شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت مونیخ آلمان

ساعت مونیخ آلمان

ساعت مونیخ آلمان که از معروف ترین و مشهور ترین شهرهای آلمان است در این مبحث بیان خواهیم کرد که متقاضیان بایستی به این موضوع دقت کنند. مونیخ، ریشه های خود را به صومعه بندیکتین در Tegernsee، که احتمالا در سال 750 پس از میلاد تاسیس شده است، ردیابی می کند. در اوایل قرن چهاردهم، اولین امپراتوران روم مقدس از سلسله ویتلزباخ،لویی چهارم (لوئیس باواریایی)، شهر را به اندازه ای گسترش داد که تا پایان قرن هجدهم در آن باقی ماند. در سال 1632 توسط سوئدی‌ها به رهبری گوستاو دوم آدولف اشغال شد و در سال 1634 یک اپیدمی طاعون منجر به مرگ حدود یک سوم جمعیت آن شد. شهر قدیمی که در اطراف چهارراه باستانی بازار در مارین پلاتز جمع شده است، به طور فزاینده ای به یک مرکز تجاری تبدیل شده و بسیاری از ویژگی های باستانی خود را از دست داده است.

مونیخ دارای چند موزه و گالری هنری برجسته است. Alte Pinakothek ، بخشی از گالری ‌های تصویر ایالت باواریا، گنجینه ‌های هنری انباشته ‌شده توسط خانواده ویتلزباخ از قرن شانزدهم را در خود جای داده است. مجموعه ‌های آن از نقاشی‌های آلمانی و هلندی دوران رنسانس و نقاشی ‌های باروک فلاندری با شاهکارهای بسیاری از آلبرشت دورر، پیتر پل روبنس، و آنتونی ون دایک بسیار قوی هستند. علاوه بر Alte Pinakothek و Glyptothek، وجود داردNeue (New) Pinakothek ، که مجموعه اصلی هنرهای قرن 19 و 20 مونیخ را در خود جای داده است. راموزه ملی باواریا، که شامل هنر آلمانی و هنر کاربردی از قرون وسطی است. و موزه رزیدنس که دارای نقاشی، مجسمه، مبلمان و سرامیک است. همچنین گالری دولتی هنر مدرن و گالری های هنری کوچک متعددی وجود دارد. در سال 1972 این شهر میزبان بازی های المپیک تابستانی بود.

معرفی مونیخ آلمان

مونیخ شهر، پایتخت سرزمین باواریا (ایالت)، جنوب آلمان است. مونیخ، تا حد زیادی بزرگترین شهر در جنوب آلمان، در حدود 30 مایلی شمال حاشیه کوه های آلپ و در امتداد رودخانه ایزار قرار دارد که از وسط شهر می گذرد. در میان ساختمان ‌های قدیمی که هنوز پابرجا هستند، 3 دروازه از 7 دروازه شهر کارلز، سندلینگر و ایزار وجود دارد که همگی متعلق به قرن چهاردهم هستند. دیگر ساختمان های قرون وسطایی شامل کلیسای جامع مونیخ، برج های عظیم پوشیده از گنبد، نشانه های برجسته ای هستند، قدیمی ترین کلیسای مونیخ، که در جنگ جهانی دوم به طور کامل ویران شد اما پس از آن به شکل اصلی خود بازسازی شد. زرادخانه سابق شهر در Jakobsplatz اکنون موزه شهرداری است.

شهر مونیخ پایتخت ایالت بایرن است و می توان گفت در سال های اخیر از پرجمعیت ترین شهر های آلمان است. با جمعیتی بالغ بر 1558395 نفر تا 31 ژوئیه 2020، این شهر سومین شهر بزرگ آلمان، پس از برلین و هامبورگ، و بنابراین بزرگترین شهر است که ایالت خود را تشکیل می دهد، و همچنین یازدهمین شهر بزرگ در اروپا است. اتحاد. اتصال. مونیخ 6 میلیون نفر جمعیت دارد و از شهرهای شلوغ محسوب می شود. این شهر که در کرانه های رودخانه ایزار (یکی از شاخه های دانوب) در شمال آلپ باواریا قرار دارد، مقر منطقه اداری باواریا در بایرن علیا است، در حالی که پرجمعیت ترین شهرداری آلمان است. مونیخ پس از پایتخت اتریش وین، دومین شهر بزرگ در منطقه گویش باواریایی است. این شهر اولین بار در سال 1158 ذکر شد.

فصول و ساعت مونیخ آلمان

فصول و ساعت مونیخ آلمان

در بهار گرم شدن هوا در روزهای اول مارس آغاز می شود و در تمام فصل ادامه می یابد. دما به طور مداوم از 8 درجه سانتیگراد در مارس تا 14 درجه سانتیگراد در آوریل به حدود 17 درجه سانتیگراد در ماه مه افزایش می یابد. بهار زمان فوئن های معروف است. میزان بارندگی و روزهای بارانی نیز افزایش می یابد. در حالی که در ماه مارس حدود 3 روز با بارندگی قابل توجه در اردیبهشت وجود دارد که تعداد آنها به 7 می رسد. افزایش ساعات روز با ابر و باد در معرض خطر قرار می گیرد. در بهار بهتر است در اواخر آوریل اوایل ماه مه از مونیخ دیدن کنید، زمانی که دما، بارش و باد تا حدودی در شرایط آب و هوای راحت متعادل هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوای مونیخ آلمان در ماه مارس هستید:

حداکثر میانگین دمای مارس به سانتی گرادحداقل میانگین دمای مارس به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به میلی متر
8-16451

از نظر دمایی تابستان بهترین زمان برای سفر به مونیخ است. هوا گرم است و گرمای طاقت فرسا استثناست. میانگین روز فصل بین 21 درجه سانتیگراد و 23 درجه سانتیگراد است در حالی که در شب هوا به 12-13 درجه سانتیگراد گرم می شود. میزان واقعی بارندگی نسبت به فصل قبل بیشتر است، اما به صورت باران های سریع می بارد که فقط هوای تابستان را با طراوت کامل می کند. آب دریاچه های متعدد در همسایگی مونیخ تا 23 درجه سانتی گراد گرم می شود.

پاییز و زمستان در مونیخ آلمان

بیشتر ماه سپتامبر فصل مخملی محلی است که هوا هنوز تا 18 درجه سانتیگراد در بعد از ظهر گرم می شود. بارندگی در این ماه رایج است اما میزان بارندگی کمتر از تابستان است. در طی دو ماه آینده دمای روز از 13 درجه سانتیگراد به 7 درجه سانتیگراد و میانگین شبانه از 6 درجه سانتیگراد به 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. بارندگی و مقدار ساعات نور روز نیز کاهش می یابد. از نظر شرایط آب و هوایی اکتبر راحت ترین ماه پاییز برای بازدید از شهر است.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در فصل زمستان در مونیخ آلمان هستید:

روزهای بارانی در فصل زمستان در مونیخ آلمان

به طور کلی، زمستان در مونیخ معتدل است، اما در ژانویه با آمدن پادسیکلون سیبری به اروپا، دما ممکن است به -4 درجه سانتیگراد کاهش یابد. در بیشتر فصول، میانگین روز بین 4 درجه سانتیگراد و 2 درجه سانتیگراد با خنک شدن تا حدود -2 درجه سانتیگراد در شب است. برف به ندرت می بارد و پوشش برف حدود دو هفته باقی می ماند. بارندگی‌ها نیز اتفاق می‌افتد اما نه خیلی زیاد. بیشتر جاذبه ها در زمستان کار می کنند. پارک ها و دریاچه ها مانند تابستان جذاب هستند اما با انواع دیگر فعالیت ها. علاوه بر این مونیخ در زمستان یکی از ایستگاه های اصلی مسیر به سمت آلپ است.

تعطیلات زمستانی در مونیخ آلمان عبارتند از:

  • 6 دسامبر – روز سنت نیکلاس.
  • 24 دسامبر – شب کریسمس.
  • 25 دسامبر – کریسمس.
  • 26 دسامبر – روز سنت استفانوس.
  • 1 ژانویه – روز سال نو.

اختلاف ساعت مونیخ آلمان

برای برنامه ریزی ارتباطات بین المللی در مونیخ آلمان و ایران و یا در نظر گرفتن یک بازه ساعتی برای انجام امور اداری و اخذ پذیرش از دانشگاه مونیخ آلمان و همچنین مصاحبه کار حین تحصیل در آلمان با موسسات در مونیخ آلمان باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در مونیخ آلمان خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و می‌خواهید با یکی از بستگان خود در مونیخ آلمان تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا مونیخ آلمان 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کار آلمان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *