شرایط مجارستان, مهاجرت به کشور مجارستان

ساعت سگد مجارستان

ساعت سگد مجارستان

ساعت سگد مجارستان در جنوب شرقی مجارستان واقع شده است و از موضوعات مورد توجهی است که در این بخش به بررسی آن می پردازیم. این رودخانه در غرب (پایین دست) تلاقی آن با ماروس و چند مایلی از تقاطع مجارستان، رومانی و صربستان در رودخانه تیسا قرار دارد. سگد در زمان پادشاهان ارپاد یک پایگاه نظامی و مرکز تجاری بود و توسط تاتارها و ترک ها غارت شد. این شهر که به عنوان مرکز تجارت شکوفا شد، یکی از بزرگترین شهرهای مجارستان در اوایل قرن شانزدهم بود، اگرچه در اواخر قرن شانزدهم تحت حاکمیت ترکیه و از اواخر قرن هفدهم تحت حاکمیت اتریش بود. صنعت ثروت شهر را در قرن نوزدهم افزایش داد. در ادامه در خصوص سگد مجارستان بیشتر توضیح خواهیم داد و به اختلاف ساعت این شهر با تهران می پردازیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به سگد مجارستان مشاور شماست.

میدان اصلی بزرگ، Széchényitér، توسط تالار شهر نئوباروک غیرمعمول و ساختمان ‌های عمومی احاطه شده است. قدیمی ‌ترین آثار، بقایای برج سنت دمتریوس قرن سیزدهمی است که با تخریب کلیسای قرن هجدهم در سال 1924 کشف شد، و Alsóvárosi Templom در Alsóváros شهر پایین) است. این شهر میزبان معتبرترین موسسه آموزش عالی مجارستان استدانشگاه Szeged ، که یک پایگاه آموزشی فراهم می کند که به تبدیل Szeged به یکی از مهم ترین مراکز تحقیق و توسعه کشور، به ویژه در زمینه های علوم زیستی، بیوتکنولوژی، فناوری لیزر و فناوری اطلاعات کمک کرده است. مرکز تحقیقات بیولوژیکی آکادمی علوم مجارستان نیز در شهر Szeged قرار دارد. تئاتر ملی نئوباروک سیگد که در سال 1883 افتتاح شد، نمایش هایی از نمایش، رقص و اپرا را به روی صحنه می برد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در سگد مجارستان هستید:

نرخ بیکاری در سگد مجارستان

معرفی سگد مجارستان

مرکز شهر Szeged جذاب، قابل پیاده روی، پاستلی رنگ، پر از گل و همچنین پر از رستوران و کافه است. میزها و صندلی ها در هوای خوب در خیابان ها قرار می گیرند و خیابان اصلی پیاده روی، خیابان Kárász، در تابستان احساس می کند که یکی از شهرهای مدیترانه است. فواره ها، مجسمه ها و تخت گل های رنگارنگ در Dugonics و میدان Széchenyi از اواسط بهار تا اواسط پاییز بسیار زیبا هستند. باغ‌ ها و فواره‌ های بازطراحی ‌شده و بازسازی ‌شده در مقابل موزه Móra Ferenc نیز ارزش بازدید را دارند. پیاده روی در ساحل رودخانه تیسا با جیغ یخی در دست خوب است. این تفرجگاه نیز بازسازی شده است و با پارک های زیبا، نیمکت ها و زمین های بازی بزرگ برای بچه ها در هر سنی وسوسه می شود.

اگر عاشق معماری فوق العاده هستید، Szeged ناامید نخواهد شد. تالار شهر نئوباروک آن در میدان Széchenyi، تئاتر ملی مجارستان، کاخ Reok، کلیسای Votive و کنیسه جدید معروف ‌ترین ساختمان‌ها هستند، اما کل مرکز شهر مملو از خانه ‌های قدیمی به زیبایی بازسازی شده است.Art Nouveau یک سبک هنری جدید در نقطه عطف بین قرن های 19 و 20 بود که از طبیعت، فرم ها و ساختارهای آن الهام گرفته بود. کاخ ریوک که توسط اده ماگیار، “گائودی مجارستانی” طراحی شده و به عنوان یک عمارت خانوادگی مجلل در سال 1907 ساخته شده است، در واقع می تواند برادر کازا باتلو یا کازا میلا معروف گائودی باشد که در همان زمان در بارسلونا ساخته شدند . نمای آن با نقوش گل و بالکن تزئین شده است. کاخ ریوک امروزه یک مرکز هنری منطقه ای است که هر ساله میزبان چندین نمایشگاه هنری مختلف است.

فصول و ساعت سگد مجارستان

آب و هوای سگد مجارستان قاره ای است. با زمستان های سرد و تابستان های گرم. این شهر در جنوب مجارستان و در فاصله کمی از مرز صربستان و رومانی قرار دارد. گاهی اوقات ممکن است دوره های سردی وجود داشته باشد که در آن دما می تواند به -15 درجه سانتیگراد یا حتی کمتر کاهش یابد. سردترین رکورد 29- درجه سانتیگراد است و در ژانویه 1942 ثبت شد. در تابستان، دوره های خوشایندی وجود دارد که خود را به فعالیت در فضای باز وامی دارد، اگرچه گاهی اوقات ممکن است باران و رعد و برق وجود داشته باشد.

با این حال، دوره های بسیار گرم و گرم نیز وجود دارد، با اوج هایی که می توانند به 35 درجه سانتیگراد (95 درجه فارنهایت) برسند. Szeged در جنوبی ترین قسمت مجارستان واقع شده است که بیشترین میزان در معرض امواج گرما را دارد. بالاترین رکورد 40 درجه سانتیگراد است و در جولای 2007 ثبت شد. برای جلوگیری از سرمای زمستان و گرمای تابستان، بهترین زمان برای سفر به Szeged بهار و پاییز و به ویژه ماه های می، ژوئن و سپتامبر است: دمای هوا در روز دلپذیر است، اگرچه بهتر است ژاکت و ژاکت همراه داشته باشید. یک ژاکت برای عصر در ماه های ژوئیه و آگوست، دما معمولا خیلی گرم نیست، با این حال، خطر برخی از روزهای بسیار گرم وجود دارد، که می تواند اتفاق بیفتد، هرچند به ندرت، همچنین در نیمه دوم ژوئن و در نیمه اول سپتامبر.

در جدول زیر شاهد دمای میانگین در ماه های مختلف در سگد مجارستان هستید:

میانگین دمای ژانویه به سانتی گرادمیانگین دمای آکوست به سانتی گرادمیزان بارندگی به میلی مترحداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گراد
-122535-1232

اختلاف ساعت سگد مجارستان با ایران

اختلاف ساعت سگد مجارستان با ایران

اگر قصد دارید برای یک ارتباط تاجری و یا خرید و فروش از یک شرکت مجاری که در سگد واقع شده است یک جلسه و یا یک ارتباط آنلاین ترتیب دهید باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از سگد، مجارستان است. لذا برای اینگه بتوانید در جلسه های آموزشی و کلاس های آنلاین برای تحصیل در مجارستان و از راه دور دانشگاه سگد مجارستان شرکت کنید باید در نظر داشته باشید که این اختلاف ساعت را لحاظ کنید تا مشکلی در تحصیل شما به وجود نیاید. همچنین ممکن است از سوی موسسات معتبر کاریابی در مجارستان به شما یک زمان مصاحبه اعلام شود برای این منظور نیز باید با توجه زمان امور خود را هماهنگ کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه هزینه مهاجرت به مجارستان پاسخگوی سوالات شما هستند و همچنین می توانید با مشاوران مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *