شرایط یونان, مهاجرت به کشور یونان

ساعت سالونیک یونان

اختلاف ساعت سالونیک یونان و ایران

ساعت سالونیک یونان را که یکی از شهرهای یونان است در این مقاله بررسی می کنیم که سالونیک دارای تاریخ بی وقفه بیش از 2300 ساله است. این شهر به نام خواهر اسکندر مقدونی به عنوان بندر اصلی پادشاهی مقدونی تاسیس شد. این مکان نقطه تلاقی تاریخی پنج فرهنگ مختلف بود: هلنیستی، رومی، بیزانسی، عثمانی و یهودی، که علیرغم برخی برخوردهای پرتلاطم با یکدیگر ادغام شدند و به طور مسالمت آمیزی شکوفا شدند و شهری واقعا جهانی در جنوب شرقی اروپا ایجاد کردند که امروزه بیش از یک نفر جمعیت دارد. دومین شهر بزرگ یونان، تسالونیکی به خاطر خیابان های پر جنب و جوش، زندگی شبانه پر جنب و جوش و امضای فرهنگی مشهور است. این یک مقصد جهانی مناسب برای هر بازدید کننده ای است.

تسالونیکی همچنین دارای فضایی اسرارآمیز است که نمادهای ماندگار تاریخ طولانی آن بر آن تأکید شده است، از برج سفید در اسکله کافه‌دار تا دیوارهای بیزانس، درست بالای آنو پولی (شهر بالا)، محله‌ ای مسحورکننده خانه های سنتی زیبا که در کوچه های پر پیچ و خم و آرام قرار دارند. لئوفوروس نیکیساین شهر دارای یک بندر تجاری شلوغ است که به عنوان دروازه ای به اروپای جنوب شرقی برای بار از شرق دور عمل می کند. تسالونیکی نقش مهمی ایفا می کند و علاقه خاصی به منطقه بالکان، اروپا و بین المللی گسترده تر دارد. موقعیت کلیدی شهر همچنین با میزبانی چندین نهاد بین المللی اقتصادی و سیاسی، مانند بانک تجارت و توسعه دریای سیاه مرکز اروپایی توسعه آموزش حرفه ای دفتر پیمان ثبات برای این شهر، تقویت شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای یونان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

معرفی سالونیک یونان

تسالونیکی، سابقاً Salonika  از نظر تاریخی تسالونیکی، شهر و دیموس (شهرداری)، مقدونیه مرکزی، در غرب شبه جزیره کالسیدیس در سر خلیجی در خلیج Thérmai یک مرکز مهم صنعتی و تجاری است که بعد از آتن (آتینا) از نظر جمعیت و پس از پیره به عنوان بندر، در دامنه ‌های کوه ساخته شده است. تسالونیکی که در سال 316 قبل از میلاد تأسیس شد و به نام خواهر اسکندر مقدونی نامگذاری شد، پس از 146 مرکز استان روم مقدونیه بود. به عنوان یک ایستگاه نظامی و تجاری در Via Egnatia، که از دریای آدریاتیک از شرق تا بیزانس (یعنی قسطنطنیه) امتداد داشت، در امپراتوری روم اهمیت زیادی پیدا کرد. این شهر در امپراتوری بیزانس با وجود حملات مکرر آوارها و اسلاوها در قرن های ششم و هفتم رونق گرفت.

تسالونیکی مدرن پایانه خطوط ریلی به سایر مناطق یونان و بالکان است. بندر در سال 1901 برای کشتیرانی باز شد. این شهر کروم، منگنز و بسیاری از محصولات کشاورزی خام و فرآوری شده را صادر می کند. تسالونیکی در دهه 1960 با ساخت یک مجتمع بزرگ شامل پالایشگاه‌ های نفت، کارخانه‌ های پتروشیمی و کارخانه ‌های فولاد تبدیل به یک مرکز صنعتی بزرگ شد. سایر صنایع این شهر مشروب، پوست، منسوجات، فرش، آجر، کاشی، صابون و آرد تولید می کنند. این شهر مقر اسقف کلان شهری کلیسای ارتدکس یونان است. دارای یک دانشگاه (تاسیس 1925) و یک کالج آمریکایی، یک مدرسه آلمانی و یک لیسه فرانسوی است. تسالونیکی که زمانی دومین شهر امپراتوری بیزانس پس از قسطنطنیه بود، به دلیل بسیاری از کلیساهای زیبای بیزانسی خود قابل توجه است.

فصول و ساعت سالوتیک یونان

تابستان (ژوئن تا آگوست)، آب و هوای تسالونیکی و بهترین زمان برای بازدید از تسالونیکی است. تابستان فصل توریستی بالایی برای تسالونیکی است. روزها معمولاً گرم و آفتابی با میانگین دمای 28 درجه سانتیگراد هستند. باران پیش بینی نمی شود. به عنوان پایتخت فرهنگی یونان ، جشن های بسیاری در اینجا برگزار می شود، به خصوص در ماه های تابستان. یکی از بزرگ ‌ترین جشنوار ه‌های تسالونیکی، فستیوال Street Mode است که فرهنگ شهری را از طریق موسیقی، اجرای رقص، هنر خیابانی و غیره جشن می‌گیرد. معمولاً در اواخر ماه اوت برگزار می شود. یکی دیگر از جشنواره های محبوب، جشنواره پیک نیک شهری است که هر ساله در تابستان برگزار می شود. این فستیوال ترکیبی از غذاهای عالی، موسیقی عالی، سینمای روباز، کنسرت ها در نقطه معماری نمادین آگورا رومی است.

در ماه های تابستان، دما در سالونیک به 34 درجه سانتیگراد می رسد. آب و هوا در شب در زمستان، که در حدود ژانویه است، می تواند به حداقل -2 درجه سانتیگراد (28 درجه سانتیگراد) برسد. اگر مشتاق دیدن مناظر تسالونیکی در طول روز هستید، خورشید بیشترین زمان را در حوالی آگوست طلوع می کند. اگر با احتمال خیس شدن مشکلی ندارید، ماه مارس بیشترین میزان باران را در یک ماه می‌بارد، بنابراین اگر می‌خواهید خشک بمانید، به جای آن در ماه آگوست از آن بازدید کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان ورود گردششگران به شهر سالونیک در یونان در فصلول مختلف هستید:

نرخ ورود گردشگران به شهر سالونیک در یونان به درصد

پاییز و زمستان سالونیک یونان

سپتامبر هنوز یک فصل نسبتا شلوغ است و دمای هوا شبیه تابستان با میانگین 25 درجه سانتیگراد است. با این حال، در ماه نوامبر، دما به 15 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوا خنک می شود. احتمال بارندگی حدود 3 روز در ماه وجود دارد. جشن ‌های بسیاری در این ماه‌ ها برگزار می ‌شود، از جمله فستیوال موسیقی Reworks، نمایشگاه بین ‌المللی تجارت، جشنواره مذهبی دیمیتریا که از سپتامبر تا دسامبر برگزار می ‌شود و جشنواره رمز و راز تسالونیکی معروف به Mysticon بسیار جذاب است.

زمستان های تسالونیکی خیلی سخت نیست و می تواند بسیار لذت بخش باشد. در این مدت 8 تا 10 روز در ماه می توان بارندگی داشت و گاهی اوقات برف نیز می بارد. می تواند در طول روز کاملا مه آلود و مه آلود باشد که به آرامش مکان می افزاید. میانگین دما در زمستان 6 درجه سانتیگراد است و خورشید در حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر غروب می کند و به شما فرصت کافی برای گشت و گذار می دهد. نکته منفی این است که بیشتر رستوران ‌ها صندلی در فضای باز ندارند، زیرا شب ‌ها کاملا سرد است، بنابراین شور و نشاط شبانه را از دست می‌دهید.

برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار یونان مراجعه کنید. در نمودار زیر شاهد میانگین دما در ماه دسامبر در سالونیک یونان هستید:

میانگین دما به سانتی گرادمیانگین دمای بالا به سانتی گرادمیانگین دمای پایینمیانگین رطوبتمیانگین روزهای آفتابیمیانگین بارندگی
710473%1910

اختلاف ساعت سالونیک یونان و ایران

اختلاف ساعت سالونیک یونان و ایران

در حالی که برای یک جلسه معرفی محصول و یا بیان انگیزه ها و توانایی های خود برای مصاحبه تحصیل در یونان و یا کاری اختلاف ساعت را نیز در نظر داشته باشید. باید بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در تسالونیکی، یونان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در سالونیک، یونان زندگی می‌کنید و می‌خواهید با تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران یک ساعت و 30 دقیقه جلوتر از سالونیک، یونان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت و تابعیت یونان مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *