شرایط نروژ, مهاجرت به کشور نروژ

ساعت بودو نروژ

ساعت بودو نروژ

اختلاف ایران با ساعت بودو نروژ که در شمال واقع شده است را در این مقاله بررسی می کنیم. بودو با 50000 نفر ساکن دوازدهمین شهر بزرگ نروژ است. با این حال، رشد فوق ‌العاده‌ ای در طول سال ‌های گذشته مشاهده شده است و هدف آن افزایش جمعیت به 70000 نفر در سال 2030 است. از آنجایی که بودو درست در شمال دایره قطب شمال قرار دارد، خورشید نیمه شب از 2 ژوئن تا 10 جولای قابل مشاهده است. این یک پدیده طبیعی است که هر ساله گروه های زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. می توانید تصور کنید، خورشید بیش از یک ماه غروب نمی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به بودو نروژ و اخذ ویزای این کشور مشاور و راهنمای شماست.

اگرچه این شهر در شمال دایره قطب شمال قرار دارد، هیچ شب قطبی واقعی در بودو وجود ندارد. این به دلیل شکست اتمسفر است، که اساساً به این معنی است که مرز شب قطبی کمی دورتر از بودو در شمال دایره قطب شمال است. تا زمانی که شب های قطبی واقعی نداشته باشید نیازی به سفر بیشتر از جزایر لوفوتن ندارید. با این حال، کوه های مرتفع در جنوب، خورشید را مسدود می کنند، بنابراین خورشید عملاً از شهر بین اوایل ژانویه تا اوایل دسامبر ناپدید می شود. هیچ مقاله ای در مورد بودو بدون ذکر Saltstraumen کامل نیست. قوی ترین گرداب جهان بیش از 400 میلیون متر مکعب آب هر 6 ساعت از این تنگه به طول3 کیلومتر و عرض 150 متر با سرعت 20 گره دریایی عبور می کند.

معرفی بودو نروژ

بودو، شهر و بندر، شمال مرکزی نروژ است. این در انتهای شبه جزیره ای قرار دارد که به دریای نروژ می رسد، در ورودی آبدره نمک. بودو توسط بازرگانان تروندهایم تأسیس شد و در سال 1816 اجاره شد. یک مرکز تجاری-ماهیگیری متخصص در خشک کردن ماهی ماهی است، همچنین دارای محوطه تعمیر کشتی و یک کارخانه آبجوسازی است. در جنگ جهانی دوم بیشتر شهر توسط عملیات هوایی و زمینی آلمان ویران شد، اما به طور کامل بازسازی و بزرگ شده است. بازسازی شامل یک فرودگاه بزرگ و گسترش راه آهن شمال نروژ به بودو از Lønsdal به جنوب شرقی بود. مکان‌های دیدنی عبارتند از کلیسای بودین قرن سیزدهمی و کلیسای جامع بودو (لوتری)، یک بنای مدرن.

در حدود 20 مایلی از شهر، در ضلع جنوبی آبدره نمک، کانال دریایی باریکی قرار دارد که به نامSaltstraumen ، معروف به دلیل جریان جزر و مدی قوی و گرداب ‌هایش، که با گرداب ‌های گرداب در شمال غربی رقابت می ‌کنند. سایت دورتر شمالی بودو، خورشید نیمه شب را برای حدود یک ماه (اوایل ژوئن تا اوایل ژوئیه) امکان می دهد. بودو بزرگترین شهر در شهرستان نوردلند و دومین شهر بزرگ در شمال نروژ است. با این حال، تنها این واقعیت نیست که این شهر بزرگتر (با استانداردهای نروژی) است که هر ساله گروه های زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. بودو که درست در شمال دایره قطب شمال قرار دارد، چیزهای زیادی برای ارائه در تمام طول سال دارد.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در بودو نروژ می باشید:

میزان مهاجران در بودو نروژ

فصول و ساعت بودو نروژ

آب و هوای بودو اقیانوسی زیرقطبی، با زمستان های سرد و تابستان های بسیار خنک است. وزش باد مکرر است و گاهی اوقات می تواند شدید باشد، به ویژه از اکتبر تا مارس. بودو در سواحل نروژ، در شهرستان نوردلند واقع شده است. در شمال دایره قطبی، خورشید از 1 ژوئن تا 13 ژوئیه غروب نمی کند (خورشید نیمه شب). شب‌های سفید که حتی در نیمه‌شب کاملاً تاریک نیست، در اوایل 19 آوریل و تا 25 آگوست رخ می‌دهند. با این حال، به دلیل شکست جوی، حتی در روزهای انقلاب زمستانی، خورشید برای حدود 50 دقیقه در افق قابل مشاهده است.

در زمستان ، دوره‌های کاملاً معتدلی وجود دارد که در آن دما کمی بالاتر از صفر است و باران می‌بارد یا باران مخلوط با برف. با این حال، در این زمان ها اغلب باد شدیدی می وزد. با این حال، دوره های سردی نیز وجود دارد که بسته به فصل زمستان کم و بیش طولانی است، که در آن دما به زیر صفر می رسد و حتی در طول روز نیز زیر صفر باقی می ماند. این دوره ‌ها معمولاً خشک هستند، زیرا جریان‌هایی از شرق غالب هستند، اما گاهی اوقات ممکن است برف ببارد. در سردترین روزهای سال، دما هر سال به 10- درجه سانتیگراد یا حتی کمتر کاهش می یابد. سردترین رکورد 18- درجه سانتیگراد است و در سال 1966 ثبت شد.

آب و هوا بودو نروژ

تابستان خنک است، با باران های مکرر. وقتی باران نمی بارد، آب و هوا مطبوع است، با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است دوره های گرم، کوتاه مدت، با حداکثر /27 درجه سانتیگراد وجود داشته باشد. رکورد گرما 29 درجه سانتیگراد که در پایان ژوئن ثبت شد، در ژوئیه 2018 با 30 درجه سانتیگراد و در جولای 2019 با 30 درجه سانتیگراد شکسته شد. در گرم ترین روزهای ماه، دما معمولاً به حدود 7 درجه سانتیگراد می رسد. با این حال، در ژانویه به 11 درجه سانتیگراد رسید. میزان بارندگی به 105 میلی متر می رسد که طی 15 روز توزیع شده است.

در جدول زیر شاهد دمای هوا در فوریه در بودو نروز هستید:

سردترین ماهمیانگین دما به سانتی گراد در فوریهحداقل دما در فوریه به سانتی گرادحداکثر دما در فوریه به سانتی گراد
فوریه0-41

در بودو نروژ که از بهترین شهرهای نروژ است میانگین رطوبت %73 است. بنابراین، هوا معمولا مرطوب است. میانگین سرعت باد 30 کیلومتر در ساعت است. میانگین دمای دریا 5 درجه سانتیگراد است. بنابراین، دریا برای شنا بسیار سرد است. در ماه مارس، هوا در بودو معمولا سرد است. میانگین دما 0.2 درجه سانتیگراد با حداقل 2- درجه سانتیگراد و حداکثر 2.5 درجه سانتیگراد است. در سردترین شب ‌ها که معمولاً در ابتدای ماه اتفاق می ‌افتد، دما معمولاً تا حدود 8- درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. با این حال، در مارس 2019 به 12- درجه سانتیگراد کاهش یافت. در گرمترین روزها که معمولاً در پایان ماه رخ می دهد، دما معمولاً به حدود 8 درجه سانتیگراد می رسد.

اختلاف ساعت بودو نروژ

اختلاف ساعت بودو نروژ

برنامه ریزی جلسات مصاحبه کاری با موسسات معتبر کاریابی در نروژ و یا تماس های بین المللی برای مذاکرات شغلی باید با توجه به اختلاف ساعت باشد. باید بین ساعت 10:30 صبح تا 18 وقت خود را در ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در نروژ خواهد بود. اگر در ایران زندگی می کنید و با بودو نروژ قصد ارتباط دارید می توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا نروژ 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط زندگی در نروژ و همچنین شرایط ویزای همراه نروژ مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *