شرایط ایتالیا, مهاجرت به کشور ایتالیا

ساعت میلان ایتالیا

ساعت میلان ایتالیا

ساعت میلان ایتالیا که یکی از شهرهای مهم در این کشور است مرکز هنر و فرهنگ محسوب می شود که در این باره توضیحاتی دراختیار شما قرار خواهد گرفت. این واقعیت که میلان از بسیاری از سایر نقاط ایتالیا فاصله دارد و از نظر جغرافیایی پیرامونی است، موقعیت آن را به عنوان “شهر دوم” توضیح نمی دهد، موقعیتی که همیشه بیهوده با آن مبارزه کرده است. در واقع، برخی از بزرگترین پایتخت های اروپایی از این نظر پیرامونی هستند. در عوض، نقش میلان پیامد اهمیت تاریخی عظیم و انباشت عظیم اسطوره ها و نمادهایی بود که به آنتاگونیست میلان اعطا شد. در طول Risorgimento، جنبش قرن 19 برای اتحاد ایتالیا، رم به قلب آینده ای تبدیل شد که در خیالات جمعی مردم ایتالیا پیش بینی می شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به میلان و تحصیل در دانشگاه میلان مشاور و راهنمای شماست.

میلان در قلب شهر قرار دارد. این شهر 400 فوت بالاتر از سطح دریا است. بین این نیم دایره کوه ها و مسیری که رودخانه پو به سمت جنوب دنبال می کند، منطقه ای وجود دارد که به سمت شمال خشک است اما در نزدیکی پو باتلاقی است، جایی که به وسعتی از بیشه های باتلاقی و مزارع برنج تبدیل می شود. این در خط مرزی بین این دو منطقه است که به شدت از هم متمایز هستند، که میلان برخاسته است، اگرچه اکنون فقط باتلاق ها مکان این شهر باستانی را نشان می دهند. ساکنان اولیه با استفاده از آبراهه های کوچک Sèveso، Nirone، Lambro و Olona، دفاع خود را تقویت کردند. میلان، مهم ‌ترین مرکز اقتصادی ایتالیا، این واقعیت را تا حدودی مدیون موقعیت جغرافیایی خود است که همواره به عنوان یک مرکز بازار به آن برتری داده است.

معرفی میلان ایتالیا

میلان، ایتالیایی Milano ، شهر، مرکز استان میلان شمال ایتالیا است. این مرکز مالی پیشرو و پررونق ترین شهر تولیدی و تجاری ایتالیا است. سرنوشت میلان، مانند بسیاری از شهرهای بزرگ جهان، چیزی شبیه به یک پارادوکس تاریخی باقی مانده است. عوامل قدرتمندی وجود دارد که از این استدلال حمایت می ‌کند که میلان باید پایتخت ایتالیای یکپارچه می‌شد، و این اعتقاد بسیاری از میلانی ‌ها است، علی ‌رغم این واقعیت که اتحاد ایتالیا در واقع در تورین متولد شد نه در میلان. با این وجود، میلان پرکارترین و حیاتی ترین شهری است که از زمانی که سرزمین باستانی ایتالیا به عنوان یک دولت-ملت مدرن شناخته شده است، به شهرت رسیده است. میلان موفق شده است که کنجکاوی و روحیه بحث و جدل را زنده نگه دارد که نه تنها خود و رم بلکه تمام شهرهای دیگر ایتالیا را نیز درگیر می کند.

با این حال، اگرچه رم پایتخت سیاسی ایتالیا باقی مانده است، میلان از دیرباز به عنوان پایتخت اخلاقی آن شناخته می شود. وقتی میلانی‌ ها ادعا می‌ کنند که شهرشان پایتخت اخلاقی است، نه تنها منطقه ‌گرایی باستانی را بیان می ‌کنند که نمونه ‌ای از کل ایتالیا است. اما آنها همچنین به کیفیت و ارزش های شهر، تاریخی و همچنین معاصر اشاره دارند. اگر بقیه ایتالیا، از جمله رم، این بیانیه را می پذیرند به این دلیل است که چیزی بیش از یک ادعای ساده است. این ادعا با کمک هایی در هر زمینه اقتصادی، فرهنگی و ایدئولوژیک که شهر میلان، در دوران مدرن، و به ویژه از زمان اتحاد ایتالیا، به دولت ایتالیا ارائه کرده است، توجیه می شود.

فصول و ساعت میلان ایتالیا

بهار باعث افزایش دمای روز در میلان می شود. 14 درجه سانتیگراد در ماه مارس پس از خنکی زمستانی گرم به نظر می رسد. رشد در ماه های بعدی ادامه می یابد و به 17 درجه سانتی گراد در آوریل و 21 درجه سانتی گراد در ماه مه می رسد. اگرچه محدوده روزانه بسیار گسترده است، اما عصرها با دمای 1 درجه سانتیگراد در ماه مارس و تا 10 درجه سانتیگراد در ماه مه خنک هستند. بارش ماهانه از 65 میلی متر به 95 میلی متر در طول فصل افزایش می یابد. این فصل بارانی جزئی است و روزهای بهار ذره ذره آفتاب ‌تر می ‌شوند. همچنین بهار زمان بادهای کوهستانی است. بادهای معروف ترامونتان یا بادهای کمتر معروف بورا گهگاه باعث ایجاد طوفان های بادی می شوند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه مه در میلان می باشید:

حداکثر میانگین به درجه سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به میلی متر
23121010131

2 کلمه وجود دارد که به طور کامل هوای تابستان را در میلان توصیف می کند: گرم و مرطوب. میانگین دمای روز در طول فصل 26-29 درجه سانتیگراد و گاهی اوقات حتی بالاتر است. ترکیب با رطوبت نسبی هوا با دمای %75، شهر را به یک بخار آب بزرگ تبدیل می کند. مهم است که در چنین شرایطی به درستی هیدراته بمانید. شب ها با دمای 13-16 درجه سانتیگراد خنک تر است. ژوئن و جولای نسبت به آگوست بارانی کمتری دارند. اواخر ماه آخر تابستان فصل بارانی اصلی شروع می شود. به طور کلی روزها روشن هستند، اما باران ها اغلب با رعد و برق، تگرگ و باد همراه است. هر روز حدود 10 ساعت آفتابی وجود دارد.

فصول و ساعت میلان ایتالیا

پاییز و زمستان میلان ایتالیا

آب و هوای سپتامبر اساساً آب و هوای تابستانی بهبود یافته است و از جاذبه های گردشگری ایتالیا است. با دامنه راحت دمای روزانه بین 25 درجه سانتیگراد و 12 درجه سانتیگرادگرم نیست. در ماه های بعدی هوا از 18 درجه سانتیگراد به 12 درجه سانتیگراد با عصرهای بسیار خنک تر خنک می شود. میانگین شبانه برای اکتبر و نوامبر به ترتیب 8 درجه سانتیگراد و 1 درجه سانتیگراد است. همچنین، پاییز فصل پربارندگی است که نیمی از روزهای هر ماه بارانی است. میزان بارش ماهانه در اکتبر، بارانی ترین ماه، به 122 میلی متر می رسد. میزان تابش آفتاب به دلیل ابر، مه و کوتاه شدن کلی روز به سرعت کاهش می یابد.

دمای روزهای زمستان معمولاً در جایی بین 6 درجه سانتیگراد و 8 درجه سانتیگراد بالای صفر است. پس از اینکه خورشید فراتر از افق می افتد، هوا تا حدود 3- درجه سانتیگراد خنک می شود. استفاده از رطوبت هوای 85% باعث ایجاد هوای سرد به ویژه در هنگام افزایش بادهای سرد می شود. میانگین میزان آفتاب به سختی به 2 ساعت در روز می رسد. بارندگی ها به اندازه 6 روز در ماه زیاد است اما میزان بارندگی در مقایسه با فصل گرانبها متوسط ​​است. برف نیز می بارد و حدود 1 هفته روی آن انباشته می شود. مشابه بادهای خنک بورا در بهار بادهای گرم فوئن از کوه ها ممکن است در زمستان رخ دهد.

در نمودار زیر شاهد حداقل میانگین دما به سانتی گراد در زمستان در میلان هستید:

حداقل میانگین دما به سانتی گراد در زمستان در میلان

اختلاف ساعت میلان ایتالیا و ایران

به منظور برگزای جلسات کاری که بین میلان و تهران در زمان مناسب باشد باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. می توانید مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایتالیا را مطالعه کنید. بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در میلان ایتالیا خواهد بود. اگر در تهران زندگی می کنید و قصد تماس با میلان ایتالیا تماس بگیرید، می توانید از ساعت 9:30 صبح تا 1 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا میلان ایتالیا 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و همچنین مهاجرت از طریق پناهندگی به ایتالیا مشاور شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *