شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت لستر سوئیس

ساعت لستر سوئیس

این مقاله به طور خاص بر موضوع ساعت لستر سوئیس تمرکز دارد، اما در عین حال به شرح موضوعات جالب این نقطه گردشگری برای آلپ در سوئیس می پردازد. زمان سفر بین لستر و آلپ سوئیس حدود 14 ساعت و 26 متر است و مسافتی در حدود 1400 کیلومتر را پوشش می دهد. این شامل میانگین زمان توقف در حدود 4 ساعت و 27 دقیقه است. خط راه آهن ایست میدلندز، یورواستار، TGV inOui و دیگران، خدمات لستر به سوئیس آلپ از لستر حرکت می کند و به گوتارد پسوهه می رسد. به طور معمول 35 سرویس به صورت هفتگی اجرا می شوند، اگرچه برنامه های تعطیلات آخر هفته و تعطیلات می توانند متفاوت باشند، بنابراین از قبل بررسی کنید. علاوه بر این اطلاعات می توانید از طریق ارتباط با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانش بیشتری پیرامون لستر سویس کسب کنید.

دلایل جذابیت لستر سوئیس

این شهر برای طرفداران ورزش ضروری است، چراکه لستر پاتوق رفت و آمد ورزشکاران به خصوص ورزشکاران ورزش ها زمستانی است. از پارک ابی دیدن کنید، فضایی سرسبز که توسط رودخانه سوار به دو قسمت تقسیم شده است. موارد برجسته عبارتند از ویرانه‌های صومعه قرن دوازدهمی، دریاچه قایق‌ رانی، باغ‌ های زیبا، و مناطق بازی. بخشی از جاده بلگریو که به عنوان مایل طلایی شناخته می شود، تنوع فرهنگی شهر را جشن می گیرد. در ماه آگوست برای کارناوال بلگریو ملا یا لستر کارناوال از این شهر دیدن کنید. از سوی دیگر این شهر مرکز بازدیدکنندگان که مملو از داستان های قتل و جنگ است، دریچه ای منحصر به فرد به گذشته آشفته انگلستان و یکی از بحث برانگیزترین حاکمان آن ارائه می دهد.

پس از بازدید از مرکز بازدیدکنندگان ریچارد سوم، به کلیسای جامع، جایی که پادشاه افسانه ای در سال 2015 دوباره دفن شد، بروید و برای دیدن یکی از زیباترین کلیساها اقامت کنید. از موارد برجسته می توان به پنجره شرقی باشکوه، که به یاد کشته شدگان جنگ جهانی اول است، مجسمه های سنگی قدیسان بر سر ایوان Vaughan، و برج که شامل 13 ناقوس است که در عصرهای پنجشنبه و یکشنبه صبح به صدا در می آید.

در شکل زیر به سایر جذابیت های شهر لستر سوئیس اشاره شده است:

سایر جذابیت های شهر لستر سوئیس

شرایط آب و هوا و ساعت لستر سوئیس

آب و هوای لستر اقیانوسی است، با زمستان های کاملاً سرد و بارانی و تابستان های معتدل و نسبتاً بارانی. زمستان خیلی سرد نیست، اما آسمان اغلب ابری است، رطوبت هوا زیاد است و دوره هایی وجود دارد که باد متوسط ​​یا شدید می وزد. بارندگی ها مکرر است. در سردترین شب‌ های سال، دما به طور کلی تا حدود -6/-7 درجه سانتی‌گراد (19/21 درجه فارنهایت) کاهش می‌ یابد، اما گاهی اوقات می ‌تواند تا مقادیر پایین ‌تر نیز کاهش یابد. در تابستان، دما معمولاً ملایم یا خنک است. همچنین ممکن است باران ببارد، البته کمی کمتر از زمستان با این حال، دوره های گرم را نمی توان رد کرد، معمولاً مدت کوتاهی هستند. دما در جولای 2019 به 35 درجه سانتیگراد (95 درجه فارنهایت) رسید.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با هوای لستر شرح داده شده است:

اطلاعات مرتبط با هوای لستربهترین زمان برای بازدید از لستر تابستان است، یا به طور کلی از اواسط ماه مه تا اواسط سپتامبر: معمولاً دما برای فعالیت در فضای باز خوب است، اگرچه بهتر است یک چتر و یک سویشرت یا پلیور برای عصر یا روزهای خنک همراه داشته باشید. . در لستر، متوسط ​​دمای سردترین ماه (ژانویه) 4.5 درجه سانتیگراد (40.1 درجه فارنهایت) و گرمترین ماه (ژوئیه) 16.9 درجه سانتیگراد (62.4 درجه فارنهایت) است.

شرایط آب و هوا و ساعت لستر سوئیس

اختلاف زمانی بین ایران و ساعت لستر سوئیس

اختلاف ساعت ایران و سوئیس 2.5 ساعت است. در حالی که در ایران زمان واقعی محلی 14:20 است، در سوئیس ساعت 11:50 است. تهران، عرض جغرافیایی ایران 35.71 و طول جغرافیایی آن 51.44 است. عرض جغرافیایی زوریخ سوئیس 47.37 و طول جغرافیایی آن 8.54 است. فاصله ایران و سوئیس بر حسب کیلومتر 3743 کیلومتر است. با ماشین، تقریباً 46.79 ساعت طول می کشد تا به زوریخ، سوئیس برسید و بدون توقف از تهران، ایران با سرعت ثابت 80 کیلومتر در ساعت برسید. با هواپیما، تقریباً 6.24 ساعت طول می کشد تا با پرواز مستقیم از تهران، ایران به زوریخ سوئیس برسید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا در سایر موضوعات پیش از سفر به لستر سوئیس، همچون هزینه زندگی سوئیس شما را راهنمایی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *