شرایط ایرلند, مهاجرت به کشور ایرلند

ساعت دوبلین ایرلند

ساعت دوبلین ایرلند

ساعت دوبلین ایرلند که پایتخت این کشور است بیش از دیگر شهرهای ایرلند مهم است. برخی از بهترین بناهای تاریخی در کرانه رودخانه شمالی قرار دارند. و همچنین فقیرترین بخش ‌های شهر، کنار هم قرار گرفتن کنجکاو بین پژواک‌ های سیاست و زندگی اقتصادی گذشته اشرافی و فقیرانه و مظاهر شهر آباد کنونی را حفظ می‌ کنند. تئاتر ملی ایرلند، درست در شرق خیابان O’Connell است که از سال 2002 توسطSpire of Dublin که دگرگونی خیابان را با میدان عابر پیاده و بلوار درخت ‌کاری شده اعلام کرد. به همراه انبوهی از ساختمان‌ های مرتفع جدید، گلدسته شخصیت شهر و ضلع شمالی را تغییر داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به دوبلین و اخذ ویزای تحصیلی ایرلند مشاوره کامل ارائه می دهد.

اگرچه دوبلین دستخوش مدرنیزه شدن شده است، و برخی از مناطق مانند خیابان‌ های باریک و پرپیچ‌ و خم منطقه تمپل بار در غرب کالج ترینیتی به طور مرتب میزبان جمعیت ‌های شلوغ و پر سر و صدا هستند، حس قوی از تاریخ و پایتختی چند صد ساله فراگیر شده است. سایت جغرافیایی دوبلین عالی است. این شهر در سر یک خلیج زیبا واقع شده است. رودخانه لیفی جایی که از طریق دشتی پر از تپه به سمت شرق می‌ شکند و به سواحل دریای ایرلند می ‌رسد. در جنوب، محدودیتی طبیعی توسط کوه ‌های دوبلین و ویکلو ایجاد می ‌شود که به دور شهر حلقه زده و برخی از زیباترین مناظر آن را ارائه می‌ کنند. در ادامه این مقاله در خصوص فصول و اختلاف ساعت دوبلین با ایرلند بیشتر توضیح می دهیم.

معرفی دوبلین ایرلند

دوبلین پایتخت ایرلند، واقع در ساحل شرقی در استان لینستر است. دوبلین که در سر خلیج دوبلین در دریای ایرلند قرار دارد، بندر اصلی کشور، مرکز قدرت مالی و تجاری و مقر فرهنگ این کشور است. این شهر همچنین شهری از تضادها است که رابطه ای ناآرام بین یادآوری شرایط سیاسی و اقتصادی قبلی و نمادهای زندگی و رفاه امروزی حفظ می کند. نهادهای اداری گروه‌های مذهبی اصلی ایرلند در دوبلین مستقر هستند. این شهر، به طور مشترک با بقیه کشور، اکثراً کاتولیک رومی است، اگرچه دوبلین از نظر مذهبی متنوع ترین بخش ایرلند است. گروه‌های مسیحی انجیلی و کاریزماتیک در دهه 1970 شروع به رشد کردند و همراه با مهاجرت این امر تنوع را افزایش داد. تعداد دوبلینی هایی که به هیچ دینی اعتقاد ندارند، به ویژه در میان جوانان، نیز افزایش یافته است.

دوبلین شهری گرم و صمیمانه است که به‌خاطر صمیمیت مردمش معروف است. آمیزه‌ای از مهمانی، شوخ طبعی، هوش، و بینش تند و بی ‌پروا که نویسندگان، روشنفکران و بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است. قرن ها این عظمت و احساس راحتی فرسوده شده است. حدود یک چهارم ساکنان جمهوری ایرلند در منطقه شهری دوبلین بزرگ زندگی می کنند و شلوغی خوبی را فراهم می کنند. قلب شهر توسط رودخانه لیفی از شمال به جنوب تقسیم شده است، با پل O’Connell’s Bridge که این دو قسمت را به هم متصل می کند. کافه ها و رستوران ها فراوان است و موسیقی ایرلندی به ندرت اجازه سکوت را می دهد. در ضلع شمالی، نزدیک اداره پست عمومی، بیشتر خانه‌ های گرجستانی باقی مانده که در قرن هجدهم در اطراف میدان‌ ها ساخته شده ‌اند، اکنون در کنار هم با دفاتر شیشه ‌ای و بتنی و بلوک‌ های آپارتمانی قرار دارند.

فصول و ساعت دوبلین ایرلند

فصول و ساعت دوبلین ایرلند

محدوده دمایی Marc همیشه در محدوده مثبت 5-10 درجه سانتیگراد است. بارندگی هنوز نسبتاً مکرر است، اما به شکل یک رگبار بارانی سریع است. آوریل گرمایش قابل توجهی را به همراه دارد. در نیمه اول ماه ممکن است هوا تا 3 درجه سانتیگراد با میانگین 15 درجه سانتیگراد خنک شود، اما در نیمه دوم دامنه میانگین به 17-18 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. علاوه بر این، این خشک ترین ماه سال است. ماه می در دوبلین بر خلاف انتظارات بارانی و ابری است. بنابراین میانگین دمای این ماه کمتر از آوریل است. حدود 15 درجه سانتیگراد است. شب ها نیز با دمای حدود 5 درجه سانتیگراد خنک هستند.

ژوئن رشد تدریجی میانگین را از 15 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد به همراه دارد. در بیشتر مواقع آسمان نیمه ابری و بارندگی متوسط است. اگرچه میانگین دما در حدود 20 درجه سانتیگراد در نوسان است، هوا حداقل با معیارهای محلی آفتابی است. اگرچه هنوز هم گاهی باران های نمناک وجود دارد. در مرداد ماه میزان و فراوانی بارندگی به حدی افزایش می‌ یابد که این ماه پرباران ‌ترین سال می‌ شود. با این حال، علیرغم بارندگی ‌های یک روزه، دمای هوا روی 18 درجه سانتی ‌گراد باقی می ‌ماند و ممکن است در روزهای آفتابی به 30 درجه سانتی‌گراد برسد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه آوریل در دوبلین هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گرادساعت آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به اینچ
135111

پاییز و زمستان در دوبلین ایرلند

سپتامبر با میانگین دمای 15 تا 18 درجه سانتی گراد ابری و گاهی نم نم باران هنوز نسبتاً گرم است. در ماه اکتبر دما به تدریج از 15 درجه سانتیگراد به حدود 11 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. آسمان به نوبه خود حتی بیشتر از قبل ابری و بارانی است. در اواسط نوامبر هوا روشن تر و سردتر می شود. مقدار بارش و همچنین دما کاهش می یابد. دما از 3 درجه سانتیگراد تا 7 درجه سانتیگراد یا حتی 10 درجه سانتیگراد در روشن ترین روزها متغیر است. در پایان ماه هوا حتی سردتر می شود و حالت بارانی معمول آب و هوا برمی گردد.

با آمدن فصل زمستان، آب و هوای دوبلین تقریباً مانند قبل می ماند. هنوز هم بارانی و خنک است. میانگین دمای روز بین 5 درجه سانتیگراد و 7 درجه سانتیگراد است. ژانویه سردترین ماه سال است و هنوز میانگین دمای آن حدود 4 درجه سانتیگراد با نوسانات جزئی بسته به لحظات نادری از آسمان روشن است. فوریه کمی گرمتر از ژانویه است. برف بعید است و بارش به شکل تگرگ است.

مقاله ویزای بازنشستگی ایرلند را نیز می توانید مطالعه کنید. در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در فصل زمستان در دوبلین ایرلند می باشید:

شاهد روزهای بارانی در فصل زمستان در دوبلین ایرلند

اختلاف ساعت دوبلین ایرلند و ایران

اگر می خواهید در زمینه برنامه ریزی یک ارتباط جمعی شرکت استارت آپ ایرلند بین دوبلین و ایران یک زمان مناسب را در نظر داشته باشید باید بین ساعت 8 صبح تا 2:30 بعد از ظهر وقت خود را در دوبلین، ایرلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 11:30 صبح تا 18 در مشهد، ایران خواهد بود. در صورتی که در دوبلین، ایرلند اقامت دارید و قصد تماس تلفنی و یا تماس تصویری با خانواده و دوستان خود در ایران را دارید می توانید از ساعت 3:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا مشهد، ایران 3 ساعت و 30 دقیقه از دوبلین ایرلند جلوتر است. شما می توانید درباره اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *