شرایط آلمان, مهاجرت به کشور آلمان

ساعت اشتوتگارت آلمان

فصول و ساعت اشتوتگارت آلمان

ساعت اشتوتگارت آلمان که پایتخت و بزرگترین شهر ایالت آلمان بادن-وورتمبرگ است را در این مقاله بررسی می کنیم. این شهر بر روی رودخانه Neckar در دره ای حاصلخیز که در محلی به عنوان دیگ اشتوتگارت شناخته می شود، قرار دارد و یک ساعت از Jura سوابین و جنگل سیاه فاصله دارد. مساحت آن 635911 نفر جمعیت دارد و ششمین شهر بزرگ آلمان است. 2.8 میلیون نفر در منطقه اداری شهر و 5.3 میلیون نفر در منطقه شهری آن زندگی می کنند که آن را به چهارمین منطقه شهری بزرگ در آلمان تبدیل می کند. اشتوتگارت شهر پلکانی است. پایتخت بادن-وورتمبرگ بر روی تعداد زیادی تپه ساخته شده است. برای کمک به مردم در بالا و پایین رفتن از این تپه ها، اشتوتگارت در مجموع بیش از 400 مجموعه پله در فضای باز دارد. اگر همه آنها را صعود می کردید، در مجموع حدود 20 کیلومتر صعود می کردید.

Fernsehturm اشتوتگارت، به معنای برج تلویزیون، اولین برج تلویزیونی بتنی در جهان بود. پروفسور فریتز لئونهارت، مهندس سازه و پل ساز معروف، مغز متفکر این ساختمان بود. به جای ایجاد یک دکل تلویزیون فلزی کاربردی، او این ایده را داشت که از این برج به عنوان یک جاذبه گردشگری با یک رستوران و سکوی تماشا استفاده کند. این برج 217 متر ارتفاع دارد اما بر روی تپه ای قرار دارد که در مجموع 283 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. از سراسر شهر قابل مشاهده است و بر طراحی برج های تلویزیونی دیگر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل و شرایط زندگی و کار برای ایرانیان در آلمان مشاور و راهنمای شما می باشد. شهر و منطقه شهری به طور پیوسته در بین 20 کلان شهر برتر اروپا از نظر تولید ناخالص داخلی رتبه بندی می شوند.

معرفی اشتوتگارت آلمان

اشتوتگارت شهری در مرکز سرزمین (ایالت) بادن-وورتمبرگ، جنوب غربی آلمان است. در کنار رودخانه نکار، در محیطی جنگلی با تاکستان و باغ در سوابیا تاریخی، اشتوتگارت بین جنگل سیاه در غرب و آلپ سوابی در جنوب قرار دارد. سکونتگاه های ماقبل تاریخ و یک قلعه رومی در منطقه باد کنستات وجود داشت، اما خود اشتوتگارت به عنوان یک استوتگارتن، یک مزرعه گستوت یا گل میخ در حدود 950 ایجاد شد. وورتمبرگدر قرن سیزدهم در حدود سال 1320 اقامتگاه اصلی کنت ها شد و پس از سال 1482 به طور متوالی پایتخت شهرستان، دوک نشین، پادشاهی و ایالت وورتمبرگ شد. رونق در قرن شانزدهم در طول جنگ 30 ساله و تهاجم فرانسه به لویی چهاردهم کاهش یافت، که تا زمان انقلاب صنعتی در قرن نوزدهم که به سرعت انجام شد، بهبود نیافت.

اشتوتگارت یک اتصال راه آهن مهم در مسیر طبیعی است که رودخانه دانوب را به شمال آلمان و رودخانه راین متصل می کند. این مرکز بزرگترین منطقه صنعتی در جنوب غربی آلمان است و نمایشگاه ها و کنگره های مختلف تجاری برگزار می کند. منطقه شهری محل استقرار دفتر مرکزی جهانی یا آلمانی تعدادی از شرکت های برجسته از جمله دایملر AG و پورشه است. صنعت خودرو در قلب بخش تولید محلی قرار دارد، اما این منطقه همچنین خانه بسیاری از شرکت ‌های مهندسی برق و عمومی و همچنین شرکت ‌هایی است که در زمینه انرژی پاک، رباتیک، و سلول ‌های سوختی و فناوری لیزر فعالیت می‌ کنند. اشتوتگارت دارای یک بندر است و همچنین به یک مرکز خدمات مهم تبدیل شده است. این شهر به عنوان یک مرکز انتشارات شناخته شده است و خانه تعدادی از شرکت های تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطات است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص اشتوتگارت آلمان هستید:

پایتخت ایالترتبه در بزرگ ترینرتبه در امن ترین شهرهامیزان مهاجران در اشتوتگارت
بادن-وورتمبرگ6225%

فصول و ساعت اشتوتگارت آلمان

فصول و ساعت اشتوتگارت آلمان

در اشتوتگارت، مرکز ایالت بادن-وورتمبرگ، واقع در جنوب غربی آلمان، آب و هوا کمی قاره ای است، با زمستان های سرد (اما نه یخبندان) و تابستان های معتدل تا دلپذیر. این شهر در منطقه‌ای قرار دارد که حداقل در ماه‌های تابستان گرم‌ترین منطقه آلمان است، اما با ارتفاع کمی بالاتر از سطح دریا، 250 متر و همچنین موقعیت مکانی متعادل است. نزدیکی به جنگل سیاه این فرودگاه در حدود 400 متری در نزدیکی Filderstadt واقع شده است. میانگین دما از 1.2 درجه سانتیگراد در ژانویه تا 19 درجه سانتیگراد در جولای متغیر است. در اینجا میانگین دما آورده شده است. بارندگی متوسط است، حدود 27 اینچ) در سال، و کاملا معمول است و در طول فصول به خوبی توزیع می شود. با این حال، کم بارش ترین فصل زمستان است.

باران اغلب به صورت یک رگبار کوتاه یا نم نم نم باران می بارد، در حالی که در اواخر بهار و تابستان، رعد و برق می تواند در بعد از ظهر رخ دهد. به همین دلیل مرطوب ترین دوره از اردیبهشت تا مرداد است. در اینجا میانگین بارندگی است. زمستان، از دسامبر تا فوریه، سرد است: دمای روز به طور متوسط چند درجه بالاتر از انجماد 0 درجه سانتیگراد است، در حالی که در شب تقریباً یخ می باشد. با این حال، شرایط آب و هوایی مختلف ممکن است رخ دهد. هنگامی که غرب می وزد، دما می تواند کاملاً ملایم باشد و به 10 درجه سانتی گراد برسد، اما ممکن است باد و باران وجود داشته باشد. تحت تأثیر یک سیستم فشار بالا، هوا سرد است، آسمان خاکستری است و مه می تواند تشکیل شود.

بهار و تابستان اشتوتگارت آلمان

از سوی دیگر، هنگامی که توده ‌های هوای سرد روسیه به شهر می ‌رسند، دما برای دوره‌ های طولانی‌ تر یا کوتاه ‌تر حتی در طول روز به زیر 0 می ‌رسد. دما به ندرت به زیر 15- درجه سانتیگراد می رسد، با این حال، می تواند این کار را در دوره های بسیار سرد انجام دهد، که در گذشته بیشتر تکرار می شد. سردترین رکورد 25- درجه سانتیگراداست و در دسامبر 1939 ثبت شد. بارش برف در اشتوتگارت بسیار مکرر است، اگرچه معمولاً فراوان نیست و به شکل برف خفیف رخ می دهد، با این حال، گاهی اوقات برف می تواند روی آن انباشته شود. بهار، از مارس تا می، فصلی ناپایدار است. از یک طرف، جریان های شمال غربی می تواند دوره های سردی را به همراه داشته باشد، به طوری که در ماه مارس، و گاهی تا اواسط آوریل، همچنان برف می بارد.

علاوه بر این، برخی از روزهای سرد، با حداکثر دمای حدود 10 درجه سانتیگراد هنوز هم می توانند در ماه مه، به ویژه در نیمه اول ماه رخ دهند. از سوی دیگر، جریان ‌های جنوب غربی می‌توانند دوره‌ های بسیار ملایم یا کاملاً گرم را به همراه داشته باشند، با اوج‌ گیری بیش از 20 درجه سانتی‌گراد در آوریل و بالای 25 درجه سانتی‌گراد در ماه می. تابستان، از ژوئن تا آگوست، معتدل است. نا آرامی‌های اقیانوس اطلس می ‌توانند حتی در این فصل بر این منطقه تأثیر بگذارند و روزهای خنک و بارانی را به همراه داشته باشند، اما ممکن است روزهای گرم و آفتابی نیز وجود داشته باشد که دمای آن به 30 درجه سانتی‌گراد می ‌رسد.

در نمودار زیر شاهد میزان گردشگران و توریست ها در فصول مختلف در اشتوتگارت آلمان هستید:

میزان گردشگران و توریست ها در فصول مختلف در اشتوتگارت آلمان

اختلاف ساعت اشتوتگارت آلمان و ایران

ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از اشتوتگارت، آلمان است. به همین دلیل اگر در اشتوتگارت آلمان دوست و یا عضوی از خانواده را دارید هنگامی که می خواهید در آلمان باید به این اختلاف ساعت توجه کنید و همچنین در نظر داشته باشید که اشتوتگارت آلمان اختلاف ساعت قابل توجهی دارد خصوصا اگر برای امور غیر شخصی آن را معین می کنید. به طور مثال اگر در زمینه کار و یا خود اشتغالی در آلمان و یا مصاحبه های تحصیل در آلمان اقدام می کنید. از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت شما یک محدوده زمانی عالی برای ایران و آلمان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت آلمان از طریق پناهندگی مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *