شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت آیندهوون هلند

ساعت آیندهوون هلند

ساعت آیندهوون هلند که در جنوب هلند قرار گرفته است را بررسی می کنیم. آیندهوون در امتداد رودخانه دومل در 68 مایلی جنوب شرقی روتردام قرار دارد. آیندهوون در سال 1232 توسط هنری اول، دوک برابانت منشور شد. پس از سال 1900 از یک روستای کوچک به یکی از بزرگترین مراکز صنعتی هلند تبدیل شد. در سال 1920 پنج شهرداری مجاور ضمیمه شدند و بدین ترتیب جمعیت آیندهوون از 6000 نفر به 45000 نفر افزایش یافت و مساحت آن بسیار افزایش یافت. از آن زمان جمعیت شهر بیش از چهار برابر شده است. بیشتر این رشد به دلیل شرکت فیلیپس یک تولید کننده بزرگ هلندی الکترونیک بود که در آیندهوون تأسیس شد و چندین کارخانه در آنجا ساخت. اگرچه دفتر مرکزی شرکت در اواخر دهه 1990 به آمستردام منتقل شد، اما این شهر برای فیلیپس به عنوان مرکز فناوری با آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه مهم باقی ماند.

آیندهوون محصولات الکترونیکی و الکتریکی تولید می کند و ساخت کامیون نیز مهم است. این یک اتصال ریلی است و توسط کانال های آیندهوون و بئاتریکس و توسط یک فرودگاه خدمات رسانی می شود. آیندهوون دارای یک دانشگاه فنی، موزه هنر مدرنVan Abbe موزه علم و فناوری، یک رصدخانه نجومی و یک کلیسای نئوگوتیک (1868) است. مرکز شهر در جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دید و متعاقبا بازسازی شد. آیندهوون یک شهرداری و شهری در هلند است. این شهر با مساحت 8884 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 231000 نفر، بزرگترین شهر جنوب هلند است. آیندهوون در مرکز اروپا واقع شده است و به راحتی از طریق فرودگاه آیندهوون (یا یکی از 3 فرودگاه دیگر در شعاع 1.5 ساعت) قابل دسترسی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آیندهوون و اخذ ویزای کاری مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

معرفی آیندهوون هلند

بیش از 125 سال پیش، فیلیپس نور را به آیندهوون آورد. این شرکت شهر را به یک داستان موفقیت صنعتی پر جنب و جوش تبدیل کرد. امروزه آیندهوون یک شهر شلوغ در حال گذار است، با جریانی مداوم از پیشرفت های جدید در خلاقیت، نوآوری، فناوری، طراحی و دانش. برای خرید و صرف غذا از مرکز شهر دیدن کنید، در گذشته و آینده فناوری آیندهوون در سایت Strijp-S بگردید یا یکی از مناطق هیجان انگیز شهر را کشف کنید. حال و هوای آیندهوون را، هم در پاتوق های پرطرفدار و هم در خارج از مسیر پرطرفدار کشف کنید. آیندهوون با خلاقیت، نقاط داغ منحصر به فرد و نوآوری شلوغ است. این شهر رویدادهای بی نظیری است که طراحی و فناوری را ادغام می کند، اما همچنین شهری است که خرید و غذای عالی ارائه می دهد.

Stratumseind ​​یا به اختصار نه تنها طولانی‌ترین «خیابان شب زنده‌ داری» در هلند، بلکه در بنلوکس است. این خیابان 225 متری دارای 54 رستوران و کافه است که هر هفته حدود 25000 بازدیدکننده را به خود جذب می کنند. می توانید از فرهنگ و طراحی در Van Abbemuseum و Designhuis لذت ببرید. موزه Van Abbemuseum یکی از مهم ترین موزه های اروپایی هنر مدرن و معاصر است. این مجموعه شامل آثاری از پیکاسو، شاگال، کاندینسکی، ال لیسیتسکی، تئو ون دوزبورگ، موندریان و آپل است. Designhuis صحنه و محل ملاقات برای طراحی و نوآوری است. یک پروژه ویژه در این رابطه، رویداد سالانه است. Glow Eindhoven، جشنواره ‌ای که طی آن ده‌ ها هنرمند بین ‌المللی نور زیباترین نصب ‌های نوری خود را در سراسر شهر به نمایش می ‌گذارند.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در آیندهوون هلند هستید:

میزان مهاجران در آیندهوون هلند

فصول و ساعت آیندهوون هلند

رطوبت و دما با هم ترکیب می شوند تا این فصل را نسبتاً سرد کنند. بیشترین دامنه از (20 درجه سانتیگراد) و (9 درجه سانتیگراد) با دماهای گرمتر در ماه های بعد است. باران تا حدودی معمول است با 4 تا 7 روز بارندگی قابل توجه در ماه. فصل بهار از نظر گردشگری نسبتاً کند است، که آن را به زمان خوبی برای کسانی که به دنبال معاملات هستند تبدیل می کند. ماه های سال میانی دارای آب و هوای راحت و خنک با دمای بالا و راحت هستند. این ماه ها شاهد بارش متوسط با بارش 6 تا 10 روز در ماه است. ژوئن تا آگوست شلوغ ترین فصل گردشگری آیندهوون است، بنابراین هزینه اقامت و سایر اقامتگاه ها ممکن است بیش از حد معمول باشد.

بالاترین میزان روزانه پاییزی بین (20 درجه سانتیگراد) و (7 درجه سانتیگراد) متغیر است که با توجه به رطوبت و باد احساس سردی می کند. مقدار قابل توجهی باران یا برف می بارد: تقریباً 7 روز در ماه. گردشگری در این ماه ها به دلیل آب و هوا دومین شلوغ است، بنابراین ممکن است قیمت هتل ها کمی بالاتر باشد. هوا در این فصل از سال در آیندهوون بسیار سرد است که برای مسافران هوای گرم لذت بخش باشد. میانگین دمای هوا در این فصل بین (9.4 درجه سانتیگراد) و (5.1 درجه سانتیگراد) است. به طور متوسط، باران یا برف به اندازه کافی می بارد: 6 تا 10 بار در ماه. این زمان‌ها از سال کمترین زمان را برای گردشگران دارند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نرخ گردشگری در فصول مختلف در آیندهوون هلند هستید:

بهارتابستانپاییززمستان
42%31%29%16%

آب و هوا در آیندهوون هلند

بهترین ماه ها برای آب و هوای خوب در آیندهوون می، ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر از جاذبه های گردشگری هلند است.. سردترین ماه ها ژانویه و فوریه هستند. پرباران ترین ماه ها ژوئن، جولای، آگوست و دسامبر هستند. آیندهوون از آب و هوای معتدل اقیانوسی (با تابستان گرم) مطابق با طبقه بندی کوپن-گیگر برخوردار است. میانگین حداکثر دمای سالانه در آیندهوون 15 درجه سانتیگراد است (از 5 درجه سانتیگراد در ژانویه تا 24 درجه سانتیگراد در جولای). میزان بارندگی سالانه 678 میلی متر است که حداقل 40 میلی متر در آوریل و حداکثر 86 میلی متر در ماه جولای است. از ژانویه تا مارس آب و هوا بسیار بد است. در اوایل عصر، میانگین دما به 8 درجه سانتی گراد می رسد و هر ماه حدود 54 میلی متر باران می بارد.

از آوریل تا اکتبر آب و هوا خوب است. رکورد دمای این ماه 28 درجه سانتیگراد است و در ماه اکتبر 3 روز بارندگی پیش بینی می شود. در ماه نوامبر آب و هوا نامساعد است . به طور متوسط، صبح ها 7 درجه سانتیگراد است و هر ماه حدود 61 میلی متر باران می بارد. در ماه دسامبر آب و هوا بسیار نامساعد است. دماسنج تا 7 درجه سانتیگراد بالا می رود و در ماه دسامبر تقریباً 18٪ بارندگی می کند. ماه هایی که کمترین تعداد گردشگر را دارند عبارتند از: ژانویه. ماه هایی با تعداد کم گردشگر عبارتند از: فوریه و مارس. تعداد بازدیدکنندگان آیندهوون در ماه های آوریل، می، سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر زیاد است. بیشترین تعداد گردشگرانی که از آیندهوون بازدید می کنند در ماه های ژوئن، جولای و آگوست است. با ویزای توریستی هلند می توانید مقدمات اقامت خود را برنامه ریزی کنید.

اختلاف ساعت آیندهوون هلند

اختلاف ساعت آیندهوون هلند

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در آیندهوون، هلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 18 در اصفهان، ایران خواهد بود. اگر در آیندهوون هلند زندگی می‌ کنید و قصد تماس با ایران را دارید می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا اصفهان، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از آیندهوون هلند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به آیندهوون و همچنین اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *