شرایط رومانی, مهاجرت به کشور رومانی

ساعت بخارست رومانی

ساعت بخارست رومانی

ساعت بخارست رومانی برای مهاجران، تاجران و بی شک محصلان بین المللی از مهم ترین و ابتدایی ترین موارد برای بررسی است. بخارست، Bucureşti رومانیایی، مرکز اقتصادی، اداری و فرهنگی رومانی است. در وسط دشت رومانیایی، در سواحل دامبوویسا، شاخه کوچک شمالی رود دانوب قرار دارد. اگرچه کاوش ‌های باستان ‌شناسی شواهدی از سکونتگاه‌ های مربوط به دوره نوسنگی را نشان داده است، اولین ظهور مکتوب نام به برمی گردد به زمانی که در یک سند امضا شده ثبت شد. تحت حاکمیت عثمانی که در نهایت تأسیس شد، بخارست به سرعت به عنوان مرکز اصلی اقتصادی والاچیا توسعه یافت و در سال 1659 به پایتخت تبدیل شد. نام برخی از خیابان ‌ها Strada Blănarilor و Strada Șelarilor و Strada Șepcarilor Capmakers’ گواه ظهور سازمان های صنفی است، و در طول سلطنت شاهزاده کنستانتین برانکووانو، معابر بزرگی ساخته شد.

بسیاری از تئاترهای شهر به عنوان مثال، تئاتر ملی IL Caragiale و تئاتر اپرا و باله رومانی سنت های طولانی دارند. بخارست همچنین مقر یک ارکستر فیلارمونیک ملی است. در میان بسیاری از موزه ها می توان به موزه تاریخ شهر بخارست و موزه تاریخ شهر بخارست اشاره کرد. موزه هنر رومانی، دومی دارای مجموعه ‌های بزرگی از هنر ملی، اروپایی و آسیای شرقی است. یک مجموعه قوم نگاری بسیار اصلی، موزه دهکده، از خانه های دهقانی که از مناطق مختلف کشور آورده شده است، تشکیل شده است. تولیدات شامل محصولات مهندسی، به ویژه ماشین‌ آلات و ماشین ‌های کشاورزی، و همچنین تجهیزات الکتریکی و خودرو، اتوبوس، ترولی ‌بوس، و طیف گسترده ‌ای از کالاهای دیگر، از جمله کالاهای مصرفی است. این شهر توسط یک فرودگاه بین المللی در Otopeni و فرودگاه کوچکتر Băneasa خدمات رسانی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه های بخارست مشاور شماست.

معرفی بخارست رومانی

پس از جنگ جهانی اول ، بخارست موقعیت خود را به عنوان مهم ترین شهر یک کشور بسیار بزرگ تقویت کرد. رشد بیشتر پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد، و پس از ملی شدن تجارت و صنعت در سال 1948، این رشد با پروژه های بزرگ مقیاس و یکنواختی معماری مشخص مشخص شد. شهر مدرن با تعدادی میدان مشخص می شود که خیابان ها و بلوارها از آنها تابش می کنند. دو خیابان اصلی که تقریباً به موازات مرکز شهر امتداد دارند، Calea Victoriei و Bulevardul Magheru هستند. Bulevardul Unirii که قبلاً در زمان کمونیسم بلوار پیروزی سوسیالیسم نامیده می شد، در دهه 1980 در زمان دیکتاتور نیکولای چائوشسکو به طور گسترده ای گسترش یافت و با ساختمان هایی مانند خانه مرمری مرمری مردم هم مرز بود.

میدان جمهوری با تالار کاخ و کلیسای تاریخی کریتولسکو یکی از زیباترین میدان های شهر است. به آن مرتبط استمیدان انقلاب (میدان کاخ سابق)، که توسط گروهی باشکوه از ساختمان ‌های اداری، سیاسی و فرهنگی احاطه شده است، از جمله آتنائوم رومانیایی، که به دلیل نمای ستون ‌دار آن و کاخ سلطنتی سابق (موزه هنر ملی کنونی) قابل توجه است. این شهر دارای تعداد زیادی کلیسا، معمولا کوچک، به سبک بیزانسی است. علاوه بر کلیسای Curtea Veche دربار قدیم کلیسای صومعه آنتیم سابق و کلیسای Stavropoleos از نظر معماری قابل توجه هستند. مهم ترین مراکز آموزش عالی عبارتند از دانشگاه پلی تکنیک بخارست و دانشگاه بخارست از مؤسسات مربوط علاوه بر این، چندین آکادمی در هنر و علوم و همچنین موسسات تحقیقاتی متعددی وجود دارد. بخارست دارای 3 کتابخانه مرکزی (کتابخانه آکادمی رومانی، کتابخانه ملی و کتابخانه مرکزی دانشگاه) و تعداد زیادی واحد کتابخانه عمومی است.

فصول و ساعت به وقت بخارست رومانی

فصول و ساعت به وقت بخارست رومانی

دلایل زیادی وجود دارد که رومانی را به مقصدی ارزشمند تبدیل می کند. از شگفتی های طبیعی متنوع گرفته تا شهرهای تاریخی و سنت های جذاب، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با این حال، دانستن بهترین زمان برای سفر به رومانی می تواند به شما کمک کند تا از تعطیلات خود در اینجا بهترین استفاده را ببرید. نمی توان انکار کرد که آب و هوا عامل مهمی در استفاده حداکثری از یک مقصد سفر جدید است. همانطور که گفته شد، باید بدانید که رومانی دارای آب و هوای معتدل قاره ای و چهار فصل مختلف با دماهای متفاوت در طول سال است.

اینجا در هر فصل چیز زیبایی وجود دارد. می توانید در ماه مه به گشت و گذار بروید، آفتاب بگیرید و از سواحل رومانی در ماه آگوست لذت ببرید، در ماه سپتامبر به گشت و گذار در فضای باز بپردازید یا در دسامبر به اسکی بروید. با این حال، با توجه به درجه حرارت در اینجا، بهترین زمان برای بازدید از رومانی، اواسط می تا اواسط سپتامبر است. بازدید از رومانی در اواخر بهار یا اوایل پاییز بهترین آب و هوا را برای شما فراهم می کند، زیرا می توانید از آفتاب زیاد و همچنین دمای راحت لذت ببرید.

در جدول زیر یک خلاصه کلی از آب و هوا در فصول مختلف در بخارست هستید:

فصولتوضیحات
بهاراز مارس تا می؛ نسبتاً ملایم
تابستاناز ژوئن تا آگوست؛ معمولاً گرم و خشک
پاییزاز سپتامبر تا نوامبر؛ فصل بارانی
زمستاناز دسامبر تا فوریه؛ بسیار سخت با بارش برف مکرر

سفر در فصول مختلف به رومانی

فصل پرطرفدار زمانی که قیمت ها بالا می رود و بسیاری از هتل ها در رومانی اغلب با ظرفیت رزرو می شوند معمولاً از ژوئن تا آگوست است. اگرچه در این ماه ها هوا گرم است، اما محبوب ترین مقاصد رومانی پذیرای بازدیدکنندگان زیادی است. بسیاری از مردم کوه های نفس گیر رومانی یا مناظر پر جنب و جوش ساحلی را برای خنک شدن و استراحت انتخاب می کنند. اواخر اردیبهشت و اوایل سپتامبر نیز بسیار شلوغ و گران هستند. همچنین می توانید در طول تعطیلات رسمی رومانی که بسیاری از رومانیایی ها مرخصی می گیرند، انتظار صف های طولانی و ازدحام بیش از حد را داشته باشید. برخی از جاذبه های گردشگری نیز در این روزها تعطیل هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در فصول مختلف در بخارست هستید:

 

این می تواند به شما کمک کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و از ناامیدی ناشی از صرف زمان زیادی برای جستجوی اتاق پس از رسیدن به مقصد خود جلوگیری کنید. حتی بهتر است اگر تصمیم به رزرو تور داشته باشید، زیرا اقامت و حمل و نقل به مقصد شما فراهم می شود. فصل کم در رومانی از اواخر سپتامبر شروع می شود و تا ژوئن ادامه دارد. در این مدت، می‌ توانید از تخفیف‌ هایی برای همه چیز از محل اقامت گرفته تا غذا و هزینه ورودی برخوردار شوید. همچنین، احتمالاً در بهار و اواخر تابستان پروازهای ارزان تری به رومانی پیدا خواهید کرد. اگر با بودجه کم سفر می کنید یا می خواهید از شلوغی و افزایش قیمت جلوگیری کنید، این بهترین زمان برای سفر به رومانی است. می توانید ویزای بازنشستگی رومانی را نیز مطالعه کنید.

اختلاف ساعت بخارست رومانی با ایران

یکی از بزرگ ترین بخش های رومانی که با افراد بین المللی در ارتباط است تجارت و تحصیل است. برای مدیریت هردو باید به یک زمان معین و مشترک برسید. باید بین ساعت 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر وقت خود را در بخارست، رومانی امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 7 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر برای خرید ملک در رومانی در در بخارست، اقامت دارید و قصد تماس با یکی از دوستان خود در تهران، را دارید می ‌توانید بین ساعت 6:30 صبح تا 22:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 8 صبح تا 24 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از بخارست، جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت رومانی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت شرایط و آن و همچنین پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *