شرایط بلغارستان, مهاجرت به کشور بلغارستان

ساعت صوفیه بلغارستان

ساعت صوفیه بلغارستان

در این مقاله تلاش شده که پیرامون ساعت صوفیه بلغارستان به این موضوع و سایر امور مرتبط با صوفیه پرداخته شود. در میان موضوعات مختلفی که برای یک گردشگر می تواند اهمیت یابد، اختلاف زمانی کشور مبدا و مقصد یک موضوع سفر است. شهری کی هفتاد و ششمین مقصد جهانی و اولین مقصد در بلغارستان برای گردشگری است. چنانکه با افزایش 44 درصدی گردشگری در سال 2022، که با وجود اثرات غیرقابل انکار کووید-19، بیش از 71 میلیون یورو درآمدزایی برای پایتخت بلغارستان به همراه داشته است. علاوه بر این محبوبیت صوفیه با وجود صدها هتل، بوتیک و رستوران های کلاس جهانی و تابستان های آفتابی، در طی سالهای اخیر دوچندان شده است. در کنار همین مزایا صوفیه با دارا بودن اپرای ملی، باله بلغارستان، موزه ملی باستان شناسی، کلیسای جامع الکساندر نوسکی و مسجد بزرگ ایاصوفیه، یکی از متنوع ترین و ارزان ترین پایتخت های اروپا است.

موضوع جالب در مورد صوفیه این سات که مجموعه  Welcome در حال حاضر مشارکت ‌های پررونق متعددی در کشورهای همسایه بلغارستان مانند یونان، ترکیه و رومانی ایجاد کرده است و برای انجام همین کار به هتل‌ ها و مراکز اجاره تعطیلات در پایتخت بلغارستان دسترسی خواهد داشت. اگر مدیر هتل، صاحب اجاره تعطیلات یا هر چیز دیگری هستید، پیوستن به نیروها با Welcome می‌تواند سود و ارزش برند شما را بدون هیچ استرس یا تلاشی به ارمغان بیاورد، زیرا آنها همه امور مربوط به نقل و انتقالات را برای شرکت شما انجام می ‌دهند. مزایای این مجموعه برای مسافران این است که می توانند با رزرو ترانسفر فرودگاهی از قبل، مشتریان در زمان و هزینه زیادی صرفه جویی می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سایر مقالات موجود در سایت خود تلاش نموده تا موضوعات دیگر جذاب در مورد بلغارستان را طرح نماید.

توصیف صوفیه بلغارستان و امکانات آن

شهر من صوفیه، پایتخت بلغارستان است. زندگی در صوفیه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.  در بلغارستان مردم بلغاری صحبت می کنند که جزو زبان اسلاوونی است و الفبای آن سیریلیک است. واحد پول محلی لو است. یکی از موضوعاتی که در فرهنگ بلغارستان باید بدان توجه داشته باشید این است که وقتی تصمیم می گیرید برای یک دختر یا کسی که به دیدنش می روید گل بیاورید، باید مراقب باشید تعداد گلها باید فرد باشد. اعداد زوج برای تشییع جنازه است. زندگی در صوفیه نیاز به اطلاع از رنگ دارد. چراکه در صوفیه و برخی شهرهای دیگر، «منطقه آبی» برای خودروها وجود دارد. به عبارت دیگر برای پارک خودرو در نقاط خاصی از شهر باید هزینه پرداخت کنید. در مرکز دشت صوفیه، منطقه آبی وجود دارد. منطقه سبز مناطق نزدیک به مرکز را پوشش می دهد و هزینه آن 1 Lev در ساعت است.

در زمینه حمل و نقل برای گردشگری، وسایلی تحت عنوان  Marshrutka وجود دارد که چیزی بین حمل و نقل عمومی و تاکسی است. این یک اتوبوس کوچک است که در سطح شهر می چرخد. می توانید با تکان دادن دست جلوی آن را بگیرید. قیمت 1.50 لوا است. از جذابیت های صوفیه برای گردشگران، وجود چشمه های آب گرم بسیار در صوفیه است.

وضعیت فصلی در صوفیه بلغارستان

در صوفیه تابستان ‌ها گرم و عمدتاً صاف و زمستان ‌ها بسیار سرد، برفی و نیمه ابری است.  فصل گرم به مدت 4 ماه، از 3 ژوئن تا 16 سپتامبر ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در صوفیه جولای است. فصل سرد به مدت 3 ماه، از 24 نوامبر تا 3 مارس، با ادامه دارد. سردترین ماه سال در صوفیه ژانویه است. در صوفیه، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. فصل شفاف‌ تر سال در صوفیه حدود 9 ژوئن آغاز می ‌شود و 4 ماه طول می ‌کشد و در حدود 21 سپتامبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در صوفیه جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 87% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است.

قسمت ابری سال از 21 سپتامبر شروع می شود و در حدود 9 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در صوفیه دسامبر است که در آن به طور متوسط ​​آسمان در 51% مواقع ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در صوفیه در طول سال متفاوت است. فصل مرطوب 3 ماه طول می کشد، از 6 آوریل تا 6 ژوئیه، با بیش از 24% احتمال اینکه یک روز معین یک روز مرطوب باشد. ماه می با بیشترین میزان بارش در صوفیه با میانگین 9.8 روز و حداقل 0.04 اینچ در ماه می باشد. فصل خشک‌ تر از 6 جولای تا 6 آوریل 9 ماه طول می‌کشد. ماه با کمترین روزهای مرطوب در صوفیه ژانویه است، با میانگین 5.1 روز با حداقل 0.04 اینچ بارندگی.

در تصویر زیر سایر مسائل آب و هوایی صوفیه شرح داده شده است:

مسائل آب و هوایی صوفیه

اختلاف ساعت صوفیه با پلوودیو در بلغارستان

در برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در صوفیه، بلغارستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در پلوودیو، بلغارستان خواهد بود.  از آنجایی که صوفیه، بلغارستان و پلوودیو، بلغارستان در یک منطقه زمانی قرار دارند، می توانید در ساعات عادی خود با فردی تماس بگیرید و در پلوودیو بلغارستان همان ساعتی خواهد بود که در صوفیه، بلغارستان است. بهترین ساعت برای تماس تلفنی بین این 2 شهر بین ساعت 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا پلوودیو، بلغارستان در همان منطقه زمانی صوفیه، بلغارستان است.

تفاوت زمانی ساعت صوفیه بلغارستان با ایرانی

تفاوت زمانی ساعت صوفیه بلغارستان با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کار در بلغارستان عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می توانیم با برنامه ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) گسترش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در صوفیه، بلغارستان خواهد بود. یک تماس تلفنی از تهران، ایران به صوفیه، بلغارستان تعیین کنید اگر ساکن تهران، ایران هستید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در صوفیه، بلغارستان تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 8:30 صبح تا 12:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا صوفیه، بلغارستان 1 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. ممکن است بخواهید بین ساعت 10:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

در جدول زیر سایر مسائل مربوط به اختلاف زمانی صوفیه و ایران طرح شده است:

جزئیات مربوط به اختلاف زمانی ایران و صوفیه
اختلاف مایل زمینیاختلاف کیلومتراختلاف مایل دریاییمدت زمان پرواز
1574925345136763 ساعت و 16 دقیقه

اختلاف ساعت بلغارستان با دیگر کشورهای جهان

در این بخش از مطلب به بررسی اختلاف ساعت صوفیه بلغارستان با دیگر کشورهای جهان می پردازیم. به طور مثال در آسیا می توانیم هند را با صوفیه بلغارستان مقایسه کنیم. اگر در هند باشید و بخواهید با فرد یا افرادی در بلغارستان ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می کنیم، بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 11 شب به وقت بلغارستان خواهد بود، زیرا صوفیه، 2 ساعت و 30 دقیقه از هند عقب تر است. یا مثلا اگر بخواهیم اختلاف ساعت و زمان را در مکزیک و بلغارستان بسنجیم، باید بگوییم که مونتری در مکزیک 8 ساعت جلوتر از صوفیه است. اختلاف زمان بین مونتری (مکزیک) و صوفیه 8 ساعت است. یک مثال دیگر شانگهای در چین است که 5 ساعت از صوفیه عقب تر است. اختلاف ساعت بین شانگهای (چین) و صوفیه (بلغارستان) 5 ساعت است.

شهرهای دیگر در مکزیک که هم زمان با مونتری مکزیک هستند عبارت است از:

  • مارته
  • ال دورانگو
  • سالتیلو
  • مونکلوا

شهرهای هم زمان با صوفیه در بلغارستان

صوفیه یک شهر باستانی فوق العاده است که در دامنه کوه ویتوشا قرار دارد. این شهر به مدت 6 هزار سال قدمت دارد، بنابراین در این شهر می توانید بناهایی را ببینید که قدمت آنها به هر دوره از تاریخ بشر باز می گردد. تنها در 150 کیلومتری پایتخت صوفیه، پلوودیو را خواهید دید، قدیمی ترین شهر اروپایی که دائماً مسکونی شده و ششمین شهر قدیمی جهان است. استارا زاگورا هم با صوفیه و پلوودیو هم زمان است. استارا زاگورا شهری در بلغارستان در دشت تراکیا بالا، نزدیک شهرهای کازانلاک، پلوودیو و اسلیون واقع شده است. این شهر با جمعیتی در حدود 158563 نفر، ششمین شهر بزرگ بلغارستان است. شهر سیلیسترا هم ماند استارا زاگورا با صوفیه هم زمان است. این شهر با 52000 نفر جمعیت در ساحل رودخانه دانوب واقع شده است و فرصت های شگفت انگیزی برای گردشگری فرهنگی و زیست محیطی ارائه می دهد.

در بخش زیر شهرهای هم زمان با صوفیه در بلغارستان را مشاهده می کنید:

 

علاوه بر اطلاعات طرح شده در این مقاله، شما می توانید برای آگاهی از موضوعاتی همچون دریافت مستر کارت بلغارستان و هر موضوع دیگر مرتبط با مهاجرت به بلغارستان و گردشگری، می توانید از راهنمایی مشاوران ما در  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

سوالات متداول در باب ساعت صوفیه بلغارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ساعت صوفیه بلغارستان می باشیم:

  • تفاوت زمانی ساعت صوفیه بلغارستان با ایران چقدر است؟ متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کار در بلغارستان عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می توانیم با برنامه ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) گسترش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در صوفیه، بلغارستان خواهد بود. یک تماس تلفنی از تهران، ایران به صوفیه، بلغارستان تعیین کنید اگر ساکن تهران، ایران هستید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در صوفیه، بلغارستان تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 8:30 صبح تا 12:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.
  • اختلاف ساعت بلغارستان با دیگر کشورهای جهان به چه صورت است؟ در این بخش از مطلب به بررسی اختلاف ساعت صوفیه بلغارستان با دیگر کشورهای جهان می پردازیم. به طور مثال در آسیا می توانیم هند را با صوفیه بلغارستان مقایسه کنیم. اگر در هند باشید و بخواهید با فرد یا افرادی در بلغارستان ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می کنیم، بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 11 شب به وقت بلغارستان خواهد بود، زیرا صوفیه، 2 ساعت و 30 دقیقه از هند عقب تر است. یا مثلا اگر بخواهیم اختلاف ساعت و زمان را در مکزیک و بلغارستان بسنجیم، باید بگوییم که مونتری در مکزیک 8 ساعت جلوتر از صوفیه است. اختلاف زمان بین مونتری (مکزیک) و صوفیه 8 ساعت است. یک مثال دیگر شانگهای در چین است که 5 ساعت از صوفیه عقب تر است. اختلاف ساعت بین شانگهای (چین) و صوفیه (بلغارستان) 5 ساعت است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *