شرایط استرالیا, مهاجرت به کشور استرالیا

ساعت استرالیای غربی

ساعت استرالیای غربی

یکی از موضوعات حائز اهمیت این است که بدانید ساعت استرالیای غربی با دیگر مناطق استرالیا مانند نیوساوت ولز اختلاف زمانی به خصوصی دارد. استرالیای غربی تقریبا یک سوم کل مساحت این قاره را به خود اختصاص داده است. حدود 1490 مایل از شمال موسمی و استوایی تا گرمه های ساحلی بادگیر در جنوب دور امتداد دارد. بیشتر ایالت نیمه خشک است و ترکیبی از بارندگی کم و دمای بالا بیشتر جمعیت و فعالیت های کشاورزی را به منطقه به اصطلاح راحت در جنوب غربی یک خط خیالی که از شمال جرالدتون در ساحل غربی ایالت تا اسپرانس در آن امتداد دارد محدود می کند. ساحل جنوبی اکثریت قریب به اتفاق جمعیت در منطقه بزرگ پرث زندگی می کنند که یکی از بزرگترین مناطق شهری استرالیا است. در میان منزوی ترین مراکز اداری جهان، پرث از نظر فاصله و منطقه زمانی به جاکارتا نزدیکتر است.

مسیحیت دین غالب در استرالیای غربی است و مسیحیان حدود سه پنجم جمعیت آن را تشکیل می دهند. تعداد کاتولیک ‌های رومی و آنگلیکن‌ ها تقریبا برابر است و با هم حدود سه چهارم جامعه مسیحی را تشکیل می ‌دهند. بودایی ها و مسلمانان بزرگترین گروه های مذهبی بعدی هستند، اما هر کدام تنها بخش کوچکی از جمعیت را تشکیل می دهند. اقلیت قابل توجهی از استرالیایی ‌های غربی با مذهب خاصی همذات پنداری نمی‌ کنند. با بازتاب یک روند ملی، این نسبت در حال رشد بوده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری مشاور شماست.

معرفی استرالیای غربی

استرالیای غربی، ایالت استرالیای غربی که آن قسمت از قاره را که از مراکز فرهنگی عمده شرق جدا شده است، اشغال می کند. این ایالت از شمال به دریای تیمور، از شمال غربی و غرب به اقیانوس هند و از جنوب به بخشی از اقیانوس هند که معمولاً اقیانوس جنوبی (یا اقیانوس قطب جنوب) در استرالیا نامیده می شود محدود می شود. پایتخت این کشور پرث است. هنگامی که اولین مهاجران دائمی اروپایی در سال 1829 به پرث رسیدند، با یک نفر مواجه شدندجمعیت بومی که برای ده ها هزار سال سرزمین های استرالیای غربی را اشغال کرده بودند. با گسترش سکونتگاه های اروپایی در سراسر مستعمره، جوامع بومی در اثر تیراندازی، مسمومیت، گرسنگی و بیماری نابود شدند.

اگرچه تعداد آنها طی 2 قرن آینده بهبود یافت، مردم بومی (و جزایر تنگه تورس ) همچنان کمتر از %5 از جمعیت ایالت را تشکیل می دهند. بزرگترین و رو به رشد جمعیت مردم بومی در منطقه پرث بزرگ است. اکثریت باقیمانده جمعیت استرالیای غربی انگلیسی تبار هستند. همچنین جوامع قابل توجهی از اجداد اسکاتلندی، ایرلندی، و ایتالیایی، و همچنین یک جامعه ترکیبی قابل توجهی از میراث آلمانی و هلندی وجود دارد. جمعیت کوچک اما قابل توجه چینی عمدتاً در پرث یا نزدیک آن زندگی می کنند. انگلیسی تنها زبانی است که در اکثریت قریب به اتفاق خانواده ها در استرالیای غربی صحبت می شود. بزرگترین جوامع زبان بعدی که هر کدام بخش کوچکی از جمعیت را تشکیل می دهند، چینی و ایتالیایی هستند. حتی بخش کوچکتری از مردم به زبان‌ های بومی استرالیا صحبت می‌ کنند.

فصول و ساعت استرالیای غربی

بخش های شمالی و جنوبی استرالیای غربی دارای آب و هوای کاملا متضاد هستند. شمال استوایی است، با بارندگی تابستان، در حالی که جنوب دارای آب و هوای مدیترانه ای است. مهمترین عامل تعیین کننده آب و هوا حرکت یک استپادسیکلونی که حدود نیمی از سال بادهایی را در جهت شرقی-غربی در سراسر قاره ایجاد می کند. در زمستان این سیستم به سمت شمال حرکت می کند و مسئول آسمان صاف، روزهای آفتابی و بادهای شرقی در مناطق استوایی است. در جنوب سیستم ضد سیکلون، بادهای غربی و صفوفی از جبهه ‌های سرد مرتبط با « دهه ‌های خروشان » منطقه بادخیز بین عرض‌های جغرافیایی 40 درجه و 50 درجه جنوبی) هوای خنک و ابری و باران و بادهای غربی را در امتداد ساحل جنوبی به ارمغان می ‌آورند.

در نمودار زیر شاهد افزایش گردشگران در استرالیای غربی در فصول بهار و تابستان هستید:

افزایش گردشگران در استرالیای غربی در فصول بهار و تابستان

بررسی آب و هوا دمای استرالیای غربی

کمربند پادسیکلون تا تابستان به حدی به سمت جنوب حرکت کرده است که محور آن در سواحل جنوبی قرار دارد. بادهای شرقی بر بیشتر ایالت غالب است، اما در شمال دور یک فرورفتگی ایجاد می‌شود که بادهای موسمی غربی را به همراه دارد. الگوهای باد (تر و خشک) به نواحی ساحلی شمال شرقی اونسلو و بخش ‌هایی از کیمبرلی. چندین طوفان‌ های استوایی (که در جاهای دیگر به عنوان طوفان یا طوفان شناخته می ‌شوند) در طول فصل مرطوب شمالی که از دسامبر تا مارس طول می ‌کشد، در فرا ساحل رشد می ‌کنند. آنها غالباً بین بروم و اونسلو به داخل خشکی حرکت می کنند، اگرچه گاهی اوقات قبل از خمیدگی به سمت داخل، به جنوب پرث سفر کرده اند. طوفان‌ های استوایی می‌ توانند بسیار مخرب باشند، اما همچنین سودمند هستند و باران گسترده ‌ای را به مناطق خشک شده داخلی می ‌آورند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای استرالیای غربی هستید:

حداکثر بارندگی سالانه به اینچحداقل بارندگی سالانه به اینچحداکثر دمای به سانتی گرادحداقل دما به سانتی گراد
55837منفی 6

اختلاف ساعت استرالیای غربی با دیگر شهرها

برای در نظر گرفتن اختلاف ساعت سیدنی، نیو ساوت ولز و پرث، استرالیای غربی و برگزار کردن جلسه های کاری و همچنین تحصیلی و یا مصاحبه های از راه دور باید ساعت را در نظر داشته باشید. می توان گفت بین ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در سیدنی، استرالیا امتحان کنید که بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در پرث استرالیا خواهد بود. اگر در سیدنی، استرالیا هستید و قصد تماس با پرث، استرالیا تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 9 صبح تا 1 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا پرث، استرالیای غربی 2 ساعت از سیدنی، نیو ساوت ولز عقب تر است.  همچنین ممکن است برای اخذ تابعیت استرالیا اختلاف ساعات برای شما مهم باشد.

بین استرالیای غربی و ویکتوریا نیز اختلاف ساعت وجود دارد. برای برنامه جلسه باید بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر وقت خود را در پرث، استرالیا تعیین کنید. در نهایت بین 11 صبح تا 5 بعد از ظهر در ویکتوریا خواهد بود. اگر در پرث استرالیا زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید در ویکتوریا با شخصی تماس بگیرید،  بین ساعت 5 صبح تا 9 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ویکتوریا 2 ساعت جلوتر از پرث، استرالیای غربی است. مقاله کشورهای لغو روادید با پاسپورت استرالیا شاید برای شما جذاب باشد.

اختلاف ساعت استرالیای غربی با دیگر شهرها

اختلاف ساعت استرالیا غربی و ایران

برای تماس ها و همچنین هماهنگ کردن یک کنفرانس بین المللی باید اختلاف ساعت استرالیای غربی و ایران را بدانید. برای برنامه ریزی های مصاحبه های تحصیلی و یا مصاحبه با موسسات کاریابی استرالیا و همچنین باید بین ساعت 11:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در غرب پرت، استرالیا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 2:30 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در غرب پرت استرالیا هستید و قصد تماس با تهران، ایران تماس را دارید باید بین ساعت 10:30 صبح تا 2:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 3 ساعت و 30 دقیقه از غرب پرت، استرالیای غربی فاصله دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط ویزای استرالیا و الزامات آن مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *