شرایط ایسلند, مهاجرت به کشور ایسلند

ساعت ریکیاویک ایسلند

ساعت ریکیاویک ایسلند

ساعت ریکیاویک ایسلند که پایتخت و زیباترین شهر این کشور است را در این مطلب بررسی می کنیم. ریکیاویک مرکز تجاری، صنعتی و فرهنگی جزیره است. این بندر بزرگ ماهیگیری و محل تقریباً نیمی از صنایع کشور است. یک فرودگاه بین المللی در کفلاویک است، 20 مایل غربی-جنوب غربی است. تولیدات ریکیاویک شامل ماهی فرآوری شده و محصولات غذایی، ماشین آلات و محصولات فلزی است. این شهر که از نظر ظاهری بسیار مدرن و تمیز است، عمدتاً از بتن ساخته شده است و با آب گرم لوله ‌کشی از چشمه‌ های آب گرم مجاور گرم می ‌شود. بسیاری از استخرهای عمومی روباز آن نیز زمین گرمایی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به ایسلند از طریق سرمایه گذاری مشاور و راهنمای شماست.

این شهر یک کانون ادبی است. در سال 2011، ریکیاویک اولین شهر بومی غیر بومی انگلیسی بود که به عنوان شهر ادبیات یونسکو انتخاب شد. این کتاب «تاریخ برجسته ادبی» از جمله اهمیت باورنکردنی حماسه ‌های نورس و همچنین نقش اصلی ادبیات در عصر مدرن را برجسته می‌ کند. ریکیاویک تنها پایتخت جهان است که کلنی پرورش پفین دارد. بیش از نیمی از پفین های جهان هر سال در ایسلند لانه می سازند، بنابراین شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از آنها راهی پایتخت می شوند. در غرب بندر قدیمی، جزیره کوچک آکوری بیش از 20000 جفت پرورش دهنده را در خود جای داده است. در ادامه مقاله در خصوص اختلاف ساعت ریکیاویک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

معرفی ریکیاویک ایسلند

ریکیاویک، پایتخت و بزرگترین شهر ایسلند است. در شبه جزیره سلتیارنار، در گوشه جنوب شرقی خلیج فاکسا، در جنوب غربی ایسلند واقع شده است. بر اساس سنت، ریکیاویک (خلیج دود) در سال 874 توسط نورسمن تأسیس شد. تا قرن بیستم یک دهکده ماهیگیری کوچک و پست تجاری بود. به این شهر اختیارات شهرداری اعطا شد و در 18 آگوست 1786 به عنوان مرکز اداری جزیره تحت حاکمیت دانمارک تعیین شد. ساختمان های مورد توجه شامل ساختمان پارلمان (1811) و کلیسای هالگریمور (1986) می باشد. از جمله برجستگی های فرهنگی شهر می توان به کتابخانه ملی و دانشگاهی ایسلند، ارکستر سمفونیک ایسلند و گالری ملی ایسلند اشاره کرد. مؤسسه Árni Magnússon در ایسلند یک بخش در دانشگاه ایسلند است و بر اساس مجموعه نسخ خطیآرنی مگنوسون که مدتها در دانشگاه کپنهاگ نگهداری می شد.

موزه هنر ریکیاویک، متشکل از سه ساختمان، و موزه Sigurjón Ólafsson از جمله موزه ‌ها و گالری ‌های این شهر هستند.Bessastadhir، محل اقامت رئیس جمهور ایسلند، خارج از شهر است. ریکیاویک پایتخت ایسلند تنها 233000 نفر را در خود جای داده است که بیش از نیمی از آنها در این شهر زندگی می کنند. علیرغم اینکه ریکیاویک یک شهر کوچک در مقیاس جهانی است، به دلیل موقعیت پایتخت آن، بسیار بالاتر از وزن خود است. با تقریباً دو سوم ساکنان ایسلند که در منطقه پایتخت زندگی می کنند، ریکیاویک یکی از بزرگترین شهرهای کوچک در جهان است. در ریکیاویک کارهای زیادی برای انجام دادن در تمام طول سال وجود دارد، از غواصی در تاریخ جزیره عصر وایکینگ گرفته تا لذت بردن از یکی از استخرهای گرمای زمین گرمایی.

فصول و ساعت ریکیاویک ایسلند

ماه های تابستان مصادف با فصل اوج گردشگری ایسلند، از مه تا سپتامبر است. اولین ماه رسمی تابستان در ایسلند ژوئن است، هرچند، تا آن زمان، آب و هوا خوب و واقعاً گونه دیگر را تغییر داده است. در واقع، ایسلندی ها را در اولین پنجشنبه پس از 18 آوریل هر سال جشن می گیرند. اگرچه جشنی زودهنگام بدون مسابقات ورزشی، رژه و نمایشگاه های فرهنگی کامل نمی شود. به خوبی نشان دهنده اشتیاق ایسلندی ها برای دیدن خوب و واقعی زمستان در پشت سر آنهاست. یکی از مهمترین نکات مهم سفر به ایسلند در تابستان، فرصت دیدن خورشید نیمه شب است که به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. برای کسانی که نام این معما را نشنیده ‌اند، «خورشید نیمه ‌شب» زمانی را توصیف می ‌کند که خورشید در طول شب بیرون می ‌ماند.

در نمودار زیر شاهد ملیت های توریست ها در ریکیاویک ایسلند هستید:

ملیت های توریست ها در ریکیاویک ایسلنداز ماه می تا جولای، خورشید تقریباً 24 ساعت بالای خط افق است. طولانی ترین روز این کشور در حدود 21 ژوئن است که به انقلاب تابستانی معروف است. در این روز خورشید حدود 3 بامداد طلوع می کند و کمی بعد از نیمه شب غروب می کند. با تمام آن نور اضافی روز، بازدیدکنندگان ایسلند واقعاً می توانند فرصت ها و تجربیات موجود را به حداکثر برسانند. به عنوان مثال، بیشتر مسافرانی که به ایسلند سفر می کنند، در محل اقامت در پایتخت اقامت می کنند و برای دیدن برخی از جاذبه های بیشتر، یک ماشین کرایه می کنند. ریکیاویک در تابستان شلوغ است و رویدادهای فرهنگی متعدد، جشنواره ‌های موسیقی، نمایشگاه‌ های هنری و سرگرمی‌ های سازمان ‌یافته برای خیره ‌کردن ساکنان شهر برگزار می‌ شود.

پاییز و زمستان در ریکیکاویک ایسلند

ایسلند پاییز و بهار را مانند هر جای دیگر این سیاره تجربه می کند. تغییر عمده در قابل توجه بودن فصل ها نهفته است. قطبیت محض بین تابستان و زمستان در اینجا به این معنی است که چیزی که بین آن قرار دارد اغلب کمی بیشتر از یک دوره کوتاه آب و هوای ملایم تر احساس می شود. هم پاییز و هم بهار اغلب توسط ایسلندی ها نادیده گرفته می شوند و در پی فصول تابستان و زمستان دراماتیک این کشور کنار گذاشته می شوند. به طور طبیعی، کسانی که به اندازه کافی حساس هستند، جزئیات ظریف این “فصل های کوچک” را تشخیص خواهند داد. در بهار، گل ‌ها شروع به خزش در سراسر یک تندرا می ‌کنند که هنوز در اثر بارش برف زمستان زخمی شده است، زیرا پرندگان و حیات وحش جوان دوباره شروع به پر کردن چشم‌ انداز می‌ کنند.

در پاییز، خورشید به سرعت عقب می نشیند و ایسلند را به دنیایی از تاریکی رو به رشد و روستایی سوق می دهد. برگها کم کم ترد می شوند و تغییر رنگ می دهند، بادها قوی می شوند و دما کاهش می یابد. خیابان ‌های ریکیاویک ناگهان مملو از مردم روسری ‌پوش و مه‌ آلود می‌شود که هم در لباس ‌های پشمی سه ‌لایه‌ و هم در ناامیدی از یک کاپوچینوی Te & Kaffi متحد شده ‌اند. صرف نظر از تابستان، زمستان، پاییز یا بهار، مردم ایسلند از شما استقبال می کنند و از نزدیک به شما نشان می دهند که در هر آب و هوایی چقدر می توان لذت برد. می توانید به مقاله درباره ایسلند مراجعه کنید تا در این زمینه بیشتر مطلع شوید.

در جدول زیر شاهد میانگین دمای ریکیاویک ایسلند می باشید:

میانگین دما به سانتی گرادحداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گرادمیزان بارش به اینج
-2-201820

اختلاف ساعت ریکیاویک ایسلند با ایران

اختلاف ساعت ریکیاویک ایسلند با ایران

برای برنامه ریزی کنفرانس های آموزشی و یا کنفرانس های بین المللی و تحصیل کارشناسی در ایسلند برای هر دو طرف، باید بین ساعت 12:30 تا 18 وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 1:30 بعد از ظهر در ریکیاویک، ایسلند خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و می ‌خواهید با یکی از دوستان و یا خانواده و همکاران خود در ریکیاویک، ایسلند تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 11:30 صبح تا 3:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ریکیاویک، ایسلند 4 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت در ایسلند مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *