شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت برن سوئیس

ساعت برن سوئیس

برن را باید جزو تاریخی ترین شهرهای سوئیس حساب کرد که توسط چندین پل به بخش های جدیدتر شهر در سمت راست متصل می شود و در این مقاله قصد دارد ضمن اشاره به ساعت برن سوئیس به سایر جنبه ها اشاره کند. برن بیش از هر شهر دیگر سوئیس ظاهر قرون وسطایی خود را حفظ کرده است و در عین حال پر است از پاساژهای سرپوشیده، برج ها و فواره های قرن شانزدهمی. از بناهای جذاب این شهر می توان به کلیسای جامع گوتیک (1421-1598)، با مناره 328 فوتی (100 متری)، همچنین تالار شهر، کاخ فدرال اشاره کرد که مجلس فدرال سوئیس و همچنین دفاتر اداری و اجرایی دولت فدرال را در خود جای داده است. برج ساعت معروف، با ساعت قرن شانزدهمی و عروسک های مکانیکی که چهار دقیقه قبل از هر ساعت اجرا می کنند.

یکی از نقوش تزئینی مورد علاقه این شهر، خرس است که به یاد افسانه اولین حیوان کشته شده توسط برتولد پنجم در سال تاسیس شهر است. گفته می شود که این افسانه منبع نام این شهر است. شاید مشهورترین مکان دیدنی برن گودال خرس باشد که از سال 1480 خرس ها با هزینه شهر در آنجا نگهداری می شوند. برن قدیم در سال 1983 به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد. اگر به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری را درباره سوئیس کسب نمایید.

شرایط فصلی و آب و هوایی برن سوئیس

در گاهی اوقات، ممکن است دوره های سردی وجود داشته باشد که در آن دما می تواند تا 15- درجه سانتیگراد (5 درجه فارنهایت) یا حتی کمتر از آن کاهش یابد. سردترین رکورد 24- درجه سانتیگراد (-11.2 درجه فارنهایت) است و در ژانویه 1985 ثبت شد. به طور متوسط، 53 سانتی متر (21 اینچ) برف در سال می بارد. در تابستان، دمای هوا به طور کلی دلپذیر است و خود را به فعالیت های خارج از منزل می رساند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است باران و رعد و برق وجود داشته باشد. گاهی اوقات، دوره‌ های گرم معمولاً کوتاه ‌مدت رخ می‌دهد که در سال‌ های اخیر به دلیل گرمایش جهانی بیشتر شده‌ اند و در آن‌ ها دما می‌ تواند از ۳۲ درجه سانتی‌گراد فراتر رود. بالاترین رکورد 37 درجه سانتیگراد (98.6 درجه فارنهایت) است.

بهترین زمان برای بازدید از برن از اواسط می تا اواسط سپتامبر است، زیرا گرم ترین و آفتابی ترین سال است. با این حال، ما نمی توانیم مقداری باران، یا کمی هوای خنک، یا حتی سرد، به خصوص در ماه می و اوایل ژوئن را حذف کنیم. در سردترین شب های ماه، دما معمولاً تا حدود -10.5 درجه سانتیگراد (13 درجه فارنهایت) کاهش می یابد. با این حال، در ژانویه 1995 به -19 درجه سانتیگراد (-2.2 درجه فارنهایت) کاهش یافت در گرم ترین روزهای ماه، دما معمولاً به حدود 11.5 درجه سانتیگراد (53 درجه فارنهایت) می رسد. با این حال، در ژانویه 2015 به 17 درجه سانتیگراد (62.6 درجه فارنهایت) رسید میزان بارندگی 60 میلی متر (2.4 اینچ) است که طی 10 روز توزیع می شود. روز به طور متوسط ​​9 ساعت و 0 دقیقه طول می کشد.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با میانگین آب و هوایی در برن سوئیس شرح داده شده است.

میانگین آب و هوایی در برن سوئیس

اشاره به تاریخچه و ساعت برن سوئیس

برن در امتداد یک حلقه باریک از رودخانه Aare قرار دارد. وجود قلعه باستانی Nydegg، که از گذرگاهی بر فراز Aare محافظت می کرد، احتمالاً باعث شد که برتولد پنجم، دوک Zähringen، برن را در سال 1191 به عنوان یک پست نظامی در مرز بین آلمانی زبان آلمانی و ساکنان فرانسوی زبان تأسیس کند. پس از انقراض سلسله، برن به یک شهر امپراتوری آزاد تبدیل شد. به تدریج قدرت خود را با تصاحب سرزمین های اطراف گسترش داد و به یک کشور مستقل تبدیل شد که در سال 1353 وارد کنفدراسیون سوئیس شد که به زودی رهبری آن را آغاز کرد. پس از آتش سوزی ویرانگر این شهر عمدتاً چوبی در سال 1405، برن با ماسه سنگ بازسازی شد. اگرچه بسیاری از کلان شهرهای اطراف از آن زمان مدرن شده اند، مرکز (برن قدیم) هنوز از آن دوره دست نخورده باقی مانده است.

برن در سال 1528 صحنه نزاع بین کاتولیک‌ های رومی و اصلاح ‌طلبان بود که منجر به پذیرش و پس از آن قهرمانی در آموزه ‌های پروتستان شد. در قرن هجدهم، برن بر 52 قلمرو حکومت می کرد و پاتریسیون های آن قدرت قابل توجهی داشتند. کل سیستم حکومت پاتریسیون برن در سال 1798 توسط فرانسوی ها از بین رفت. در سال 1815 تا حدودی احیا شد اما در سال 1831 به پایان رسید. برن در سال 1848 به پایتخت سیاسی کنفدراسیون سوئیس تبدیل شد.

اشاره به تاریخچه و ساعت برن سوئیس

موقعیت های فراغتی و گردشگری در برن سوئیس

برن با ارائه ترکیبی از کاخ ها، پارک ها و باغ ها، یک شهر واقعاً دیدنی است. تصور مقصدی زیباتر از این سخت است! رودخانه Aare یکی از ویژگی‌های اصلی شهر است که از هزاران نقطه دید مناظر ساحلی را فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند اهل علم، هنر یا طبیعت دوست باشید، می‌توانید مطمئن باشید که یک جاذبه گردشگری در برن در دسترس است و منتظر است. ساختار مواج Zentrum Paul Klee به تنهایی یک نقطه عطف خیره کننده است. با این حال، در داخل همچنان به تأثیرگذاری ادامه می دهد. Zentrum چشمگیرترین مجموعه هنری جهان از Paul Klee است. آثار کلی آثار اکسپرسیونیستی، سوررئالیستی و کوبیستی هستند و تا حد زیادی تحت تأثیر طراحی و معماری باهاوس قرار گرفته ‌اند. در Zentrum Paul Klee، می ‌توانید دو سالن نمایشگاهی بزرگ را که دارای قطعات نمادینی مانند پارک نزدیک لو هستند، کاوش کنید.

یکی از بزرگترین موزه های سوئیس، موزه تاریخی برن است. نمایشگاه ‌های موزه تاریخ سوئیس را از خاستگاه ‌های ماقبل تاریخ و باستان تا برخی از چشمگیرترین دستاوردهای مدرن شهر دنبال می ‌کنند. در حالی که نمایشگاه ‌های بی ‌شماری وجود دارد، حتما از ملیله ‌های بورگوندی و مجموعه‌ های طلایی و نقره ‌ای استادانه قرن 16 تا 18 دیدن کنید. موزه تاریخی برن موزه انیشتین را نیز در خود جای داده است که راهی فوق ‌العاده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انیشتین، تاریخچه زندگی او و کمک ‌های او به دنیای علم است. از دیگر مکان های جذاب، تپه گورتن است که محلی ‌های ساکن برن تپه گورتن را به‌ عنوان یکی از دیدنی‌ ترین، آرامش‌ بخش‌ ترین و آفتاب ‌گیرترین نقاط شهر می ‌شناسند. با این حال، گردشگران زیادی از آن صرف نظر می کنند.

در شکل زیر سایر مناطق جذاب برن طرح شده است.

مناطق جذاب برن

اشاره به اختلاف ایران با ساعت برن سوئیس

اختلاف ساعت فعلی بین برن و ایران 2 ساعت و 30 دقیقه است. 2 ساعت 30 دقیقه به وقت برن اضافه کنید تا وقت ایران را بگیرید. افست منطقه زمانی برای برن، سوئیس UTC+02:00 است، در حالی که افست منطقه زمانی برای ایران UTC+04:30 است. هنگام برنامه ریزی تماس بین ایران و برن باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. به وقت ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از وقت برن جلوتر اس متأسفانه، هیچ زمانی بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی وجود ندارد. بهترین کاری که می توانیم با برنامه ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) گسترش دهیم.

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در برن، سوئیس خواهد بود. اگر ساکن تهران هستید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در برن سوئیس تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود. برای کسب اطلاعاتی در سایر موضوعات پیش از سفر به برن همچون موضوع مشکلات زندگی در سوئیس، امور خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *