شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت انتاریو کانادا

ساعت انتاریو کانادا

ساعت انتاریو کانادا بر روی جلساتی که در این استان و دیگر استان های کانادا و یا ایران انجام می شود تاثیر می گذراد. در واقع پیدا کردن یک زمان مناسب برای طرفین یک کنفرانس و یا ملاقات های آنلاین یک امر ضروری است. در این استان مهاجران از ملیت های مختلف نیز در حال کار و تحصیل و زندگی هستند. همچنین ساعت انتاریو کانادا برای مهاجران تحصیلی و یا خانواده هایی که قصد ارتباط گرفتن با فرزندان خود را دارند امری مهم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و اخذ ویزای تجاری کانادا و برنامه های مهاجرتی انتاریو مشاور شماست. در ادامه این مقاله استان انتاریو را معرفی خواهیم کرد و در خصوص اهتلاف ساعت انتاریو و ایران نیز بحث خواهیم کرد.

معرفی استان انتاریو کانادا

محبوب ترین مقصد کانادا برای تازه واردان، انتاریو پرجمعیت ترین استان این کشور است که بیش از 13650000 نفر را در خود جای داده است. همچنین دومین استان بزرگ کشور از نظر مساحت است. این استان در مرکز کانادا واقع شده است. پایتخت انتاریو تورنتو است که 6 میلیون نفر آن را به بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کانادا تبدیل کرده است. تورنتو همچنین مرکز مالی این کشور و مقر بورس اوراق بهادار است. حدود نیمی از مردم تورنتو در کشورهای دیگر متولد شده اند و گفته می شود که این شهر چند فرهنگی ترین شهر جهان است. همچنین اتاوا، پایتخت کانادا، در انتاریو واقع شده است که در جنوب شرقی انتاریو قرار دارد. از دیگر شهرهای مهم انتاریو می توان به لندن، تاندر بی، همیلتون، کینگستون، ویندزور و سادبری اشاره کرد.

انتاریو علاوه بر اینکه قطب اصلی اقتصادی کانادا است، به دلیل تنوع طبیعی از جمله جنگل ‌های وسیع، پارک ‌های استانی زیبا، 4 دریاچه از 5 دریاچه بزرگ و آبشار نیاگارا معروف است. مکمل این تنوع طبیعی، تنوع فرهنگی است که محصول سطوح بالای مهاجرت همراه با جامعه ای است که چند فرهنگی و مدارا را پذیرفته است. شهرهای انتاریو هنرمندان، هنرمندان و روشنفکران را از سراسر جهان جذب می کند. انتاریو همچنین استعدادهای داخلی زیادی تولید می کند. تورنتو با جمعیت بسیار بالای متولدین خارج از کشور، طعمی از جهان درون یک شهر را ارائه می دهد. استان انتاریو قلب اقتصادی کانادا است و در نتیجه، انواع صنایع در این استان وجود دارد، به ویژه در تورنتو و سایر مناطق شهری.

در لیست زیر شاهد دلایل مهاجرت به انتاریو می باشید:

  • نرخ قابل قبول اقتصاد و اشتغال
  • استاندارد زندگی بالا
  • مسکن و رفاه
  • امکان تحصیلات عالیه
  • مراقبت های بهداشتی خوب
  • تاریخ غنی
  • فرهنگ جالب

ساعت و اقتصاد انتاریو کانادا

این استان دارای یک اقتصاد قدرتمند خدماتی و اطلاعاتی مدرن، همراه با یک پایگاه تولیدی قوی است. اتاوا مقر دولت و اکثر وزارتخانه های فدرال است که به آن کمک می کند تا مشاغل و همچنین سازمان های غیر تجاری با ماهیت بین المللی را جذب کند. بخش اصلی تولید بین ‌المللی انتاریو، صنعت خودروسازی است که شرکت ‌های کانادایی در میان رهبران جهانی هستند. پس از یک دوره رکود در صنعت، سال ‌های اخیر شاهد سرمایه‌ گذاری ‌های عمده تولیدکنندگان پیشرو در کارخانه ‌ها و فناوری ‌های جدید بوده‌ اند. این استان همچنین دارای صنایع قوی مبتنی بر منابع طبیعی است. یک بخش معدنی قدیمی شامل معادن نیکل و آهن است. جنگل ‌های وسیع استان از صنعت چوب، خمیر کاغذ و کاغذ پشتیبانی می‌کند که شیوه‌ های جدید پایدار را اقتباس کرده است.

اکوتوریسم در حال افزایش است زیرا مردم به دنبال لذت بردن از فعالیت های تفریحی مختلفی هستند که محیط طبیعی انتاریو ارائه می دهد. نرخ بیکاری در انتاریو برابر با میانگین ملی است و 6.8٪ است. با اقتصاد متنوع و پر رونق، فرصت های شغلی در انتاریو طیف کاملی از حرفه ها، از کشاورزی تا فناوری اطلاعات را در بر می گیرد. میزان اشتغال زایی در استان در سال های اخیر قوی بوده است و پیش بینی می شود ادامه یابد. شهرهای بزرگ انتاریو به دلیل رشد مداوم و جمعیت بیشتر، بازارهای مسکن گران‌تری در کانادا دارند. البته باید در نظر داشت که درآمدهای بالاتر در استان به جبران این هزینه بیشتر کمک می کند و این روند صدق نمی کند. با این وجود، بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند با زندگی در مناطق حومه ای اطراف شهرهای بزرگ انتاریو، هزینه های خود را کاهش دهند.

فصول و ساعت انتاریو کانادا

هنگام لذت بردن از همه چیزهایی که انتاریو ارائه می دهد، باید فصول و آب و هوای انتاریو، نحوه تغییر آنها بسته به موقعیت مکانی و همچنین نیازهای طبیعی فعالیت های خاص در فضای باز را در نظر داشته باشید. همچنین فعالیت هایی وجود دارد که محدود به دوره های شلوغ توریستی یا با ساعات محدود تعطیلات فصل است. همچنین می‌خواهید از تعطیلات آخر هفته طولانی و سایر تعطیلات قانونی که در آن رویدادهای ویژه رخ می‌دهد، ساعات کاری طولانی ‌تر می‌شود و ازدحام جمعیت بیشتر است آگاه باشید. انتاریو 4 فصل دارد: زمستان، بهار، تابستان، پاییز. از آنجایی که این استان بسیار بزرگ است، میانگین دما می تواند به طور قابل توجهی از شمال به جنوب متفاوت باشد، اما ژانویه معمولا سردترین ماه سال و جولای و آگوست گرم ترین ماه سال است.

در اواخر پاییز و زمستان هوای سرد دارند، به خصوص در شمال انتاریو، اغلب زیر صفر درجه سانتیگراد هم در روز و هم در شب، و دمایی که می تواند به زیر 30 درجه هم برسد. بهار در اکثر مناطق انتاریو فصل بارانی است و دمای هوا به آرامی در طول فصل افزایش می یابد، اگرچه شب ها خنک است. تابستان از ژوئن تا اواسط سپتامبر، آب و هوا معمولا گرم تا گرم است، جولای و آگوست اغلب بسیار گرم و مرطوب هستند. پاییز بهار در انتاریو، آب و هوا معتدل است، به خصوص در جنوب انتاریو به یکی از جاذبه های گردشگری کانادا است.

در جدول زیر شاهد مناسبت های استان انتاریو هستید:

مناسبتاریخ
1 ژانویهروز سال نو
روز خانوادهدوشنبه سوم فوریه
جمعه خوبجمعه قبل از عید پاک یکشنبه
روز ویکتوریادوشنبه قبل از 25 مه
روز کانادا1 ژوئیه

اختلاف ساعت انتاریو کانادا با دیگر استان ها

در کانادا، مناطق زمانی و ساعت تابستانی معمولاً توسط دولت های استانی و منطقه ای تنظیم می شود. کانادا بیش از 90 درجه طول جغرافیایی دارد و اکنون 6 منطقه از 24 منطقه زمانی جهان را در بر می گیرد. این 6 منطقه زمانی کانادا را از شرق تا غرب پوشش می دهند و مطابق با: زمان نیوفاندلند، زمان اقیانوس اطلس، زمان شرقی، زمان مرکزی، زمان کوهستان و زمان اقیانوس آرام هستند. مناطق زمانی برخی استان ها و مناطق ممکن است 2 منطقه زمانی را دربر گیرند. غربی ترین منطقه زمانی، زمان استاندارد اقیانوس آرام است که 8 ساعت کمتر از زمان استاندارد جهانی، زمان هماهنگ جهانی UTC و 7 ساعت کمتر برای ساعت تابستانی است. منطقه زمانی در شرق دور، به نام Newfoundland Time، 4 ساعت 30 دقیقه جلوتر از زمان اقیانوس آرام است.

ساعت تابستانی در سراسر کانادا (به جز ساسکاچوان) از اولین یکشنبه ماه تا زمان تابستانی فعال است و در آخرین یکشنبه اکتبر به زمان استاندارد باز می‌گردد. بنابراین تقریباً همه کانادایی ها ساعت 2 بامداد در شب 31 اکتبر تا 1 نوامبر ساعت های خود را به عقب برمی گردانند. ساسکاچوان از ساعت تابستانی استفاده نمی کند، در تمام طول سال در زمان استاندارد می ماند. زمان روی صفحه نمایش رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما برگرفته از زمان رسمی است و برای محاسبه تاخیرهای ناشی از زمان شبکه تصحیح شده است. اگر افست بزرگ است (هزاران ثانیه)، باید مطمئن شوید که تاریخ، منطقه زمانی یا تنظیمات زمان صرفه جویی در نور روز رایانه صحیح است. با کمک پروتکل همگام سازی زمان شبکه NTP می توانید ساعت دستگاه را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید.

اختلاف ساعت انتاریو کانادا با ایران

اختلاف ساعت انتاریو با ایران یک امر مهم است و به دلیل برنامه ریزی کردن برای کارهای مشترک میان ایران و یا شهرهای ایران مانند تهران و این استان باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. برای تعیین ساعات مشترک کاری و یا برقراری تماس با عزیزان خود محدوده را از ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) تنظیم کنید. برای برنامه ریزی یک جلسه و تماس های خانوادگی در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. اگر در تهران، ایران زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در انتاریو، تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 6:30 عصر تا 10:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در انتاریو می باشید:

نرخ اشتغال در انتاریومی تئانید برای اخذ اطلاعات در خصوص ویزای کاری انتاریو این مطلب را دنبال کنید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا انتاریو، 11 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در انتاریو، کالیفرنیا تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 8:30 بعد از ظهر تا 4:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم به شما خدمات کامل و تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *