شرایط بلژیک, مهاجرت به کشور بلژیک

ساعت بروکسل بلژیک

ساعت بروکسل بلژیک

در این مقاله با تمرکز بر موضوع ساعت بروکسل بلژیک، علاوه بر آشنایی با اختلاف زمانی ساعت بروکسل با ایران با مسائل دیگری آشنا خواهید شد. در شروع باید گفت که بروکسل از یک سکونتگاه کوچک روستایی در رودخانه سن رشد کرد و به یک شهر مهم در اروپا تبدیل شد. از زمان پایان جنگ جهانی دوم، مرکز اصلی سیاست بین ‌الملل و خانه سازمان ‌های بین‌ المللی متعدد، سیاستمداران، دیپلمات‌ ها و کارمندان دولت بوده است و امروزه بروکسل پایتخت بالفعل اتحادیه اروپا است، زیرا میزبان تعدادی از نهادهای اصلی اتحادیه اروپا از جمله شعب اداری- قانونی، اجرایی- سیاسی و مقننه است، اگرچه شعبه قضایی در لوکزامبورگ واقع شده است و پارلمان اروپا برای این منظور تشکیل جلسه می دهد. دبیرخانه بنلوکس و مقر ناتو نیز در بروکسل قرار دارد.

بنابراین بروکسل به عنوان پایتخت اقتصادی بلژیک و مرکز مالی برتر اروپای غربی ، به عنوان یک شهر جهانی آلفا طبقه بندی می شود و برای حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی است. مترو بروکسل تنها سیستم حمل و نقل سریع در بلژیک است. علاوه بر این، فرودگاه و ایستگاه های راه آهن آن بزرگترین و شلوغ ترین در کشور هستند. از نظر زبانی مردمان بروکسل به طور رسمی به دو زبان فرانسوی و هلندی صحبت می کنند، هرچند بروکسل در حال حاضر نیز به طور فزاینده ای چند زبانه می شود. از نظر غذایی ، بروکسل به خاطر غذاهای و خوراکی هایش (از جمله وافل محلی، شکلات، سیب زمینی سرخ کرده و انواع آجوهای متعددش) شناخته شده است. چناچه قصد آگاهی نحوه مهاجرت و اقدام برای به این کشور را دارید، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

واقعیت هایی درباره فرهنگ و زندگی در بروکسل

بروکسل، پایتخت بلژیک، برای چیزهای زیادی شناخته شده است، سیاست، تاریخ، معماری، و آشپزی. به راحتی می توان اسیر این شهر نسبتا کوچک به دلیل فرهنگ غنی و جذابیت آن شد. در اینجا هشت حقیقت جالب در مورد بروکسل برای الهام بخشیدن به بازدید از این مقصد پایتخت اروپایی آورده شده است. بروکسل پایتخت سیاسی اروپا است و 40000 کارمند اتحادیه اروپا و 4000 کارمند ناتو در آن زندگی می کنند. بروکسلی ها عاشق شکلات هستند و جالب است بدانید که فرودگاه بروکسل بزرگترین نقطه فروش شکلات در جهان ات. این شهر دارای 138 رستوران در هر مایل مربع است و تقریباً در همه آنها می توانید انواع سیب زمینی سرخ کرده را در منو پیدا کنید. حتی یک موزه سرخ کردنی وجود دارد. این شهر همچون سایر شهرهای بلژیک دارای مراقبت های بهداشتی اجباری است که می تواند توسط دولت یا بخش خصوصی صادر شود.

مشابه سیستم ایالات متحده، بلژیکی ها می توانند ارائه دهندگان خود را انتخاب کنند و هزینه های اولیه پایینی را بپردازند در حالی که بیمه درصد زیادی از بقیه را پوشش می دهد. پرداخت بر اساس درآمد فرد است که 7.35% از درآمد ناخالص از کارفرما کسر می شود و بخشی دیگر از خود حقوق کسر می شود. علوه بر این بروکسل دارای سیستم آموزشی اجباری است که به این معنی است که هیچ مؤسسه دولتی نمی تواند تا سن 18 سالگی برای مدرسه پول دریافت کند. آموزش عمومی کاملاً رایگان است و توسط بودجه دولتی پوشش داده می شود. این سیستم به قدری سودمند است که حتی در برخی مناطق مدارس خصوصی وجود ندارد و در بزرگسالان 25 تا 60 ساله، حدود 75% نوعی آموزش متوسطه را به پایان رسانده اند.

در شکل زیر سایر واقعیت های مرتبط با بروکسل طرح شده است.

سایر واقعیت های مرتبط با بروکسل

وضعیت اقلیمی و فصلی بروکسل بلژیک

بروکسل در شمال مرکزی بلژیک، حدود 110 کیلومتر (68 مایل) از ساحل بلژیک و حدود 180 کیلومتر (110 مایل) از نوک جنوبی بلژیک واقع شده است. این شهر در قلب فلات برابانتیان، در حدود 45 کیلومتری (28 مایلی) جنوب آنتورپ (فلاندر) و 50 کیلومتری (31 مایلی) شمال شارلوا (والونیا) واقع شده است. ارتفاع متوسط ​​آن از سطح دریا 57 متر (187 فوت) است، که از یک نقطه پست در دره تقریباً کاملاً پوشیده سن، که منطقه پایتخت بروکسل را از شرق به غرب قطع می کند، تا نقاط مرتفع در جنگل سونیان تغییر می کند. از نظر آب و هوایی، بروکسل آب و هوای اقیانوسی با تابستان‌های گرم و زمستان‌های خنک را تجربه می‌کند و نزدیکی به مناطق ساحلی با ارسال توده های هوای دریایی از اقیانوس اطلس بر آب و هوای منطقه تأثیر می گذارد. تالاب های اطراف نیز آب و هوای معتدل دریایی را تضمین می کنند.

به طور متوسط ​​تقریباً 135 روز باران در سال در منطقه بروکسل پایتخت وجود دارد. بارش برف نادر است و به طور متوسط ​​24 روز در سال است. این شهر همچنین اغلب در ماه های تابستان با رعد و برق های شدید مواجه می شود.

تفاوت زمانی شهر بئرس با ساعت بروکسل بلژیک

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در شهر بئرس بلژیک امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در بروکسل، بلژیک خواهد بود. از آنجایی که Beerse، بلژیک و بروکسل در یک منطقه زمانی قرار دارند، می‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در بروکسل، بلژیک، همان ساعتی خواهد بود که در Beerse، بلژیک است. اگر در Beerse، بلژیک زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در بروکسل، بلژیک تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 7:00 صبح تا 11:00 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این زمان بین ساعت 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا بروکسل، بلژیک در همان منطقه زمانی Beerse، بلژیک است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار با فردی در بروکسل، بلژیک تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با بروکسل اشاره شده است:

ردیفتوضیحات
1ساعت تابستانی در بروکسل در:: یکشنبه 27 مارس 2022 ساعت 01:00 شروع می شود و ساعت 02:00.
2تغییرات زمان در بروکسل معمولاً برای انطباق فعالیت شهروندان و گردشگران با چرخه خورشیدی انجام می شود.
3زمان در بهار برای بروکسل یک ساعت جلوتر می‌رود و برای بروکسل در پاییز یک ساعت به عقب می‌ افتد.
4اضافه کردن یک ساعت بیشتر از نور روز به بروکسل کمک می کند تا گردشگری خود را بهبود بخشد.

تفاوت زمانی شهر بئرس با ساعت بروکسل بلژیک

اختلاف زمانی در بروکسل بلژیک با ایران

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در بروکسل، بلژیک امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در بروکسل، بلژیک زندگی می‌ کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از بروکسل، بلژیک جلوتر است.

اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید با شخصی در تهران، ایران در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. علاوه بر موضوعات طرح شده در این مقاله، با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعاتی درباره اقامت کشور بلژیک پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *