شرایط ایسلند, مهاجرت به کشور ایسلند

ساعت آکوریری ایسلند

ساعت آکوریری ایسلند

ساعت آکوریری ایسلند که از شهرهای معروف در این کشور است اختلاف ساعت قابل توجهی با ایران دارد و این موضوع در مقاله پیشرو شرح داده خواهد شد. شهر پرجمعیت و شلوغ آکوریری را با صنایع پر رونق از فروشگاه‌ ها، کافه ‌ها، و موزه ‌ها در پایه آبدره Eyjafjörður خواهید دید. Akureyri با جمعیت چشمگیر تقریبا 20000 نفر و مساحت 125 کیلومتر مربع، دومین منطقه شهری بزرگ در ایسلند و بزرگترین شهر در شمال است. Akureyriنوعی شهر قطبی استوایی یکی از زیباترین مکان‌ ها در ایسلند است. ادبیات ایسلندی قرون وسطی با جزئیات زیادی استقرار ایسلند توسط نورس ها در قرن 9 و 10 را توصیف می کند. Akureyri در دهه 1500 متشکل از انبارها و مغازه هایی بود که متعلق به بازرگانان دانمارکی بود. از آنجایی که ایسلند در آن زمان یک قلمرو دانمارکی بود و ایسلندی ها تابع پادشاهان حاکم بودند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره آکویری ایسلند اطلاعات کاملی به شما ارائه می دهد.

از سال 1941 تا 943 در طول جنگ جهانی دوم، آکوریری یکی از 3 پایگاه هوایی بود که توسط اسکادران شماره 330 نروژی-بریتانیایی RNoAF استفاده می شد. آکوریری یک محل ضروری برای متفقین بود و در نتیجه بعد از جنگ، از طریق شهرنشینی، بخش به طور قابل توجهی گسترش یافت. به عنوان پایتخت شمال باید نتیجه بگیرید که همه چیز نسبی است، طبق استانداردهای ایسلندی اینجا لندن نیست. یا شهر نیویورک که در مورد آن صحبت می کنیم. Akureyri با اختلاف بزرگترین شهر خارج از منطقه پایتخت است. آکوریری که تنها 100 کیلومتر دورتر از دایره قطب شمال قرار دارد، پایتخت شمال غیررسمی است که در پایه آبدره Eyjafjörður در ایسلند شمالی یافت می شود. در ادامه در خصوص اختلاف ساعت آکویری ایسلند به شما مشاوره ارائه می دهیم.

معرفی آکویری ایسلند

Akureyri ، شمال ایسلند است. در انتهای جنوبی قرار دارد. آکوریری مرکز اصلی شمال است و یکی از پرجمعیت ترین مراکز شهری جزیره در خارج از منطقه شهری ریکیاویک است. در حالی که آکوریری در درجه اول یک مرکز تجاری و توزیعی است، همچنین یک بندر ماهیگیری، بازار کشاورزی و مرکز تولید ماهی و محصولات لبنی است. آهن‌کاری، نجاری و کشتی ‌سازی همگی از صنایع مهم هستند. این شهر دارای یک دانشگاه، یک مدرسه تحصیلات تکمیلی برای علوم انرژی های تجدیدپذیر، یک مرکز تحقیقات زیست شناسی دریایی، یک فرودگاه، باغ های گیاه شناسی و چندین موزه است.

مناطق مسکونی نامحدود در آکوریری شروع به کار کردند تا اینکه اولین خانه برای زندگی بازرگانان دانمارکی در سال 1778 ساخته شد. آکوریری 8 سال بعد، در سال 1786، وضعیت منشور شهرداری را دریافت کرد و این منطقه را رسماً به عنوان یک شهرک به رسمیت شناخت. اما تا سال 1862 که اولین جهش رشد آکوریری شروع شد و شروع به جذب ساکنان کرد، نسبتاً کوچک بود. در سال 1940 ساختمان کلیسای لوتری، آکوریری تکمیل شد. کلیسای آکوریری کلیسای اصلی شهر است که از بالای یک شیب به جماعت شهر می نگرد. Akuryrarkirkja یک اندام بزرگ با بیش از 3000 لوله، یک کشتی از سقف آویزان شده است تا منعکس کننده یک سنت قدیمی نوردیک برای ارائه محافظت در دریا و یک برداشت منحصر به فرد از مصلوب شدن باشد. شیشه های رنگی صحنه هایی از تاریخ مسیحیت ایسلندی را به تصویر می کشد.

فصول و ساعت آکویری ایسلند

در حالی که آب و هوا و فصول در ایسلند در طول سال به طور قابل توجهی متفاوت است، ایسلند یکی از هیجان انگیزترین کشورهای طبیعت گرا برای بازدید است. در تمام 13 ماه سال زیبایی طبیعی فوق العاده ای وجود دارد. تابستان خورشید نیمه شب را به ارمغان می آورد و زمستان نورهای شمالی را به همراه خواهد داشت. بهار و پاییز همه چیز را در میان می آورد. تجربیات موجود در دسامبر همیشه در ژوئن در دسترس نیستند و بالعکس. در ماه ژوئن، می‌توانید آفتاب نیمه‌ شب را تجربه کنید، پفین ‌ها را ببینید، از دمای معمولا گرم ‌تر لذت ببرید، به کمپینگ بروید.

در نمودار زیر شاهد میزان ورود توریست و گدشگر به آکوریری ایسلند در فصول مختلف هستید:

میزان ورود توریست و گدشگر به آکوریری ایسلندایسلند توسط صفحات اوراسیا و آمریکا به دو قسمت تقسیم می شود. این شکاف از وسط کشور می گذرد و در پارک ملی Thingvellir قابل مشاهده است. حتی می توانید در این نقطه بین 2 قاره غواصی یا غواصی کنید. این حرکات تکتونیکی ایسلند را در چند میلیارد سال به دو نیم خواهد کرد. فعالیت های آتشفشانی یا زمین لرزه را به تعویق نیندازید. هنگامی که یک آتشفشان شروع به فوران می کند، به جای اینکه دلیلی برای فرار مردم باشد، به یک جاذبه تبدیل می شود. زمین لرزه ها عموما جزئی و بسیار نادر هستند. فوران های آتشفشانی فوق العاده زیبا هستند و شما را به یاد نیروهای طبیعت می اندازند. با کمال تعجب، زمستان های ایسلند به اندازه زمستان های کانادا، روسیه یا حتی نیویورک یا کشورهای بالتیک سرد نیست.

آب و هوای آکویری ایسلند

در مقابل، دسامبر نورهای شمالی، تورهای غار یخی و نورهای چشمک زن جادویی تعطیلات و موارد دیگر را به نمایش می گذارد. هیچ فصلی تمام فعالیت ‌هایی را که ایسلند ارائه می ‌کند را در خود جای نمی ‌دهد. واقعاً در هر فصل چیزی برای همه وجود دارد. ایسلند 4 فصل دارد، اگرچه گاهی اوقات چنین احساسی وجود ندارد. این بدان معناست که آب و هوای ایسلند در طول سال مستعد تغییرات و شگفتی های زیادی است.

این گرما همچنین به این معنی است که هوای ملایم اقیانوس اطلس با هوای سرد قطب شمال که از شمال می آید مخلوط می شود و باعث تغییرات ناگهانی و مکرر آب و هوا می شود. همچنین به این معنی است که باد و هوای طوفانی زیاد است. بخش جنوبی کشور بارندگی بیشتری نسبت به شمال دارد. یکی دیگر از دلایل گرما در ایسلند این است که ایسلند در بالای یکی از نقاط داغ زمین قرار دارد. ایسلند کشوری با فعالیت های زمین گرمایی باورنکردنی است. پر از چشمه های آب گرم، آبفشان ها، حوضچه های گلی، آتشفشان ها و زلزله های گاه به گاه است. این جزیره یکی از معدود مکان هایی در جهان است که می توانید دو صفحه تکتونیکی را در سطح زمین مشاهده کنید.

می توانید به مقاله هزینه اقامت ایسلند مراجعه کنید. در جدول زیر شاهد دمای هوا در آکویری ایسلند می باشید:

حداقل دما به سانتی گرادحداکثر دما به سانتی گرادمیانگین دما به سانتی گراد
-21304.5

اختلاف ساعت آکویری ایسلند و ایران

اختلاف ساعت آکویری ایسلند و ایران

برای برنامه ریزی یک جلسه جمعی میان هیات مدیره شرکت های ایرانی و ایسلندی در آکویری باید دقت زیادی به اختلاف ساعت داشته باشید و زمانی را برای این امر تعیین کنید که برای هر 2 طرف عالی باشد. ایران 4 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از آکوریری، ایسلند است. همچنین در خصوص مشاغل مانند دورکاری و یا تجارت از راه دور برای برقراری ارتباط و یا در زمینه مصاحبه برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رایگان ایسلند باید در نظر داشته باشید که اختلاف ساعت 4 ساعت و ساعت و 30 دقیقه ای وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ایسلند از طریق کار مشاوره تخصصی کامل و همه جانبه به متقاضیان ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *