شرایط نروژ, مهاجرت به کشور نروژ

ساعت برگن نروژ

ساعت برگن نروژ

ساعت برگن نروژ که یکی از زیبا ترین شهرهای نروژ است را در این مقاله بررسی می کنیم. آگاهی از ساعت کشور مقصد از سایر موارد حائز اهمیت است. این شهر که در ابتدا Bjørgvin نام داشت، در سال 1070 توسط پادشاه اولاف سوم هارالدسون تأسیس شد. حدود سال 1100 یک قلعه در لبه شمالی بندر Vågen ساخته شد و برگن از نظر تجاری و سیاسی اهمیت یافت. این شهر پایتخت نروژ در قرن 12 و 13 بود. در قرن دوازدهم یک مقر اسقفی در آنجا تأسیس شد. برگن با موقعیت ایده آل خود درست در قلب منطقه آبدره نروژ، بین هاردانگرفورد و سوگنفیورد، نقطه شروع عالی برای سفرهای یک روزه به یکی از بزرگترین جاذبه های دیدنی جهان آبدره ها است. از برگن شما واقعاً به تجربیات تماشایی آبدره ها نزدیک هستید، همچنین می توانید با قایقرانی در آب سفید یا ماهیگیری در اقیانوس در امتداد خط ساحلی زیبا، عنصر مرطوب را کشف کنید.

برگن در حال حاضر دومین شهر بزرگ نروژ است. این کشور اقتصاد متنوعی را توسعه داده است که عمدتاً بر پایه ماهیگیری، کشتی سازی و صنایع مرتبط (تعمیرات و تجهیزات)، ماشین آلات و محصولات فلزی و فرآوری مواد غذایی استوار است. اهمیت گردشگری نیز افزایش یافته است. ساختمان های قابل توجه کلیسای سنت مریم قرن دوازدهمی، قدیمی ترین سازه شهر است. قلعه Bergenhus، تالار Haakon، ساخته شده در قرن 13th)؛ و برج روزنکرانتز دو ساختمان آخر در طول اشغال آلمان (1940-1945) به شدت آسیب دیدند.Bryggen ، منطقه بندر تاریخی شهر، به دلیل سازه های چوبی که اسکله را پوشانده اند، قابل توجه است.

معرفی برگن نروژ

برگن، شهر و بندر، جنوب غربی نروژ است. بندر اصلی و بخش تجاری در شبه ‌جزیره‌ای است که به داخل آبدره منتهی می‌شود، که از شمال به ورودی و بندر برای کشتی ‌های کوچک و از جنوب به خلیج برای کشتی ‌های بزرگتر و دریاچه Store Lungegårds محدود می ‌شود. برگن که قرن ها مرکز تجارت بود، ماهی و خز صادر می کرد و غلات و کالاهای تولیدی وارد می کرد. در قرن چهاردهم، هانسیتیک بازرگانان آلمانی بر تجارت شهر کنترل داشتند. نفوذ آنها در نروژ ضعیف تا قرن هفدهم ادامه یافت. برگن با وجود تخریب مکرر آن در اثر آتش سوزی مهمترین بندر در سواحل غربی نروژ باقی مانده است. خیابان ‌های عریض ‌تر و ساختمان ‌های آجری و سنگی در پاسخ به این بلایا ساخته شده ‌اند.

برگن مقر یک دانشگاه و همچنین دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی نروژ است. موزه هنرهای تزئینی نروژ غربی آن مجموعه خوبی دارد. جشنواره بین المللی موسیقی معروف برگن هر ساله برگزار می شود. برگن زادگاه ادوارد گریگ آهنگساز، اوله بول نوازنده ویولن، یوهان کریستین دال نقاش منظره و لودویگ هولبرگ نمایشنامه نویس بود. برگن دروازه آبدره های نروژ است. منطقه برگن به عنوان یک شهر میراث جهانی یونسکو و یک شهر فرهنگی اروپایی، ترکیبی ایده آل از طبیعت، فرهنگ و زندگی شهری هیجان انگیز در تمام طول سال دارد. در برگن می توانید طیف وسیعی از اقامتگاه های مختلف را پیدا کنید، از هتل های منحصر به فرد گرفته تا تختخواب و صبحانه جذاب. در برگن همچنین می توانید از بهترین رستوران های غذاهای دریایی نروژ لذت ببرید. اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن در برگن هستید، مجموعه وسیعی از فعالیت ها و جاذبه ها را بررسی کنید.

فصول و ساعت برگن نروژ

بهار گرما و آفتاب را به روش محلی خود به برگن می آورد. میانگین ها محدوده مثبت با حداکثر 15 درجه سانتیگراد در روز و 6 درجه سانتیگراد در شب هستند. با این حال برخی از لایه بندی مفید خواهد بود. باران‌ های کوتاه و گرم گاه به گاه با طراوت خود، پیاده ‌روی در جنگل‌های اطراف بر فراز پادرفیورد را ترویج می ‌کند. مسیرهای متعددی با مناظر زیبایی استثنایی وجود دارد. میانگین میزان بارندگی در فصل بهار بین 80 تا 140 میلی متر است، بنابراین بازدیدکنندگان شهر را آزار نمی دهد.

تابستان گرم ترین فصل در برگن است. هوا در طول روز تا 18 درجه سانتیگراد و در شب تا 12 درجه سانتیگراد گرم می شود. بادهای گرم و مرطوب بارش ابری و قابل توجهی را با میانگین 120-170 میلی متر در ماه به ارمغان می آورد. اما در بارانی ترین سال ها تا 1700 میلی متر تا ماه جولای می رسد. تنها چند هفته بدون باران در شهر وجود دارد. بنابراین بارانی و چتر تجهیزات لازم برای بازدید هستند. حتی کالاهای محلی نشان دهنده طبیعت بارانی برگن است. فروشگاه ‌ها و غرفه ‌های متعدد بارانی‌ های زرد رنگی، انواع چترها و حتی آب باران کنسرو شده را ارائه می ‌دهند.

در نمودار زیر تعداد روزهای بارانی در فصل بهار در نروژ هستید:

پاییز و زمستان برگن نروژ

پاییز خنک شدن تدریجی را از 4 درجه سانتیگراد به 7 درجه سانتیگراد و ابری تا برگن می آورد. تنها چند هفته آفتابی در طول فصل وجود دارد. میانگین بارندگی در هر ماه 250 میلی متر است. در کل پاییز بارانی ترین و بادی ترین فصل است. با توجه به اطلاعات داده شده، پاییز بهترین زمان برای بازدید از شهر نیست. از سوی دیگر این فرصتی است برای آشنایی با برگن واقعی در حالت معمولش با ابرهای سنگین، باران و باد. علاوه بر این، خیابان ‌های باریک دنج وقتی بیرون باران می ‌بارد تا حدودی دنج ‌تر می ‌شوند.

زمستان در شهر معتدل و برفی با میانگین دمای روز بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد است. حتی در شب دمای هوا بالای 0 درجه سانتیگراد باقی می ماند. گرما از آبهای جریان گرم دریای شمال به سواحل منتقل می شود. خشم دما و رطوبت باعث ایجاد مه مکرر، رام، تگرگ نرم و برفک می شود. برای بازدید از برگن در زمستان، بارانی های بلند و همچنین لایه بندی لازم است. آنها از بارش و باد محافظت می کنند. علاوه بر این، زمستان آفتابی ترین فصل در شهر است. مقاله هزینه تحصیل و زندگی در نروژ را نیز می توانید مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه دسامبر می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آب به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به میلی متر
4003681

اختلاف ساعت برگن نروژ

اختلاف ساعت برگن نروژ

برای برنامه ریزی یک جلسه تحصیلی و یا کنفرانس تصویری و یا ارتباطات تلفنی برای کار در نروژ میان این 2 کشور باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در برگن، هلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در شیراز، ایران خواهد بود. اگر در برگن هلند زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوست های خود در ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا شیراز، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از برگن، هلند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به نروژ و شرایط اعزام دانشجو به نروژ مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *