شرایط مجارستان, مهاجرت به کشور مجارستان

ساعت بوداپست مجارستان

ساعت بوداپست مجارستان

ساعت بوداپست مجارستان اهمیت زیادی برای محصلان و افراد شاغل دارد، زیرا بوداپست جدا از پایتخت های نسبتا ضعیف سایر کشورهای بلوک شوروی بود. با فروشگاه‌های هوشمند، رستوران ‌های خوب و سایر امکانات، تصور زیادی را حفظ کرد. انحلال بلوک شوروی و دور شدن مجارستان از سوسیالیسم، فرصت ‌های جدیدی را برای رفاه و هجوم گردشگران غربی به بوداپست به ارمغان آورد. بوداپست که به طور استراتژیک در مرکز حوضه کارپات قرار دارد، در مسیری باستانی قرار دارد که تپه‌ های تراندانوبیا مجارستانی را به آلفولد بزرگ دشت مجارستانی بزرگ، مجارستانی متصل می‌کند. شهر دارای تضادهای توپوگرافی مشخصی است: بودا در تراس ‌های رودخانه و تپه‌ های ضلع غربی ساخته شده است. در حالی که آفت بسیار بزرگ ‌تر در یک دشت ماسه‌ ای صاف و بی ‌نظیر در کرانه مقابل رودخانه گسترده شده است.

بهترین گذرگاه در بوداپست، خیابان آندراسی، در یک خط مستقیم از مرکز آفت تا پارک شهر Városliget، که شامل بنای یادبود هزاره این بنای تاریخی شامل یک ستون نیم دایره ‌ای است که مجسمه ‌های پادشاهان و رهبران ملی مجارستان را به نمایش می‌ گذارد و مجسمه ‌ای از فرشته گابریل از ستون مرکزی به ارتفاع 118 فوت می‌گذرد. موزه هنرهای زیبا، موزه ‌های دیگر، باغ ‌وحش بوداپست، سیرک شهر معروف و یک زمین تفریحی (که زمانی «پارک انگلیسی» نامیده می‌شد) همگی در این نزدیکی یافت می‌ شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به مجارستان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد. در ادامه در خصوص اختلاف ساعت بوداپست و ایران نز صحبت می کنیم.

معرفی بوداپست مجارستان

بوداپست، شهر، پایتخت مجارستان و مقر شهرستان است این شهر مرکز سیاسی، اداری، صنعتی و تجاری مجارستان است. این سایت از زمان های ماقبل تاریخ به طور مداوم سکونت داشته است و اکنون خانه حدود یک پنجم جمعیت کشور است. بوداپست که زمانی «ملکه دانوب» نامیده می ‌شد، مدت‌ ها نقطه کانونی این کشور و یک مرکز فرهنگی پرجنب ‌و جوش بوده است. این شهر در میان رودخانه دانوب در محیط طبیعی باشکوهی که تپه ‌های غرب مجارستان با دشت‌ هایی که به سمت شرق و جنوب کشیده شده ‌اند، می ‌پیوندد. از 2 بخش بودا و پست تشکیل شده است که در 2 طرف رودخانه قرار دارند و توسط یک سری پل به هم متصل می شوند.

اگرچه ریشه های این شهر به دوران رومیان و حتی قبل از آن برمی گردد، بوداپست مدرن اساساً نتیجه امپراتوری اتریش-مجارستان در قرن نوزدهم است، زمانی که مجارستان سه برابر بزرگتر از کشور کنونی بود. کاهش وسعت مجارستان پس از جنگ جهانی اول مانع از تبدیل شدن بوداپست پس از برلین به دومین شهر بزرگ اروپای مرکزی نشد. یکی از هر 5 مجارستانی اکنون در پایتخت زندگی می کند، پایتختی که به عنوان مقر دولت و مرکز حمل و نقل و صنعت مجارستان، بر تمام جنبه های زندگی ملی تسلط دارد. روزانه ده ها هزار مسافر در بوداپست جمع می شوند که بیش از نیمی از دانشگاه این کشور است. دانش آموزان در این شهر به مدرسه می روند و حدود نیمی از درآمد کشور از گردشگری خارجی در آنجا به دست می آید.

فصول و ساعت بوداپست مجارستان

بهار ساعات روز طولانی تر، شکوفه ها و آفتاب را به شما باز می گرداند. دما به طور دلپذیری گرم می شود و خورشید و آسمان آبی بیشتری خواهید دید. با این حال، مانند پاییز، بهار نیز می تواند مزاج باشد. روزهای آفتابی زیادی خواهید داشت، اما همچنان ممکن است هفته ها آسمان خاکستری و باران داشته باشید. یک چیز ثابت این است که دمای شدید زمستان و تابستان از بین رفته است که بهار را به زمان بسیار راحت برای کاوش تبدیل می کند. می ‌توانید در ماه مارس لباس‌ های گرم ‌تر و در ماه مه لباس ‌های سبک ‌تر را بسته ‌بندی کنید، اما قبل از رفتن، پیش ‌بینی را بررسی کنید.

ژوئن تا آگوست اغلب گرم و مرطوب است. آسمان آبی و ساعات طولانی نور خورشید مردم محلی را وسوسه می ‌کند تا به پارک ‌ها، حمام ‌های روباز، و استخرهای شنا در اطراف شهر بروند، و وقتی هوا سوزان است، بسیاری از آنها به زیر سایه تپه‌ های بودا فرار می ‌کنند تا در جنگل پیاده‌گردی کنند. بسیاری از مجارها نیز از پایتخت خارج می شوند و برای فرار از گرمای شهر  به سواحل دریاچه بالاتون نزدیک می شوند. اگرچه مجارستانی ها سعی می کنند از شهر رد شوند، گردشگران به پایتخت هجوم می آورند، یا برای استراحت در شهر یا برای جشنواره های تابستانی مانند سیگت، یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی در اروپا که در جزیره دانوب در حومه شهر در ماه اوت برگزار می شود. با این حال، با وجود گرما، خود را برای بارندگی و طوفان آماده کنید.

پاییز و زمستان مجارستان

در پاییز گرمای تابستان هنوز باقی مانده است، فقط بدون نیش و هنوز هم آفتاب زیادی وجود دارد، حتی با شروع از بین رفتن جمعیت. هوا از اواخر اکتبر و نوامبر شروع به خنک و بارانی می کند و زمانی که به وقت تابستانی می رسد، در اوایل ساعت 4 یا 5 بعد از ظهر تاریک می شود. بیشتر سفرها از سوی خود مجارستانی ها و توریست ها از سراسر جهان در ماه سپتامبر صورت می گیرد. ممکن است هنوز در اوایل سپتامبر از لباس های تابستانی فرار کنید، اما در ماه های اکتبر و نوامبر کت و لباس های گرم تری می خواهید، در برخی موارد دمای شب خنک و گاه رو به سردی است. برای باران های پاییزی چتر و ضد آب ببندید.

زمستان معمولاً ترد و سرد است و کمی برف و یخ در آن ریخته می شود. دما می تواند به زیر صفر برسد، گاهی اوقات فقط اندکی، اما می تواند آنقدر سرد شود که دانوب یخ می زند. اگرچه نور خورشید کم است، اما مردم در ماه دسامبر خیابان ها را برای بازارهای کریسمس جمع می کنند، جایی که می توانید با یک لیوان شراب گرم خود را گرم کنید. ژانویه سردترین ماه است و معمولاً صبح ‌ها در خیابان ‌ها یخ وجود دارد که می‌تواند همه چیز را لغزنده کند مگر اینکه نمک کم شود. در ماه فوریه همه چیز به آرامی گرم می شود، اما هنوز هوا بسیار سرد و باد است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص فصل زمستان در بوداپست هستید:

ماهحداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گراد
دسامبر38-2
ژانویه34-4
فوریه40-2

اختلاف ساعت بوداپست مجارستان با ایران

اختلاف ساعت بوداپست مجارستان با ایران

برای برنامه ریزی یک کنفرانس بین المللی تحصیلی در بوداپست و یا شرکت در آن و همچنین برنامه ریزی یک جلسه تجاری میان ایران و مجارستان بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در بوداپست، مجارستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در بوداپست، مجارستان زندگی می‌کنید و می‌ خواهید با اشخاص نزدیک خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از بوداپست، مجارستان جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *