شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت ماساچوست آمریکا

ساعت ماساچوست آمریکا

در صورت مهاجرت به ایالت ماساچوست و تحصیل در دانشگاه این ایالت اطلاع از ساعت ماساچوست آمریکا و اختلاف زمان با ایران الزامی است. برای انجام مصاحبه های تحصیلی و اخذ پذیرش و همچنین شرکت در آزمون ها باید خود را با این زمان و ساعت هماهنگ کنید. وفق دادن با ساعت ماساچوست آمریکا برای دانشجویان و شاغلان شاید در ابتدا کمی سخت باشد اما در واقع پس از مدت کوتاهی این تغییر را خواهید پذیرفت. در ایالت ماساچوست فرصت های شغلی متنوع و خوبی برای مهاجرانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند وجود دارد. در این مقاله به معرفی ایالت ماساچوست آمریکا و همچنین بررسی اختلاف ساعت می پردازیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و تحصیلی به ماساچوست مشاور و راهنمای شماست.

اقتصاد ماساچوست بر صنایع آموزش و گردسگری و خدمات متکی است. این نشان دهنده یک تغییر عمده از اساس کشاورزی پیش از صنعتی و تجارت دریایی ایالت در قرن 17 و 18 و تولید سنگین است که مشخصه قرن 19 و نیمه اول 20 بود. تجارت خارجی، ماهیگیری و کشاورزی برای مدت طولانی باعث رونق اقتصاد شد. ملوانان سالم کالاهای عجیب و غریب را از چین، هند غربی و دیگر سرزمین های دور می آوردند. ماهیگیری سودآور، ماجراجویانه و خطرناک بود. بیش از 10000 ماهیگیر ازگلوستر به تنهایی جان خود را در طول قرن ها از دست داده است. ماهیگیری و کشتی سازی دست به دست هم دادند. بین سال‌ های 1789 و 1819، ناوگان ماساچوست 10 برابر شد که بخشی از آن برای کمک به دفاع در برابر تجاوزات بریتانیا و فرانسه در دریاهای آزاد بود. بسیاری از ملوانان یانکی نیز در تجارت برده بین غرب آفریقا و بنادر جنوبی کار می کردند.

معرفی ماساچوست آمریکا

ماساچوست، یکی از ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا می باشد. ماساچوست به طور رسمی مشترک المنافع نامیده می شود.از شمال به ورمونت و نیوهمپشایر، از شرق و جنوب شرقی به اقیانوس اطلس، از جنوب به رود آیلند و کانکتیکات، و از غرب به نیویورک محدود می شود. این ایالت کوچک ایالات متحده از نظر مساحت کل رتبه هفتم را دارد. پایتخت آن استبوستون، پرجمعیت ترین شهر ایالت. جان اسمیت، کاشف و مستعمره ‌نشین انگلیسی، این ایالت را برای قبیله ماساچوست، که به معنای «نزدیک تپه بزرگ» بود، نام ‌گذاری کرد. که تصور می ‌شود به تپه آبی اشاره دارد که در جنوب بوستون در منطقه ‌ای مسطح دیگر برمی ‌خیزد.

ساکنان ماساچوست تلفیقی از روح نمونه اولیه یانکی آمریکای اولیه و انرژی های مهاجران بعدی که در قرن 19 و 20 به شهرهای آن هجوم آوردند را نشان می دهند. ماساچوست در بین ایالت ها منحصر به فرد است زیرا تاریخ و فرهنگ آن پیش از تجارب کشور به عنوان یک کل است. عموماً شناخته شده است که پیوریتن ها و زائران زمانی که از یک حکومت ستمگر فرار کردند و در دنیای جدید مستقر شدند، زمینه را برای آزادی نهایی اعتقاد مذهبی فراهم کردند. آنها با اسنادی مانند قرارداد می ‌فلاور (1620) و بدنه آزادی ‌ها (1641)، یک قانون اولیه، مبنایی را برای این مفهوم فراهم کردند که دولت‌ ها باید با رضایت حکومت ‌شوندگان و با ضمانت ‌هایی برای حمایت از بیان فردی حکومت کنند.

در لیست زیر شاهد دانشگاه های ماساچوست هستید:

  • دانشگاه تافتز
  • دانشگاه هاروارد
  • مؤسسه فناوری ماساچوست
  • دانشگاه برندایس
  • دانشگاه بوستون
  • دانشگاه نورث ایسترن
  • دانشگاه ماساچوست در امهرست
  • دانشگاه ماساچوست در لوول
  • دانشگاه ماساچوست در بوستون

فصول و ساعات ماساچوست آمریکا

فصول و ساعات ماساچوست آمریکا

ماساچوست دارای آب و هوای قاره ای عمدتا مرطوب (طبقه بندی آب و هوای کوپن Dfb) با تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و برفی است. مناطق ساحلی جنوب شرقی سایه هایی از آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب (Köppen Cfa) با زمستان های نسبتاً معتدل را نشان می دهد. اقیانوس اطلس از شمال شرقی به جنوب شرقی امتداد دارد، در حالی که رود آیلند و کانکتیکات در جنوب، نیویورک در غرب، ورمونت و نیوهمپشایر در شمال مرزهای این ایالت را تشکیل می دهند. ماساچوست در منطقه نیوانگلند در شمال شرقی ایالات متحده واقع شده است. فاصله از آب های نسبتاً ملایم اقیانوس، ارتفاع و زمین بر آب و هوا در بخش های مختلف ایالت تأثیر می گذارد.

ماساچوست، ایالت خلیج، در ارتفاع متوسط 150 متری قرار دارد و کوه گریلاک با ارتفاع 1064 متر بلندترین قله است. توپوگرافی شامل کوه ها در غرب و تپه های غلتان، زمین های هموار با باتلاق ها، دریاچه ها و برکه ها در امتداد دشت های ساحلی و منطقه مرکزی است. 3 بخش اقلیمی به طور برجسته ایالت را تقسیم کردند. بخش غربی از کوه های کم ارتفاع برکشایر هیلز و رشته تاکونیک تشکیل شده است. بخش ساحلی شامل نواری به عرض 10 تا 20 مایل در امتداد ساحل اقیانوس اطلس است. بخش مرکزی شامل مناطق هموار و کوهستانی است، مانند کوه های سفید جنوبی منطقه مونادناک. خط ساحلی با احتساب سواحل جنوبی و شرقی خلیج کیپ کد، 200 مایل طول دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت ماساچوست می باشید:

زبان رسمیپایتخترتبه در جمعیتمتوسط درآمد خانوار به دلار
انگلیسیبوستون13$58000

اختلاف ساعت ماساچوست آمریکا با ایران

با معرفی دانشگاه هاروارد و شهرت جهانی دانشگاه این ایالات در زمینه تحصیل معروف است. برای اینکه بتوانید در ماساچوست به امور اداری و آموزشی خود بپردازید باید برای اختلاف ساعت خود را آماده کنید. در ماساچوست اکثرا کارهای اداری به وقت بوستون در نظر گرفته می شود اما بازم هم شهرهای مختلف ساعت های متفاوتی دارند. به طور مثال اگر به شما گفته شد که ساعت 12:45 دقیقه تماس بگیرید و در این ساعت حاضر باشید باید دقت کنید که این ساعت در چه شهری است. باید گفت که اختلاف ساعت زیاد است و ممکن است در شب بخواهید با دیگران تماس برقرار کنید. به طور کلی برای پوشش امور اداری از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت بوستون انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد انواع مهاجران در ماساچوست می باشید:

انواع مهاجران در ماساچوست

همچنین با توجه خدمات دولت آمریکا به برندگان لاتاری این ایالت مرکز توجه کار و اشتغال است. بیشتر جلسات کاری در حدود 8 صبح تا 10صبح در بوستون در ماساسچوست پیگیری می شود. این زمان در نهایت بین ساعت 16:30 تا 18 در تهران، ایران خواهد بود. اگر در بوستون، MA زندگی می‌کنید و می‌خواهید با خانواده خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 10:30 شب تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از بوستون، ماساچوست جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل تخصص در آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *