شرایط استرالیا, مهاجرت به کشور استرالیا

ساعت تاسمانی استرالیا

ساعت تاسمانی استرالیا

ساعت تاسمانی استرالیا با دیگر نواحی مانند ایالت شمالی متفاوت است و تاسمانی با مساحت کمی بزرگتر از سریلانکا، کوچکترین ایالت استرالیا است. هابارت مرکز ایالت است. این ایالت نام خود را مدیون دریانورد کاوشگر هلندی استآبل جانسون تاسمان، که در سال 1642 اولین اروپایی بود که جزیره را کشف کرد. با این حال، تا سال 1856، این جزیره به عنوان سرزمین ون دیمن شناخته می شد که به نام آنتونی ون دیمن، فرماندار هند شرقی هلند که تاسمان را به سفر اکتشافی خود فرستاده بود، نامگذاری شد. جزیره تاسمانی شامل برخی از دیدنی‌ ترین کوه‌ ها، دریاچه‌ ها و مناظر ساحلی این کشور است و بسیاری از زمین ‌های آن در پارک ‌ها و ذخایر ملی محافظت می‌ شوند.

تاسمانی دارای منابع معدنی، جنگلی، آب و توریستی است. دارای تنوع فعالیت اقتصادی و روابط کاری نسبتاً پایدار است. با این حال، اقتصاد آن به طور قابل توجهی از مقیاس کوچک بسیاری از منابع خود، از بازارهای محلی محدود، و از مشکلات حمل و نقل به بازارهای خارجی آسیب می بیند. آژانس‌های رسمی مختلف با ارائه کمک‌های مالی و سایر موارد به دنبال تقویت رشد تولید بوده‌اند. دولت ایالتی همچنین در ترویج گردشگری و تجارت فعال است. از دهه 1970، تعداد مشاغل در بخش‌های اولیه (کشاورزی، جنگل‌داری، ماهیگیری، معدن) و ثانویه (تولید و فرآوری) به طور پیوسته کاهش یافته است و بخش ثالث (خدمات) به عنوان کارفرمای غالب ایالت ظاهر می‌شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به تاسمانی اطلاعات لازم را به شما ارائه می دهد.

معرفی تاسمانی استرالیا

تاسمانی، سابقاً سرزمین ون دیمن، ایالت جزیره ای استرالیا محسوب می شود. در حدود 150 مایلی جنوب ایالت ویکتوریا قرار دارد که با تنگه نسبتا کم عمق باس از آن جدا شده است. از نظر ساختاری، تاسمانی گسترش جنوبی محدوده تقسیم بزرگ را تشکیل می دهد. جزیره برونی که در نزدیکی ساحل جنوب شرقی جزیره اصلی قرار دارد. تعداد زیادی جزایر کوچکتر در سواحل جزیره اصلی و زیر قطب جنوبجزیره مک کواری، در حدود 900 مایل در جنوب شرقی. جزیره اصلی تقریباً به شکل قلب است و حداکثر طول و عرض آن در حدود 200 مایل است و عرض جغرافیایی و آب و هوای آن به طور کلی با شمال کالیفرنیا و شمال غربی اسپانیا قابل مقایسه است.

این ایالت همچنین بخش عمده ای از برق آبی استرالیا را تولید می کند و دارای تنوع زیادی است. از منابع طبیعی با این وجود، تاسمانی در میان فقیرترین ایالت های استرالیا باقی مانده است و به طور پیوسته در حال کاهش سهم جمعیت این کشور است. اگرچه جزیره ‌نشینی بخش عمده ‌ای از زندگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن را متمایز می‌ کند، نزدیکی به ملبورن و سفرهای هوایی، تاسمانی را کمتر منزوی ‌تر و جهانی ‌تر از آنچه اغلب در سایر ایالت ‌های استرالیا فرض می‌شود، می‌کند. علاوه بر موزه و گالری هنر تاسمانی در هوبارت و موزه و گالری هنری ملکه ویکتوریا در لانستون، بسیاری از مکان ‌های کوچک تر آثاری با ارزش فرهنگی و تاریخی را به نمایش می‌ گذارند.

در نمودار زیر شاهد درصد مهاجران در ایالت تاسمانی می باشید:

درصد مهاجران در ایالت تاسمانی

فصول و ساعت تاسمانی استرالیا

تاسمانی که در کمربند بادهای غربی در عرض متوسط ​​قرار دارد و توده‌های هوای دریایی جنوبی بر آن تسلط دارند، معمولاً از آب و هوای مرطوب و مساوی با تابستان ‌های معتدل تا گرم، زمستان‌ های معتدل در بیشتر مناطق مسکونی و باران در تمام فصول برخوردار است. با این حال، جنوب غربی آب و هوای بسیار ناهمواری دارد و جنوب شرقی ممکن است دچار خشکسالی شود. برخورد توده های هوای گرمسیری در تابستان از قاره و در بهار و پاییز از سواحل شرقی تاسمانی و سطح کوهستانی منجر به تنوع آب و هوایی بیشتر نسبت به سایر نقاط استرالیا می شود. بارش سالانه، کمبود رطوبت فصلی، و دما به طور گسترده و نامنظم در سراسر ایالت متغیر است.

تاسمانیا بین عرض های جغرافیایی 40 تا 43 اینچ جنوبی قرار دارد و آب و هوای آن معتدل دریایی است. موقعیت این ایالت در لبه شمالی «چهل ‌های خروشان» (یک جریان هوای غربی)، به ‌علاوه زمین ‌های کوهستانی آن، تغییرات قابل ‌توجهی از آب و هوا، به‌ویژه بارندگی ایجاد می‌کند. تاسمانی بالاترین میانگین بارندگی را در بین ایالت های استرالیا دارد. میزان بارندگی سالانه می تواند در غرب 3600 میلی متر و در شرق تا 500 میلی متر باشد. در غرب و شمال غرب بیشترین بارندگی در فصل زمستان است. در شرق و جنوب شرق، بارندگی در طول سال به طور یکنواخت توزیع می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای تاسمانی استرالیا هستید:

میانگین بارندگی سالانه به اینچمیانگین دمای ژانویه به سانتی گرادمیانگین دمای جولای به سانتی گراد
100918

اختلاف ساعت تاسمانی استرالیا با قلمرو شمالی

تاسمانی 30 دقیقه از قلمرو شمالی جلوتر است لذا می توانید با کوچکترین اختلافس که حتی به 1 ساعت هم نمی رسد به راحتی خود را هماهنگ کنید. اگر وقت مصاحبه کاری دارید و یا می خواهید با دوستان خود تماس داشته باشید کافی این اختلاف نیم ساعته را مد نظر داشته باشید. برای شرکت در جلسات و یا کنفرانس های علمی هم می توانید فقط نیم ساعت خود را به زحمت بیاندازید. دانشگاه چالز استورات در استرالیا یک دانشگاه بسیار معتبر و معروف است که می توانید با تحصیل در آن اقامت تحصیلی خود را در استرالیا کسب کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله بررسی راههای مهاجرت به استرالیا مراجعه کنید.

اختلاف ساعت تاسمانی استرالیا با ایران

اختلاف ساعت تاسمانی استرالیا با ایران

اطلاع از اختلاف ساعت تاسمانی استرالیا و ایران برای برگزاری جلسه های معرفی کار و یا محصول و خدمات الزامی است. برای برنامه ریز جلسه برای ایران و هوبارت، تاسمانی باید در نظر داشته باشید که هوبارت تاسمانی 5 ساعت و 30 دقیقه از ایران جلوتر است. زمانی بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری تاسمانی استرالیا وجود ندارد. لذا باید بین ساعت 8 صبح تا 12:30 بعد از ظهر وقت خود را در ایران امتحان کنید. در نهایت بین 1:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر در هوبارت، استرالیا خواهد بود. همچنین در صورتی که در ایران هستید می ‌توانید از ساعت 1:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر به وقت خود تماس آنلاین داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 190 راهنما و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *