شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت زوریخ سوئیس

ساعت زوریخ سوئیس

زوریخ یک شهر بین‌ المللی محبوب است که در هر گوشه‌ ای از آن چیزی شگفت‌ انگیز برای مسافران کنجکاو از جمله ساختمان ‌های تاریخی، پارک‌ های زیبا، میدان ‌های پر جنب‌ و جوش و فضایی آرام وجود دارد. در این محتوا علاوه به بررسی ساعت زوریخ سوئیس به موضوع جاذبه های گردشگری در این کشور و شرایط جوی آب و هوا نیز می پردازیم. این شهر بر روی دریاچه زوریخ قرار دارد و همچنین به طرز وسوسه انگیزی در نزدیکی رشته کوه های آلپ سوئیس قرار دارد و مناظر شگفت انگیز آن را به نمایش می گذارد. زوریخ تمیز است، حمل و نقل کارآمد است و همه چیز به طور معمول بدون مشکل اجرا می شود. بدون شک زوریخ مکانی عالی برای بازدید است. کارهایی که باید در زوریخ انجام دهید و ببینید تفرجگاه کنار دریاچه مکان خوبی برای شروع کشف زوریخ و همچنین مکانی عالی برای قدم زدن یا صرف غذا در شب است.

یک پارک چمن‌ پوش در نزدیکی جلو وجود دارد که برای استراحت، تحسین مناظر عالی است و به ‌خصوص در ماه‌ های تابستان معمولاً یک کندوی فعالیت است.  از دریاچه، در خیابان Bahnhofstrasse، خیابان معروف جهانی که تا ایستگاه اصلی زوریخ امتداد دارد، قدم بزنید. مغازه ‌ها با بوتیک‌ هایی که یکی پس از دیگری دنبال می ‌شوند، از اینها شیک‌ تر نیستند. اگر آگوستینرگاس را دیدید، در اینجا پرسه بزنید، زیرا خیابان باریکی که در مسیر شهر به سمت شهر قدیمی با ساختمان‌ های قدیمی رنگارنگ بر فراز سفر شما پر پیچ و خم می‌ شود، در شهر پیچید. شهر قدیم جایی است که بسیاری از لذت های زوریخ را خواهید دید. چنانچه قصد سفر به زوریخ را دارید، مسائل مربوط به ویزا و پاسپورت خود را می توانید به کارشناسان  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

معرفی جذابیت های شهر زوریخ سوئیس

زوریخ شهر کلیساها و تفرج گاه ها است. Grossmünster یک کلیسای رومی قدیمی و چشمگیر است و صعود به بالای برج مناظر عالی از شهر را ارائه می دهد. Fraumünster یک کلیسای قدیمی گوتیک است که دارای نقاشی های پنجره ای است که توسط مارک شاگال ساخته شده است. Kunsthaus یک موزه بزرگ هنر سوئیس با ورود رایگان در روزهای چهارشنبه است و Landesmuseum بزرگترین موزه تاریخ سوئیس است. ایستگاه اصلی راه‌آهن، که موزه ملی سوئیس نیز در آن قرار دارد، قلعه ‌ای با شکوه از نوع افسانه‌ای است که بیش از 100 سال قدمت دارد و پارک درست پشت آن نیز لذت بخش است. دو راه دیگر برای دیدن زوریخ، پلی بان و سفر دریایی در کنار رودخانه است. پلی بان یک راه آهن فونیکولار است که بیش از 100 سال قدمت دارد.

بسیاری از جاذبه ‌های زوریخ در مسیر رودخانه لیمات قرار گرفته ‌اند که در شهر می ‌پیچد و یک راه عالی برای دیدن آنها یکی از سفرهای دریایی زوریخ است. قایق ها از موزه ملی سوئیس حرکت می کنند و معمولاً 90 دقیقه مسیر رفت و برگشت را طی می کنند. غذا خوردن در بیرون از خانه و زندگی شبانه در زوریخ یک کافه دنج راهی عالی برای شروع روزتان است و نیدردورف، که به «دهکده کوچک» نیز معروف است، با کوچه‌ های پر پیچ ‌عابر پیاده ‌اش، مکانی عالی برای یافتن کافه‌ای است. شما نمی‌خواهید بدون نمونه ‌برداری از شکلات ‌های مرغوب و چند برندی مانند Lindt، Frey و Camille Bloch به سوئیس بیایید. یک غذای محلی که باید امتحان کنید Zürcher Geschnetzeltes است که از گوشت گوساله تکه ‌شده در سس خامه ‌ای تشکیل شده است که پنکیک سیب‌ زمینی سوئیسی سرو می‌شود.

در شکل زیر به وسایل شبکه حمل و نقل در زوریخ اشاره شده است:

وسایل شبکه حمل و نقل در زوریخ

آب و هوای و ساعت زوریخ سوئیس

آب و هوای زوریخ معتدل قاره ای، با زمستان های سرد و تابستان های گرم است. این شهر در شمال سوئیس و در کنار دریاچه ای به همین نام که در ارتفاع 400 متری (1300 پا) قرار دارد، قرار دارد. زمستان سرد و خاکستری است. ممکن است دوره‌ های نسبتاً ملایمی وجود داشته باشد، زمانی که جریان ‌های اقیانوس اطلس غالب می ‌شوند، و دوره ‌های سردتر دیگری که دما به زیر صفر می ‌رسد. به طور متوسط، 85 سانتی متر (33.5 اینچ) برف در سال می بارد (بیش از سایر شهرهای بزرگ سوئیس). گاهی اوقات، ممکن است دوره های سردی وجود داشته باشد که در آن دما می تواند تا 15- درجه سانتیگراد (5 درجه فارنهایت) یا حتی کمتر از آن کاهش یابد. در ایستگاه هواشناسی فلونترن، واقع در ارتفاع 570 متری ، سردترین رکورد 24.2- درجه سانتیگراد (-11.6 درجه فارنهایت) است و در فوریه 1929 ثبت شد.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با آب و هوای زوریخ سوئیس شرح داده شده است.

اطلاعات مرتبط با آب و هوای زوریخ سوئیسدر تابستان، دمای هوا به طور کلی دلپذیر است و خود را به فعالیت در فضای باز وامی دارد، اگرچه گاهی اوقات ممکن است باران و رعد و برق وجود داشته باشد. گاهی اوقات، دوره‌ های گرم معمولاً کوتاه‌مدت رخ می‌ دهد، که در سال ‌های اخیر به دلیل گرمایش جهانی بیشتر شده‌ اند و در آ‌نها دما می ‌تواند از ۳۲ درجه سانتی ‌گراد (۹۰ درجه فارنهایت) فراتر رود. بالاترین رکورد 37.7 درجه سانتی گراد (99.9 درجه فارنهایت) است و در جولای 1947 ثبت شده است. بهترین زمان برای سفر به زوریخ از اواسط می تا اواسط سپتامبر است، زیرا گرم ترین و آفتابی ترین سال است. با این حال، ما نمی توانیم مقداری باران، یا کمی هوای خنک، یا حتی سرد، به خصوص در ماه می و اوایل ژوئن را حذف کنیم.

اطلاعات مرتبط با آب و هوای زوریخ سوئیس

اختلاف زمانی ایران با ساعت زوریخ سوئیس

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می ‌توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (زوریخ، سوئیس) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در زوریخ، سوئیس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. نمودار زیر زمان های همپوشانی را نشان می دهد. یک تماس تلفنی از زوریخ، سوئیس به تهران، ایران تنظیم کنید.

اگر در زوریخ سوئیس زندگی می‌کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستانتان در تهران تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از زوریخ سوئیس جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید با شخصی در تهران، ایران در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. غیر از مسائل مربوط به زمان، شما در زمینه سایر مشکلات زندگی در سوئیس می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *