شرایط سوئد, مهاجرت به کشور سوئد

ساعت به وقت سوئد

ساعت به وقت سوئد

سوئد، کشوری واقع در شبه جزیره اسکاندیناوی در شمال اروپا است و نام سوئد از Svear یا Suiones گرفته شده است. بررسی ساعت به وقت سوئد بهانه ای برای ارائه روایتی از این کشور جذاب، امن و آرام برای گردشگران مختلف جهان است. سوئد بخش بزرگی از شبه جزیره اسکاندیناوی را اشغال کرده است که با نروژ مشترک است. زمین از کوه های بلند در امتداد مرز نروژ به سمت شرق تا دریای بالتیک شیب ملایمی دارد. از نظر زمین شناسی، یکی از قدیمی ترین و پایدارترین بخش های پوسته زمین است. دریاچه ‌ها در چشم‌ انداز نسبتاً مسطح پراکنده ‌اند و هزاران جزیره مجمع ‌الجزایری را در طول بیش از 1300 مایل (2100 کیلومتر) خط ساحلی ناهموار و صخره ‌ای تشکیل می‌ دهند. مانند تمام شمال غربی اروپا، سوئد به دلیل بادهای ملایم جنوب غربی و جریان گرم اقیانوس اطلس شمالی دارد.

این کشور به عنوان یک کشور مستقل دارای تاریخ پیوسته 1000 ساله است، اما وسعت سرزمینی آن اغلب تا سال 1809 تغییر کرده است. امروز این کشور یک سلطنت مشروطه با یک دموکراسی پارلمانی تثبیت شده است که از سال 1917 آغاز شده است. جامعه سوئد از نظر قومی و مذهبی بسیار است. همگن، اگرچه مهاجرت اخیر تنوع اجتماعی ایجاد کرده است. از لحاظ تاریخی، سوئد از عقب ماندگی و فقر به یک جامعه فراصنعتی بسیار توسعه یافته و دولت رفاه پیشرفته با استاندارد زندگی و امید به زندگی که در بین بالاترین رتبه ها در جهان قرار دارد، ارتقا یافت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب مختلف خود در زمینه اعزام متقاضیان سفر تحصیلی و اقامتی به سوئد را در اختیار متقاضیان جدید قرار دهد.

دلایل جذابیت سفر به سوئد

مکان های دیدنی بی پایانی برای دیدن در سوئد وجود دارد. برای طرفداران سلطنت و سنت سلطنتی در اروپا، سوئد به دلیل تمام کاخ هایی که در داخل کشور وجود دارد، مقصدی ایده آل است. اگر به پایتخت استکهلم سفر می کنید، کاخ استکهلم ضروری است. همچنین اقامتگاه خصوصی خانواده سلطنتی سوئد، کاخ Drottningholm نیز وجود دارد. این کاخ در جزیره ‌ای به نام Lovön واقع شده است و می‌ توانید در زمان ‌های خاصی از سال به تورهای قایق در کاخ بروید. همچنین قلعه ‌های زیادی برای دیدن در سوئد وجود دارد که قدمت برخی از آنها به قرن ‌ها پیش می ‌رسد. اگر به موزه ‌ها علاقه دارید، احتمالاً سوئد مکان مناسبی برای شماست. این کشور دارای چندین موزه جذاب با موضوعات مختلف است. قطعا چیزی وجود خواهد داشت که مطابق با سلیقه شما باشد. طرفداران موسیقی از بازدید از موزه ABBA لذت می برند.

در حالی که علاقه مندان به تاریخ سوئد به موزه نوردیک در استکهلم می روند. یکی از برجسته ترین موزه های استکهلم با نام موزه واسا شناخته می شود. این موزه در سرتاسر جهان خبرساز شده است، زیرا یک کشتی قرن هفدهمی را به نمایش می گذارد که هنوز دست نخورده است – و این تنها موزه روی کره زمین است که می تواند این را بگوید. موضوع دیگر ایکه سوئد در فهرست 10 شادترین کشور جهان در گزارش سالانه شادی جهانی قرار دارد. این گزارش بر این اساس است که مردم محلی هر کشور چقدر خود را شاد می دانند و سوئدی ها قطعا بسیار خوشحال هستند. مانند سایر کشورهای اسکاندیناوی، سوئد سال به سال به طور مداوم در لیست بالا ظاهر می شود. به طور خلاصه باید گفت که در سوئد، چشم انداز زیبا است و غذاها خوشمزه است.

شکل زیر سایر جذابیت های سوئد را نشان می دهد.

جذابیت های سوئد

وضعیت آب و هوایی در سوئد

سوئد کشوری در شمال اروپا است که از 55 تا 69 درجه عرض شمالی امتداد دارد و دارای انواع آب و هوا است: زیرقطبی در لاپلند و کوه ‌های اسکاندیناوی، نیمه قاره‌ ای بالتیک در سواحل مرکزی جنوب و تقریباً اقیانوسی در سواحل و جزایر جنوبی. در مقایسه با نروژ، آب و هوای سوئد معمولا کمتر بارانی و بیشتر قاره ای است، بنابراین در زمستان سردتر و در تابستان گرمتر و آفتابی تر است. این به این دلیل اتفاق می افتد که بادهای غربی، ملایم و مرطوب، تا حدی توسط کوه های اسکاندیناوی مسدود شده اند، بنابراین آنها می توانند به راحتی تنها در جنوبی ترین قسمت به قلمرو سوئد نفوذ کنند. دریای بالتیک که تا حدی بسته است و خیلی گسترده نیست، می تواند آب و هوا را به طور محدودی معتدل کند، به خصوص در شمال، جایی که به خلیج بوتنیا باریک می شود.

بارندگی در سوئد به طور کلی زیاد نیست و در بیشتر مناطق این کشور از 520 تا 650 میلی متر (20/23.5 اینچ) در سال در نوسان است. با این حال، بیش از 700 میلی متر در امتداد ساحل جنوب غربی است که در معرض جریان های اقیانوس اطلس است (به گوتنبرگ، هالمستاد مراجعه کنید)، در حالی که در خط الراس کوه های آلپ اسکاندیناوی بسیار فراوان تر است، جایی که حتی می تواند از 1500 میلی متر (60 اینچ) در هر فراتر رود. سال مرطوب ترین فصل پاییز در سواحل جنوب غربی و تابستان در سایر نقاط کشور است. برخی از مناطق سوئد کاملا آفتابی است. در سراسر ساحل شرقی، از لولئو تا استکهلم، 1850/1900 ساعت آفتابی در سال وجود دارد. حداکثر در جزایر جنوب شرقی، گوتلند و اولند، جایی که خورشید 2100 ساعت در سال می تابد و به حداکثر می رسد.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با آب و هوای سوئد شرح داده شده است:

سایر اطلاعات مرتبط با آب و هوای سوئد

توضیح بیشتر درباره هوا و ساعت به وقت سوئد

تفاوت های آب و هوایی سوئد عمدتا در تابستان رخ می دهد، در حالی که در زمستان همه جا آفتاب کمی وجود دارد، همچنین به این دلیل که روزها بسیار کوتاه هستند. زمستان فصلی است که بیشترین تضادها را بین نقاط مختلف کشور و همچنین بین شرایط مختلف هواشناسی دارد. در واقع، هنگامی که توده‌های هوای اقیانوس اطلس به کشور می‌رسند، دما در بیشتر نقاط کشور، حداقل در دشت ‌ها، در حدود صفر درجه سانتیگراد (0 درجه سانتی‌گراد یا 32 درجه فارنهایت) است و حتی ممکن است در استکهلم و جنوب از این مقدار فراتر رود. در جایی که باران نیز می تواند جایگزین برف شود، اما زمانی که کشور تحت تأثیر توده های هوای سیبری قرار می گیرد، دما در سراسر کشور کاهش می یابد، تا حدود -20 درجه سانتیگراد (4- درجه فارنهایت) در مناطق جنوبی، و تا -40 درجه سانتیگراد. C (-40 درجه فارنهایت) در مناطق شمالی.

میانگین دمای زمستان بین مناطق مختلف بسیار متفاوت است، در واقع، در ژانویه و فوریه میانگین دما حدود 1 درجه سانتیگراد (34 درجه فارنهایت) در جنوب دور ، -2 درجه سانتیگراد (28.5 درجه فارنهایت) در استکهلم، -6/-7 درجه سانتی گراد (19/21 درجه فارنهایت) در بخش مرکزی (به Östersund، Umea مراجعه کنید)، و -12/-13 درجه سانتی گراد (9/10 درجه فارنهایت) در لاپلند. در نتیجه، مدت زمان زمستان نیز بسته به منطقه متفاوت است، از سه ماه در جنوب دور تا نه ماه در لاپلند. در سوئد، همانطور که معمولاً در کشورهای شمال اروپا اتفاق می ‌افتد، زمستان نیز با طول روز مشخص می ‌شود: در ماه دسامبر، روزها بسیار کوتاه هستند و خورشید حتی در شمال دور طلوع نمی‌کند. فوریه معمولا سردتر از دسامبر است، اما روزها نسبتاً واضح شروع به طولانی شدن می کنند.

توضیح بیشتر درباره هوا و ساعت به وقت سوئد

اختلاف ایران با ساعت به وقت سوئد

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در استکهلم، سوئد خواهد بود. اگر در تهران زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستانتان در استکهلم سوئد تماس بگیرید، می توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود.

زیرا استکهلم، سوئد 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار با فردی در استکهلم، سوئد تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. علی رغم جذابیت های طرح شده، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا در ارتباط با مشکلات زندگی در سوئد راهنمایی و مشاوره های لازم را خدمت متقاضیان محترم ارائه نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *