شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت دوسلدورف آلمان

ساعت دوسلدورف آلمان

ساعت دوسلدورف آلمان در میان مؤسسات فرهنگی متعدد شهر، موزه سرامیک، موزه دولتی، و کتابخانه شهردر آن به ویژه قابل توجه است. در سال 2011 موزه ای اختصاص داده شده به اسطوره راک الویس پریسلی در دوسلدورف افتتاح شد. این بزرگترین موسسه در خارج از ایالات متحده بود. این شهر مقر دانشگاه دوسلدورف (تاسیس 1965) است. یک آکادمی هنر نیز وجود دارد (تاسیس 1767)، یک هنرستان و چندین موسسه فنی نیز معروف هستند. مد، فرهنگ، سرگرمی حتی شیوه زندگی بردبار و جهان‌ وطنی که در اینجا پرورش داده می ‌شود را می ‌توان هر کجا که بروید احساس کرد. در ادامه این مقاله در خصوص اختلاف ساعت و فصول در دوسلدورف آلمان بیشتر توضیح خواهیم داد.

دوسلدورف روندها را تعیین می کند. این پایتخت مد آلمان با بیش از 800 نمایشگاه است که جدیدترین طراحان و خلاقیت های مد را ارائه می کنند و نه فقط در هفته مد. در همین حال، Königsallee معروف با بوتیک‌های منحصر به فرد پر شده است. خریداران به نام مد در اینجا تسلیم وسوسه می شوند. همین احساس در Carlstadt احساس می‌ شود، منطقه ‌ای ایده ‌آل پر از مغازه‌های عتیقه ‌فروشی، گالری ‌ها و فروشندگان آثار هنری. و سپس شهر قدیمی با حال و هوای آرام خود است که بوتیک های مد غیر متعارف و فروشگاه های جایگزین متعدد را برای اقامت در اینجا جذب کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های دوسلدورف آلمان مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

معرفی دوسلدورف آلمان

دوسلدورف پایتخت سرزمین نوردراین-وستفالن (ایالت)، غرب آلمان است. این شهر عمدتاً در ساحل راست رودخانه راین در 21 مایلی شمال غربی کلن قرار دارد. اولین بار در سال 1159 ذکر شد، دوسلدورف در سال 1288 توسط کنت برگ اجاره شد و از سال 1511 پایتخت دوک نشین های برگ و یولیچ بود تا زمانی که به قصر رسید. گرچه این شهر در جنگ 30 ساله و جنگ جانشینی اسپانیا به طور قابل توجهی متحمل آسیب شد، اما تحت رهبری انتخاب کننده یوهان ویلهلم دوم احیا شد. این شهر پس از پایتختی کوتاه مدت دوک نشین بزرگ ناپلئونی برگ، در سال 1815 به پروس منتقل شد. رشد تجاری و اقتصادی سریع به دنبال تأسیس صنایع آهن و فولاد در دهه 1870 ادامه یافت.

پس از ویرانی های گسترده ای که در طول جنگ جهانی دوم متحمل شد، بسیاری از ساختمان های قدیمی شهر تعمیر شدند و بسیاری از ساختمان های جدید ساخته شدند. دوسلدورف دارای 3 بندر در رود راین و یکی از شلوغ ترین فرودگاه های مدنی آلمان در لوهاوزن است. این شهر یک مرکز بانکی و عمده فروشی است و مقر اداری بسیاری از مشاغل روهر است. صنایع آن شامل آهن، فولاد، مواد شیمیایی، شیشه و نساجی است. مسافرانی که دارای تفکر فرهنگی هستند در اینجا با چندین تئاتر، سالن کنسرت، گالری‌ های هنری و مکان‌ های دیدنی تاریخی، و همچنین پارک ‌ها و باغ ‌های باشکوه، به ‌خوبی مورد توجه قرار می‌ گیرند. هر کجا که بروید، با فرهنگ مواجه خواهید شد، با موزه ‌ها و آکادمی هنری تحسین ‌شده دوسلدورف که به شهرت شهر به عنوان مرکز فرهنگی می ‌افزاید.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران  شهر دوسلدورف آلمان هستید:

میزان مهاجران  شهر دوسلدورف آلمان

فصول و ساعت دوسلدورف آلمان

بهار، از مارس تا می، فصلی ناپایدار است. از یک طرف، جریان های شمال غربی می تواند دوره های سردی را به همراه داشته باشد، به طوری که در ماه مارس، و گاهی تا اواسط آوریل، همچنان برف می بارد. علاوه بر این، برخی از روزهای سرد، با حداکثر دمای حدود 10 درجه سانتیگراد هنوز هم می توانند در ماه مه، به ویژه در نیمه اول ماه رخ دهند. از سوی دیگر، جریان ‌های جنوب غربی می ‌توانند دوره ‌های بسیار ملایم یا کاملاً گرم را به همراه داشته باشند، با اوج‌گیری بیش از 20 درجه سانتی‌گراد در آوریل و بالای 25 درجه سانتی‌گراد در ماه می. تابستان، از ژوئن تا آگوست، ملایم یا دلپذیر گرم است. جریان جبهه های آتلانتیک حتی در این فصل نیز متوقف نمی شود. باد اغلب از سمت دریای شمال می وزد که دور نیست و بارندگی نیز بسیار مکرر است.

اما همچنین دوره های خنک تر، با دمای روز کمتر از 20 درجه سانتی گراد باقی می ماند. در شب، ممکن است کمی سرد شود و حتی در جولای و آگوست، دما می تواند به زیر 10 درجه سانتیگراد کاهش یابد. گاهی اوقات ممکن است دوره های بسیار گرم وجود داشته باشدمعمولاً مدت کوتاهی است که به دلیل گرم شدن کره زمین در حال افزایش است. بالاترین رکورد 40 درجه سانتیگراد است و در جولای ثبت شد. در آگوست 2022، حداکثر دما بین 30 تا 37 درجه سانتیگراد برای 10 روز متوالی در نوسان بود.

پاییز و زمستان در دوسلدورف آلمان

پاییز، از شهریور تا آبان، در ابتدا در شهریور و گاهی اوقات در اوایل مهر ماه خوش است (البته کمبود بارندگی وجود ندارد)، سپس به تدریج سرد، کسل کننده، مرطوب و باد می شود. اولین یخبندان شبانه معمولاً در ماه نوامبر و گاهی اوقات در ماه اکتبر نیز رخ می دهد. در دوسلدورف، شهری واقع در غرب آلمان، در امتداد سواحل رود راین، و پایتخت ایالت نوردراین وستفالن، آب و هوای زیر اقیانوسی است. زمستان‌ ها سرد است اما یخ ‌بندان نیست، در حالی که تابستان‌ ها معتدل یا گرم است. در واقع، با توجه به نزدیکی به اقیانوس، در زمستان، منطقه دوسلدورف ملایم ترین منطقه در کل آلمان است.

اقیانوس اطلس بر آب و هوا تأثیر می گذارد و در بیشتر سال ابر و باران و هوای سرد و ناپایدار از دریای شمال به همراه دارد. با این حال، به دلیل توده ‌های هوا که از عرض ‌های جغرافیایی نیمه گرمسیری اقیانوس می ‌آیند، ممکن است دوره ‌های ملایم در زمستان و دوره ‌های گرم تا گرم از اواخر آوریل تا اوایل اکتبر وجود داشته باشد. دوسلدورف در جنوب روهر و در وسط منطقه شهری به نام راین روهر واقع شده است که علاوه بر شهرهای روهر شامل شهرهایی مانند مونشن گلادباخ، همان دوسلدورف، ووپرتال، لورکوزن، کلن و بن است. میانگین دما از 3 درجه سانتیگراددر ژانویه تا 19 درجه سانتیگراد در جولای متغیر است. در اینجا میانگین دما آورده شده است.

هزینه زندگی در آلمان را می توانید در این مقاله بررسی کنید. میانگین دما در دوسلدورف آلمان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

ماهحداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گرادمیانگین دما به سانتی گراد
ژانویه063
فوریه074
مارس3117
آوریل51510

اختلاف ساعت دوسلدورف آلمان و ایران

اختلاف ساعت دوسلدورف آلمان و ایران

در این بخش خواهیم گفت که اگر می خواهید در دوسلدورف آلمان زندگی کنید یا اگر می خواهید با این شهر ارتباط تجاری و کاری داشته باشید در صورت برگزاری جلسات استارت آپ آلمان باید اختلاف ساعت را به یاد داشته باشید. به همین منظور باید بین ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر وقت خود را در دوسلدورف آلمان امتحان کنید. این در نهایت بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در ایران خواهد بود. اگر در دوسلدورف آلمان هستید، و می خواهید با ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از دوسلدورف آلمان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای بازنشستگی آلمان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *