شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت نلسون نیوزلند

ساعت نلسون نیوزلند

ساعت نلسون نیوزلند یا دیگر شهرهای نیوزلند اختلاف زمانی ندارد و در این مطلب بیشتر در ای خصوص صحبت خواهیم کرد. جزیره جنوبی، Maori Te Waipounamu ، جزیره، بزرگ ‌تر و جنوبی ‌ترین جزیره از 2 جزیره اصلی نیوزیلند، در جنوب غربی اقیانوس آرام. جزیره جنوبی از شمال با تنگه کوک از جزیره شمالی و از جنوب با تنگه فوو از جزیره استوارت جدا می شود. نلسون تاسمان به خاطر مناظر طبیعی خیره‌کننده ‌اش، با جغرافیای متنوع که همه چیز را از سواحل طلایی طولانی گرفته تا جنگل ‌های دست نخورده و کوه ‌های ناهموار را به تصویر می‌ کشد، مشهور است. شاید این خورشید باشد، شاید مکان آن باشد، اما نلسون تاسمن مدتهاست که مغناطیسی برای افراد خلاق بوده است.

با داشتن یکی از بیشترین تعداد هنرمندان و گالری های فعال در کشور، مجموعه ای از صنعتگران ساکن در منطقه را خواهید دید. سنتی، معاصر و مائوری. از استودیوهای آن ‌ها دیدن کنید، بازارهای صنایع دستی آخر هفته را کاوش کنید، محصولات خوشمزه محلی را بچشید و چیزهای خارق ‌العاده‌ای پیدا کنید تا با خود به خانه ببرید. Nelson-Tasman اغلب ساعات آفتابی نیوزلند را در صدر قرار می دهد. همچنین دارای سواحل طلایی و گردشگری مولد، شراب، باغبانی و صنایع ماهیگیری است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری و شغلی و بازنشستگی در نیوزلند مشاور شماست.

معرفی نلسون نیوزلند

نلسون، شهر بندری و مرجع واحد، جزیره جنوبی شمالی، نیوزیلند است. بر روی یک ورودی در سر خلیج تاسمان، در دهانه رودخانه ماتای ​​واقع شده است. در سال 1842 توسط شرکت نیوزلند مستقر شد و به نام دریاسالار بریتانیایی لرد نلسون نامگذاری شد، اما 2 سال بعد با حمله مائوری توسعه آن به تعویق افتاد. این شهر در سال 1858 به عنوان شهر و مقر اسقف انگلیکن اعلام شد و در طول هجوم طلا در دهه 1860 رونق گرفت. نلسون یک استراحتگاه و مرکز بازنشستگی است، به ویژه برای مردم اهل ولینگتون، در 103 مایلی شرق، در طرف دیگر تنگه کوک. در خدمت یک منطقه کشاورزی و دامپروری تولیدی است. نلسون تاسمن که اغلب به عنوان “بالای جنوب” شناخته می شود، مرکز اصلی، شهر نلسون 5 ساعت با ماشین تا کرایست چرچ فاصله دارد.

نلسون تاسمن که اغلب به عنوان بالای جنوب شناخته می شود، گوشه شمال غربی جزیره جنوبی را اشغال می کند. مرکز اصلی، شهر نلسون (46000 نفر جمعیت) 5 ساعت با ماشین تا کرایست چرچ فاصله دارد. از طریق هوا، نلسون تنها 30 دقیقه از ولینگتون، 40 دقیقه از کرایست چرچ، و حدود 1 و نیم ساعت از اوکلند فاصله دارد. صنایع شامل کارخانه های فرآوری مواد غذایی، کارخانه های چوب بری و کارهای مهندسی می شود. این بندر تنباکو، میوه، الوار و گوشت صادر می کند و فرآورده های نفتی وارد می کند. در این شهر یک کلیسای جامع انگلیسی، گالری هنری سوتر و مؤسسه کاترون (1919) وجود دارد که تحقیقات شیمیایی، بیولوژیکی و محیطی را انجام می دهد.

فصول و ساعت نلسون نیوزلند

منطقه نلسون تاسمان به خاطر تابستان‌های گرم و زمستان ‌های خنکش معروف است. میانگین حداکثر دمای تابستان بین 21 تا 24 درجه سانتیگراد است که بالاترین آن به 36 درجه سانتیگراد می رسد. میانگین حداکثر دمای زمستان در حدود 13-14 درجه سانتیگراد است. زمستان می تواند طوفانی باشد، اما به طور کلی، نلسون از یکی از بهترین آب و هوا در تمام مراکز اصلی نیوزلند برخوردار است. از سپتامبر تا نوامبر، دما در حال گرم شدن است و روزها طولانی تر می شوند، اما صف های کمتری وجود دارد و سواحل هنوز نسبتاً ساکت هستند قبل از اینکه همه تعطیلات تابستانی پایین بیایند.

در نمودار زیر شاهد میزان افرادی هستید که خارج از نیوزلند متولد شده اند:

متولدین خارج از نیوزلند

بهار بهترین زمان برای لذت بردن از طراوت فصل در اطراف شما است زیرا جنگل ها و مزارع با آواز پرندگان و سرسبزی زنده می شوند. همه چیز تازه احساس می شود. توله ‌های فوک در آب می‌چرخند، بره‌های تازه متولد شده دور مزارع می‌چرخند، جوانه‌های تازه بیدار می‌شوند و مناظر اطراف یک پالت رنگی کاملاً جدید به خود می‌گیرند. نلسون تاسمان در پاییز بسیار زیبا است زیرا برگ های تاکستان طلایی می شوند و درختان خود را آماده می کنند تا برگ های خود را بریزند. سفرهای دوچرخه‌سواری در اطراف، مخصوصاً در اوایل فصل در هنگام برداشت، زمانی که درختان انگور هنوز پر هستند و سایه روشنی از سبز دارند، محبوب هستند. شما به راحتی می توانید یک یا دو بعد از ظهر را به کاوش در درهای انبار و تاکستان ها بگذرانید و در یکی از رستوران های برنده جوایز متعدد منطقه صرف غذا کنید.

اختلاف ساعت نلسون نیوزلند و دیگر شهرها

نلسون، نیوزیلند و کرایست چرچ، نیوزلند هر 2 باهم در یک منطقه زمانی قرار دارند، لذا می توانید در هر ساعتی مد نظر دارید با شهرهای دیگر تماس بگیرید زیرا در کرایست چرچ نیوزلند همان ساعت در نلسون، نیوزلند خواهد بود. مشکلات زندگی در نیوزلند را در این زمینه نمی توان متصور کرد. دقت داشته باشید که برای دیگر شهرها باید ابتدا تحقیق و بررسی انجام دهید اما به صورت کلی اختلاف زمانی زیادی در این کشور دیده نمی شود. در نیوزلند می توانید به راحتی امور اداری خود را در زمان های مشخص به انجام برسانید. می توانید به مقاله شرایط و قوانین پناهندگی در نیوزلند نیز مراجعه و مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص قیمت خانه و دستمزد متوسط می باشید:

میانگین قیمت خانه به دلاردستمزد متوسط به دلار
$65033140000

اختلاف ساعت نلسون نیوزلند و دیگر شهرها

اختلاف ساعت نلسون نیوزلند و ایران

مدت زمان کل پرواز از تهران، ایران به نلسون، نیوزیلند 19 ساعت و 9 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه می کند. زمان دقیق شما ممکن است بسته به سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین دروازه و باند فرودگاه اضافه کنید. همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب و هوایی را در نظر بگیرید. نلسون نیوزیلند 7 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از ایران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *