شرایط نروژ, مهاجرت به کشور نروژ

ساعت به وقت نروژ

ساعت به وقت نروژ

ساعت به وقت نروژ که از زیباترین و خاص ترین کشورها است برای دانشجویان بین المللی و مهاجرین به این کشور حائز اهمیت است. نروژ مدرن، که استقلال خود را در سال 1905 به دست آورد، به عنوان یک حمل و نقل دریایی عمده کالاهای جهان و همچنین یک رهبر جهانی در کشتی سازی تخصصی ظاهر شد. در دهه 1970، بهره برداری از نفت و گاز طبیعی فراساحلی به صنعت عمده دریایی تبدیل شد و نروژ در دهه 1990 به عنوان یکی از صادرکنندگان پیشرو نفت در جهان ظاهر شد. اگر قصد تحصیل و یا زندگی در نروژ را دارید باید با یک مشاور باتجربه مشورت نمایید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به نروز راهنمای شماست. در ادامه این مقاله در خصوص کشور نروز و اختلاف ساعت آن با ایران بیشتر صحبت می کنیم.

نروژ («راه شمالی») که در حومه شمالی قاره اروپا قرار دارد و بنابراین از ویژگی‌ های یک چهارراه جغرافیایی دوری می‌ کند، تجانس زیادی را در میان مردمان خود و شیوه زندگی آنها حفظ کرده است. مناطق کوچکی از مهاجران، عمدتاً از جنوب شرق اروپا و جنوب آسیا، در اواخر قرن بیستم در منطقه اسلو مستقر شدند، اما اکثریت قریب به اتفاق ساکنان این کشور از نظر قومی نوردیک هستند. بخش شمالی کشور، به ویژه فلات ناهموار فین مارک، محل زندگی سامی ها است (که به آنها لاپ یا لاپلندر نیز گفته می شود)، قومی اورالیک که منشأ آنها مبهم است. نرخ امید به زندگی در نروژ یکی از بالاترین نرخ ها در جهان است. تقسیم بندی اصلی سیاسی منعکس کننده دیدگاه های متفاوت در مورد اهمیت نیروهای بازار آزاد است.

معرفی نروژ

نروژ کشوری در شمال اروپا که نیمه غربی شبه جزیره اسکاندیناوی را اشغال می کند. نزدیک به نیمی از ساکنان این کشور در جنوب دور، در منطقه اطراف اسلو ، پایتخت زندگی می کنند. حدود دو سوم نروژ کوهستانی است و در خارج از خط ساحلی بسیار فرورفته آن قرار دارد که توسط آبدره های یخچالی عمیق، حدود 50000 جزیره حک شده است. مردمان هندواروپایی در سواحل نروژ در دوران باستان ساکن شدند و حدود 6000 سال پیش در نزدیکی پایتخت کنونی اسلو یک سکونتگاه دائمی ایجاد کردند. داخل کشور به دلیل آب و هوای شدید و زمین های دشوار، پراکنده تر بود و حتی امروزه جمعیت کشور در شهرهای ساحلی مانند برگن و تروندهایم متمرکز شده است. زیبایی طبیعی سخت نروژ بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

نروژی ‌های اولیه با وابستگی به ماهیگیری و کشاورزی، سنت دریانوردی را توسعه دادند که در دوره وایکینگ ‌ها به اوج خود رسید، زمانی که جنگجویان نورس به طور منظم به جزایر بریتانیا، سواحل اروپای غربی و حتی داخل روسیه یورش بردند. وایکینگ ها همچنین مستعمره هایی در ایسلند وگرینلند و بیش از هزار سال پیش سواحل آمریکای شمالی (که لیف اریکسون آن را وینلند نامیده بود) کشف کرد. این سنت بزرگ کاوش توسط کاوشگرانی مانند لیف اریکسون و پدرش، اریک سرخ، تا دوران مدرن ادامه یافت، که نمونه‌ای از آن مردانی چون فریتیوف نانسن، رولد آموندسن و ثور هیردال بود. نروژی ها که در اواخر قرون وسطی در اثر طاعون و وخامت اقتصادی ضعیف شده بودند و تحت سلطه همسایگان دانمارک و سوئد بودند، به تجارت ماهی و الوار روی آوردند.

فصول و ساعت به وقت نروژ

بهار نروژی مانند شعله های درخشان و زودگذر است. شکوفه ها و شکوفه ها بلافاصله پس از ذوب شدن برف شروع می شوند. رودودندرون اولین گیاهی است که شکوفه می دهد. با این حال در جنوب این گیاه به بوته ‌های شاخه ‌دار رشد می‌کند، رودودندرون ‌ها از شمال به صورت کوتاه‌ قد رشد می‌ کنند. بهار تمام رودخانه ها و نهرهای کوهستانی را فرا می گیرد. طول روز به سرعت رشد می کند. دسته های بزرگ پرندگان برمی گردند. غازها، اردک ها و پرندگان آبزی بسیار زیاد هستند. علاقه مندان به پیاده روی در جنگل می توانند تعداد زیادی اثر سم گوزن و گوساله خود را پیدا کنند.

نروژی ها عاشق بهار هستند، به خصوص برای عید پاک – تعطیلات مورد علاقه بزرگسالان و کودکان. تابستان با مدارس ماهی خال مخالی و شاه ماهی به سواحل نروژ می آید. در جستجوی صید خوب، هزاران ماهیگیر به سمت ساحل سفر می کنند. با این حال، علایق آنها فقط به ماهی خال مخالی و شاه ماهی محدود نمی شود. اقیانوس ها، دریاچه ها و رودخانه های کوهستانی مملو از ماهی قزل آلا، ماهی کاد و قزل آلا هستند. ماهیگیری در تابستان نروژ یک فعالیت معقول و معمولی است. در این فصل، نروژی ها، درست مانند بقیه اسکاندیناویایی ها، وسط تابستان را جشن می گیرند. همه جشن ها در هفته سوم جولای برگزار می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان بارش باران در فصل تابستان در نروژ هستید:

بارش باران در فصل تابستان در نروژ

پاییز و زمستان در نروژ

پاییز در نروژ فصل فوق العاده زیبایی است. تمام کشور پوشیده از جنگل است، بنابراین با شروع پاییز همه آن درختان در سایه های مختلف طلایی، بنفش و نارنجی رنگ می شوند. برگ ها خیلی سریع پژمرده می شوند، زیرا این فصل بسیار کوتاه است و تنها دو یا سه هفته طول می کشد. روزهای نادر بدون باران یا مه می گذرد. هر از گاهی پرده مه آلود تراکم بسیار بالایی دارد و ترافیک را خطرناک می کند. اما روز آفتابی زیبایی شادی آور طبیعت را به ارمغان می آورد. آسمان روشن و شفاف می شود، دریاچه ها شفاف می شوند و درختان رنگ های باشکوه خود را نشان می دهند. گاهی اوقات برگ ها حتی زمانی برای افتادن ندارند. بارش برف ناگهانی آنها را زیر لایه ضخیم برف پنهان می کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه اکتبر در نروژ هستید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آب به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانی
9312310

در زمستان که مهمان نادر این سرزمین است. برف می ‌بارد، اما اغلب اوقات سوز دارد. حتی پیست یخ همیشه یخ نمی زند. دمای متوسط کمتر از -3 درجه سانتیگراد شد. اما فقط در مورد مناطق ساحلی. زمستان واقعی پس از ده ها مایل در داخل کشور می آید. برف، باد سرد و یخبندان وجود دارد. مناطق شمالی حتی شرایط قطبی با شفق شمالی و منجمد دائمی دارند. زمستان طولانی ترین فصل در نروژ است. حتی در اواسط ماه اکتبر در مناطقی که دارای نگرش بالا هستند برف می بارد. به سرعت تاریک می شود و شب بسیار طولانی است. بدون کریسمس محبوب و هزاران چراغ درخشان، زمستان بسیار غم انگیز خواهد بود. برف مدت‌ ها پس از آغاز بهار است. اسکی بازان تعطیلات عید پاک خود را با لذت بردن از سواری در دامنه کوه می گذرانند و این فصل از جاذبه های نروژ است.

اختلاف ساعت به وقت نروژ با ایران

اختلاف ساعت به وقت نروژ با ایران

برای اینکه یک شریک کاری منضبط و یا یک محصل دقیق باشید باید از اختلاف ساعت میان نروژ و ایران آگاه باشید. به شما پیشنهاد می کنیم بین ساعت 11 صبح تا 18:30 وقت خود را در ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر در نروژ خواهد بود. می توانید مقاله مشکلات زندگی در نروژ را نیز مطالعه کنید. در صورتی که در کشور ایران اقامت دارید و قصد دارید با خانواده خود و یا دیگر اشخاص در نروژ تماس بگیرید از ساعت 10 صبح تا 12 شب تماس بگیرید. این ساعت بین 8:30 صبح تا 21:30 به وقت آنها خواهد بود، زیرا نروژ 2 ساعت و30 دقیقه از ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به نروژ از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *