شرایط نروژ, مهاجرت به کشور نروژ

ساعت اسلو نروژ

ساعت اسلو نروژ

ساعت اسلو نروژ که از معروف ترین شهرها جهان است را در این مطلب بررسی می کنیم. اسلو مرکز تجارت، بانکداری، صنعت و کشتیرانی نروژ است. بندر اسلو بزرگترین و همچنین شلوغ ترین بندر در کشور است. صنایع پیشرو عبارتند از تولید کالاهای مصرفی و صنایع الکتروتکنیک و گرافیک. حراج های مهم خز نروژی در Økern، در شمال شرقی برگزار می شود. اسلو همچنین محل اتصال شبکه های جاده ای، راه آهن و راه هوایی کشور است. موسسات فرهنگی پیشرو نروژی را می توان در اسلو یافت. مرکز شهر شامل تئاتر ملی، تئاتر نروژی، تئاتر جدید اسلو، سالن کنسرت اسلو و اپرای نروژ است. در نزدیکی قدیمی ‌ترین بخش دانشگاه اسلو، موزه تاریخی (با موزه قوم ‌نگاری) و موزه ملی هنر، معماری و طراحی یافت می‌شود، که دومی شامل مجموعه‌ ای عالی از نقاشی‌ ها، به‌ویژه آثار ادوارد مونک است.

در Tøyen، در شرق شهر، باغ ‌های گیاه‌شناسی و چندین موزه از جمله موزه مونک قرار دارند. در بیگدوی، موزه مردمی نروژ، موزه کشتی وایکینگ، موزه فرام (شامل فرام، کشتی معروف اکتشاف قطبی که توسط فریتیوف نانسن استفاده می ‌شود. موزه Kon-Tiki موزه کشتیرانی نروژی به عنوان یادآور ارتباطات دریایی اسلو هستند. پارک Frogner، واقع در بخش غربی شهر، به دلیل نمایش آثار مجسمه‌ ساز مدرن گوستاو ویگلند مورد توجه قرار گرفته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب و متخصص خود به سوالات شما در باب مهاجرت و شرایط اخذ ویزای نروژ مشاور شماست. در ادامه در خصوص اسلو بیشتر صحبت می کنیم.

معرفی اسلو نروژ

اسلو، با اسم قبلی کریستیانیا، پایتخت و بزرگترین شهر نروژ است. این دریا در راس آبدره اسلو در بخش جنوب شرقی کشور قرار دارد. محل اصلی اسلو در شرق رودخانه آکر بود. اسلو توسط پادشاهی به نام هارالد در سال 1050 میلادی تاسیس و به مرور گسترش یافت. پس از تخریب شهر در اثر آتش سوزی در سال 1624، کریستین چهارم دانمارک نروژ شهر جدیدی در دورتر غرب، زیر دیوارهای قلعه آکرشوس ساخت و آن را کریستینیا نامید. رشد جمعیت کریستینیا در قرن نوزدهم تا حدی به دلیل جذب شهرداری های اطراف بود و این شهر به عنوان بزرگترین و تأثیرگذارترین شهر نروژ جایگزین رقیب خود، بندر ساحل غربی برگن شد.

این شهر در سال 1925 به اسلو تغییر نام داد و پس از جنگ جهانی دوم به سرعت توسعه یافت. در سال 1948 اسلو شهرستان آکر را در نزدیکی خود قرار داد و در دهه های بعد تعدادی شهرک اقماری و مناطق مسکونی در شرق و غرب شهر رشد کردند. تعدادی از موسسات علمی به دانشگاه اسلو متصل هستند و کتابخانه این دانشگاه کتابخانه اصلی کشور است. برجسته ترین سالن شهر، سالن Aula تالار دانشگاه است که توسط مونک تزئین شده است و کنسرت های انجمن فیلارمونیک در آنجا برگزار می شود. اسلو دارای مزایای طبیعی استثنایی برای ورزش های زمستانی، به ویژه اسکی صحرایی است. مسابقات سالانه پرش اسکی Holmenkollen در شهر شرکت کنندگانی را از کشورهای پیشرو اسکی گرد هم می آورد و این سایت همچنین دارای یک موزه اسکی جالب است.

فصول و ساعت اسلو نروژ

فصول و ساعت اسلو نروژ

ماه مارس در اسلو بیشتر ماه زمستانی است که گاهی اوقات برف و باران می بارد. دما در حدود 2 درجه سانتیگراد در نوسان است. با این حال یخبندان های زمستانی در این زمان از بین رفته اند و برف هنوز آب نشده است، بنابراین ماه مارس برای انواع اسکی عالی است. آوریل گرمتر است. خوانش دماسنج به 9 درجه سانتیگراد می رسد و فراوانی بارندگی اندکی کاهش می یابد. زمان مناسبی برای گشت و گذار و سایر فعالیت های فضای باز است. در ماه مه هوا حتی با میانگین روز حدود 14 درجه سانتیگراد گرمتر می شود. با این حال تا نیمی از ماه ابری همراه با بارش های گاه به گاه است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه مه در اسلو هستید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانیگن دما به سانتی گراددمای آبساعات آفتابی در روزروزهای بارانی
1661187

اواسط ژوئن آغاز فصل پیاده روی است. زمان خوبی است که در میان آبدره ها و کوه ها سرگردان باشید. هوا تا 19 درجه سانتیگراد گرم می شود و روزها طولانی تر و آفتابی تر می شوند. و در جولای تابستان به سرقت خود می رسد. دمای هوا به 25 درجه سانتیگراد می رسد و دریا تا 18 درجه سانتیگراد گرم می شود که برای شرایط شنا مناسب است. در ماه آگوست میانگین دمای هوا به حدود 20 درجه سانتیگراد کاهش می یابد که نشان دهنده پایان فصل گرم است. در شب، دمای هوا به 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و حال و هوای مرطوب پاییز را به ارمغان می آورد. سرسخت ترین گردشگران هنوز در آخرین ماه تابستان شنا می کنند. فعالیت های دیگر هنوز در دسترس هستند و به همان اندازه که در ابتدای فصل بودند لذت بخش هستند.

پاییز و زمستان اسلو نروژ

سپتامبر به پایتخت نروژ خنک می شود. دما به حدود 15 درجه سانتیگراد کاهش می یابد در حالی که شدت باران افزایش می یابد و روزها کوتاهتر می شوند. توده های عظیم آب کندتر از هوا خنک می شوند، بنابراین انتقال بین فصل روان است. علاوه بر این، پاییز و زمستان زمان شفق شمالی است. مهرماه بارانی است و هنوز برفی نباریده است. دما به تدریج به حدود 9 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. هوا برای شنا خیلی سرد است و برای اسکی مناسب نیست. اما سایر فعالیت ها کاملاً در دسترس هستند. در ماه اکتبر آب و هوا با میانگین دمای 3 درجه سانتی گراد و تقریباً ثابت ابری و باران های مکرر بدتر می شود. در شب درجه حرارت اغلب به زیر 0 درجه سانتیگراد می رسد، بنابراین می خواهید لایه بندی داشته باشید.

اولین برف در اسلو در اکتبر می بارد، بنابراین تا دسامبر زمستان به طور کامل شهر را فرا می گیرد. میانگین روز در حدود 0 درجه سانتیگراد با افت گاه به 20- درجه سانتیگراد است. اما برخلاف آلاسکا که در طول جغرافیایی یکسان قرار دارد، در اسلو یخبندان شدید وجود ندارد. زمستان نروژ کسل کننده است و در ژانویه یخبندان های نادری با دمای 40- درجه سانتیگراد با میانگین ماهانه 10- درجه سانتیگراد وجود دارد. این زمان مناسب برای اسکی در 14 مسیر در اطراف شهر است. فوریه کمی گرمتر با روزهای کمی طولانی تر است و مانند ماه قبل برای اسکی مناسب است. می توانید مقاله شرایط ویزای همراه نروژ را نیز مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد ساعات آفتابی در زمستان در اسلو هستید:

ساعات آفتابی در زمستان در اسلو

اختلاف ساعت اسلو نروژ با ایران

اگر می خواهید اختلاف ساعت میان اسلو نروژ و ایران برای معاملات تجاری شما مشکل ساز نشود باید این مساله را مدیریت کنید. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در اسلو که از بهترین شهرهای نروژ است را امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در اسلو، نروژ اقامت دارید و می ‌خواهید با شخصی در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از اسلو، نروژ جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت در نروژ آماده خدمت رسانی به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *