شرایط گرجستان, مهاجرت به کشور گرجستان

ساعت تفلیس گرجستان

ساعت تفلیس گرجستان

ساعت تفلیس گرجستان که مهم ترین شهر این کشور است برای محصلان در دانشگاه ها و همچنین افرادی که قصد معاملات با شرکت های تفلیسی را دارند مهم است. تفلیس، پایتخت جمهوری گرجستان، بر روی رودخانه متکواری در تقاطع آن از رشته ‌های تریالتی و کارتلی قرار گرفته است. این شهر در سال 458 تأسیس شد. زمانی که پایتخت پادشاهی گرجستان از متسختا به آنجا منتقل شد، این شهر دارای موقعیت استراتژیک بود و مسیر بین غرب و شرق ماوراء قفقاز را کنترل می کرد. ایرانیان در قرن ششم، امپراتوری بیزانس و اعراب در قرن هفتم گرجستان و تفلیس را تصرف کردند. در سال 1234 به دست مغولان افتاد و در سال 1386 توسط تیمور غارت شد. ترک ها شهر را در چندین نوبت تصرف کردند و در سال 1795 توسط ایرانیان به آتش کشیده شد.

در سال 1801 تفلیس توسط روس ها تصرف شد و روس ها ارتباطات خود را با ساختن بزرگراه نظامی گرجستان در سراسر قفقاز بزرگ از ولادیکاوکاز به تفلیس بهبود بخشیدند. در سال 1872 از طریق راه آهن به پوتی در دریای سیاه و در سال 1883 به باکو در دریای خزر متصل شد. در سال 1921 پایتخت جمهوری گرجستان شد. تفلیس مدرن یک شهر جذاب است. متکواری، که در کرانه سمت راست با یک بلوار هم مرز است، تا حدی در یک دره شیب دار قرار دارد و توسط نیروگاه برق آبی اورتاچالسکایا در شهر گسترده تر شده است. در کنار رودخانه، شهر قدیمی، با خیابان ‌های باریک و پیچ در پیچ، تحت تسلط ویرانه ‌های قلعه قدیمی و شکل عظیم و نمادین گرجستان بر روی خط الراس بالای آن قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به گرجستان مشاور شماست.

معرفی کشور گرجستان

کلان شهر گرم و مهمان نواز تفلیس در قلب قفقاز واقع شده است. این شهر، تقریباً به قدمت زیبایی ‌های پوشیده از برف که اطراف آن را احاطه کرده‌ اند، هرگز با جذابیت فرخنده و غیرقابل انکار بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار نمی‌ دهد. انتظار می رود که شهروندان خونگرم و پرشور از شما استقبال کنند که با یک دست دادن دوستانه و یک لیوان نوشیدنی گوارا آماده پذیرایی از مهمانان هستند. تفلیس چه تاریخ دنیای قدیم، لذت ‌های فرهنگی، سنت‌ های اصیل و قدیمی و یا تفریحات در فضای باز باشد، پس ‌زمینه ایده ‌آلی برای گذراندن تعطیلات با خاطرات فراموش نشدنی خواهد بود. تفلیس با بیش از 1.5 میلیون نفر جمعیت، بزرگ ‌ترین شهر گرجستان است که تلاش ‌های پرشور آن در ساخت و ساز نشان می‌ دهد.

هتل های تفلیس در حال حاضر با هر نوع بودجه ای پاسخگو هستند، زیرا این شهر همچنان به جذب تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران، تجار و گردشگران خارجی ادامه می دهد. تفلیس یک مرکز مهم فرهنگی و آموزشی است که دارای یک دانشگاه، چندین موسسه آموزش عالی دیگر و بیش از 100 موسسه تحقیقاتی است. این شهر مرکز صنعتی اصلی منطقه است. خدمات مهندسی آن در تولید لکوموتیوهای برقی، ماشین ابزار، ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات الکتریکی و در تعمیر لکوموتیو و وسایل نورد مهم است. سایر صنایع منسوجات می سازند. کالاهای چرمی و کفش؛ مبلمان؛ و طیف وسیعی از مواد غذایی در سال 1966 یک راه آهن زیرزمینی در تفلیس افتتاح شد.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در تفلیس گرجستان در فصول مختلف هستید:

نرخ گردشگری در تفلیس گرجستان در فصول مختلف

فصول و ساعت تفلیس گرجستان

تفلیس دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب است که در طول سال بارندگی قابل توجهی دارد و هیچ ماه خشکی ندارد. آب و هوای این شهر که توسط کوه ها محصور شده است به شدت تحت تأثیر توده های هوایی است که از دریای خزر و دریای سیاه می وزند. میانگین دمای سالانه در تفلیس حدود 13 درجه سانتیگراد است. بهار (اسفند – اردیبهشت): در شروع بهار در مقیاس دما افزایش می یابد و فصل کاملاً معتدل با دمای معتدل است که همراه با بارندگی زیاد به خصوص در ماه می است. تابستان (ژوئن – آگوست): شهر تفلیس تابستان های گرمی را تجربه می کند و ماه جولای با میانگین دمای 24 درجه سانتی گراد گرم ترین ماه است.

پاییز (شهریور – مهر): در این زمان از سال کاهش ناگهانی دما وجود دارد و به دلیل وجود کوه ‌ها در همه طرف آن، ابرها در داخل شهر محبوس می ‌شوند و در نتیجه هوای ابری و بارانی است. زمستان (نوامبر – فوریه): زمستان های تفلیس نسبتاً سرد است، به جز در ماه ژانویه که دمای هوا به 2 درجه سانتیگراد می رسد که با بارش برف نیز همراه است. بهترین زمان سفر به تفلیس در گرجستان در فصل بهار و پاییز است. ژانویه، مانند دسامبر، در تفلیس، گرجستان، یک ماه زمستانی زمستانی است و میانگین دمای آن بین 2- درجه سانتیگراد و 4 درجه سانتیگراد در نوسان است. ژانویه سردترین ماه با میانگین دمای بالا 2 درجه سانتیگراد و متوسط ​​دمای پایین 2 درجه سانتیگراد است. کشورهای لغو روادید با پاسپورت گرجستان نیز مطلب مرتبطی این مساله است.

در نمودار زیر شاهد میانگین دما تفلیس گرجستان در فصل بهار هستید:

میانگین دما در مارس به سانتی گرادمیانگین دما در آوریل به سانتی گرادمیانگین دما در مه
10521

فصول و ساعت تفلیس گرجستان

اختلاف ساعت تفلیس گرجستان و ایران

برنامه ریزی جلسات کار در گرجستان برای تهران، ایران و تفلیس، گرجستان باید براساس اختلاف ساعات میان این 2 کشور در نظر گرفته شود. به منظور برنامه ریزی های کاری و شغلی و همچنین کنفرانس تلفنی برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 5:30 بعد از ظهر در تفلیس، گرجستان خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در تفلیس، گرجستان تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 7:30 صبح تا 23:30 با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تفلیس، گرجستان 0 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت کشور گرجستان مشاوره تخصصی و کاملی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *