طریق بزرگراه ترانس کانادا از نیوبرانزویک به نوا اسکوشیا می رسند. خدمات قطار توسط VIA Rail Canada با سرویس خواب و ماشین غذاخوری از مونترال ارائه می شود که در نوا اسکوشیا در Amherst، Truro و Halifax توقف می کند. «اقیانوس» حوالی ساعت 7 بعد از ظهر مونترال را ترک می کند و روز بعد حدود ساعت 4 بعد از ظهر به هالیفاکس می رسد. نوا اسکوشیا دارای هفت منطقه گردشگری است: خلیج فاندی و دره آناپولیس، جزیره کیپ برتون، ساحل شرقی، مترو هالیفاکس، ساحل نورثامبرلند، سواحل جنوبی، و سواحل یارموث و آکادیان.

استان نوا اسکوشیا در 10 سال آینده کمبود نیروی کار در زمینه های زیر را طرح می کند:

  • دستیاران اداری، پذیرش، و پشتیبانی اداری عمومی
  • تکنسین های حسابداری و حسابداران
  • افسران اداری
  • مربیان و دستیاران دوران کودکی
  • رانندگان کامیون های حمل و نقل
  • مدیران خانه سازی و نوسازی

فصول و ساعت نوا اسکوشیا کانادا

نوا اسکوشیا 4 فصل مجزا دارد. بیشتر گردشگران در ماه های تابستان از ژوئن , جولای و آگوست بازدید می کنند. خورشید معمولاً می تابد، دما بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد و روزها طولانی است. زمان بسیار خوبی برای کشف ساحل یا رفتن به یک جشنواره است.سپتامبر و اوایل اکتبر نیز زمان خوبی برای بازدید است. دمای پایین پاییز باعث می شود که شاخ و برگ های پاییزی زیبا نمایان شود. کل دره ها به رنگین کمانی از برگ های نارنجی، قرمز و زرد طلایی تبدیل می شوند. روزها صاف و شفاف با آسمان آبی روشن هستند. زمستان در ماه های نوامبر و دسامبر آغاز می شود. شب ها و صبح ها دمای زیر یا نزدیک به صفر خواهد بود. بسیاری از جاذبه های گردشگری فصلی تا بهار بسته خواهند بود. در ماه ژانویه ، نوا اسکوشیا بهشت ​​اسکی بازان و برف سواران است.

بهار کم کم از راه می رسد. گرم شدن دما در ماه مارس شروع می شود و اولین گل های بهاری در اواخر ماه ظاهر می شوند. اما هنوز هم ممکن است طوفان برف یا باران سرد وجود داشته باشد. طوفان های برف می توانند در اوایل ماه مه ظاهر شوند. آب و هوای نوا اسکوشیا کمی قاره ای است که با زمستان های بسیار سرد و برفی و تابستان های دلپذیر گرم و کاملاً بارانی مشخص می شود نوا اسکوشیا استانی دریایی در جنوب شرقی کانادا است که از موازی 43 تا موازی 47 شمالی امتداد یافته است و توسط شبه جزیره ای به همین نام که از این قاره کشیده شده است و جزیره کیپ برتون که بسیار نزدیک است تشکیل شده است. به همان شبه جزیره سپس چندین جزیره کوچکتر وجود دارد.

اختلاف ساعت نوا اسکوشیا کانادا با دیگر استان ها

اختلاف ساعت نوا اسکوشیا کانادا با دیگر استان ها

برای برنامه ریزی دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر وقت خود را در انتاریو امتحان کنید. در نهایت بین 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در نوا اسکوشیا خواهد بود. اگر در انتاریو زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستان خود در نوا اسکوشیا تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 6 صبح تا 10 شب به وقت خود با او تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا نوا اسکوشیا 1 ساعت جلوتر از انتاریو است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در نوا اسکوشیا تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید.

برای برنامه ریزی هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر وقت خود را در آلبرتا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 12:00 تا 5:00 بعد از ظهر در نوا اسکوشیا خواهد بود. اگر در آلبرتا زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستان خود در نوا اسکوشیا تماس بگیرید، می توانید بین ساعت 4 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا نوا اسکوشیا 3 ساعت جلوتر از آلبرتا است. بین ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید.

اختلاف ساعت نوا اسکوشیا کانادا با ایران

برای انکه کانادا را بهتر بشناسیم و بتوانید در محدوده زمانی مناسب با شریک کاری خود و یا اقوام خود در نوا اسکوشیا تماس برقرار کنید باید زمان طلایی را محسابه و در حدود آن ساعت اقدام کنید. همچنین برای مهاجرت به استان نوا اسکوشیا زمان و اختلاف ساعت مهم است. محدوده زمانی را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (هالیفاکس، کانادا) تعیین کنید. برای برقراری ارتباط باید بین ساعت 8:00 صبح تا 10:30 صبح وقت خود را در هالیفاکس، کانادا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 15:30 تا 18:00 در ایران خواهد بود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ساعات نوا اسکوشیا هستید:

استانپایتختutc
نوا اسکوشیاهالیفاکس3:00-4:00

در نمودار زیر شاهد میزان درصد مهاجران در نوا اسکوشیا کانادا می باشید:

درصد مهاجران در نیواسکوشیا کانادااگر در هالیفاکس کانادا زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 23:30 تا 15:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 7 ساعت و 30 دقیقه از هالیفاکس، نوا اسکوشیا جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار با شخصی در ایران تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 1:30 صبح تا 9:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه برنامه های استانی ایالات مختلف کانادا به شما مشاوره کامل می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *