شرایط مالتا, مهاجرت به کشور مالتا

ساعت مارسا مالتا

ساعت مارسا مالتا

ساعت مارسا مالتا از شهرهای این کشور کوچک است حدود 2 ساعت با ایران اختلاف دارد. شهردار مارسا می گوید که پایتخت فرهنگ نیرویی است. اما مارسا خیلی بیشتر از این است. این شهر همیشه نقشی حیاتی در تاریخ کشور ایفا کرده است زیرا پناه‌ پذیرترین بخش منطقه گراند هاربر است. متأسفانه، این بدان معناست که در دسترس ترین مکان برای فرود آمدن مهاجمان خارجی و ایجاد دردسر است. مارسا نقش اساسی در محاصره بزرگ داشت. در زمان های اخیر به عنوان محل پهلوگیری برای کشتی های کوچک نظامی بریتانیا عمل می کرد. همچنین زمانی که مالت اقتصاد خود را بر اساس فعالیت های نظامی به صنایع سبک و سنگین تبدیل کرد، اولین شهرک صنعتی را داشت. تا همین اواخر، مارسا یک تأسیسات کشتی‌سازی بزرگ داشت که هزاران کارگر را علیرغم مشکلات اقتصادی خود در مشاغل ارزشمند آموزش می ‌داد.

تصمیم وزارت فرهنگ برای اعطای اولین پایتخت فرهنگی به مارسا می تواند محرکی برای بازآفرینی این شهر پس از دهه ها افول باشد. جوزف آزوپاردی، شهردار مارسا، گفت که این شهر دارای مجموعه وسیعی از رویدادها است، از نقاشی و مجسمه‌ سازی گرفته تا رویدادهای بزرگ ‌تر، از جمله در آب‌های بندر گراند. امید است که این علاقه دوباره به یک شهر تاریخی مهم فراتر از نمایش های آتش بازی، نمایش های موسیقی و نمایشگاه ها باشد. مسلماً بودجه €20000 (یورویی) ممکن است برای سرمایه گذاری معنادار در بازسازی این شهر کافی نباشد. نمونه ‌های قابل ‌توجهی وجود دارد که چگونه شهرهای بندری مانند به لطف اراده سیاسی قوی برای غنی ‌سازی زندگی افرادی که در این قطب ‌های صنعتی دریایی زمانی برجسته زندگی می ‌کنند، بازسازی شده‌ اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سروش سعادت در خصوص مهاجرت مارسا مالتا به سوالت شما پاسخ می دهد.

معرفی مارسا مالتا

مارسا مانند دیگر شهرها با گذشت زمان تکامل می یابد. شهرهایی که میراث خود را غنیمت می شمارند ممکن است زمانی شاهد کاهش اهمیت اقتصادی، اجتماعی یا مذهبی خود باشند اما به نقش تاریخی یا فرهنگی گذشته خود افتخار می کنند. از این گذشته، فرهنگ فقط مربوط به قصرها، کلیساها، نقاشی ها و دیگر اشکال هنری چشمگیر نیست. همچنین در مورد سهمی است که یک شهر در توسعه اجتماعی-اقتصادی جامعه خود می کند. اعطای جایزه اولین پایتخت فرهنگی به شهر بندری مارسا ممکن است برخی را که آن را با تخریب شهری مرتبط می دانند شگفت زده کرده باشد. این امر عمدتاً به دلیل وجود یک نیروگاه برق کاملاً فعال و آلوده کننده، وجود مرکز مهاجران و شهرت بالای جرم و جنایت شهری است.

تاسف بار است که مالت هنوز موزه کارخانه کشتی سازی ندارد، وقتی در نظر بگیریم که در اواسط قرن بیستم، بخش زیادی از کارگران در این دو کارخانه کشتی سازی مشغول به کار بودند. Marsa می‌تواند مکانی ایده‌آل برای چنین موزه‌ای باشد، که بدون شک گردشگرانی را که به دنبال یک تجربه فرهنگی محلی معتبر فراتر از آنچه در کلیساها و بادنجان‌های باشکوه ما می‌توان یافت، جذب می‌کند. در بلندمدت، ابتکار دیگری که باید Marsa را تقویت کند، بازسازی برنامه ‌ریزی شده بندر بزرگ است که منطقه نیروگاه یکی از مواردی است که برای استفاده جدید از زمین در نظر گرفته شده است. بر اساس این طرح، برای مثال، یک تفرجگاه مضمون به نام «موزه فضای باز گرند هاربر»، سنت المو را به مارسا متصل می‌کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص کوتاه ترین و بلندترین روز در مارسا مالتا می باشید:

کوتاه ترین روزمدتبلند ترین روزمدت
21 دسامبر9 ساعت و 43 دقیقه21 ژوئن14 ساعت و ساعت و 36 دقیقه

فصول و ساعت به وقت مارسا مالتا

فصول و ساعت به وقت مارسا مالتا

در مارسا تابستان‌ ها کوتاه، گرم، گل‌آ لود، خشک و صاف و زمستان‌ ها طولانی، خنک، بادخیز و عمدتاً صاف است. در طول سال، دما معمولاً از 50 درجه فارنهایت تا 88 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 44 درجه فارنهایت یا بالاتر از 94 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز، بهترین زمان از سال برای بازدید از Marsa برای فعالیت‌های هوای گرم، از اواسط ژوئن تا اواسط سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه ، از 18 ژوئن تا 15 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 82 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در مرسا، آگوست است، با میانگین حداکثر 87 درجه فارنهایت و کمینه 74 درجه فارنهایت. فصل خنک به مدت 4 ماه ، از 2 دسامبر تا 4 آوریل، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 65 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در مرسا فوریه است، با میانگین کم 50 درجه فارنهایت و حداکثر 59 درجه فارنهایت. قسمت روشن تر سال در مرسا از حدود 10 ژوئن آغاز می شود و 3 ماه طول می کشد و در حدود 14 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در مرسا جولای است که در طی آن آسمان به طور متوسط در 98٪ مواقع صاف ، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 14 سپتامبر شروع می شود و 9 ماه طول می کشد و در حدود 10 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در مارسا اکتبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط در 39% مواقع ابری یا ابری است.

در نمودار زیر شاهد میزان رشد گردشگران در فصول مختلف در مارسا مالتا هستید:

میزان رشد گردشگران در فصول مختلف در مارسا مالتا

اختلاف ساعت مارسا مالتا با ایران

اگر می خواهید تجارت خود را با مارسا در مالتا گسترش دهید و یا برای ثبت شرکت در مالتا نیاز به معرفی محصول و ارتباطات بین المللی با این شهر بندری است. همچنین اگر خانواده و یا دوست شما در این کشور برای تحصیل به زبان انگلیسی در مالتا اقامت دارد و می خواهید با او تلفنی تماس بگیرید و یا خود را برای یک تماس تصویری آماده کنید. باید به این اختلاف ساعت دقت کنید زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از مارسا، مالت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک مجموعه با سابقه موفق و درخشان در خصوص مهاجرت به سراسر جهان است و مشاوران این موسسه آماده پاسخگویی به سوالات شما در باب اخذ اقامت مالتا و همچنین شرایط مهاجرت به مالتا می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *